lawyer wrote:Es vienkārši domāju - manējam 4d virsbūve ir laba (visi man saka - otru tādu esot grūti atrast) - nfg man vēl meklēt labu 2d, ja šo pašu labo 4d var uztaisīt par nebūt ne sliktāku asfalta frēzi? :huh: Tīri teorētiski (!) 2d jau kā izejmateriāls it kā ir labāks nekā 4d dēļ nedaudz lielākas virsbūves stingrības un nedaudz mazāka svara? Bet, ja virsbūve ir ilgstoši lietota un ir parūsējusi, tad tās stingrība taču samazinās, ne? Un vēl tas labais 2d ir jāatrod... Uz visa šī fona man šķiet, ka tas ieguvums no 2d var arī nebūt vai būt ļoti mazs kopā ar kaudzi citu problēmu, kuras šim (vēl) nav... Tādi nu mani spriedelējumi par tēmu - domāju - varbūt mainīt c900 limuzīna misiju šajā saulē :D
P.S. Drošības karkass neietilpst manos plānos - auto vajag parasto TA B)
P.P.S. Vai uz B212 var bez īpašām sāpēm uzlikt turbo? :woohoo:
Tavi spriedelējumi ir pamatoti un loģiski saprotami. Ja vari sagremot dizainu un mazās durvis - uz priekšu.
Kā arī fakts, ka man Tava vīzija ir skaidra, tikai es labprātāk to visu iztirzātu, teiksim, nākamajā Mēneša trešdienā. Nu tā, tīri teorētiskā līmenī :evil:
Uzlikt var, tikai tas, ka ir tikai divi normāli ceļi - stock B212 motors + B202T stock turbo sistēma un sadalītājs, kas rezultējas iekš jaudīgāka LPT nekā B202, BET - paliek augsta kompresijas pakāpe un īpaši nekādas jaudas celšanas rezerves pa saprātīgām naudām. Respektīvi - labs motors pilsētas braukšanai, kur augstā kompresijas pakāpe + mazais turbo spiediens (~0,3bar) sagādā jaudu un griezi pilnā apgriezienu diapazonā, motors ir "sprigans", bet nespiež sēdeklī. Pasaulē darīts tas ir.
Otrs variants ir izgatavot virzuļus pēc specpasūtījuma, lai samazinātu kompresijas pakāpi un tad jau paveras ceļš visām slimajām fantāzijām par B2x2 lieljaudas projektu. Tikai - custom virzuļi ir custom virzuļi, tas tomēr kaut ko maksā.