Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)


User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

lawyer wrote:Klau, vai c900 4d virsbūves stingrība ir būtiski mazāka kā 2d versijai? :huh: Un svars, cik es redzu no pieejamās info pie vienādas - nekādās - komplektācijas arī neatšķiras (vai atšķiras par 20kg) :silly:
Ko tu domā ar vārdiem būtiski? :D Būtiski atšķiras maza noskrējiena bāzes modeļa 4d no sen tūnēta un liela noskrējiena, sēdināta un cietas piekares 3d, tur atšķiras.

Tīri teorētiski 2d vajadzētu būt stingrākajai. Vai to ir iespējams noteikt? Subjektīvi. Vispār, spriedelējams jautājums.

Bet nu - drošības karkass, pastiprinājumi un šuvju pārmetināšana padara jebko pietiekami stingru.
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

Es vienkārši domāju - manējam 4d virsbūve ir laba (visi man saka - otru tādu esot grūti atrast) - nfg man vēl meklēt labu 2d, ja šo pašu labo 4d var uztaisīt par nebūt ne sliktāku asfalta frēzi? :huh: Tīri teorētiski (!) 2d jau kā izejmateriāls it kā ir labāks nekā 4d dēļ nedaudz lielākas virsbūves stingrības un nedaudz mazāka svara? Bet, ja virsbūve ir ilgstoši lietota un ir parūsējusi, tad tās stingrība taču samazinās, ne? Un vēl tas labais 2d ir jāatrod... Uz visa šī fona man šķiet, ka tas ieguvums no 2d var arī nebūt vai būt ļoti mazs kopā ar kaudzi citu problēmu, kuras šim (vēl) nav... Tādi nu mani spriedelējumi par tēmu - domāju - varbūt mainīt c900 limuzīna misiju šajā saulē :D

P.S. Drošības karkass neietilpst manos plānos - auto vajag parasto TA B)

P.P.S. Vai uz B212 var bez īpašām sāpēm uzlikt turbo? :woohoo:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Lawyer!?:woohoo:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by elmo »

Tev to vajag, tu to gribi, uz priekšu!:woohoo:
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by chippy »

Šodien dzirdēju, ka Pūķa gads cilvēkiem nav tas veselīgākais...
Image
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by elmo »

Visneveselīgākais esot tieši zaļais pūķis!;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

lawyer wrote:Es vienkārši domāju - manējam 4d virsbūve ir laba (visi man saka - otru tādu esot grūti atrast) - nfg man vēl meklēt labu 2d, ja šo pašu labo 4d var uztaisīt par nebūt ne sliktāku asfalta frēzi? :huh: Tīri teorētiski (!) 2d jau kā izejmateriāls it kā ir labāks nekā 4d dēļ nedaudz lielākas virsbūves stingrības un nedaudz mazāka svara? Bet, ja virsbūve ir ilgstoši lietota un ir parūsējusi, tad tās stingrība taču samazinās, ne? Un vēl tas labais 2d ir jāatrod... Uz visa šī fona man šķiet, ka tas ieguvums no 2d var arī nebūt vai būt ļoti mazs kopā ar kaudzi citu problēmu, kuras šim (vēl) nav... Tādi nu mani spriedelējumi par tēmu - domāju - varbūt mainīt c900 limuzīna misiju šajā saulē :D

P.S. Drošības karkass neietilpst manos plānos - auto vajag parasto TA B)

P.P.S. Vai uz B212 var bez īpašām sāpēm uzlikt turbo? :woohoo:
Tavi spriedelējumi ir pamatoti un loģiski saprotami. Ja vari sagremot dizainu un mazās durvis - uz priekšu.

Kā arī fakts, ka man Tava vīzija ir skaidra, tikai es labprātāk to visu iztirzātu, teiksim, nākamajā Mēneša trešdienā. Nu tā, tīri teorētiskā līmenī :evil:

Uzlikt var, tikai tas, ka ir tikai divi normāli ceļi - stock B212 motors + B202T stock turbo sistēma un sadalītājs, kas rezultējas iekš jaudīgāka LPT nekā B202, BET - paliek augsta kompresijas pakāpe un īpaši nekādas jaudas celšanas rezerves pa saprātīgām naudām. Respektīvi - labs motors pilsētas braukšanai, kur augstā kompresijas pakāpe + mazais turbo spiediens (~0,3bar) sagādā jaudu un griezi pilnā apgriezienu diapazonā, motors ir "sprigans", bet nespiež sēdeklī. Pasaulē darīts tas ir.
Otrs variants ir izgatavot virzuļus pēc specpasūtījuma, lai samazinātu kompresijas pakāpi un tad jau paveras ceļš visām slimajām fantāzijām par B2x2 lieljaudas projektu. Tikai - custom virzuļi ir custom virzuļi, tas tomēr kaut ko maksā.
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

A kāpēc uzreiz Custom? Kāpēc neielikt, teiksim, T16 virzuļgruppu? bloks, visdrīzāk, ir vienāds, ne?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:A kāpēc uzreiz Custom? Kāpēc neielikt, teiksim, T16 virzuļgruppu? bloks, visdrīzāk, ir vienāds, ne?
Un kas pēc tavām domām dod to 0,1 litra darba tilpuma pieaugumu motoram, kam ir limitēts kloķvārpstas gājiens dēļ apakšā novietotas ātrumkārbas? :D Virzuļu diametrs, ne?
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

Skaidrs:)

Atmetam B212 variantu kā neekonomisku :dry:

Man jau šķiet, ka 4d izskatās daudz labāk nekā 2d :D

Sedana pakaļiņa ir seksīga B)

Šis projekts būs savā ziņā varbūt pat unikāls - kurš vēl ir taisījis asfalta frēzi no 4d sedana? :woohoo:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by mrpinkeyes »

lawyer wrote:
Šis projekts būs savā ziņā varbūt pat unikāls - kurš vēl ir taisījis asfalta frēzi no 4d sedana? :woohoo:
Nu Diggen savulaik bija (cik zinu vēl joprojām kaut kur sētā mētājas) diezgan unikāls pirmās paaudzes smuki sarkans 4d 900 T8. Tur kaut kādas papildus lietas vācieši bija sakarinājuši kā rezultātā auto gāja lopā, nu un arī negāja, kad tās lietas sāka čakarēties :P
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

He-he, T8, ko? :D

Manējais noteikti taps par T16 B)

Labi, pietiks te pļurkstēt, jāver jauna grāmata vaļā! :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

man jau liekas, ka tāds augstas kompresijas motors ar uzkarinātu turbo LPT variantā varētu būt baigi interesantā lieta - atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem, kad turbo vēl nav iegriezies (pilsētā mīcoties), un papildus sniedzot kaut vai to pašu 0,45 bar spiedienu, kad iegriežas turbo.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Gregers »

ziedoniz wrote:
KoreFun wrote:A kāpēc uzreiz Custom? Kāpēc neielikt, teiksim, T16 virzuļgruppu? bloks, visdrīzāk, ir vienāds, ne?
Un kas pēc tavām domām dod to 0,1 litra darba tilpuma pieaugumu motoram, kam ir limitēts kloķvārpstas gājiens dēļ apakšā novietotas ātrumkārbas? :D Virzuļu diametrs, ne?
Klau, es tā tīri informatīvi- kas saab dzinējā ir tehniski savādāk, ka nevar uzlikt biezāku galvas blīvi tādejādi samazinot kompresijas pakāpi?
Tā taču dara gan žigulisti kad liek turbo, gan arī amerikāņu V8 šī iespēja ir aprakstīta daudzās samērā cienijamās grāmatās.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Greger - Tad arī teorētiski ķēde būs pa īsu, kamēr ir jauna :D

Ziedoni - skaidrs.

Lawyer - Ja interesē man ir T16 motors ar dzenīti. Ja taisi projektu, tad tāpat daudz koliksi jaunu, a blokam jābūt normālam. Ja ir interese, tad jāmēra, kas tur ir saglabājies, un kas nav.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply