Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Tikko paskatījos, pēc paris mēnešiem būs tirgošanā viens ne pārāk glauni aprīkots, bet perfekti uzturēts ar pārbaudāmu vēsturi no pirmās dienas, septiņvietīgs LC.
SAAB un SUBARU
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Tad parasti izgriež ārā ar visu spārna un bampera gabaluenvoy wrote:Cik zinu, tad daudzi šo jautājumu tagad risina liekot papildus skrūves, t.i. liekot skrūves vispār, jo no rūpnīcas nāk tikai kaut kādas plastmasas tapiņas, kuras var izvilkt ar pirkstiem.Gac wrote:Volviķiem lukturus zog tāpēc, ka tos ir ļoti viegli izņemt ārā.
Vot VilkačSaabam pareiza pieeja - lai nomainītu spuldzi, pēc idejas jāņem nost bampers. Pamēģini nozodz tādu lukturi.
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Neesmu neko tādu novērojis vouadžeriem, drīzāk man liekas kas visādis trafici, VW busiņi un tamlīdzīgi pusdarba varianti uz šosejas plēš kā apdulluši, visu apdzen cik spēj, bet spēj slikti utt. Voyadžeriem neko tādu neesmu novērojis. Bet ja tāda sajūta ir, neko darītedijs wrote: Andrej: mīlzīga bundža ir pluss, ja vēlies ērti operēt ar četriem bērniem mašīnā.
Ar Voyager ir viena bēda - ticība neļauj, gluži kā vilkt zeķes zandalēs. Smieklīgi jau tas no vienas puses ir, taču ikdienas satiksmē nu ļoooti liels procents Voyageru vadītāju uzvedas, maigi sakot, dīvaini.
Tad jau XC90 ar benzomotoru izklausās interesantāk. Hmm, bet kāpēc ne 2.9T, nevis 3.2/4.4?
3.2, jo ir atmo, kārba un dzinējs būs veselāks. Man vispār turbo benzīni ar žipiem neasociējas
Mjā, xc90/60 bez lukturiem tiešām ir manīti.
Bet vispār, SUV reti pērk jo vajag, to pērk jo gribas, ne tur ir ietilpība, ne dinamika, ne kāds īpašs ērtums, uzturēšana dārgāka.
No citas puses - Dodge Durango ar HEMI sirdi, varētu būt gana ietilpīgs un dinamisks
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Jā, Voyageri, kas uz lielceļiem apdzen kā dulli, tiešām nav manīti. Vairāk tādu, kas paši nedzen, lai arī iespēja jau n reizes bijusi (ok, var saprast - ģimenes kruizējamais, nav kur steigties), taču citus arī garām nelaiž, pielipuši pie autobusa pakaļas un viduslīnijas. Darba busiņi tiešām brauc trakāk, šiem tak minūtes sarēķinātas un nevar ilgi marinēties smagajam astē.
Par to, ka SUV klase vairāk ir iegriba, ne racionālu aprēķinu rezultāts, skaidrs. Tak foršāk ar "džipu" braukt, nevis ģimenes vagoniņu. Es pagaidām vēl neesmu izaudzis līdz tam, ka ir pilnīgi vienalga ar ko braukt, ka tikai ērti, drīzāk piecietīšu nelielu diskomfortu un augstāku prioritāti likšu braukšanai ar odziņu. Tāpēc uz tādu S-max formātu pagaidām visai skeptiski skatos. Vismaz ne pie esošās situācijas - kā jau minēju, visu bērnu pārvadāšana nav nepieciešama ikdienā, t.i. bērnudārzs/skola/pulciņi/pašam un sievai uz darbu/vakarā apgrieztā secībā/utt.
Par to, ka SUV klase vairāk ir iegriba, ne racionālu aprēķinu rezultāts, skaidrs. Tak foršāk ar "džipu" braukt, nevis ģimenes vagoniņu. Es pagaidām vēl neesmu izaudzis līdz tam, ka ir pilnīgi vienalga ar ko braukt, ka tikai ērti, drīzāk piecietīšu nelielu diskomfortu un augstāku prioritāti likšu braukšanai ar odziņu. Tāpēc uz tādu S-max formātu pagaidām visai skeptiski skatos. Vismaz ne pie esošās situācijas - kā jau minēju, visu bērnu pārvadāšana nav nepieciešama ikdienā, t.i. bērnudārzs/skola/pulciņi/pašam un sievai uz darbu/vakarā apgrieztā secībā/utt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Eu, bet šitāds te ar normāliem diskiem pat tīri glīts izskatītos https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... fepoj.html
Nebiju nekad tādu variantu izskatījis, bet mums pat ar 2 bērniem kaut kur dodoties, universāli vietas paliek par maz. Ja būtu jāskatās uz miniveniem, tad tāds S-max tiešām izskatās durams kurmis.
Nebiju nekad tādu variantu izskatījis, bet mums pat ar 2 bērniem kaut kur dodoties, universāli vietas paliek par maz. Ja būtu jāskatās uz miniveniem, tad tāds S-max tiešām izskatās durams kurmis.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Smuks esmakss, ventilējami alkantras beņi! Kaut kas neredzēts.envoy wrote:Nebiju nekad tādu variantu izskatījis, bet mums pat ar 2 bērniem kaut kur dodoties, universāli vietas paliek par maz
Tiešām tajā esmaxā ir diži vairāk vietas nekā 9-5 vagonā? Bagāžnieks protams no apakšas uz augšu ir vairāk piekrāmējams nekā vagonā. Bet tik stipri vairāk, lai būtu vērts mainīt? Es tikai skaļi domāju, sen jau ar sedanu ir pa maz un gribas ko ietilpīgāku, bet liekas, ka ar vagonu varētu pietikt.
Last edited by andrejsb on Tue Jul 12, 2016 2:13 pm, edited 1 time in total.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Nu tad, lai būtu "žips" un daudz vietas https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... ixihm.htmledijs wrote:Tak foršāk ar "džipu" braukt, nevis ģimenes vagoniņu.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Fuuu, tas jau ir autobuss nevis džips.
Pieņemu, ka tajā s-maxā ir 3. beņķu rinda, kas man nav vajadzīga. Tos nolokot, vietas būtu uuuuj...
Pieņemu, ka tajā s-maxā ir 3. beņķu rinda, kas man nav vajadzīga. Tos nolokot, vietas būtu uuuuj...
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Trīs rindas pamanās daudz kur iestūķēt, arī relatīvi nelielos auto - zafīrās, touranos, bet otrās rindas divāns (dīvāniņš) galīgi nepārliecina. Bagāžnieki tur protams ir ļoti OK, bet ja ietilpīgāki par 9-5, tad tikai uz augšu. S-maxam gan neesmu pētījis.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Džipobuss, vai busožips.envoy wrote:Fuuu, tas jau ir autobuss nevis džips.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Jā, par beņķiem runājot - stipri sen vienu vasaru nobraukāju ar šitāduandrejsb wrote: bet otrās rindas divāns (dīvāniņš) galīgi nepārliecina.
Latvijā dēvēts par Chevrolet Trans-Sport, kaut gan būtībā bija kaut kāds Pontiac. Otrajā rindā bija tikai 2 beņķi (es gan tos drīzāk dēvētu par dīvāniem, no ērtības viedokļa) un trešajā rindā arī bija kārtīgi ādas sēdekļi, nevis taburetes, kā lielākoties minivenos. Tas man patika. Un gāja viņš arī lopā.
Piedevām, vidējo sēdekļu rindu varēja savietot tā, ka abi sēdekļi bija blakus un sānā sprauga, lai tiktu uz aizmuguri, vai arī tā, ka katrs sēdeklis savā pusē un sprauga pa vidu. Diezgan pārdomāti, manuprāt. Mūsdienu minivenos ērtības ir tikai reklāmā.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Nu pēc apraksta izklausās pēc Chrysler Voyager, vai Dodge klona Caravan, tiem arī otrā rindā ir atsevišķi beņi, pa vidu blakus gan nevar salikt. Trešā rinda, trīs vietas, nevis parodijas, esmu daudz tādā braukājis savulaik, man tikai likās ka traki šupo. Pēc vajadzības trešo rindu var nolikt pa vidu, bet tas īsajiem variantiem. Grandam ar kuru tur gadu sāka nākt stow n go sistēma, kad otrā un trēšā rinda ielokās grīdā pēc vajadzības. Jaunākiem modeļiem trešā rinda ielien grīdā ar pogas nospiešanu, visos stūros turētāji glāzēm, nē kolas spaiņiem, lūk tāds ameriķāņiem uzskats par ērtu ģimenes vāģi
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Bet tiem gadījumā nevajag C kategoriju?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Man arī baigi patika. Kad man bija kādi 15 gadi. Kā no 5. auto garāžā gan joprojām neatteiktos.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH