Tev bija ar parastā T19 ar 6 vai 11 alu sparniem?elmo wrote:Lai Hofmaks sūdzās par ko grib, bet t19 ir daudz vērtīgāks ieguvums par to izplūdes kolektoru! Kad t19 iepūš, tad smaids līdz ausīm! Un tā kā Saabs pēc būtības ir priekšpiedziņas vienritenis, tad viņu pa īstam var izbaudīt tikai uz šosejas!
Un līdz simtam man ar t19 tāpat ātrāk ieskrējās, kā ar stock t15.
Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Man bijusajam pelecim bij t19,nekadu sudzibu,tik pietrukst to sajutu,kad tresaja bij kartigs putiens.
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Šķiet Flesh ir nedaudz pārpratis! Upgreidu vēlos,lai pilsētas režīmā būtu asāks. Turbo bedre - reālais pūtiens sākās ap 2500-2800 apg/min. Līdz tam brīdim vēlos iegūt kaut pusi no gatavā pūtiena! Ārpus pilsētas vispār nekādu sūdzību
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Pagriez agrāku aizdedzi!
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Interesanti. Raksts par ūdens iesmidzināšanu dzinēja ieplūdes kolektorā..
Jāmēģina Saabu pabarot ar Borjomi mož šis ar efektīvāks paliek
http://www.delfi.lv/auto/zinas/jau-pec- ... d=47853085
Jāmēģina Saabu pabarot ar Borjomi mož šis ar efektīvāks paliek
http://www.delfi.lv/auto/zinas/jau-pec- ... d=47853085
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Tas nav tas pats ,kas tika izmantots dažos Saab 99 modeļos, jau 70-to gadu beigās ? Tagad pasniegts kā šausmīgi atjautīga inovācija.
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
60to gadu tehnoloģija!
Manuprāt nav jēgas ar to nodarboties, jo Tesla jau ir pierādījusi, ka mūsdienās ar pliku elektrību braukt ir efektīvāk un ekonomiski izdevīgāk!
Labāk būtu padomājuši kā attīstīt superchargeru tīklu, lai var uzlādēt aķi uz katra stūra.
Manuprāt nav jēgas ar to nodarboties, jo Tesla jau ir pierādījusi, ka mūsdienās ar pliku elektrību braukt ir efektīvāk un ekonomiski izdevīgāk!
Labāk būtu padomājuši kā attīstīt superchargeru tīklu, lai var uzlādēt aķi uz katra stūra.
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Elmo,so sistemu ja uzliktu saabam,tad lielo kuleri nevajadzetu,nejau fica ir braukt ar udeni bet gan atdzeset ieplustoso gaisu dzineja,loti efektiva stelle,par so skola lektors loti labi izstastija,reali ari pelielinas jauda,jo turbavikam patik vess vejins
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Un lai tie elektriki iet det,ieksdedzes motoram vismaz ir skana,Baaaaaaa
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Uzliec saabam LPG tiešo (škidro) iesmidzināšanu cilindrā un būs tas pats!
Nīderlandieši šito jau labu laiku izmanto!
Gāze izplešās cilindrā un pie reizes arī pilda dzeses funkciju!
Nīderlandieši šito jau labu laiku izmanto!
Gāze izplešās cilindrā un pie reizes arī pilda dzeses funkciju!
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
BMW šo tehnoloģiju izmanto, lai vienkārši ierakstītos izmešu normās, saglabājot vajadzīgo max jaudas ciparu
Elmo, elementāri aprēķini gan rāda, ka elektroauto nu galīgi nav ekonomiski izdevīgs
Elmo, elementāri aprēķini gan rāda, ka elektroauto nu galīgi nav ekonomiski izdevīgs
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Efektīvāk var būt, ekonomiski izdevīgāk? Ļoti apšaubāmi.elmo wrote:Manuprāt nav jēgas ar to nodarboties, jo Tesla jau ir pierādījusi, ka mūsdienās ar pliku elektrību braukt ir efektīvāk un ekonomiski izdevīgāk!
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
andrejsb wrote:Efektīvāk var būt, ekonomiski izdevīgāk? Ļoti apšaubāmi.elmo wrote:Manuprāt nav jēgas ar to nodarboties, jo Tesla jau ir pierādījusi, ka mūsdienās ar pliku elektrību braukt ir efektīvāk un ekonomiski izdevīgāk!
nu ja pasēž un sareiķina cik iziet iekšdedzes dzinēja auto apkopēs tad jā tesla ir ekonomiski izdevīgāka
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Elektro auto nav jāmaina eļļa, filtri, bremžu uzlikas varbūt 1x uz 100k, jo bremzēšana notiek ar rekuperācijas sistēmu par 95%.
Var braukt pa sabiedriskā transporta joslām un turēt bez maksas RS stāvvietās! Parēķiniet cik maksā stāvvieta stundā!
Var braukt pa sabiedriskā transporta joslām un turēt bez maksas RS stāvvietās! Parēķiniet cik maksā stāvvieta stundā!