Offtop 2. daļa

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Offtop 2. daļa

Post by lawyer »

1.Lai arī S-Max skaitās kā viens no vadītājam visdraudzīgākajiem veniem (tas vadoties gandrīz kā vieglais auto), tas tomēr ir un paliek vens - smagāks, augstāks, neveiklāks...

2.Venam dārgāka apdrošināšana, auto mazgāšana, lielāks nodoklis.

3.GM/FIAT 1.9 dīzelis esot uzticams agregāts, bet par Ford 2.0 Tdci - nav ne jausmas :dry:

4.Trīs bērnus var mierīgi izvietot uz vieglā auto aizmugurējā sēdēkļa un mantas bagāžniekā universālim sabāzt - priekš kam vajag vēl kaudzi metāla, papildus divus teorētiskus sēdekļus un tukšu gaisu vadāt? :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Offtop 2. daļa

Post by ZingZeng »

Greger, tevis piedavatos variantus vismaz par busu 100% izsledzu, par Volvo runajot ir citi apsverumi kapec to neapskatu, lai gan man tas simpatize. Savukart motori man liekas ir optimali un manam brauksanas stilam piemeroti.

Lawer, tur jau ta lieta, ka vismaz reizi menesi tas ekstra 2 vietas ir vajadzigas, lidz sim esmu izlapijies un varbut varetu ari turpmak izkombineties. Starp citu, ja neko nejaucu, tad S-max neskaitas ka buss, Galaxy gan.
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Offtop 2. daļa

Post by Gregers »

Vari lūdzu argumentēt kādēļ izslēdz tieši objektīvi labako busu?
Nav braukšanas stila kuram atbilst mikro dīzelis smagā automašīnā :laugh:
Ok, mūžīga saruna kura mēs viens otru nesapratīsim- lieli dzinēji uz gāzes pārspēj dīzeļus jebkurā parametrā izņemot uzpildes ērtības, mazi dzinēji nav ne patīkami, ne ērti, ne komfortabli ne uzticami. Tevis izvēlētie varianti ir mazohisma paveids vai psiholoģiskas traumas radītājs, varu argumentēti pierādīt :laugh:
Nopērkot dārgu auto nesaņemt neko ir savādi.
Ja objektīvi:

S max ir nesakarīga piekare(ne komfortabla ne savākta)
neērts salons (it īpaši ilgiem braucieniem), pati sajūta kā dārgā poliklīnikā.
Diezgan pieklājīgs cenas kritums un ne pārāk labas izredzes veiksmīgi to pārdot.
Nesamērīgi dargs kasko.
Nekaunīgi dārgas apkopes un virsbūves elementi.

SAAB 9-5
Principā neredzu iemeslus iegādāties, jo līdz 2005 viņš vismaz lutināja ar salona komfortu, bet 2007-2008 vairs nē- tātad nesakarīgs auto. Ford mondeo universālis vai Vektra būs visādā ziņā pārāki.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Offtop 2. daļa

Post by elmo »

Piedāvāju apskatāmo pretendentu sarakstā iekļaut Mitsubishi Grandis un Toyota Verso.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Offtop 2. daļa

Post by lawyer »

ZingZeng wrote:Greger, tevis piedavatos variantus vismaz par busu 100% izsledzu, par Volvo runajot ir citi apsverumi kapec to neapskatu, lai gan man tas simpatize. Savukart motori man liekas ir optimali un manam brauksanas stilam piemeroti.

Lawer, tur jau ta lieta, ka vismaz reizi menesi tas ekstra 2 vietas ir vajadzigas, lidz sim esmu izlapijies un varbut varetu ari turpmak izkombineties. Starp citu, ja neko nejaucu, tad S-max neskaitas ka buss, Galaxy gan.
Skaitās-neskaitās :huh: Daudzi kompaktie jau pēc veniem/busiem izskatās - tie, kuriem sānos priekšā durvju kante nav klāt statnes apakšai, bet tā vietā iemudrīts lodziņš vai tizli pagarināta spoguļa plastmasa :S 9-5 vilkatis ir AUTO, vieglais auto, S-Max ir buss, vens, pensionāru vāģis, produktīvo tētuku tačka - varam saukt to kā gribam :D

Es arī iedomājos par virsbūves daļu iespējamo dārdzību S-Max - vai tas ir pietiekami populārs LV, lai iegūtu no tā lietotas virsbūves u.c. daļas no tā? Tu zini, kur Tu to S-Max remontēsi? Jāmeklē būs meistari, kuri sajēdz labi tieši Ford - tie kuri zina visu par visiem auto, īstenībā nezina neko ;)

Vēl iedomājos - tiešām 1.9TiD būs ekonomiski izdevīgi? Ja Tev ir jāpērk dīzelis par 0.90LVL/l, tad es ieteiktu apdomāt variantu ar 9-5 2.3t + laba gāzes iekārta ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Offtop 2. daļa

Post by ZingZeng »

Greg, luk pamatatbilde pat tevis ieteikto busu http://www.euroncap.com/results/chrysler/voyager.aspx .
Nedomaju, ka 1.9 vai 2.0 varetu uzskatit par mazlitrazas motoriem.
Ar S-max brauksanas pieredzes nav, tadel nevaru komentet.
Pamatsaubas man ir bijusas par apkopem un remontiem.
Kas tad 9-5 salona komforta vareja mainities ? Salons kads bija 1998.g. bij pa lielam ari 2010.gada.

Lawyer, nu nevelk mani kaut ka pie tiem gazes auto :huh:
Savukart mani aprekini par dizelvilkati rada, ka uz ietaupita degvielas paterina, kas kompensetu auto iegadi, ilgtermina man menesa izdevubi salidzinot ar patreizejo 9K aero butu tikai par ~15Ls lielaki (vera ir nemtas apkopes, riepas, nodokli, apdrosinasanas .... burtiski viss).
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Offtop 2. daļa

Post by elmo »

[quote="ZingZeng"]Greg, luk pamatatbilde pat tevis ieteikto busu http://www.euroncap.com/results/chrysler/voyager.aspx .
quote]

Nu ja tas ir galvenais izvēles kritērijs, tad tik pērc nost RENAULT :D
http://www.euroncap.com/results/renault ... aa0c091b00
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Offtop 2. daļa

Post by lawyer »

ZingZeng wrote:Greg, luk pamatatbilde pat tevis ieteikto busu http://www.euroncap.com/results/chrysler/voyager.aspx .
Nedomaju, ka 1.9 vai 2.0 varetu uzskatit par mazlitrazas motoriem.
Ar S-max brauksanas pieredzes nav, tadel nevaru komentet.
Pamatsaubas man ir bijusas par apkopem un remontiem.
Kas tad 9-5 salona komforta vareja mainities ? Salons kads bija 1998.g. bij pa lielam ari 2010.gada.

Lawyer, nu nevelk mani kaut ka pie tiem gazes auto :huh:
Savukart mani aprekini par dizelvilkati rada, ka uz ietaupita degvielas paterina, kas kompensetu auto iegadi, ilgtermina man menesa izdevubi salidzinot ar patreizejo 9K aero butu tikai par ~15Ls lielaki (vera ir nemtas apkopes, riepas, nodokli, apdrosinasanas .... burtiski viss).
Tev kādreiz ir bijis dīzelis? :huh: Es jau esmu pie šīs naglas pakaļā pieradis, bet rūdītam benzīnmotoru lietotājam iekš akustiski komfortabliem auto dīzelis var sagādāt pamatīgu diskomfortu ;)

Vai 1.9 TiD izdevumos ieplānoji izmaksas, kas var rasties, ja no ierindas izies izplūdes sistēmā esošās ūber krutās zondes vai mega krutais sīko daļiņu filtrs vai kā viņus tur visus sauc? :huh: Uz jaunākajiem dīzeļiem (sākot no 2007-2008.gada) tādēļ es vispār neskatos, jo šie loriņi mēdz būt ļoti dārgi :dry: , kas visu ietaupījumu uz patēriņu galu galā pārvērtīs lielos mīnusos :dry:

P.S. Greger, Voyager ir briesmīgs auto - no visiem aspektiem, bijušajā darba vietā bija viens tāds (2.8 crdi) - iekšējā apdare ir vnk šausmīga gan pēc materiāliem, gan izskata un bira tam viss pēc kārtas - dzinējā, transmisijā, piekarē - nebrauca ar to pārāk daudz - ~50k km gadā, lauzt arī nelauza, visi pēc tam bija priecīgi, kad atbrīvojās no tā :D Pēc tam gan uzkāpa, manuprāt, uz cita grābekļa - VW, bet to stāstu jau es vairs nezinu :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re:Offtop 2. daļa

Post by ifka »

S-Max ir buuveets uz Mondeo baazes. Taa vismaz Baltic Motors darbinieki apgalvo.

Ietilpiiba, tam tiiri taa neko. Klavieres neiestumsi, tomeer drusku lielaaka nekaa piemineetajam aabsam.

Diemzjeel jaauzmanas no patiesaa nobraukumaa - paarkraasoti takshi uc. beedu stasti nav bez pamata.
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:Offtop 2. daļa

Post by saule »

VW Touran, 2.0 Tdi, DSG, septiņas vietas. Man jau baisi patīk. Brīdī, kad būs jāpērk cits auto, dikti domāšu, vai Subaru Outback, vai VW touran.
SAAB un SUBARU
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Offtop 2. daļa

Post by Gregers »


P.S. Greger, Voyager ir briesmīgs auto - no visiem aspektiem, bijušajā darba vietā bija viens tāds (2.8 crdi) - iekšējā apdare ir vnk šausmīga gan pēc materiāliem, gan izskata un bira tam viss pēc kārtas - dzinējā, transmisijā, piekarē - nebrauca ar to pārāk daudz - ~50k km gadā, lauzt arī nelauza, visi pēc tam bija priecīgi, kad atbrīvojās no tā :D Pēc tam gan uzkāpa, manuprāt, uz cita grābekļa - VW, bet to stāstu jau es vairs nezinu :D[/


Nu redz, bet man atkal vairāki zināmi vojādžeri kalpo bez bēdu(tiesa neviens nav bijis tik neprātīgs lai nopirktu dīzeli)
Par salonu- nu salīdzinot ar Smax un vilkati vojādžerim ir super patīkami materiāli ;)
VW gruppa protams ir tra ģiskāka par Smax, bet nu tā tāda suņa un kaķa kaku salīdzināšana:laugh:
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Offtop 2. daļa

Post by Gregers »

ZingZeng wrote:Greg, luk pamatatbilde pat tevis ieteikto busu http://www.euroncap.com/results/chrysler/voyager.aspx .
Nedomaju, ka 1.9 vai 2.0 varetu uzskatit par mazlitrazas motoriem.
Ar S-max brauksanas pieredzes nav, tadel nevaru komentet.
Pamatsaubas man ir bijusas par apkopem un remontiem.
Kas tad 9-5 salona komforta vareja mainities ? Salons kads bija 1998.g. bij pa lielam ari 2010.gada.

.
Viena lieta ir testi un pavisam cita ir dzīve- apdrošināšanas laikā personīgi risināju divas džeru avārijas kurās tieši džeristi tika vaļā ar vismazāko kaitējumu.

1.9 un 2 dīzeļi ir mikro motori ja runājam par 2300 kg smaga auto stumdīšanu, 10 sekundes tas ir pat ilgak nekā žigulim :laugh: un uz sosejas ar pilnu salonu vari par cilvecisku apdzīšanu vispār aizmirst. Ar Smaxu izbraukājos pusotru nedēļu kad biju Somijā ciemos pie Seesam un biju absolūti laimīgs kad atgriezos 300m majīgajā un ērtajā salonā, un nevajadzēja vairs justies kā ideotam streipuļojot pa ielu lai apbrauktu visas bedrītes. Japiebilst gan, ka Q3 bija pat pretīgaks par Smaxu:woohoo:

9-5 salons piedzīvoja 3 parmaiņas no kurām pirmais feislifts bija vis jaukākais. Vilkatis ieguva vektras pretīgi tizlo klimas vadību un 9-3ss koka taburetes sēdekļu vietā, arī apdare kopumā kļuva nesaturīgākā.
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:Offtop 2. daļa

Post by vidvuds »

saule wrote:VW Touran, 2.0 Tdi, DSG, septiņas vietas. Man jau baisi patīk. Brīdī, kad būs jāpērk cits auto, dikti domāšu, vai Subaru Outback, vai VW touran.
DSG? tiešām? tfu tfu tfu

ja nu kas nav sanācis Wagneram tad DSG :)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Offtop 2. daļa

Post by elmo »

saule wrote:VW Touran, 2.0 Tdi, DSG, septiņas vietas. Man jau baisi patīk. Brīdī, kad būs jāpērk cits auto, dikti domāšu, vai Subaru Outback, vai VW touran.
Man atkal paziņa, kas strādā VW dīlerservisā stāsta šausmas par Touraniem, ka birstot viss, kas var nobirt, nav tādas dienas, kad nebūtu kāda Tourana ar problēmām.

Vēl vienam čomam bija autonoma, nokomplektēta ar VW PASSAT un Touraniem. Tagd ir laimīgs, ka ticis vaļā no visa VW autoparka. Pēc 100 k nobraukuma esot sākušās visādas problēmas, arī ar DSG.
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Offtop 2. daļa

Post by Nils »

Ai kā negribas iesaistīties, bet dažiem apgalvojumiem nepiekritīšu.
Vilkatim ar 9-3ss beņķiem nav nekāda sakara, tie atšķiras. Un baltas ādas beņķi vilkatī ir gan smuki, gan ērti, par paneli un stūri gan piekritīšu - nepatīk.
Protams, 10.sec līdz simtam nav diez ko pārliecinošs rādītājs, bet pilsētā tie jaunie dīzeļi ir ļoti sprigani. Un tam, ka vilkatis nespēs normāli apdzīt auto arī neticu. Protams, tas šosejā nebūs ne tuvu tik ātrs kā Aero, bet lai es kādreiz ar kādu turbo dīzeli 110+ hp būtu izjutis apdzīšanas problēmas? Noteikti nē. Vienkārši braukājot ar Aero es esmu pieradis, ka varu apdzīt gandrīz bez ilgas domāšanas, minstināšanās, kā arī agresīvāk un ātrāk, nekā tas reizēm būtu nepieciešams.
Visādi citādi es par Ansi varēju iekļauties normālā satiksmē, ja šosejā metu robu zemāk. :P
Aigar, ko darīsi ar sarkano Aero? :)

Par pašu 9-5 1.9 dīzeli, čoms jau vairākus gadus braukā ar tādu iekš 9-3ss, jau esmu minējis, ka tā jaudas un patēriņa attiecība pārsteidza pat mani. Un kādreiz kopā velkot mājās no Rīgas, turēja līdzi diezgan braši. Protams, 9-5 smagāks, bet nedomāju, ka gala rezultāts ir tik dramatisks kā tu šeit raksti.

Ar Cmax pieredze 0, pat uz ceļa tos neievēroju. 2007. gada Focus un Mondeo gan ir sanācis vairāk pabraukt, pilnīgi ne ar ko nesaista, arī apdare tur ir nekāda, par komfortu nerunājot. Pēc Aero tev vispār būs smagi. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Post Reply