Šlices starpgabalam.
Offtop 2. daļa
Re: Offtop 2. daļa
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Offtop 2. daļa
Grippen, kur atskaite par Vācijas "ceļiem"?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Offtop 2. daļa
Fimbar:
ZIMMERMANN 430149920 ~55€
ZIMMERMANN 430149952 ~90€
Manuprāt starpība ir jūtama.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Offtop 2. daļa
tie diski ar caurumiem ir sviests, pie vienadas bremzešanas viņi uzkarst vairak neka parastie
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Offtop 2. daļa
Bet tā ir arī jābūt! Caurumus urbj, lai būtu, kur novadīt karstās gāzes, kas rodas starp kluča un diska virsmām, intensīvi bremzējot. Līdz ar to saķere ir labāka un ātrāk uzkarst.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Offtop 2. daļa
Varētu padomāt ka auto ar iekšdedzes dzinēju nav dators! DI kasete jau vien ir dators, ECU un visi citi dačiki! Elektro auto pa lielam ir daudz vienkāršāks savā uzbūvē un daudz reiz efektīvāks! Kamēr tavs iekšdedzes dzinējs tikai 20% iztērētās enerģijas pārvērš kustībā un pārējo siltumā, elekteo auto daudz racionālāk izmanto enerģiju! Mūsdienās ar elektro auto jau var nobraukt 500km un uzlādēties 30min laikā! Tik vien, ka tas nav lēts prieks! Es tīri labprāt brauktu ar 900OG elektriskā izpildījumā,kas no 0-100 iemēra Lamborghini!maris wrote: ↑Sat Feb 03, 2018 6:04 pmAutomobīlim ir iekšdedzes dzinējs . A Tevis piesauktie ir datori ( putekļusūcēji )uz riteņiem vai transporta līdzekļi , ja tā Tev labāk patīkelmo wrote: ↑Sat Feb 03, 2018 4:59 pmElektriskais neko nepūš un nesūc, atšķirībā no iekšdedzes dzinēja, kam pat gaisa filtru vajag, tāpat kā putekļu sūcējam! Tesla X visu varenos audi Quattro virves vilkšanas testā aizvelk kā nieku. Vienīgais elektro auto trūkums ir motora dziesmas neesamība, un elektriskais nešauj uguņus no izpūtēja!
A lielākais trūkums ir 100 km bez uzlādēšanas un uzlāde kas aizņem pus dienu
Re: Offtop 2. daļa
500 km un 30 min ir reklāmas bukletos Paprasi reāliem lietotājiem
Par to ka modernie auto ar iekšdedzes dzinējiem arī jau ir kļuvuši par braucošiem datoriem , pilnīgi piekrītu .
Par to ka modernie auto ar iekšdedzes dzinējiem arī jau ir kļuvuši par braucošiem datoriem , pilnīgi piekrītu .
Re: Offtop 2. daļa
Biju nedaudz interesējies par šo jautājumu. Tesla teorētiski var nobraukt tos 500km ar vienu uzlādi (pie -15C noteikti vairs ne) un teorētiski to var uzlādēt 30 minūšu laikā līdz kaut kādiem 70-80%. BET! Tikai ar ultra-jaudīgo Tesla lādētāju, kas LV nebūs vēl ļoti ilgi! Pie parastās rozetes tam vajadzēs stāvēt nedēļu līdz pilnai uzlādei. Tajā pašā laikā VW Up var nobraukt ar vienu uzlādi teorētiski 160km (maksā tas sākot no 27 000 EUR!),bet uzlādēt to no rozetes var 5-6 stundās.
Interesanti, cik jaudīgas ir tās CSDD būvētās uzlādes stacijas?
Bet izvēle jau kaut kāda parādās, katru gadu arvien vairāk - tagad laikam ir otrā paaudze Nissan Leaf, ir vēl Renault Zoe, Audi e-tron, VW e-Golf, e-Up, BMW i3. Hibrīdi tie paši benzīnnieki vien ir, tik nedaudz mazāk degvielas patērē.
Interesanti, cik jaudīgas ir tās CSDD būvētās uzlādes stacijas?
Bet izvēle jau kaut kāda parādās, katru gadu arvien vairāk - tagad laikam ir otrā paaudze Nissan Leaf, ir vēl Renault Zoe, Audi e-tron, VW e-Golf, e-Up, BMW i3. Hibrīdi tie paši benzīnnieki vien ir, tik nedaudz mazāk degvielas patērē.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Offtop 2. daļa
zinu no dzīves stāstu par e-auto lietotāju no Mālpils ( pašvaldība nopirka ar EU atbalstu ) , kam brauciens uz Rīgu sākās ar obligāto uzlādi pie Motormuzeja Teorētiski varot uzlādēt mazāk nekā stundā , bet , tur ir viens uzlādes štepselis un ja tur rindā ir 3 auto ( tas nav nekas neparasts ) , tad . Un kad pa Rīgu ir pabraukāts un jābrauc mājās , tad arī vajag uzlādēties Tā protams nav Tesla , bet gan pieejamāks auto , taču izskatās gan viņš pēc putekļusūcēja
Re: Offtop 2. daļa
Pārspīlēt ar nevajag. Man māsa braukā ar Leafu un priecājās. Protams, pa pusstundu neuzlādēs, bet pa nakti mierīgi. Mašīnā ir iebūvēts arī ātrās uzlādes transformators, bet lai to darbinātu mājai pieslēgums jāpalielina. 170 km teorētisko nobraukumu rāda vienmēr pēc uzlādes, pēc papīriem jābūt virs divsimts. Plus mīnus simtupiecdesmit var nobraukt. Visforšākā sajūta esot iebraucot Vecrīgā un noliekoties uz trim stundām stāvēt, ātri var saskaitīt tā megadārgā auto atmaksāšanos.
SAAB un SUBARU
Re: Offtop 2. daļa
https://skaties.lv/auto/raidijums-zebra ... egadaties/
Pilnīgi piekrītu
Pilnīgi piekrītu
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Offtop 2. daļa
Un vēl iedirsiens elektro virzienā
http://www.delfi.lv/auto/zinas/mazda-iz ... d=49693845
http://www.delfi.lv/auto/zinas/mazda-iz ... d=49693845
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Offtop 2. daļa
Nu baigais kaplis bus...ja bus...ja iznakshofmaks wrote: ↑Mon Feb 05, 2018 8:10 am Un vēl iedirsiens elektro virzienā
http://www.delfi.lv/auto/zinas/mazda-iz ... d=49693845
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA