Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Joprojām atceros ar smaidu to braucienu pa aizsalušo jūru ar melni - 9-3og kupeja ar 2.3T, T5.5 un tīru etanolu
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
A kas tur jocīgs, kārtējais hlams
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vinam max cena 200 eiro
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Galvenais ka brauc un ieguldījumus neprasa. Ideāls auto. Kad pirku savu, tad biju redzējis arī krutākus eksemplārus pa 2000 latiem! Šis ir variants uz gadu - nobrauc un pārdod pa 400€
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
nu? bija ņemams?Wilsons wrote: ↑Tue Mar 27, 2018 11:18 amSaimnieks ir mazrunīgs,bet ir b205r!Vismaz tā liek domāt!Auto laikam no 2005 g Lv!Varëtu būt orģināls nobraukums pëc csdd!Zinu ka viņš nevar būt perfekts par to cenu,bet priekšlaicīgi norakstīt ar nav māksla!Ka tik uz priekšu iet,mans ar iet uz priekšu,bet pa 500-600 eur neviens viņu neņemHenry wrote: ↑Tue Mar 27, 2018 10:18 am ai nu beidz, tu gribi dabūt top zustand auto bez rūsas un mainītu ķēdi pa 1800 eur? labs 9-3og maksās ap 3-4k. un ja ķēde nav mainīta, tad domā, ka pa 1000 eur atdos? pa 1800 eur vajag priecāties, ka tas auto vispār kustās uz priekšu un ka nav nopuvis no vienas vietas (es gan domāju, ka nekas spīdošs tur nebūs, bet nu gaidīsim update no tevis).
eu bet kāpēc viņam ir 151kW? tas tak nav aero...
EDIT: hmm, SE versija, bet izskatās, ka dzinējs tiešām ir B205R...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Rūsas cena laikam biržā aug, un šis ir viens no tiem, kas ar to spekulē
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Aizbrauc paskaties..
Pedejaa lapaa daudz 9-3og paradijies...
Shis pa gabalu dziveliigs izstaas
Pedejaa lapaa daudz 9-3og paradijies...
Shis pa gabalu dziveliigs izstaas
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Un rets. Ka tik tas nav tas mistiskais B204R ar T5 un 205hp.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tas vienkārši ir pirmo gadu 9-3og Aero, tāds pats kā Arnija pelēcis, tikai par divām durvīm vairāk
Ja virsbūve ir laba, tad par šādu cenu var ņemt pat, ja dzinējs ir jāpārlasa
Ja virsbūve ir laba, tad par šādu cenu var ņemt pat, ja dzinējs ir jāpārlasa
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pelecis ir T7.
2000šais ir pārejas gads un tur ir iespājams gan T5, gan T7.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pelēcis no rūpnīcas neiznāca ar T7 un 2.3
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Motors ir štrunts. Es par vadību runāju.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible