Nu nezinu,850 nav adekvāta cena.Vieglāk tomēr ir sakopt motoru nekā kasjakus vizuālajā un salonā.edijs wrote:Kādu salonu tad tu gribi tāda gada un noskrējiena auto? Protams, jāskatās dzīvē, lai pilnvērtīgi spriestu, taču pēc bildēm, manuprāt, saglabājies vēl itin labi. Spārni - ir pagrūti atrast kādu 9k ar labiem priekšējiem spārniem. Ja laimējas, var ņemt vieglu saburbuļojušus un necaurrūsējušos, pats tad taisīt un krāsot. Kā arī.. sludinājumā tak teikts "perfektā TEHNISKĀ stāvoklī", nevis "perfektā stāvoklī" vai "perfektā vizuālā stāvoklī". Salonu var piekopt un spārnus/bāgāžnieku piekrāsot, ja pārējais viss čiki. Atliek jautājums, kas ar ķēdi darās. Katrā ziņā, es šo brauktu palūrēt dzīvē, ja vien nebūsu paspējis jau izmisuma vadīts iegrābt Honda Aerodeck ziemas mēnešiem.fimbars wrote:Rusa uz sparniem un bagaznieka vaka,bet perfekta stavokli.
Salons ari tads pacakarets un bez elektriskiem benkiem,vieniga vertiba originalais audio.Cena parak fantastiska.
Ar ko vins atskiras no si eksemplara?https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gebil.html
To pa 300 euro biju skatīties vēl tad, kad tas bija par 550 euro. Nu varbūt kā donoru, tīri dēļ garās kārbas.. Motors jokaini dudināja, nebija pārliecība, ka sagaidīšu pavasari. Bija čakars ar gāzi (pirmā paaudze), visticamāk reduktorā. Sajūgs ne pirmā svaiguma, kārba kloķējās salīdzinoši labi. Bet saldajam ēdienam - Jetronic + TCS, degošas lampiņas panelī, šobrīd laikam arī limp mode ierauta, cik varēja no pēdējās telefonsarunas noprast. Kļūdas par elektronisko droseli un TPS. Vārdu sakot - jābrauc pa taisno uz Arteh. Un ej nu sazin, uz cik tas beigās sastājas.
Ja sarkano aero https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dcmpn.html neizdevās par 650 pārdot,tad šo par 850 izdosies labāk?
Ja tas pa 300 nebūs līdz otrdienai savākts tad došos iegādāties. Noderēs.