alnislacis wrote:Nē. Nevajag viņu atbrīvot no nekā. Garlaicīgās melnās T16S kupejas nevienam nevajag.
Es nu gan tā neesmu teicis. :) Tiesa, es uz šādu kupeju parakstītos tikai T16S gadījumā un ar domu būvēt raķeti, t.i. b234, trionics un tamlīdzīgas izvirtības. Ja braukt ar stock, tad jā, laikam jau sedans ar taisnu purnu. Bet viss plūst un mainās. :)
Un kā tu tur, lūdzu, ieliksi b234? Būtu diezgan interesanti uzzināt :)
Es saprotu, ka c900 rwd projektiem priekšējā piekare paliek tāda kā ir? Kas notiek ar stures reiku? Un aizmugures tilts tiek ar visu uzkabi tiek instalēts no kaut kā?
Braucot šodien uz mājām Brīvības un Pērnavas krustā redzēts NK-95 ar Māru pie stūres. Pēc tam turpinot ceļu uz Brīvības ielas pretīm HanzaAuto redzēta 414 banda, kur pirmajā auto Skaidrīte un pēc tā otrs auto ar Yukki un dēlu :)
Vēl pa dienu satikts Elmo un arī viņa auto iekš Plazas :)
Saabistu diena :D
alnislacis wrote:Nē. Nevajag viņu atbrīvot no nekā. Garlaicīgās melnās T16S kupejas nevienam nevajag.
Es nu gan tā neesmu teicis. :) Tiesa, es uz šādu kupeju parakstītos tikai T16S gadījumā un ar domu būvēt raķeti, t.i. b234, trionics un tamlīdzīgas izvirtības...
Njā Edij, uzreiz var redzēt, ka neesi vizinājies ar stock T16;)
P.S Atbildi, lūdzu, offtopā, vai kkkur vēl, kāds Tev ir spiediens pašlaik un kāds ir pirmā un otrā robā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible