"Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
Re:"Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
Mans atklājums ir, ka ar taisnu stūri un trešajā robā TCS tiešām ir derīgs- pie manām galīgi parastajām riepām pa putru un arī ledu uzreiz jauki velk uz priekšu, bet pie mazākiem ātrumiem un līkumos vislabāk der "saplūšana" ar gāzes pedāli. :laugh:
SAAB 9-5 AERO WAGON 2001 AT
Re:"Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
18. datuma bus kaut kada brauksana? kur?
vakarvakara iemeginajam Bikernieku kartinga trasi, sniega daudz, viss forsi. ja ar tarktoriti drusku pielidzinatu, butu pavisam labi. un nemaz nav talu... vienigais ta ir kartinga trase ar visam no ta izrietosajam sekam, lena, saura...
vakarvakara iemeginajam Bikernieku kartinga trasi, sniega daudz, viss forsi. ja ar tarktoriti drusku pielidzinatu, butu pavisam labi. un nemaz nav talu... vienigais ta ir kartinga trase ar visam no ta izrietosajam sekam, lena, saura...
Re:"Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
Vēl īsti nav zināms. Doma bij par Garkalnes trasi. Sniega daudzumam jābūt itin pieklājīgam, lai nelīdzenumi īpaši netraucētu. Domājams, ka turpmāko pāris dienu laikā būtu jākļūst zināmam.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:"Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
Eh, 18. netieku :(
Re:"Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
Šī ir laba...
Bet par 18to... Nu žēl, ka netiec. Iespējams starp ZS un JG
varētu kko sadomāt pie Ūdensputna. (ap 50km no Rīgas)
Šodien zvanīju, bet pagaidām trase vēl nav izstumta. Bij doma, ka varētu izskatīt kā variantu arī 18tajam.
Bet par 18to... Nu žēl, ka netiec. Iespējams starp ZS un JG
varētu kko sadomāt pie Ūdensputna. (ap 50km no Rīgas)
Šodien zvanīju, bet pagaidām trase vēl nav izstumta. Bij doma, ka varētu izskatīt kā variantu arī 18tajam.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:
ja diskutējam par drošību trasē, tad piekrītu Arnijam, ka Subarists bija pārgalvīgs un pavisam aizmirsis par fizikas likumiem un vektoriem. :(Arnijs wrote: Īsti nepiekritīšu Subaristu formulējumam, ja viņi uzskata, ka Audi vainīgs! Labā roka iestājas tad, kad abi ir blakus un viens otru redz! Subāris brauca pa citu trases daļu un Audim nav pienākums visu laiku blenzt spoguļos (kuros viņš Subāri, varēja arī neredzēt, jo viņš tuvojās apm 20-30 grādu trajektorijā!), jo - kad tad brauks! :evil: Subārim pašam vajadzēja izvērtēt un prognozēt priekšā braucošā Audi gan ātrumu, gan trajektoriju, jo aizmugurē braucošais čeko priekšējos, nevis otrādi! Mans verdikts, ka šeit 100% pie sadursmes vainojams Subāris, kuram bij jāparedz iespējamā sadursme.
loģiski, ka braucējs seko līdzi situācijai sev priekšā, nevis lūkojas spoguļos... un viņa atbildība ir izvairīties no tā, kas notiek priekšā..
Re:"Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
Par subaru/audi crashu. Tas ka labās rokas likums trasē varētu tikt ievērots liekas ļoti dīvaini, tad jau drīzāk izmantot principu "tas kas apdzen - vainīgs". Jo viņam tuvojoties tomēr situācija ir kontrolējamāka kā tam kas pa priekšu iespējams pat nenojauš ka viņu kāds apdzen.
.,[]
tas kas brauc sizmugurē atbild par situāciju, man bij alīdzīgi kad es 333 dabūju novilkt aiz pelēkās alfas 3/4 apli, jo šis jau "atbraukājās", bet es vēl veicu 5to lidojošo :Dj.k.Qv wrote:Par subaru/audi crashu. Tas ka labās rokas likums trasē varētu tikt ievērots liekas ļoti dīvaini, tad jau drīzāk izmantot principu "tas kas apdzen - vainīgs". Jo viņam tuvojoties tomēr situācija ir kontrolējamāka kā tam kas pa priekšu iespējams pat nenojauš ka viņu kāds apdzen.
un tā kā laikam alfisti nav pieraduši, ka viņus apdzen saabi un spoguļos nav jāskatās, man atlika tāpat zumzināt tam aiz muguras :)
a te tomēr situācija 2domīga, kurš te bija apdzinējs? katrs nāca no sava ceļa, nezinu.... viedoklis man nav, bet komentēt patīk :D
Re:
Nebija tur situācija 2-domīga. Apdzina Subāris, jo sadursme notika krietnus 100m aiz vietas, kur ceļi savienojas. Un - pat tad, ja sadursme būtu notikusi bezmaz vai ceļu saiešanas vietā, Subārim, ejot pa lielo līkumu, situācija būtu saprotamāka un kontrolējamāka, jo - ja viņš šai trases ceļu savienojumā parādītos absolūti vienlaicīgi ar Audi, tad pēc konfigurācijas viņam Audis būtu redzamāks, nekā Audim Subāris.vidvuds wrote:
a te tomēr situācija 2domīga, kurš te bija apdzinējs? katrs nāca no sava ceļa, nezinu.... viedoklis man nav, bet komentēt patīk :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
Tāpēc uz trasi jābrauc ar vecu lūzni un, kas nepaspēja pamukt malā, pats vainīgs!;) :woohoo:
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:
Mans viedoklis:
Braucot šādos "amatieru" braucienos jāskatās, gan uz priekšu, gan spoguļos. Jo, ja vienam uzvedība trasē liekas pašsaprotama, tad citam nav ne mazākās nojausmas kas jādara. Tādēļ ikvienam braucējam ir jādara pilnīgi viss, lai izvairītos no iespējamas sadursmes. Tas arī pierādijies kartingos, ja (sacensībās, vispārēji) pieņemts, ka pie apdzīšanas ar kontaktu tiek iegūts izbraucies caur boksiem - sods (tam, kurš apdzen), tad pavērojot daudzu uzvedību kartingu trasē, liekas, ka daudzi uztver priekšā braucošu kartingu kā potenciālu objektu pret kuru var apstāties līkuma iekšmalā :(
.... nu, lūk, un tas liek domāt, ka arī šādās slidināšanās reizēs cilvēki ne pārāk iespringst uz domāšanu "uz priekšu", kas būs, ja priekšā braucošajam ir labāka saķere.... un tas stāsies daudz straujāk, kas būs, ja tomēr nasanāks "uzķert" iekšmalu un auto nekontrolējami slīdēs uz ārmalu....
Braucot šādos "amatieru" braucienos jāskatās, gan uz priekšu, gan spoguļos. Jo, ja vienam uzvedība trasē liekas pašsaprotama, tad citam nav ne mazākās nojausmas kas jādara. Tādēļ ikvienam braucējam ir jādara pilnīgi viss, lai izvairītos no iespējamas sadursmes. Tas arī pierādijies kartingos, ja (sacensībās, vispārēji) pieņemts, ka pie apdzīšanas ar kontaktu tiek iegūts izbraucies caur boksiem - sods (tam, kurš apdzen), tad pavērojot daudzu uzvedību kartingu trasē, liekas, ka daudzi uztver priekšā braucošu kartingu kā potenciālu objektu pret kuru var apstāties līkuma iekšmalā :(
.... nu, lūk, un tas liek domāt, ka arī šādās slidināšanās reizēs cilvēki ne pārāk iespringst uz domāšanu "uz priekšu", kas būs, ja priekšā braucošajam ir labāka saķere.... un tas stāsies daudz straujāk, kas būs, ja tomēr nasanāks "uzķert" iekšmalu un auto nekontrolējami slīdēs uz ārmalu....
Re:
Es savulaik Ādiņās esmu uztaisījis mileni gar Zelta krāsas 900, kur pie stūres meitene līkumā nesavācās un 900 uzvedas diezgan neprognozējami. Sapratu, ka nekas cits neatlik kā mēģināt ar pilnu gāzi aizfrēzēt garām. To arī veiksmīgi izdarīju.
Problēmā šādos pasākumos ir tāda, ka braukšanas līmenis ir dažāds un nevar spriest par to kā rīkosies cits pēc saviem ieradumiem. Vienkāršākais variants ir domāt, ka priekšā braucošais ir pilnīgs auns un braukt nemāk :)
Problēmā šādos pasākumos ir tāda, ka braukšanas līmenis ir dažāds un nevar spriest par to kā rīkosies cits pēc saviem ieradumiem. Vienkāršākais variants ir domāt, ka priekšā braucošais ir pilnīgs auns un braukt nemāk :)
Re:"Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
Viena lieta ir atšķirīgas stūrēšanas iemaņas, taču jāņem vērā,ka ir brīži,kad auto nesavāks arī rūdītākais profesionālis kā arī skuju tu paredzēsi kurā virzienā tas priekšā esošais virpulis aizies.
Stāsts iz pēdējās reizes (nesaistīts ar pirmo daļu-nepārprast):
Bija te no Arnija viens tād dīvains manevrs. braucām plkst. rādītāja virzienā. Aiz elkoņa sekojošā ieeja "S" veida līkumā un noķēru vilciņu, skatos,atpakļskata spogulī,ka Arnis tā cieši,cieši gar aizmuguri paiet garām un es turpinu slīdēt virsū "Pelēcim". Nē nu man jau odnakuistvenno, nekas jau nebūtu, Arni gan uzāķētu uz farkopa. Vnk bija brīdis,kur nu vēl ar rwd, nedaudz citi fizikas likumi darbojas. Bet, nu viss labi beidzās,šoreiz. Jāuzklausa otra iesaistītā viedoklis, gan jau,ka likās savādāk :P :laugh: .
Stāsts iz pēdējās reizes (nesaistīts ar pirmo daļu-nepārprast):
Bija te no Arnija viens tād dīvains manevrs. braucām plkst. rādītāja virzienā. Aiz elkoņa sekojošā ieeja "S" veida līkumā un noķēru vilciņu, skatos,atpakļskata spogulī,ka Arnis tā cieši,cieši gar aizmuguri paiet garām un es turpinu slīdēt virsū "Pelēcim". Nē nu man jau odnakuistvenno, nekas jau nebūtu, Arni gan uzāķētu uz farkopa. Vnk bija brīdis,kur nu vēl ar rwd, nedaudz citi fizikas likumi darbojas. Bet, nu viss labi beidzās,šoreiz. Jāuzklausa otra iesaistītā viedoklis, gan jau,ka likās savādāk :P :laugh: .
Re:"Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
vēl jau der atcerēties vienu "zelta likumu", ka šādos pasākumos apdzīšana būtu vēlama tikai taisnajos posmos (vai tiem pielīdzināmās trases vietās). jo līkums vienmēr izraisīs dažādas neprognozējamas trajektorijas ar visām no tā izrietošām sekām...
un nevajag kautrēties palaist garām kādu aizmugurē braucošo, ja redzi, ka tas Tev astē sēž jau kādu apli vai vairāk... ;)
un nevajag kautrēties palaist garām kādu aizmugurē braucošo, ja redzi, ka tas Tev astē sēž jau kādu apli vai vairāk... ;)