Sūknis ir kluss, tb es viņu dzirdu uz pāris sekundēm pagriežot aizdedzi, kad viņš uzsūc degvielu pielaišanai, bet piestartējot/braucot, paaugstinātu troksni no sūkņa puses neesmu novērojis.KurBads wrote:padomā par benzīna sūkni - iespējams pietrūkst ražības vai arī viņš vispār kaut kādos brīžos stājas. Ja kādu dienu nevarēsi pielaist auto, t.i., starteris griezīs, bet motors neierūksies, tad sūknis.
SAAB 900i, Ansis.
Re:SAAB 900i, Ansis.
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 900i, Ansis.
Tā ir tipiska vecas mehāniskās šprices uzvedība .:( Paskaties , vai strādā tā papildus sprausla , ko dara tukšgaitas vārsts , temperatūras devējs un visas tās gaisa šļauciņas kā arī nosaukto ierīču kontakti B) Problēma būs kautkur tur B) Ne Tu pirmais kam tā gadās ...:blink:
Re:SAAB 900i, Ansis.
Mierīgi, bez fanātisma :D Kad manam baltam raustījās tukšgaita (tā lieta progresēja un vienā brīdī pat sāka slāpt), paaugstinājās patēriņš uz ~13-14 litriem un ne vella negāja, tad izmērīju CO un rādījums bija kkas ap 0.1 (0.7-1.1 vietā), pēc pieregulēšanas bija sajūta, ka SAABiņam ielika LPT:)Nils wrote:Jokdaris, protams, ka ir, ja tev otrā aplokā ganās 270 kumeļi. :woohoo:KoreFun wrote:Nav tādas sajūtas, ka būtu jāiet nedaudz labāk mašīnai?
Starp citu man kkur jābūt sūknim no 8V Jetronika..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 900i, Ansis.
Kad no tukšgaitas regulatora noņem štekeri, kaut kam taču ir jāmainās, vai ne? Aizdoma, ka tas būs viens no kritušajiem saistībā ar tukšgaitu.
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 900i, Ansis.
ko Tu sauc par "tukšgaitas regulatoru" - vai aux air valve? Ja tā, tad tur štekeris ir aktuāls tikai pie auksta motora, kad bimetāls veras vaļā dēļ pievadītajiem 12V. Ja nekļūdos, tad tas vispār ir tikai kaut kādas 12 vai 25 sekundes pēc startēšanas, vēlāk viņš silst un pielāgojas vispār no motora siltuma.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB 900i, Ansis.
Atrodas no dzinēja galvas labajā pusē? Viņš tiešām reaģē tik īsu laiku? Piestartējot no rīta viņš kā reiz īsu brīdi tukšgaitu tur normāli (lai gan varbūt mazliet ilgāk, nekā tu saki).
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 900i, Ansis.
tas pats. iegooglē AAV. Man liekas, ka bija kaut kādas sekundes, lai arī tagad domājot ... motors tak` neuzsilst tik ātri. Vajadzētu droši vien viņu iztīrīt.
kas notiek ar tukšgaitu pie silta motora? normāla? ja par zemu, tad pagriez vaļā tukšgaitas regulēšanas skrūvi uz droseles. notīri pašu droseles plati.
vai vakardienas PM saņēmi?
kas notiek ar tukšgaitu pie silta motora? normāla? ja par zemu, tad pagriez vaļā tukšgaitas regulēšanas skrūvi uz droseles. notīri pašu droseles plati.
vai vakardienas PM saņēmi?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:SAAB 900i, Ansis.
Ja kas tad man viens šāds vārsts stāv plauktā.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:SAAB 900i, Ansis.
Mainīsies tikai tas, ka paaugstināti apgriezieni turēsies ilgāk. Ar štekeri vārsts ātrāk būs ciet un aprgiezieniem jānokrīt līdz tukšgaitas apgr.Nils wrote:Kad no tukšgaitas regulatora noņem štekeri, kaut kam taču ir jāmainās, vai ne?
Tad vārsts strādā. Bet tāpat izmazgā un noregulē.Nils wrote:Piestartējot no rīta viņš kā reiz īsu brīdi tukšgaitu tur normāli (lai gan varbūt mazliet ilgāk, nekā tu saki).
Nu ja vienīgi ja biaigi slāpst un jātiek pie daktera, visādi citādi tas nebūs pareizi. Jāsāk ar CO mērīšanu/regulēšanu.KurBads wrote: kas notiek ar tukšgaitu pie silta motora? normāla? ja par zemu, tad pagriez vaļā tukšgaitas regulēšanas skrūvi uz droseles.
Ansim, taču, lambdas nav?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB 900i, Ansis.
Jābūt, 1987.gada K-jet donoram bija. Špricei tak vajag lambdu, lai sevi pieregulētu, ne?KoreFun wrote: Nu ja vienīgi ja biaigi slāpst un jātiek pie daktera, visādi citādi tas nebūs pareizi. Jāsāk ar CO mērīšanu/regulēšanu.
Ansim, taču, lambdas nav?
900aero clubsport #8
Re:SAAB 900i, Ansis.
K-Jet tak` ir mehāniskā šprice, kas tur ko ir spējīgs pieregulēt gaitā? Manam melnajam 8v n/a bija K-Jet un nekādas lambdas. Man pat uz T16 LH nav lambdas.ziedoniz wrote:Jābūt, 1987.gada K-jet donoram bija. Špricei tak vajag lambdu, lai sevi pieregulētu, ne?KoreFun wrote: Nu ja vienīgi ja biaigi slāpst un jātiek pie daktera, visādi citādi tas nebūs pareizi. Jāsāk ar CO mērīšanu/regulēšanu.
Ansim, taču, lambdas nav?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB 900i, Ansis.
Nu sūdīgi tev :DKurBads wrote:
K-Jet tak` ir mehāniskā šprice, kas tur ko ir spējīgs pieregulēt gaitā? Manam melnajam 8v n/a bija K-Jet un nekādas lambdas. Man pat uz T16 LH nav lambdas.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sen ... mbda_probe
1976.gadā vienīgais, uz ko varēja Saabs uzlikt, bija 99 EMS ar K-jet šprici. Un vai tad tu nezināji, ka K-jet'am ir vadības bloks zem aizmugurējā sēdekļa? :P Respektīvi, ka tas nav nemaz tik nenormāli mehānisks kā visiem šķiet.
p.s. jā, ja pareizi atceros, tad LH-2.2 nelietoja lambdu, tāpat viņam arī nav ne mazākās nojausmas par tukšgaitas kontroli un par to, ja samērītais gaiss pazūd un nenonāk motorā :D
Tas gan nenozīmē, ka viena vai otra sistēma būtu sliktāka, vai to, ka visiem viss ir vienāds - dažādiem tirgiem dažādas modifikācijas.
900aero clubsport #8
Re:SAAB 900i, Ansis.
Tieshaam? Kkaa atceros, ka 900 ar LH 2.2 zonde bija!KurBads wrote: Man pat uz T16 LH nav lambdas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SAAB 900i, Ansis.
Kungi,ņemiet vērā ka pastāvēja dažādu tirgu mašīnas...,kuriem bij dažādas prasības pret ekoloģiju.Arnijs wrote:Tieshaam? Kkaa atceros, ka 900 ar LH 2.2 zonde bija!KurBads wrote: Man pat uz T16 LH nav lambdas.