SAAB 900i, Ansis.

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:SAAB 900i, Ansis.

Post by Nils »

KurBads wrote:padomā par benzīna sūkni - iespējams pietrūkst ražības vai arī viņš vispār kaut kādos brīžos stājas. Ja kādu dienu nevarēsi pielaist auto, t.i., starteris griezīs, bet motors neierūksies, tad sūknis.
Sūknis ir kluss, tb es viņu dzirdu uz pāris sekundēm pagriežot aizdedzi, kad viņš uzsūc degvielu pielaišanai, bet piestartējot/braucot, paaugstinātu troksni no sūkņa puses neesmu novērojis.
Saab 900 Turbo '81
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:SAAB 900i, Ansis.

Post by maris »

Tā ir tipiska vecas mehāniskās šprices uzvedība .:( Paskaties , vai strādā tā papildus sprausla , ko dara tukšgaitas vārsts , temperatūras devējs un visas tās gaisa šļauciņas kā arī nosaukto ierīču kontakti B) Problēma būs kautkur tur B) Ne Tu pirmais kam tā gadās ...:blink:
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:SAAB 900i, Ansis.

Post by Nils »

Paldies, nočekošu. :)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:SAAB 900i, Ansis.

Post by KoreFun »

Nils wrote:
KoreFun wrote:Nav tādas sajūtas, ka būtu jāiet nedaudz labāk mašīnai?
Jokdaris, protams, ka ir, ja tev otrā aplokā ganās 270 kumeļi. :woohoo:
Mierīgi, bez fanātisma :D Kad manam baltam raustījās tukšgaita (tā lieta progresēja un vienā brīdī pat sāka slāpt), paaugstinājās patēriņš uz ~13-14 litriem un ne vella negāja, tad izmērīju CO un rādījums bija kkas ap 0.1 (0.7-1.1 vietā), pēc pieregulēšanas bija sajūta, ka SAABiņam ielika LPT:)

Starp citu man kkur jābūt sūknim no 8V Jetronika..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:SAAB 900i, Ansis.

Post by Nils »

Kad no tukšgaitas regulatora noņem štekeri, kaut kam taču ir jāmainās, vai ne? Aizdoma, ka tas būs viens no kritušajiem saistībā ar tukšgaitu.
Saab 900 Turbo '81
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:SAAB 900i, Ansis.

Post by KurBads »

ko Tu sauc par "tukšgaitas regulatoru" - vai aux air valve? Ja tā, tad tur štekeris ir aktuāls tikai pie auksta motora, kad bimetāls veras vaļā dēļ pievadītajiem 12V. Ja nekļūdos, tad tas vispār ir tikai kaut kādas 12 vai 25 sekundes pēc startēšanas, vēlāk viņš silst un pielāgojas vispār no motora siltuma.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:SAAB 900i, Ansis.

Post by Nils »

Atrodas no dzinēja galvas labajā pusē? Viņš tiešām reaģē tik īsu laiku? Piestartējot no rīta viņš kā reiz īsu brīdi tukšgaitu tur normāli (lai gan varbūt mazliet ilgāk, nekā tu saki).
Saab 900 Turbo '81
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:SAAB 900i, Ansis.

Post by KurBads »

tas pats. iegooglē AAV. Man liekas, ka bija kaut kādas sekundes, lai arī tagad domājot ... motors tak` neuzsilst tik ātri. Vajadzētu droši vien viņu iztīrīt.

kas notiek ar tukšgaitu pie silta motora? normāla? ja par zemu, tad pagriez vaļā tukšgaitas regulēšanas skrūvi uz droseles. notīri pašu droseles plati.

vai vakardienas PM saņēmi?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:SAAB 900i, Ansis.

Post by defektivais »

Ja kas tad man viens šāds vārsts stāv plauktā.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:SAAB 900i, Ansis.

Post by KoreFun »

Nils wrote:Kad no tukšgaitas regulatora noņem štekeri, kaut kam taču ir jāmainās, vai ne?
Mainīsies tikai tas, ka paaugstināti apgriezieni turēsies ilgāk. Ar štekeri vārsts ātrāk būs ciet un aprgiezieniem jānokrīt līdz tukšgaitas apgr.
Nils wrote:Piestartējot no rīta viņš kā reiz īsu brīdi tukšgaitu tur normāli (lai gan varbūt mazliet ilgāk, nekā tu saki).
Tad vārsts strādā. Bet tāpat izmazgā un noregulē.
KurBads wrote: kas notiek ar tukšgaitu pie silta motora? normāla? ja par zemu, tad pagriez vaļā tukšgaitas regulēšanas skrūvi uz droseles.
Nu ja vienīgi ja biaigi slāpst un jātiek pie daktera, visādi citādi tas nebūs pareizi. Jāsāk ar CO mērīšanu/regulēšanu.

Ansim, taču, lambdas nav?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:SAAB 900i, Ansis.

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote: Nu ja vienīgi ja biaigi slāpst un jātiek pie daktera, visādi citādi tas nebūs pareizi. Jāsāk ar CO mērīšanu/regulēšanu.

Ansim, taču, lambdas nav?
Jābūt, 1987.gada K-jet donoram bija. Špricei tak vajag lambdu, lai sevi pieregulētu, ne?
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:SAAB 900i, Ansis.

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:
KoreFun wrote: Nu ja vienīgi ja biaigi slāpst un jātiek pie daktera, visādi citādi tas nebūs pareizi. Jāsāk ar CO mērīšanu/regulēšanu.

Ansim, taču, lambdas nav?
Jābūt, 1987.gada K-jet donoram bija. Špricei tak vajag lambdu, lai sevi pieregulētu, ne?
K-Jet tak` ir mehāniskā šprice, kas tur ko ir spējīgs pieregulēt gaitā? Manam melnajam 8v n/a bija K-Jet un nekādas lambdas. Man pat uz T16 LH nav lambdas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:SAAB 900i, Ansis.

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:
K-Jet tak` ir mehāniskā šprice, kas tur ko ir spējīgs pieregulēt gaitā? Manam melnajam 8v n/a bija K-Jet un nekādas lambdas. Man pat uz T16 LH nav lambdas.
Nu sūdīgi tev :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sen ... mbda_probe

1976.gadā vienīgais, uz ko varēja Saabs uzlikt, bija 99 EMS ar K-jet šprici. Un vai tad tu nezināji, ka K-jet'am ir vadības bloks zem aizmugurējā sēdekļa? :P Respektīvi, ka tas nav nemaz tik nenormāli mehānisks kā visiem šķiet.


p.s. jā, ja pareizi atceros, tad LH-2.2 nelietoja lambdu, tāpat viņam arī nav ne mazākās nojausmas par tukšgaitas kontroli un par to, ja samērītais gaiss pazūd un nenonāk motorā :D
Tas gan nenozīmē, ka viena vai otra sistēma būtu sliktāka, vai to, ka visiem viss ir vienāds - dažādiem tirgiem dažādas modifikācijas.
900aero clubsport #8
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SAAB 900i, Ansis.

Post by Arnijs »

KurBads wrote: Man pat uz T16 LH nav lambdas.
Tieshaam? Kkaa atceros, ka 900 ar LH 2.2 zonde bija!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:SAAB 900i, Ansis.

Post by zinitis »

Arnijs wrote:
KurBads wrote: Man pat uz T16 LH nav lambdas.
Tieshaam? Kkaa atceros, ka 900 ar LH 2.2 zonde bija!
Kungi,ņemiet vērā ka pastāvēja dažādu tirgu mašīnas...,kuriem bij dažādas prasības pret ekoloģiju.
Post Reply