SAAB 900i, Ansis.
Re:SAAB 900i, Ansis.
Nea, shis atkal kkadas tuklas, nepatik, ja liktu, tad tadu ka sarkanajam bilde. Bet paldies par linku. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 900i, Ansis.
alnislacis wrote:tās vienas aizmugures loga uzlikas, ko kaut kad no latgales atvilku pie Defektīvā nemētājās?
it kā tie orģinalie stiprinājumi tādi bija kā bija, bet skatos ka gints arī bez abpusējā ducktape neiztiek.
Nu Tu, AL, dod! Man gan šķiet, ka tā ir visdziļākā Vidzeme no kurienes Tu atvilki :blink: Vai tad tā nebija Taurene un gaiši zilais SAABs šrotā?
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:SAAB 900i, Ansis.
sorry, man līdz vidusskolas beigām bija priekšstats, ka viss, kas uz LV austrumiem ir Latgale.. līdz es pirmo reizi braucu no Valmieras uz Daugavpili.
Re:SAAB 900i, Ansis.
Šodien Ansim uznāca kaut kāds gļuks, pēc divu dienu stāvēšanas, izbraucot sāka tā kā rīstīties, tā it kā zupa ietu uz beigām un auto, ik pa laikam, konstanti iebremzējās.
Ar katru minūti palika arvien trakāk un trakāk līdz raustījās jau pamatīgi un nepārtraukti, bet dīvainākais ir tas, ka pēc pus h ilgām mocībām viss pats no sevis pazuda un turmāko stundu vairs nekādas problēmas netika novērotas.
Zupa bākā bija pietiekoši, visas trubiņas pie pirmajām pazīmēm nočekoju, neko dīvainu motortelpā neatradu.
Sensejs Nauris pa tel. lika uz šprici, kuru jau sen prasās noregulēt, tikai nesaprotu, kāpēc tad visa raustīšanās pēkšņi pazuda?
Ok, šprice jāregulē gribot negribot, jo silts tukšgaitā netur apgriezienus. Siltam pat ir tā, ka piestartējot tas uzreiz noslāpst, pat pie luksofora bieži vien ir pašam ar kāju jāpietur apgriezieni, lai nenoslāptu. A auksts atkal braucot, raustās un rīstās vienmēr, pēdējā laikā pat izteiktāk, nekā agrāk, bet neliela raustīšanās, laikam, ka šitiem esot normāla parādība neuzsilušam motoram.
Ārnij, varētu tikt galā ar to šprici? Negribās pa kaktiem eksperimentēt, Mārupes mafija arī, laikam neuzņemtos, cik no senseja nopratu... Zinu, ka daudziem tā šprice ir galvas sapes.
Defektīvais, kur tu savu regulēji?
Ar katru minūti palika arvien trakāk un trakāk līdz raustījās jau pamatīgi un nepārtraukti, bet dīvainākais ir tas, ka pēc pus h ilgām mocībām viss pats no sevis pazuda un turmāko stundu vairs nekādas problēmas netika novērotas.
Zupa bākā bija pietiekoši, visas trubiņas pie pirmajām pazīmēm nočekoju, neko dīvainu motortelpā neatradu.
Sensejs Nauris pa tel. lika uz šprici, kuru jau sen prasās noregulēt, tikai nesaprotu, kāpēc tad visa raustīšanās pēkšņi pazuda?
Ok, šprice jāregulē gribot negribot, jo silts tukšgaitā netur apgriezienus. Siltam pat ir tā, ka piestartējot tas uzreiz noslāpst, pat pie luksofora bieži vien ir pašam ar kāju jāpietur apgriezieni, lai nenoslāptu. A auksts atkal braucot, raustās un rīstās vienmēr, pēdējā laikā pat izteiktāk, nekā agrāk, bet neliela raustīšanās, laikam, ka šitiem esot normāla parādība neuzsilušam motoram.
Ārnij, varētu tikt galā ar to šprici? Negribās pa kaktiem eksperimentēt, Mārupes mafija arī, laikam neuzņemtos, cik no senseja nopratu... Zinu, ka daudziem tā šprice ir galvas sapes.
Defektīvais, kur tu savu regulēji?
Saab 900 Turbo '81
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:SAAB 900i, Ansis.
Regulēju kaktu kantorī, Tallinas ielā. Bet lieta tāda, ka pagāja mēnesis un ejot TA atgāzes atkal bija debesīs. Kā arī netur tukšgaitas apgriezienus. Visticamāk jau ka regulētajs nav vainīgs, bet gan defekts parādijies kādā citā posmā. Katrā ziņā nākošnedēļ sarunāju meklēt laimi citā kantorī :)
Vel gan man ir aizdoma, ka to visu arī pasliktināja tas, ka sadalītāja vāciņš un rotors iet uz beigām, kā arī pilošais degvielas akumulators.
Katrā ziņā šī vadības sistēma man ir sagādājusi vienas vienīgas galvas sāpes. Vienīga pozitīva lieta, ka der detaļas arī no citiem k-jetiem t.i. audi 100, vw mk1.
Vel gan man ir aizdoma, ka to visu arī pasliktināja tas, ka sadalītāja vāciņš un rotors iet uz beigām, kā arī pilošais degvielas akumulators.
Katrā ziņā šī vadības sistēma man ir sagādājusi vienas vienīgas galvas sāpes. Vienīga pozitīva lieta, ka der detaļas arī no citiem k-jetiem t.i. audi 100, vw mk1.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB 900i, Ansis.
Sadalītāja vāciņam un rotoram ir tik vien, kā elementārā lieta notīrīt kontaktus. Tam nevajadzētu radīt pārejoša rakstura gļukus.
Degvielas dalītāja galvai ir disltošas daļas, neatceros kādas un kuras, bet ir.
Negribu neko uzņemties, kamēr nebūšu mierīgā garā paņēmies ap to šprici. Un, pagaidām, nav arī laika nekam tādam.
Degvielas dalītāja galvai ir disltošas daļas, neatceros kādas un kuras, bet ir.
Negribu neko uzņemties, kamēr nebūšu mierīgā garā paņēmies ap to šprici. Un, pagaidām, nav arī laika nekam tādam.
900aero clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:SAAB 900i, Ansis.
manējam tas rotoriņš ir jau uz sadrupšanas robežas, metāls tur ir uz pusi mazāk kā vajadzētu. Bet nu protams, es neceru, ka to nomainot visas problēmas būs kā ar roku noņemtas :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:SAAB 900i, Ansis.
Nil, iespējams pa visam elementāra lieta kā veci svečvadi!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:SAAB 900i, Ansis.
Problēmas papildinājums...
Par cik nav bijis laika un vieta, kur problēmai pieķerties, kādas trīs dienas ir nobraukts tāpat, varbūt pēc jaunākās informācijas kādam ir galvā kāds skaidrāks virziens.
Katru dienu, no rīta pielaižot auto raustās ~30min (~20km), konstanti katru dienu. Raustīšanās ir tikai operējot ar akseleratora pedāli, tukšgaita ir briesmīga jau sen.
Es to saprotu tā, ja kaut kas ir beigts vai izregulējies, tad neiet visu laiku, nevis no rīta pus stundu raustās tā it kā bākā nebūtu degvielas un atlikušo dienas daļu izliekas tā it kā nekas nebūtu bijis, vakar visu dienu nobraucu un nenoraustījās ne reizi.
Ar uzsilšanu arī tam it kā nevajadzētu būt saistītam, jo līdz pilnai temperatūrai uzsislst krietni ātrāk (~10min).
Par cik nav bijis laika un vieta, kur problēmai pieķerties, kādas trīs dienas ir nobraukts tāpat, varbūt pēc jaunākās informācijas kādam ir galvā kāds skaidrāks virziens.
Katru dienu, no rīta pielaižot auto raustās ~30min (~20km), konstanti katru dienu. Raustīšanās ir tikai operējot ar akseleratora pedāli, tukšgaita ir briesmīga jau sen.
Es to saprotu tā, ja kaut kas ir beigts vai izregulējies, tad neiet visu laiku, nevis no rīta pus stundu raustās tā it kā bākā nebūtu degvielas un atlikušo dienas daļu izliekas tā it kā nekas nebūtu bijis, vakar visu dienu nobraucu un nenoraustījās ne reizi.
Ar uzsilšanu arī tam it kā nevajadzētu būt saistītam, jo līdz pilnai temperatūrai uzsislst krietni ātrāk (~10min).
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 900i, Ansis.
Nil,
1) Degvielas sūknis bākā nesīc baigi skaļi? Mirstošs sūknis nozīmē nepietiekamu degvielas padevi un slāpšanu/raustīšanos. Tam gan nevajadzētu būt pārejošam kā Tavā gadījumā.
2) auksta motora degvielas padeves regulators varētu būt pie vainas - nu tas, kas atrodas kaut kur termostata tuvumā un kaut kā čeko motora siltumu.
3) vai arī piektais inžektors, papildus degvielas sprausla pirms droseles
Īsti jau vairs neatceros kā 8v motortelpa izskatās, jau kādi 5-6 gadi kopš mana melnā c900, tāpēc komentārs tāds paplūdis.
Zinu tikai, ka manam bija skaļš sūknis, šad tad noraustījās, varbūt pat noslāpa ... līdz noslāpa pavisam visnepiemērotākajā vietā - pazemes tunelī Briseles centrā. Degvielas sūknis bija atņirdzies.
1) Degvielas sūknis bākā nesīc baigi skaļi? Mirstošs sūknis nozīmē nepietiekamu degvielas padevi un slāpšanu/raustīšanos. Tam gan nevajadzētu būt pārejošam kā Tavā gadījumā.
2) auksta motora degvielas padeves regulators varētu būt pie vainas - nu tas, kas atrodas kaut kur termostata tuvumā un kaut kā čeko motora siltumu.
3) vai arī piektais inžektors, papildus degvielas sprausla pirms droseles
Īsti jau vairs neatceros kā 8v motortelpa izskatās, jau kādi 5-6 gadi kopš mana melnā c900, tāpēc komentārs tāds paplūdis.
Zinu tikai, ka manam bija skaļš sūknis, šad tad noraustījās, varbūt pat noslāpa ... līdz noslāpa pavisam visnepiemērotākajā vietā - pazemes tunelī Briseles centrā. Degvielas sūknis bija atņirdzies.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB 900i, Ansis.
Kāda sistēma, Jetroniks?
Nedomāju, ka tukšgaitas vārsts vārētu tā gļukot, bet izmagāt un saregulēt būtu ieteicams vienmēr un vislaik. Uzsilst viņš no tā, ka ir vnk pieskrūvēts pie motora :D Nu labi, +12V arī pienāk viņam :D:D
Pārbaudi atgāzes, ja nemaldos, tad CO jābūt 0.7-1.1. Kgan tas arī būtu nepārejošais gļuks.
aa, Tev tukšgaita vienmēr raustās? Tad manis nosauktie divi punkti būtu tas pirmais, kur ķerties klāt.
Nedomāju, ka tukšgaitas vārsts vārētu tā gļukot, bet izmagāt un saregulēt būtu ieteicams vienmēr un vislaik. Uzsilst viņš no tā, ka ir vnk pieskrūvēts pie motora :D Nu labi, +12V arī pienāk viņam :D:D
Pārbaudi atgāzes, ja nemaldos, tad CO jābūt 0.7-1.1. Kgan tas arī būtu nepārejošais gļuks.
aa, Tev tukšgaita vienmēr raustās? Tad manis nosauktie divi punkti būtu tas pirmais, kur ķerties klāt.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 900i, Ansis.
Paldies Gint, Romān.
Tukšgaita ir nestabila visu laiku, bieži velk uz slāpšanu.
Ok, kā jau teicu, tukšgaita man bija nestabila arī pirms tam un tur skaidrs, ka jāregulē šprice, bet šitā raustīšanās gan ir mistika.
Tukšgaita ir nestabila visu laiku, bieži velk uz slāpšanu.
Ok, kā jau teicu, tukšgaita man bija nestabila arī pirms tam un tur skaidrs, ka jāregulē šprice, bet šitā raustīšanās gan ir mistika.
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 900i, Ansis.
Nav tādas sajūtas, ka būtu jāiet nedaudz labāk mašīnai?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 900i, Ansis.
Jokdaris, protams, ka ir, ja tev otrā aplokā ganās 270 kumeļi. :woohoo:KoreFun wrote:Nav tādas sajūtas, ka būtu jāiet nedaudz labāk mašīnai?
Bet, ja nopietni, nezinu, ar citiem 8v neesmu braucis. Es neesmu īpaši presīgs pret Ansi. :) Švakāk iet auksts, kad raustās.
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 900i, Ansis.
padomā par benzīna sūkni - iespējams pietrūkst ražības vai arī viņš vispār kaut kādos brīžos stājas. Ja kādu dienu nevarēsi pielaist auto, t.i., starteris griezīs, bet motors neierūksies, tad sūknis.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7