Stāsti vairāk, plastiskā operācija? Vai kas?jastr wrote:mana miskaste ar pakaļas operāciju servisā, mļa...
jastr: 9-5 aero (miglas)
Re:jastr: 9-5 aero (integrētais offtopic)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:jastr: 9-5 aero (integrētais offtopic)
Gan jau ka Rīgas praids! :laugh: Tev ieliek dupsī un tu ieliec dupsī priekšā stāvošam, kurš tālāk izdupsē vēl priekšāk stāvošo! :D
Re:jastr: 9-5 aero (nav avārijas)
brīnos, ka jūs neziniet :D
manējā miskaste ciešot lv ziemas uc stihijas ļauj vaļu savai agrīnajai vēsturei zviedrijā ļaujot tikai minēt, vai ir izdevies sisties, slīkt, vai vnk stāvot sāļas jūras piekrastē parūsēt, kā rezultātā rūsa lien pa vairāk, nekā vienu malu, nu un visskarbāk skarta ir bagažnieka grīda, t.i. zapaskas bļoda, kas nu jau līdzinās auduma izstrādājumam, un tā grīda turās vai nu uz zapaskas, vai godavārda. attiecīgi - jauna (cita) bļoda iekšā, nelaime ārā :) + antikorozijas apstrāde, TD sports :D
pirms tam biju uz kalngales servisu pēc Arnija ieteikuma, tur tas servisa pieņēmējs ir vnk galvā slims, vai arī savu metinātāju darbu vērtē augstāk par vvz ko. sākotnējā info - jauns remotbleķis (visa grbažnieka grīda) no dīlera 500, man klāt esot piezvanīja uz bukultu ielas šrotu un man pateica 100 (cik teica šrots pieņēmējam, nezinu), bet ar darbu enīvei 500+
paliku uz pauzes un solījos zvanīt (lai aizmirst mani tas kantoris un es to vietu)
paldies Mārim, kurš bija pamanījies to manu bēdu pastāstīt Gundaram no TD sporta. normāla cena un normāls termiņš, rītā jau ceru būt atkal ielās...
manējā miskaste ciešot lv ziemas uc stihijas ļauj vaļu savai agrīnajai vēsturei zviedrijā ļaujot tikai minēt, vai ir izdevies sisties, slīkt, vai vnk stāvot sāļas jūras piekrastē parūsēt, kā rezultātā rūsa lien pa vairāk, nekā vienu malu, nu un visskarbāk skarta ir bagažnieka grīda, t.i. zapaskas bļoda, kas nu jau līdzinās auduma izstrādājumam, un tā grīda turās vai nu uz zapaskas, vai godavārda. attiecīgi - jauna (cita) bļoda iekšā, nelaime ārā :) + antikorozijas apstrāde, TD sports :D
pirms tam biju uz kalngales servisu pēc Arnija ieteikuma, tur tas servisa pieņēmējs ir vnk galvā slims, vai arī savu metinātāju darbu vērtē augstāk par vvz ko. sākotnējā info - jauns remotbleķis (visa grbažnieka grīda) no dīlera 500, man klāt esot piezvanīja uz bukultu ielas šrotu un man pateica 100 (cik teica šrots pieņēmējam, nezinu), bet ar darbu enīvei 500+
paliku uz pauzes un solījos zvanīt (lai aizmirst mani tas kantoris un es to vietu)
paldies Mārim, kurš bija pamanījies to manu bēdu pastāstīt Gundaram no TD sporta. normāla cena un normāls termiņš, rītā jau ceru būt atkal ielās...
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:jastr: 9-5 aero (nav avārijas)
jāā, nu, lai veicās! Tpu-tpu rūsa:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:jastr: 9-5 aero (nav avārijas)
Jūtu, ka mana doma pēc tam kad dabūšu maģistru aiziet uz metinātājkursiem ir ne tikai kvalitatīvi pamatota, bet arī finansiāli.
Varbūt kāds var paskaidrot kā var šādu summu uztāmēt?
Ja paņemam kaut vai to pašu Vikingu stundas tāmi 21.35 Ls kas nevarētu teikt, ka ir maza bet tā ir adekvāta ja iekļaujam visus nodokļus utt.
500 - 100 =400
400/21.35=18.7 stundas. tās ir praktiski 3 dienas neatejot nost no tava auto pat pēc kafijas un uzpīpēt. Whooohooo
Būs jāiet tur strādāt :D
Varbūt kāds var paskaidrot kā var šādu summu uztāmēt?
Ja paņemam kaut vai to pašu Vikingu stundas tāmi 21.35 Ls kas nevarētu teikt, ka ir maza bet tā ir adekvāta ja iekļaujam visus nodokļus utt.
500 - 100 =400
400/21.35=18.7 stundas. tās ir praktiski 3 dienas neatejot nost no tava auto pat pēc kafijas un uzpīpēt. Whooohooo
Būs jāiet tur strādāt :D
Re:jastr: 9-5 aero (nav avārijas)
Materiālus tak arī vajadzētu kkadus:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:jastr: 9-5 aero (nav avārijas)
tas kas attiecas uz metināšanas aparātu, metināšanas stiepli, telpām utt, tad tas parasti ir iekļauts stundas izcenojumā ;)
Bet prieks, ka TD Sportam attieksme joprojām ir patīkama :)
Bet prieks, ka TD Sportam attieksme joprojām ir patīkama :)
Re:jastr: 9-5 aero (nav avārijas)
viņš tur vēl kko par čut ne nedēļu runāja, tobiš lielāko daļu laika viņi noteikti ietu pēc kafijas, nevis metinātu.mixeris wrote:Jūtu, ka mana doma pēc tam kad dabūšu maģistru aiziet uz metinātājkursiem ir ne tikai kvalitatīvi pamatota, bet arī finansiāli.
Varbūt kāds var paskaidrot kā var šādu summu uztāmēt?
Ja paņemam kaut vai to pašu Vikingu stundas tāmi 21.35 Ls kas nevarētu teikt, ka ir maza bet tā ir adekvāta ja iekļaujam visus nodokļus utt.
500 - 100 =400
400/21.35=18.7 stundas. tās ir praktiski 3 dienas neatejot nost no tava auto pat pēc kafijas un uzpīpēt. Whooohooo
Būs jāiet tur strādāt :D
tāme vnk bija no gaisa, kānekā SK un sveša seja :D
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:jastr: 9-5 aero (miglas)
normalam metinātājam max 1 diena.
ir ari ipashi gadijumi, kam vajag nedēļu lai to izdariitu....
ir redzēti gadijumi :D
ir ari ipashi gadijumi, kam vajag nedēļu lai to izdariitu....
ir redzēti gadijumi :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:jastr: 9-5 aero (...)
Visu ziemu auklējos ar lampu slotiņām, lai nedod dies' nepadarbinu piesalušas un nesalaužu to nožēlojamo mehānismu. un kad man tāds salūzt? šodien... +30C, ibiomaķ... stāv atkal vienā pusē vertikāli gaisā...
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:jastr: 9-5 aero (...)
Es savējās izravēju ārā ar visiem motoriem. Basta!
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:jastr: 9-5 aero (...)
No rīta piedarbinot mašīnu slota no vietas noiet kaut nedaudz?jastr wrote:Visu ziemu auklējos ar lampu slotiņām, lai nedod dies' nepadarbinu piesalušas un nesalaužu to nožēlojamo mehānismu. un kad man tāds salūzt? šodien... +30C, ibiomaķ... stāv atkal vienā pusē vertikāli gaisā...
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:jastr: 9-5 aero (...)
nezinu, šodien korķī stāvot atspulgā uz priekšējās mašīnas tikai pamanīju, ka nav, kā vajag... šodien vēl būs jābrauc, tad paskatīšos. cik tev gadus bija garantija to brīnumu remontam? :PKoreFun wrote:No rīta piedarbinot mašīnu slota no vietas noiet kaut nedaudz?jastr wrote:Visu ziemu auklējos ar lampu slotiņām, lai nedod dies' nepadarbinu piesalušas un nesalaužu to nožēlojamo mehānismu. un kad man tāds salūzt? šodien... +30C, ibiomaķ... stāv atkal vienā pusē vertikāli gaisā...
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:jastr: 9-5 aero (...)
A cik pagāja?:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:jastr: 9-5 aero (...)
nav ne jausmas...KoreFun wrote:A cik pagāja?:laugh:
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli