Gāze un Aero.
Re:Gāze un Aero.
Domājams, ka šonedēļ sakārtosim pēdējās formalitātes un nākošnedēļ jau varēsim sākt pierakstu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gāze un Aero.
Vai tajās dienās, kad tiks stutētas virsū uzpariktes, pārējiem ir izredzes arī kaut ko citu saremontēt!?Jo cik saprotu, tas process ar visu pieregulēšanu tāpat svas 1,5-2 dienas prasīs.
Re:Gāze un Aero.
Nespamo! Vai ari tu esi tas kas lawyeram liek 9-5 uzskatit par superdaargu biznesmenju auto jo remontee tik biezhi ka pec katra karteja remonta aizsit rindu jau naakamajam? :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Gāze un Aero.
Par ko tu satraucies!? Baidies, ka manējo lūzni remontējot nebūs laika tev uztādīt gāzes plīti!?:laugh:
Re:Gāze un Aero.
Nu ķēdes maiņa jau arī laikam aizņem ne mazums laika, bet vai tāpēc kāds ir baigi cietis?
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Gāze un Aero.
Protams, ka ir. Par to tiek domāts. Pacēlājs ir vajadzīgs tikai balona ielikšanai un trubu un uzpildes savilkšanai, kas ir ap 3 stundām. Un tam jau kādu starpu atradīsim. Pašas iekārtas liksim klusiņām stūrītī :Delmo wrote:Vai tajās dienās, kad tiks stutētas virsū uzpariktes, pārējiem ir izredzes arī kaut ko citu saremontēt!?Jo cik saprotu, tas process ar visu pieregulēšanu tāpat svas 1,5-2 dienas prasīs.
Process aizņems sākotnēji 1.5 - 3 dienas (atkarībā no klienta vēlmēm un pretenzijām uz montāžas kvalitāti)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gāze un Aero.
Interesanti būtu uzzināt aptuvenās cenas uz 9-5! :) Lai zin, cik jasaprintē :D
Re:Gāze un Aero.
+/-700LsFlesh wrote:Interesanti būtu uzzināt aptuvenās cenas uz 9-5! :) Lai zin, cik jasaprintē :D
Re:Gāze un Aero.
Tik leeti ? :D Man liekas Tev tikko izbira zīmuļi :Pchippy wrote:+/-700LsFlesh wrote:Interesanti būtu uzzināt aptuvenās cenas uz 9-5! :) Lai zin, cik jasaprintē :D
Re:Gāze un Aero.
Uz parastajiem 175Zs cenas sāksies no ~480Ls, bet advancētākās iekārtas, kas spēs nobarot ~ 300Zs, prognozējam 700-800Ls robežās. Bet katrs gadījums ir individuāls un atsevišķi apspriežams (Trubu materiāls,balona tilpums, komponenti, uzpilde, pats uzstādīšanas izpildījums u.t.t.) Nevaru šobrīd iedot vienu shēmu, kas derētu visiem.Flesh wrote:Interesanti būtu uzzināt aptuvenās cenas uz 9-5! :) Lai zin, cik jasaprintē :D
Pie kam... Pārsvarā gāzes kantori no rīta pieņem auto, bet pēcpusdienā jau mauc testos :D Manam auto iekārtas uzlikšana aizņēma pilnas 3 dienas. Ja noliksim manu tādam pus/dienas darbam blakus, varēsim taisīt konkursu - "saskati 50 atšķirības". Jā - pieļauju, ka vienai daļai no tā būs ne silts ne auksts (jo auto tāpēc mazāk netērē), bet tas ātri atpelnīsies uz advancētākām auto apkopēm un remontiem, kur bezmaz pus gāzes iekārta jānojauc, lai kaut kam cilvēcīgi tiktu klāt (kas, protams, ka rada papildus izmaksas), plus vēl estētika un kvalitātes pievienotā vērtība. Un ticu, ka lielākā daļa tomēr izvēlēsies par labu otrajam.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gāze un Aero.
Ja rocība atļauj, gan arī ko labāku Tev piemeklēs:Palpins wrote:Tik leeti ? :Dchippy wrote:+/-700LsFlesh wrote:Interesanti būtu uzzināt aptuvenās cenas uz 9-5! :) Lai zin, cik jasaprintē :D
Jā, manam pirms gada sanāca 450Ls, bet jau tagad, lai būtu kā normālam cilvēkam, jāiegulda ~160Ls. Bet neuztraucies, esmu tā saekonomējis, ka par degvielā mazāk iztērēto naudu, ja to būtu burkā vai zeķē stūmis, varētu vēl divas iekārtas brīvi uzlikt ;)
Re:Gāze un Aero.
nu skaidrs. Vienkarsi cik esmu noskaidrojis, manam pēc papīriem vajadzētu būt tiem 175Zs, bet pēc tam, kad toreiz nokachajām softu no ECU, radās aizdomas, kad varēt būt vairak kā stock... nu nenemot vēra to, ka cik esmu kodies ar stokiem ar garu degunu palicis neesmi :) A tas cenas ir iekarta + darbs?Arnijs wrote:Uz parastajiem 175Zs cenas sāksies no ~480Ls, bet advancētākās iekārtas, kas spēs nobarot ~ 300Zs, prognozējam 700-800Ls robežās. Bet katrs gadījums ir individuāls un atsevišķi apspriežams (Trubu materiāls,balona tilpums, komponenti, uzpilde, pats uzstādīšanas izpildījums u.t.t.) Nevaru šobrīd iedot vienu shēmu, kas derētu visiem.Flesh wrote:Interesanti būtu uzzināt aptuvenās cenas uz 9-5! :) Lai zin, cik jasaprintē :D
Re:Gāze un Aero.
Tieši tā. Tas ir domāts gala cipars.Flesh wrote: A tas cenas ir iekarta + darbs?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gāze un Aero.
Kā ar iekārtu uzstādīšanu mehāniskajām špricēm uz OG? Ir varianti?
Saab 900 Turbo '81
Re:Gāze un Aero.
Ja kāds URSAAB izdomās uzlikt gāzi - es viņu nobraukšu :evil:
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i