Ja ir tikai pus bāka, tad taču neiet! Piedevām visi aprēķini nojūk.edijs wrote:Grasies braukt kaut kur tālāk, kur var izbeigties gāze? Tas ir vienīgais, kas nāk prātā kā iemesls vadāt līdzi kādus pārdesmit liekus kilogramus. Tak varētu reizi pāris mēnešos piegāzt 20-30 litrus, ne?
Dienas prieks
Re: Dienas prieks
Re: Dienas prieks
Tieši tā, nepilnas bākas čakarē uzskaiti gudrajās aplikācijās!envoy wrote:Ja ir tikai pus bāka, tad taču neiet! Piedevām visi aprēķini nojūk.edijs wrote:Grasies braukt kaut kur tālāk, kur var izbeigties gāze? Tas ir vienīgais, kas nāk prātā kā iemesls vadāt līdzi kādus pārdesmit liekus kilogramus. Tak varētu reizi pāris mēnešos piegāzt 20-30 litrus, ne?
Re: Dienas prieks
Grifs:Diks wrote: Cik tad Grifs noskrējis kopš tā laika? Respektīvi - cik litri 98 uz 100km?
https://www.spritmonitor.de/en/detail/491805.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Airis:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/588327.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dienas prieks
Nē, tur ir cits štuks!edijs wrote:Grasies braukt kaut kur tālāk, kur var izbeigties gāze? Tas ir vienīgais, kas nāk prātā kā iemesls vadāt līdzi kādus pārdesmit liekus kilogramus. Tak varētu reizi pāris mēnešos piegāzt 20-30 litrus, ne?
Re: Dienas prieks
Saab kluba prezidents iesaka no saab parsesties Dacia... HAHAHAAAAAA
šito vajag pirmajaa lapaa ielikt sarkaniem burtiem
Lawyer, Tu maz esi tai mēslā iesēdies kādreiz un nobraucis vismaz 100km?
šitādu s.du sen nebiju lasijis... gribi teikt ka tu pārtiec no ūdens un maizes? tā tak var izdzīvot pat vairākus gadus....
šito vajag pirmajaa lapaa ielikt sarkaniem burtiem
Lawyer, Tu maz esi tai mēslā iesēdies kādreiz un nobraucis vismaz 100km?
šitādu s.du sen nebiju lasijis... gribi teikt ka tu pārtiec no ūdens un maizes? tā tak var izdzīvot pat vairākus gadus....
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dienas prieks
Mua ha ha, es sākumā domāju, ka Gregers lietoja apzīmējumu "lodžija" kā atvasinājumu no pēdējā laikā bieži dzirdētā "veranda uz riteņiem", ko mēdz attiecināt uz vojādžeriem un tamlīdzīgiem. Bet izrādās, ka to kakainā paskata Dacīti tik tiešām tā sauc, lol!Gregers wrote:Lodžija starpcitu ja ņemam 5-7 gadu šķērsgriezumā sanāks kādus 3-4k eur dārgaka nekā 9-5 ar LPG
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dienas prieks
Nu, vispār Lawyers vairs nav SAAB kluba prezidents. Lai dzīvo Yukki!Ainars wrote:Saab kluba prezidents iesaka no saab parsesties Dacia... HAHAHAAAAAA
šito vajag pirmajaa lapaa ielikt sarkaniem burtiem
Lawyer, Tu maz esi tai mēslā iesēdies kādreiz un nobraucis vismaz 100km?
šitādu s.du sen nebiju lasijis... gribi teikt ka tu pārtiec no ūdens un maizes? tā tak var izdzīvot pat vairākus gadus....
Re: Dienas prieks
Oohoo, sveicam! Pirmā lapā jau joprojām nav nekāds info par to, kas tika sabalsots.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dienas prieks
Redzi, ir tāda lieta kā Maslova piramīda, kas pa lielam ataino vidējā cilvja vajadzības prioritārā secībā. Daudzi gan LV to visu sajauc kājām gaisā un tiešām ir gatavi pārtikt no ūdens (alus) un maizes, dzīvot zaru būdā un staigāt apkārt humpalās, lai tikai varētu apkārt dudināt savā jaudīgajā aparātāAinars wrote:Saab kluba prezidents iesaka no saab parsesties Dacia... HAHAHAAAAAA
šito vajag pirmajaa lapaa ielikt sarkaniem burtiem
Lawyer, Tu maz esi tai mēslā iesēdies kādreiz un nobraucis vismaz 100km?
šitādu s.du sen nebiju lasijis... gribi teikt ka tu pārtiec no ūdens un maizes? tā tak var izdzīvot pat vairākus gadus....
Es kaut kā neizjūtu nepieciešamību pārvietoties ar n-tajiem zs zem kapota ikdienā, tādēļ tas man ir nolikts tālu prom prioritāšu sarakstā. Nesaprotu, kādēļ jūs dzenaties pēc tiem ikdienā. Protams, būtu jau forši braukāt dikti dinamiskā, jaudīgā auto, bet lai tādēļ siptu kapeiku uz visa parējā - riepām, apkopēm, liktu LPG iekārtas, vai vēl trakāk, atteiktos no citiem hobijiem un labām lietām - nu nē!
Nevienu mirkli neesmu nevienam ieteicis pārsēsties no 9-5 uz Logan, esmu norādījis tikai, ka eksistē tāda alternatīva Bet kas tad jums notiktu, ja jūs pārsēstos uz Dacia? Pašnovērtējums samazinātos? Būtu kauns atzīties kolēģiem un draugiem ar ko braucat? Zustu dzīves jēga?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dienas prieks
Piekrītu Lawyer teiktajam. Es personīgi vispār biju atteicies no auto 7 mēnešu garumā, lai tiktu pie tā ko vēlejos, kā arī aizsūtītu bērnus ārzemju braucienā ar viņu deju kolektīvu.
Auto ir sekundāra lieta, tā ir ērtība par ko mēs maksājam, bet varam mierīgi iztikt, vismaz lielo pilsētu un to pierobežās dzīvojošie. Laukos tas jau ir cits jautājums.
Auto ir sekundāra lieta, tā ir ērtība par ko mēs maksājam, bet varam mierīgi iztikt, vismaz lielo pilsētu un to pierobežās dzīvojošie. Laukos tas jau ir cits jautājums.
Re: Dienas prieks
Es visu laiku varēju apgalvot, ka bez auto nemaz nevaru nokļūt līdz darbam, jo manā ciemā sabiedriskais transports nekursē. Tagad tas ir mainījies, ieviests autobuss.. Tiesa, laikam tikai divreiz dienā, vairāk ar domu, lai bērni var no rīta uz skolu Ādažos tikt un pēcpusdienā atpakaļ.
Bet nesaki gan, ka auto ir tikai ērtība - pilsētā dzīvojošajiem varbūt, taču piepilsētā vairumā gadījumu braukt uz darbu ar sabiedrisko sanāk jūtami laikietilpīgāk. Un laiks, kā zināms, ir nauda. Izņēmums ir tad, ja dzīvo netālu no vilciena stacijas un arī Rīgā ofiss ir centrā. Tad vismaz var kaut ko izglītojošo palasīt.
Bet nesaki gan, ka auto ir tikai ērtība - pilsētā dzīvojošajiem varbūt, taču piepilsētā vairumā gadījumu braukt uz darbu ar sabiedrisko sanāk jūtami laikietilpīgāk. Un laiks, kā zināms, ir nauda. Izņēmums ir tad, ja dzīvo netālu no vilciena stacijas un arī Rīgā ofiss ir centrā. Tad vismaz var kaut ko izglītojošo palasīt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dienas prieks
Vienmēr jau var kaut ko izdomāt. Man uz darbu no Slokas līdz lidostai sanāk braukt ar vilcienu un autobusu.
Laiku var lietderīgi izmantot kaut ko lasot vai arī pārbaudot e-pastus un atbildot uz tiem.
galvenais bija finansiālais ieguvums, jo sapērkot visas kartiņas un izmantojot citas atlaides turp atpakaļ man izmaksāja tikai 1.95Ls, kas būtu eur2.77.
Laiku var lietderīgi izmantot kaut ko lasot vai arī pārbaudot e-pastus un atbildot uz tiem.
galvenais bija finansiālais ieguvums, jo sapērkot visas kartiņas un izmantojot citas atlaides turp atpakaļ man izmaksāja tikai 1.95Ls, kas būtu eur2.77.
Re: Dienas prieks
Dzīvo Rīgā, ej ar kājām un ietaupi arī tos 2,77 eiro.
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Dienas prieks
Dzīve Rīgā ir dārgāka nekā ārpus tās
Re: Dienas prieks
Tā kā vienīgais veids, kā tikt pie VISA kartes iekš to Swedbank ir taisīt karti ar savu dizainu un nedrīkst izmantot ne savu, ne sievas, ne kādu citu personu identificējošo bildi, tad uz ātru roku tapa šāda:
Ir pa pirmo, prieks skatīties!
Ir pa pirmo, prieks skatīties!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361