Aero 9-5 ritošā


User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Aero 9-5 ritošā

Post by Arnijs »

Es savukārt tikko aizgāju atpakaļ uz 16`` diskiem un.... ieguvu patīkamāku mīkstāku vadāmību un mīnus1l/100km degvielas patēriņā!!!:silly: 17`` uz 9-3 rullē tikai izskats :evil: un trasē! Viss pārējais garām!:angry: Brīžiem pat nebij saprotams, vai tam auto kaut reizi dzīvē ir taisīta savirze!:woohoo:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Aero 9-5 ritošā

Post by Nīgrais »

Arnijs wrote:Es savukārt tikko aizgāju atpakaļ uz 16`` diskiem un.... ieguvu patīkamāku mīkstāku vadāmību un mīnus1l/100km degvielas patēriņā!!!:silly: 17`` uz 9-3 rullē tikai izskats :evil: un trasē! Viss pārējais garām!:angry: Brīžiem pat nebij saprotams, vai tam auto kaut reizi dzīvē ir taisīta savirze!:woohoo:
Tīri hipotētiski:

Ritenis ar mazu diametru 1km-ā apgriežas 1000 reizes.
Ritenis ar lielu diametru 1km- ā apgriežas 500 reizes.
Odometrs domā 1000 reizes ir 1km.
Tatad 500 reizes ir 0.5km.
Kā vienā tā otrā gadījumā izlietots 1 litrs degvielas, jo fiziski ir nobraukts 1km.

Rezultāts:
Ar mazo riteni patēriņš pēc odometra ir 1L/1km
Ar lielo - 1L/0.5km jeb 2L/1km.

Secinājums: Līdz bezgalībai samazinot riteņa diametru degvielas patēriņš asimptotiski tuvojas nullei.

Kas arī bija jāpierāda, jo auto bez riteņiem degvielu netērē.

:woohoo: :woohoo: :woohoo:
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Aero 9-5 ritošā

Post by mrpinkeyes »

Vikingi man pārprogrammē kompi, kad sezonāli pārmainu R16 uz R17 un otrādi. Tas ir iestata (CERU, KA TĀ NOTIEK) korektus parametrus, lai odo un spido metri nemelotu.

Tapēc Wagonam mainu riteņus Vikingā.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Aero 9-5 ritošā

Post by Arnijs »

Nīgrais.... U meņa dokū`menti v porjadke! :P
17`` mizām bij 215/45 - 16`` 205/55.... Īsti diametru pa aploci mērījis neesmu, bet +/- vajag būt tam pašam!
Un degvielas patēriņš samazinājās par ~ 14%...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Aero 9-5 ritošā

Post by Nīgrais »

Arnijs wrote:Nīgrais.... U meņa dokū`menti v porjadke! :P
17`` mizām bij 215/45 - 16`` 205/55.... Īsti diametru pa aploci mērījis neesmu, bet +/- vajag būt tam pašam!
Un degvielas patēriņš samazinājās par ~ 14%...
:laugh:
Documents dolžen bitj s pečatju!
:laugh:

Jo platāka kaloša jo lielākas visādas pretestības.:P

Un vispār, nav svarīgi cik tērē, svarīgi, kas par to maksā!
:woohoo:
Eds
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 53
Joined: Sat May 31, 2008 9:37 am
Location: Liepâja

Re:Aero 9-5 ritošā

Post by Eds »

Unima wrote:
Eds wrote:man viens kantoris par 120LVL piedāvāja disku komplektu, tieši kādus gribēju.. nu riepas arī it kā ir, bet drīz izbeigsies.

Kā Tev liekas normāla cena ? :dry:
nu ja diski tehniski kaartiibaa un pasham patiik tad cena manupraat ljoti laba. njemot veera, ka dzelzeniekus labus tirgo chut ne pa 20 Ls gabalaa ...

starp citu, busam nobruka kaukas motoraa un uz Liepaaju lidosim ar saabu :)
varbuut sanaaks kaukur satikties :)

vieniigais saabam kaukaats krakshkjis paraadiijies grozot stuuri. iespeejams, ka apora. nu jaameegjina pa fikso sataisiit.
padod ziņu pirms liepājas brauciena, varam satikties ja vien pats būšu liepājā :)

mans sābs arī sāk prasīt uzmanību - vibrē vairāk kā nāktos pie zemiem apriezieniem :) liekas ka vaina motora hidrauliskajā balstā. nav nācies saskarties ?
Unima
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 185
Joined: Sat Apr 19, 2008 5:24 am
Location: Rçzekne

Re:Aero 9-5 ritošā

Post by Unima »

Eds wrote:padod ziņu pirms liepājas brauciena, varam satikties ja vien pats būšu liepājā :)
mekleeju Tevi skaipaa, bet Tu neatsaucies ;)
Eds
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 53
Joined: Sat May 31, 2008 9:37 am
Location: Liepâja

Re:Aero 9-5 ritošā

Post by Eds »

Unima wrote:
Eds wrote:padod ziņu pirms liepājas brauciena, varam satikties ja vien pats būšu liepājā :)
mekleeju Tevi skaipaa, bet Tu neatsaucies ;)
man nebija skype ieslegts, es gan atradu Tup un turies , :)
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Aero 9-5 ritošā

Post by mrpinkeyes »

Tā arī nesapratu, ko man kreisajam pakaļējam ritenim nomainija. Kaut kādas 2 cilindriskas detaļas. Arnijs saka, ka šarnīri tie neesot, bet lodbukses. Tās ir kaut kādas citas bukses nekā parastā? Sorry par tupu jautājumu. Varbūr skirem varētu nomest kaut ko no manuāļa, kas tur par detaļām ir?

Vismaz vairs nekrakšķ, tik vajadzēja savirzi uztaisīt pa jaunu.

p.s. Ko tad Vikingi vairs nestrādā sestdienās?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Aero 9-5 ritošā

Post by skirem »

Mr Pink Eyes wrote:Tā arī nesapratu, ko man kreisajam pakaļējam ritenim nomainija. Kaut kādas 2 cilindriskas detaļas. Arnijs saka, ka šarnīri tie neesot, bet lodbukses. Tās ir kaut kādas citas bukses nekā parastā? Sorry par tupu jautājumu. Varbūr skirem varētu nomest kaut ko no manuāļa, kas tur par detaļām ir?

Vismaz vairs nekrakšķ, tik vajadzēja savirzi uztaisīt pa jaunu.

p.s. Ko tad Vikingi vairs nestrādā sestdienās?
Ja te varētu ielikt normāla izmēra bildi, ieliktu visu aizmigures tiltu un tad varētu prasīt Arnim kuras ir tās bukses. Savādāk tāda bakstīšanas vien sanāk : Image
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Aero 9-5 ritošā

Post by mrpinkeyes »

o, paldies! operatīvi ļoti operatīvi. Ja nemaldos 2 un 3 detaļas ir īstās. Kā tās sauc?

p.s. ko futbolu neskaties?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Aero 9-5 ritošā

Post by skirem »

Saucās stipri vienkārši - bushing
Ar vienu aci skatos un klausos :P
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Aero 9-5 ritošā

Post by mrpinkeyes »

klintoning nav?

hm bushing, tātad bukses?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Aero 9-5 ritošā

Post by skirem »

1 3 wrote:šitās nav žēlabas, tik tāds jautājums. tas, ka sailentbloki un viena vai divas bukses sastāda 325 Ls būtu vēl "kā-ir-tā-ir". bet ko Vikings tur dara 10 stundas? par šo detaļu nomaiņu plus savirzi man prasa 240 Ls. man visu motoru viņi pārlasīja 12 stundās. ritošās speciālistiem cita kapacitāte nekā motorniekiem??
Par šīm "darba stundām" es jau vairākkārt esmu strīdējies ar Vikingu un mani viņi nespēj pārliecināt/pamatot (tā lai tas izklausītos +/- ticami), bet man domāt viņi ņem par katra mezgla maiņu normstundas un saskaita kopā:ohmy: , tas nekas ka "pa ceļam" tiek izdarītas tās lietas par kurām tiek ņemtas pilnas darba normstundas. Varbūt kāds pārstāvis var nopubliskot šo rēķināšanas kārtību iekš Vikingiem, lai tā sacīt -būtu skaidrība šai jautājumā. Paldies
Post Reply