Unima wrote:nu re cik labi! citaadi man sieva uzlika veto tiem kas Edam :( man jau gandriiz patika, bet shaii ne un ne ... gribot tikai originaalos SAAB ... gandriiz liidz tam, ka ljauj man jaunus 17 pirkt ;)
ar menējo līdzīgs stāsts :D viņa vakar ienākot mājās saka: "es vēl noskatījos uz diskiem, tik labi izskatās, varbūt nemainīsi ?"
iedomājos sievieti stāvam pie auto un raudam par disku maiņu :D:D:D ehh.. skaistuma upures !
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Mr Pink Eyes wrote:Skaidrs. Tad jau viss ok. Man tika mainītui sailentbloki un savirze regulēta Vikingos 10 k atpakaļ.
Tagad krakšķ pakaļējais šarnīris. Vikingi nez kapēc nomainiji priekšējiem riteņiem bukses, lai gan kraškēja aizmugurē :angry:
Aizmugurē šarnīru kā tādu būtībā nav! Ir lodbukses, kuru funkcijas ir līdzīgas šarnīru funkcijām. Krakšķēt var ne tikai lodbukses. Tad ir jābrauc un jāskatās. Diemžēl trokšņu analizatora Vikingos nav, tāpēc šīs vainītes ir visproblemātiskāk izķert.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Es piekrītu, ka grūti izķert. Pie tam torīt tas krakšķis nodevīgi pazuda. Es tikai nesapratu, kapēc bija jāmaina priekšējās bukses, ja skaidri teicu, ka gurkstoņa nāk no aizmugures. Nupat taču apskate izieta pa nullēm. It kā man lieki 40 Ls mētājās...
Nu lūk šodien ar Maskačkas džekiem vručnuju arī taisījām diagnostiku. Vertkāli šupinājām saabu, kamēr viens apakšā ar lampiņu skatijās, kas tieši pie vainas...
Starp citu man gadu atpakaļ ar Vikingiem arī sanāca greizi, jo priekšējam ritenim parādijās klap, klap, klap. Vikingos vienkārši pārbalansēja riepu un brauc!Kaut kā pavirši tomēr, nu nav jau tak servisā vairs to apjomu, kas gadsimta sākumā?
Klap, klap nepazuda :( Nu ko braucu uz Maskavas SAABu centru, tur dzeki noteica vainu uz "ausi" - bremžu diska aizsargs nolocījies...
Tā kā es gribu braukt uz Vikingiem (jo tomēr 10 gadu laikā pierasts un loģistika man vislabākā), bet izskatās, ka mani tur vairs negrib :huh:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
aero uz 16 collām ir mīkstāks/savādāks... kopš nopirku auto pagājušā gada augustā, tā braucu uz sešpadsmitniecēm, tad uz ziemu uzliku jaunas ziemas riepas un jau likās, ka baigi labi, klusāk un tā... :) vasarai sakārojās 17 collīgos diskus, iepirku un man jau likās, ka kkas nav labi ar savirzi vai ko tml. (man domt, pat uzcepu te topiku par šo jaut.) visu pārbaudīju, izrādījās pierašanas vaina. :D tagad jau liekas normāli, ka pa špūrēm vazā un tā... no riepām atkal lielāks troksnis, bet viss var mainīties, kad nākamvasar uzlikšu jaunas riepas, tas tomēr nozīmē diezgan daudz...
R 16 ziemai, tā jau ir labāka doma. Zinot, ka ziema mums ir 6 mēnešus, tad varēsi braukt ar pamīksto Aero. Vasarai gan atstāj R17. Man domāt lielākā daļa Aerosābistu tā dara :)
120 Ls ir ļoti laba, pat aizdomīga cena. Man tādi diski izmaksāja 300 Ls, tiesa ar viņiem man nav nekādu problēmu - IDEĀLS STĀVOKLIS, kā jauni. Jauni starp citu maksās 800 Ls.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Njā, riepām un vēl šādām tādām lietām ir nozīme. Agrāk troksnim pārāk uzmanību nepievērsu, bet tagad sapratu, ka:
-konkrēti riebjas braukt ar kautkādām vecām Dunlop riepām uz 9000 NG 16" diskiem - skaņa tāda, ka ausis krīt ciet, lai gan uz ceļa šķiet turās normāli
-9-5 bija izbeidzies priekšējais gultnis - pretīgs troksnis vismaz mēneša garumā līdz saņēmos to nomainīt. Tagad uz jaunām Michelin Pilot EXALTO 17" nekādu lieku trokšņu! Jutos patiešām patīkami pārsteigts, lai gan arī par iepriekšējiem Michelin Pilot Primacy pirms gultņa nobiršanas īpaši nesūdzējos!
Riepas mēdz būt komfortabli ātras, bet arī nekomfortabli skaļas, šīs ir klusas, redzēs vai arī labi bremzēsies, bet pagaidām iesaku!
P.s.aero lietotāji jau nu patiešām grēko, ja liek 16" uz vasaru uz 9-5. 9000ajam tas ir pareizais izmērs, bet ne jau 9-5! Incanti, cik tālu mēs ar šo skriešanu pēc lielāka izmēra aizies? Agrāk braucām ar 13" riepām, bet tagad jauni auto nāk ar 18" standarta izmēriem un protams, ka izmaksas uz šo autoaksesuāru ir pieaugušas. Jautājums gan cik liels ripulis ir optimāls, kautkādam saprāta samēram taču jābūt?
P.p.s120 par labiem diskiem ir OK, galvenais, lai nav mīksts materiāls, kas bieži gadās neoriģinālajiem.