SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa


Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by Nīgrais »

Nelauzi galvu par to sveci, kam jāizlien - izlīdīs, tad arī domāsi.
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by mixeris »

Arnijs wrote:Simptomi būs tādi, ka gāzīs mellu gar sveci! kamēr tas nenotiek, labāk izdzer kādu alu uz Opeļinženieru veselību un RE-LAX :D
OK :) Alu jau izdzēru :)
Galvenais lai no RE-LAX nesanāk FOR-LAX :D
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by Arnijs »

mixeris wrote:VIKINGĀ jau tā katram otrajam taisa :D:D
Vikingā parasti atskrūvē nesačakarējot ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by mixeris »

Arnijs wrote:
mixeris wrote:VIKINGĀ jau tā katram otrajam taisa :D:D
Vikingā parasti atskrūvē nesačakarējot ;)
:P
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by Arnijs »

Nīgrais wrote:


Dipl.eng. visdrīzāk brīnītos, bet no kārtīga amatmeistera Tu gan dabūtu nevāji! :laugh:

[/quote]
Kārtīgs amatmeistars visdrīzāk aizsūtītu klientu mājās, lai nebendē nervus......... un izdarītu, kā es teicu :P Šī metode ir pārbaudīta, pie kam čuguna skaidas ir vieglaak izdabuujamas aaraa! Un pirms piedarbināšanas ir arī tāds insrtuments, kā kompresors, kā arī cilindru var uzgriezt, lai abi vārsti būtu noslēgti. Tā, ka risks kaut ko saskrāpēt ir ārkārtīgi minimāls.... Un viens tāds amatonka man kāreiz pirms gadiem 8iem tā arī uzprasīja, kad biju noņēmis galvu, lai izurbtu sveci... A napigā tu to darīji? Kāda rutka pēc....:dry:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
kasp.
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 49
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:44 am

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by kasp. »

sveces savam mainiiju pagaajusho ziemu - arii sapriecaajos par to sveci zem turbiinas :woohoo:
betnu nonjemot gumijas gofru no turbiinas gala, ar kardaaninju un mucinju vareeja veesi tikt klaat.

trubinjas mainiiju vasaraa - iemesls arii bija nelecinaashana peec pastaaveeshanas. trubinju iepriku uz ganiibju dambja:
pirms dzelzcelja paarvada pie Bukultu ielas aiz tramvaja sliedeem ir kautkaada kondicionieru bode un diizelju bode. cipars armeetai degvielas trubai - 2ls/m
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by mixeris »

kasp. wrote:sveces savam mainiiju pagaajusho ziemu - arii sapriecaajos par to sveci zem turbiinas :woohoo:
betnu nonjemot gumijas gofru no turbiinas gala, ar kardaaninju un mucinju vareeja veesi tikt klaat.

trubinjas mainiiju vasaraa - iemesls arii bija nelecinaashana peec pastaaveeshanas. trubinju iepriku uz ganiibju dambja:
pirms dzelzcelja paarvada pie Bukultu ielas aiz tramvaja sliedeem ir kautkaada kondicionieru bode un diizelju bode. cipars armeetai degvielas trubai - 2ls/m
Man mājām tuvāk kemi :)
Bet vēl ti T veida savienojumi jāiepērk :)
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by mixeris »

Labvakar :)
Nāku us ne garāžas un saku paldies Vikingam:angry:
PROTAMS PAR TO KO VIŅI NAV IZDARĪJUŠI
Izrādijās ka tas savienojums kurš jau toreiz bija aizlauzts nebija nomainīts, kaut arī tika teiks to darīt.
Tagad man ir vairāki lieki T veida savienojumi jo izrādās ka visām 4 sprauslām viņi nenāk :D
Tā kā pēc savienojuma maiņas tika sistēmā iekšā gaiss auto pie pirmās darbināšanas noslāpa, bet tad uzgāzējot atkal viss bija ok.

Tagad jau redzēs kas tālāk būs un ko tagad aķis teiks :D

Un 4tā kvēlsvece arī jau ar sūdīgu vītni bija.
Kā arī tai bija visvairāk balto nosēdumu uz kāta. Nez ko tā?

Un vispār dēļ tā ka ir bijis aizlauzts savienojums tagad viss ieplūdeskolektors ir netīrs :angry:

Bet gandarījums par to kas peveikts :)
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by zinitis »

Nu par savienojumu skaitu,domaju,diezgan skaidri uzrakstiju.:)
Bet no ta,ka salauzts trisdalis,iepludes kolektors paliek tikai tiraks,jo regulari tiek skalots ar degvielu.:) :) :)
Ceru,ka busi ar savu problemu ticis gala.
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Post by mixeris »

Zinitis wrote:Nu par savienojumu skaitu,domaju,diezgan skaidri uzrakstiju.:)
Bet no ta,ka salauzts trisdalis,iepludes kolektors paliek tikai tiraks,jo regulari tiek skalots ar degvielu.:) :) :)
Ceru,ka busi ar savu problemu ticis gala.
Nežēlīgi tīrāks :D
It sevišķi no dīzeļa pie kura putekļi līp klāt :D

Es ar ceru ka būšu ticis galā :)
Paldies visiem par palīdzību :)

Admins jūs neaizmirsīs :)
Post Reply