Nē - nu cepiens jau ir par to, ka apdrošināšana ir praktiski bez lieliem pārtraukumiem, vajadzīgās 275 dienas savācot neiespringstot... BET - domātās 17tās klases vietā ir 15tā! Ressp. 1klase ir gājusi mazumā!skirem wrote:Nezinu 100%, bet sākuma periodā netika piefiksētas tādas OCTAS kas bija mazākas par 3 mēnešiem, varbūt tas ir par iemeslu :unsure: Vēl apskaties, kad tev mainās klase (kurā mēnesī) varbūt tur kāds knifs, jo zinu arī ka pārreģistrējot auto ja 1 mēn. izkrīt, tā šis gads neskaitījās, kaut kas tāds bija.Arnijs wrote:Interesanti... Pēc kā (kādiem principiem) tiek pārrēķināta bonus/malus. (ja no 16 klases esmu nokritis uz 15-to, lai gan principā bij jāiestājas 17-jai :angry:) Parādās, ka līdz 2000.gadam VISPĀR neesmu neko apdrošinājis, kaut gan zinu vismaz 3 tā perioda mašīnas, kurām regulāri tika pirktas OCTA...
vienīgais patīkamais ir tas, ka tagad visiem pepelaciem ir normāla klase:)
OCTA
Re:OCTA
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:OCTA
Sistēma vēl vairāk disciplinēs autovadītājus neizraisīt ceļu satiksmes negadījumus
Tai pat laikā, ja transportlīdzekļa īpašniekam pieder vairāki transportlīdzekļi, bet ar
kādu no tiem tiks izraisīts negadījums, tad tas var ietekmēt visu piederošo transportlīdzekļu
klasi, kas pazemināsies nevis vienam transportlīdzeklim, bet gan automātiski visiem vienādi.
Jaunā aprēķināšanas kārtība ietekmēs arī tos īpašniekus, ar kuru transportlīdzekli ir
izraisīti ceļu satiksmes negadījumi un šī iemesla dēļ tie nokļuvuši paaugstināta riska klasēs –
malus klasēs. Šajā gadījumā, ja pieder viens transportlīdzeklis ar malus klasi, iegādājoties vēl
vienu tādas pašas kategorijas transportlīdzekli, abi transportlīdzekļi nokļūs vienādā malus
klasē, kas nozīmē būtisku OCTA polises sadārdzinājumu.
J.Stengrevics: „Arī turpmāk svarīgi būt uzmanīgam un neizraisīt ceļu satiksmes
negadījumus. Jo vairāk negadījumu izraisīti, jo lielāks risks iekļūt malus klasēs, kas nozīmēs
daudz dārgāku OCTA prēmiju. Svarīgi izvērtēt, kam ļaujat vadīt savu transportlīdzekli, jo
jūsu apdrošināšanas vēsturē skaitās visi negadījumi, kas izraisīti ar jums piederošu
transportlīdzekli, pat ja vadītājs bijis cita persona.”
Galvenais cepiens saksies tad kad kāds vairaku auto īpašnieks uztaisīs avāriju ar dažu desmitu latu zaudejumiem, bet pats pēctam trīs līdz piecus gadus sulīgi pārmaksās pērkot ikkatru octu savām mašīnām!
Tai pat laikā, ja transportlīdzekļa īpašniekam pieder vairāki transportlīdzekļi, bet ar
kādu no tiem tiks izraisīts negadījums, tad tas var ietekmēt visu piederošo transportlīdzekļu
klasi, kas pazemināsies nevis vienam transportlīdzeklim, bet gan automātiski visiem vienādi.
Jaunā aprēķināšanas kārtība ietekmēs arī tos īpašniekus, ar kuru transportlīdzekli ir
izraisīti ceļu satiksmes negadījumi un šī iemesla dēļ tie nokļuvuši paaugstināta riska klasēs –
malus klasēs. Šajā gadījumā, ja pieder viens transportlīdzeklis ar malus klasi, iegādājoties vēl
vienu tādas pašas kategorijas transportlīdzekli, abi transportlīdzekļi nokļūs vienādā malus
klasē, kas nozīmē būtisku OCTA polises sadārdzinājumu.
J.Stengrevics: „Arī turpmāk svarīgi būt uzmanīgam un neizraisīt ceļu satiksmes
negadījumus. Jo vairāk negadījumu izraisīti, jo lielāks risks iekļūt malus klasēs, kas nozīmēs
daudz dārgāku OCTA prēmiju. Svarīgi izvērtēt, kam ļaujat vadīt savu transportlīdzekli, jo
jūsu apdrošināšanas vēsturē skaitās visi negadījumi, kas izraisīti ar jums piederošu
transportlīdzekli, pat ja vadītājs bijis cita persona.”
Galvenais cepiens saksies tad kad kāds vairaku auto īpašnieks uztaisīs avāriju ar dažu desmitu latu zaudejumiem, bet pats pēctam trīs līdz piecus gadus sulīgi pārmaksās pērkot ikkatru octu savām mašīnām!
Re:OCTA
Man tieši pretēji - bija 13, tagad jau 17:)uculs wrote:Kaut kāda sviestaina tā jaunā sistēma. Bija 17 klase, nu ir 15. Par ko man tā?
Nu un protams, ka abiem autiņiem!!!:)
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:OCTA
Negadijums ir -30%, tatad Tev pat vienu lieku uzdāvinājuši :)lawyer wrote:Bija 12, negadījums gada sākumā nozīmē -2 (rezultātā būtu jābūt 10), bet baigās tikai 9 :(
Re:OCTA
Es arī šo to nesaprotu. Joprojām. Šobrīd ir 9`tā klase. Pēc 15.septembra būšot 8`tā. Bet par katru gadu tak nāk viena klase klāt. Un rēķini kā gribi, bet trīs pilnus gadus man ir bijis auto (brīžiem arī vairāk par vienu) un tas bijis apdrošināts. Tāpēc devītai klasei arī būtu jābūt un principā šī gada beigās tad būtu jābūt desmitai, jo būtu noslēdzies ceturtais gads manā nelielajām autovadītāja karjerā. Avāriju bijis nav. Bet nē, tagad būs astotā klase.. :( Es tūlīt pabeigšu garā ekseļtabulā likt kopā bijušos auto timeline formā un parēķināšu, vai tiešām nav kādā gadā bijusi pauze pa vidam. Bet kaut kādu iemeslu dēļ tak man šobrīd ir tā devītā klase? Ne jau no zila gaisa parādījusies.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:OCTA
Manā apgādība esošajos parkos pagaidām ir bijuši tikai divi gadījumi kad BM aprēķināts nepareizi, bet viss ļoti operatīvi atrisinājās pazvanot uz LTAB pa šo numuru 67114300 un palūdzot savienot ar atbildīgo specu.edijs wrote:Es arī šo to nesaprotu. Joprojām. Šobrīd ir 9`tā klase. Pēc 15.septembra būšot 8`tā. Bet par katru gadu tak nāk viena klase klāt. Un rēķini kā gribi, bet trīs pilnus gadus man ir bijis auto (brīžiem arī vairāk par vienu) un tas bijis apdrošināts. Tāpēc devītai klasei arī būtu jābūt un principā šī gada beigās tad būtu jābūt desmitai, jo būtu noslēdzies ceturtais gads manā nelielajām autovadītāja karjerā. Avāriju bijis nav. Bet nē, tagad būs astotā klase.. :( Es tūlīt pabeigšu garā ekseļtabulā likt kopā bijušos auto timeline formā un parēķināšu, vai tiešām nav kādā gadā bijusi pauze pa vidam. Bet kaut kādu iemeslu dēļ tak man šobrīd ir tā devītā klase? Ne jau no zila gaisa parādījusies.
Re:OCTA
Starp citu, pēkšņi vēsturē iekrita gadījums, kas noticis ar mašīnu, kura ir noņemta no uzskaites jau kādu laiciņu... Kaut kā sanāk tā, ka visi mēsli, kas kādreiz ir bijuši un norakstīti kopā ar mašīnu, tagad pielīp atpakaļ... Nav smuki...
Būs jāpabaksa sieviņa, lai iet uz policiju pēc savas lietas... Jāskatās, kas tur sarakstīts, varbūt sanāks šito gadījumu izdzēst no vēstures...
Pagaidām 7. klase paliek uz vietas... Kas notiek ar pārreģistrēšanu? Vai pārreģistrējot mašīnu klases paceļas vai kaut kā izlīdzinās?
Būs jāpabaksa sieviņa, lai iet uz policiju pēc savas lietas... Jāskatās, kas tur sarakstīts, varbūt sanāks šito gadījumu izdzēst no vēstures...
Pagaidām 7. klase paliek uz vietas... Kas notiek ar pārreģistrēšanu? Vai pārreģistrējot mašīnu klases paceļas vai kaut kā izlīdzinās?
Re:OCTA
Mēsli nenorakstas, bet gaida izdevīgu brīdi lai pārlēktu uz citu auto.iRAFAR wrote:Starp citu, pēkšņi vēsturē iekrita gadījums, kas noticis ar mašīnu, kura ir noņemta no uzskaites jau kādu laiciņu... Kaut kā sanāk tā, ka visi mēsli, kas kādreiz ir bijuši un norakstīti kopā ar mašīnu, tagad pielīp atpakaļ... Nav smuki...
Būs jāpabaksa sieviņa, lai iet uz policiju pēc savas lietas... Jāskatās, kas tur sarakstīts, varbūt sanāks šito gadījumu izdzēst no vēstures...
Pagaidām 7. klase paliek uz vietas... Kas notiek ar pārreģistrēšanu? Vai pārreģistrējot mašīnu klases paceļas vai kaut kā izlīdzinās?
Pārreģistrēšanu uz ko? Velreiz uz sevi? Uz citu personu? Jauna auto piereģistrēšanu?
-
- Jauniņais
- Posts: 9
- Joined: Mon Aug 23, 2010 9:17 am
Re:OCTA
Es ari atradu labu OCTA kalkulatoru un apdrošināšanu seit - http://www.superbroker.lv. Ta ka var salidzinat ar citiem