OCTA
Re:OCTA
Nu salīdzinājumam:
muterei - pāri 60 gadiem, dzīvo Liepājā, brauc ar 2007.gada KIA Ceed 1,4l, polises cena 12 mēnešiem 40Ls. Bonus Malus: 8. ( tiesības ir 30 gadus, no kuriem reāli braukts ir tikai 2 mēneši kopš KIA nopirkšanas, blakus sēžot instruktoram).
Un to bonusu malusu viņai uzkrāja sencis, braukājot ar mašīnu, kas reģistrēta uz muteres vārda.
man - zem 30, dzīvoju rīgā, braucu ar 1999.gada 9-5, 3,0t. Bonus malus arī 8. Būtu jau lielāks bonuss, ja agrāk nebūtu ākstījies ar OCTA pirkšanu uz 3 mēnešiem. Nesakrāju vajadzīgās dienas, lai ieskaitītos Bonuss, un līdz ar to divi gadi pa tukšo.
OCTA tajā pašā apdrošināšanas kantorī Ls 112.
muterei - pāri 60 gadiem, dzīvo Liepājā, brauc ar 2007.gada KIA Ceed 1,4l, polises cena 12 mēnešiem 40Ls. Bonus Malus: 8. ( tiesības ir 30 gadus, no kuriem reāli braukts ir tikai 2 mēneši kopš KIA nopirkšanas, blakus sēžot instruktoram).
Un to bonusu malusu viņai uzkrāja sencis, braukājot ar mašīnu, kas reģistrēta uz muteres vārda.
man - zem 30, dzīvoju rīgā, braucu ar 1999.gada 9-5, 3,0t. Bonus malus arī 8. Būtu jau lielāks bonuss, ja agrāk nebūtu ākstījies ar OCTA pirkšanu uz 3 mēnešiem. Nesakrāju vajadzīgās dienas, lai ieskaitītos Bonuss, un līdz ar to divi gadi pa tukšo.
OCTA tajā pašā apdrošināšanas kantorī Ls 112.
Re:OCTA
Man if 9k ir nedaudz virs 30Ls uz gadu. 9-5 pašlaik zem 50Ls gadam, bet nu kad mainīsie sistēma būs lētāk.Mārlijs wrote:Nu nezinu kurai mašīnai un kura kompānija uz gadu OCTA dod par 30ls... :blink:
Man Bonus malus laikam 8 vai 9 bija, bet tāpat likās tie 51 salīdzinoši pasakaina cena (it sevišķi salīdzinot ar 08.gada nereālajām cenām)...
Pašlaik pēc izlasītā, man tā jaunā sistēma neptīk, cerams, ka tas kalkulators ir saplīsis, jo rāda muļķibas.
- bizenajs
- Saab Kluba biedrs
- Posts: 573
- Joined: Tue Sep 04, 2007 4:45 am
- Location: Rīga, Cesvaine
- Contact:
Re:OCTA
o! taa ir laba zinja, savaadaak nezinaaju ko ieskaat ar savu zaljo, kam man ir 3 klase, savukaart paarejiem 7-8 klase. tagad visiem buus 7 klase! super!!!!!vidvuds wrote:Nekadas vaarijas nav, ir brauksanas stazs, vesture un vel dazadi kriteriji, kurus labak parzinas Gregers,
Sodien nopirku uz 3 menesiem sev octu pa 23Ls Gjensidige, nakamais bija balticums ar 30 un tad jau saka iet pat lidz 50Ls pa 3 menesiem!!!!
cik zinu no 15. septembra bus savadaki bonus malus noteikumi.
http://www.ltab.lv/lv/bonus-malus
man ka jau pirmsacejam ir 6. klase, bet pec 15. sept jau uzreiz bus 8. klase.
Kur ir tā mēraukla, ar ko tu sveri tautas?
Vai jābūt puķēm, kas smaržo tikai pļautas?
Vai jābūt puķēm, kas smaržo tikai pļautas?
Re:OCTA
elmo wrote:Nu salīdzinājumam:
muterei - pāri 60 gadiem, dzīvo Liepājā, brauc ar 2007.gada KIA Ceed 1,4l, polises cena 12 mēnešiem 40Ls. Bonus Malus: 8. ( tiesības ir 30 gadus, no kuriem reāli braukts ir tikai 2 mēneši kopš KIA nopirkšanas, blakus sēžot instruktoram).
Un to bonusu malusu viņai uzkrāja sencis, braukājot ar mašīnu, kas reģistrēta uz muteres vārda.
man - zem 30, dzīvoju rīgā, braucu ar 1999.gada 9-5, 3,0t. Bonus malus arī 8. Būtu jau lielāks bonuss, ja agrāk nebūtu ākstījies ar OCTA pirkšanu uz 3 mēnešiem. Nesakrāju vajadzīgās dienas, lai ieskaitītos Bonuss, un līdz ar to divi gadi pa tukšo.
OCTA tajā pašā apdrošināšanas kantorī Ls 112.
Cik zinu tad Rīdziniekiem parasti vienmēr ir dārgāka octa. Meklē tik labāk pa visiem kantoriem izdevīgāko un varbūt, ka tava kritēriju kombinācija kautkur liksies pietiekami droša, lai par octu prasītu mazāk :silly:
BE CE DE
Re:OCTA
Tas ir tikai loģiski, ka ir šāda atsķirība, ņemot vērā negadījumu statistiku ;)elmo wrote:Nu salīdzinājumam:
muterei - pāri 60 gadiem, dzīvo Liepājā, brauc ar 2007.gada KIA Ceed 1,4l, polises cena 12 mēnešiem 40Ls. Bonus Malus: 8. ( tiesības ir 30 gadus, no kuriem reāli braukts ir tikai 2 mēneši kopš KIA nopirkšanas, blakus sēžot instruktoram).
Un to bonusu malusu viņai uzkrāja sencis, braukājot ar mašīnu, kas reģistrēta uz muteres vārda.
man - zem 30, dzīvoju rīgā, braucu ar 1999.gada 9-5, 3,0t. Bonus malus arī 8. Būtu jau lielāks bonuss, ja agrāk nebūtu ākstījies ar OCTA pirkšanu uz 3 mēnešiem. Nesakrāju vajadzīgās dienas, lai ieskaitītos Bonuss, un līdz ar to divi gadi pa tukšo.
OCTA tajā pašā apdrošināšanas kantorī Ls 112.
Ļoti reti nākas dzirdēt, ka sievietes vecumā ap 60, kas dzīvo laukos (no satiksmes intensitātes viedokļa;)) savas 1.4.L KIAs locītu ap ceļmalas kokiem :D
Pavisam citādi ir ar keksiem, kuriem nav vēl 30, kuri ir apsedlojuši v6 turbo aparātus un šaudās ar tiem Rīgas apkārtnē :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:OCTA
Iedod kaut vienu linkus uz rakstu par SAAB 9-5 V6 3.0 t avāriju!:) BMW v6 neskaitās! :Dlawyer wrote:Tas ir tikai loģiski, ka ir šāda atsķirība, ņemot vērā negadījumu statistiku ;)elmo wrote:Nu salīdzinājumam:
muterei - pāri 60 gadiem, dzīvo Liepājā, brauc ar 2007.gada KIA Ceed 1,4l, polises cena 12 mēnešiem 40Ls. Bonus Malus: 8. ( tiesības ir 30 gadus, no kuriem reāli braukts ir tikai 2 mēneši kopš KIA nopirkšanas, blakus sēžot instruktoram).
Un to bonusu malusu viņai uzkrāja sencis, braukājot ar mašīnu, kas reģistrēta uz muteres vārda.
man - zem 30, dzīvoju rīgā, braucu ar 1999.gada 9-5, 3,0t. Bonus malus arī 8. Būtu jau lielāks bonuss, ja agrāk nebūtu ākstījies ar OCTA pirkšanu uz 3 mēnešiem. Nesakrāju vajadzīgās dienas, lai ieskaitītos Bonuss, un līdz ar to divi gadi pa tukšo.
OCTA tajā pašā apdrošināšanas kantorī Ls 112.
Ļoti reti nākas dzirdēt, ka sievietes vecumā ap 60, kas dzīvo laukos (no satiksmes intensitātes viedokļa;)) savas 1.4.L KIAs locītu ap ceļmalas kokiem :D
Pavisam citādi ir ar keksiem, kuriem nav vēl 30, kuri ir apsedlojuši v6 turbo aparātus un šaudās ar tiem Rīgas apkārtnē :D
Re:OCTA
Domā, ka meitene no apdrošināšanas kantora to saprot? :D
Viņai ir instrukcija, kur rakstīts, ka biznesa klases sedani ar v6 = bīstami :D ja pie tam vēl bmw - iespējamība maksāt atlīdzību gandrīz vai 50/50 :D
P.S. BMW nav V6 dzinēju, bet gan R6 ;)
Viņai ir instrukcija, kur rakstīts, ka biznesa klases sedani ar v6 = bīstami :D ja pie tam vēl bmw - iespējamība maksāt atlīdzību gandrīz vai 50/50 :D
P.S. BMW nav V6 dzinēju, bet gan R6 ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:OCTA
xmmm nu tad es esmu ne no tiem keeksiem, kaut arī man vēl tikai 20 gadi., 2. janvārī būs 3 gadi stāžs, nav nevienas izraisīta CSN (tfu tfu tfu - pār kreiso plecu) :D nav nedz naudas sodu, ne punktu. esmu balts un pūkains :D :Dlawyer wrote:Tas ir tikai loģiski, ka ir šāda atsķirība, ņemot vērā negadījumu statistiku ;)elmo wrote:Nu salīdzinājumam:
muterei - pāri 60 gadiem, dzīvo Liepājā, brauc ar 2007.gada KIA Ceed 1,4l, polises cena 12 mēnešiem 40Ls. Bonus Malus: 8. ( tiesības ir 30 gadus, no kuriem reāli braukts ir tikai 2 mēneši kopš KIA nopirkšanas, blakus sēžot instruktoram).
Un to bonusu malusu viņai uzkrāja sencis, braukājot ar mašīnu, kas reģistrēta uz muteres vārda.
man - zem 30, dzīvoju rīgā, braucu ar 1999.gada 9-5, 3,0t. Bonus malus arī 8. Būtu jau lielāks bonuss, ja agrāk nebūtu ākstījies ar OCTA pirkšanu uz 3 mēnešiem. Nesakrāju vajadzīgās dienas, lai ieskaitītos Bonuss, un līdz ar to divi gadi pa tukšo.
OCTA tajā pašā apdrošināšanas kantorī Ls 112.
Ļoti reti nākas dzirdēt, ka sievietes vecumā ap 60, kas dzīvo laukos (no satiksmes intensitātes viedokļa;)) savas 1.4.L KIAs locītu ap ceļmalas kokiem :D
Pavisam citādi ir ar keksiem, kuriem nav vēl 30, kuri ir apsedlojuši v6 turbo aparātus un šaudās ar tiem Rīgas apkārtnē :D
Re:OCTA
vovijs wrote:Nedaudz dīvaini, bet nu tik un tā nesaprotu tos cilvēciņus, kuri mūsdienu dižķibeles apstākļos maksā tik lielas summas par OCTU.
Man Saab 9-5 2,0T , bonus malus 6, uz 12 mēn- Ls 48.02....''if''
Un kapec ta man ir +/-100ls? Man pat bonus-shmonus klase ir 7. :huh:
P.S. If 198ls ...
Re:OCTA
Par apdrošinātājiem!
http://tv.delfi.lv/video/VhAY072M/
http://tv.delfi.lv/video/VhAY072M/
Re:OCTA
Sēžu tagad, pētu un rēķinu, kas un kā tur ar manām BM klasēm bijis pēdējos gados. Šobrīd ir BM 9, taču kalkulators saka, ka pēc 15.septembra būs BM 8. Kāpēc!? CSNg nav bijis, viss štokos. Kā var būt, ka šamie paši man uzrēķinājuši devīto klasi un tagad pa vienu iedaļu samazinās? Par kādiem grēkiem, ibitīt?
Uz 7.oktobri būs pilni četri gadi, kopš iegādāju savu pirmo auto. Tātad pilni trīs gadi it kā ir un devītā BM klase būtu loģiski - defaultā 6 + viena par katru gadu un kopā 9. Tiesa, es neatceros, kurā brīdī pamainījās uz devīto. Šķiet, ka vēl iepriekšējo apdrošināšanas polisi pērkot pirms trim mēnešiem, bija vēl astotā. Bet varbūt arī kļūdos. Jo gada vidū tak nevarētu mainīties klases.
Kopā pa šo laiku bijuši pieci auto, šobrīd uz mana vārda divi - nokrešotais Aero un esošais braucamais. Pieņemu, ka no brīža, kad Aero tika nokrešots, līdz brīdim, kad tika iepirkts nākamais, kādu brīdi Aero vairs neskaitījās apdrošināts. Bet vai tajā gadā kopumā man tiešām būtu kopā bijis mazāk par tām 275 apdrošinātajām dienām (minimums, kas vajadzīgs, lai par attiecīgo periodu paceltu bm klasi par vienu uz augšu). Nu, ja tā, tad ok.. tad viens periods nav bijis pilns un varbūt pēc viņu aprēķiniem tiešām būtu jāsanāk astotai bm klasei. Bet tad kāda mārtuka pēc man tomēr šobrīd ir devītā un pēc 15.septembra būs astotā?! Grrr. Un es vēl šodien nopirku uz trīs mēnešiem OCTU - ar domu, ka varbūt drīz man būs jau tie četri gadi kopā un attiecīgi varbūt drīz pretendēšu uz bm 10 klasi. Hm.
Papildināts.
"Ja gada laikā netiek sakrātas Bonus – malus klases palielināšanai nepieciešamās 275 apdrošināšanas dienas, tad šī gada laikā sakrātās apdrošināšanas dienas tiek pārnestas uz nākamo aprēķina intervālu un summētas ar tajā sakrātajām apdrošināšanas dienām." - tātad, ja kādu gadu ari tās pilnās dienas nav savākušās, tad nākamā gadā tās pieskaitās klāt.. tas arī varētu izskaidrot to, ka tikko bija vēl BM8, tad kopā ar pagājušā gada dienām sasummējās tikko pietiekoši priekš BM9 un woalaa! Tas gan neizskaidro, kāpēc pēc 15.sept. tomēr būs BM8.. Būt rakt tālāk.
Uz 7.oktobri būs pilni četri gadi, kopš iegādāju savu pirmo auto. Tātad pilni trīs gadi it kā ir un devītā BM klase būtu loģiski - defaultā 6 + viena par katru gadu un kopā 9. Tiesa, es neatceros, kurā brīdī pamainījās uz devīto. Šķiet, ka vēl iepriekšējo apdrošināšanas polisi pērkot pirms trim mēnešiem, bija vēl astotā. Bet varbūt arī kļūdos. Jo gada vidū tak nevarētu mainīties klases.
Kopā pa šo laiku bijuši pieci auto, šobrīd uz mana vārda divi - nokrešotais Aero un esošais braucamais. Pieņemu, ka no brīža, kad Aero tika nokrešots, līdz brīdim, kad tika iepirkts nākamais, kādu brīdi Aero vairs neskaitījās apdrošināts. Bet vai tajā gadā kopumā man tiešām būtu kopā bijis mazāk par tām 275 apdrošinātajām dienām (minimums, kas vajadzīgs, lai par attiecīgo periodu paceltu bm klasi par vienu uz augšu). Nu, ja tā, tad ok.. tad viens periods nav bijis pilns un varbūt pēc viņu aprēķiniem tiešām būtu jāsanāk astotai bm klasei. Bet tad kāda mārtuka pēc man tomēr šobrīd ir devītā un pēc 15.septembra būs astotā?! Grrr. Un es vēl šodien nopirku uz trīs mēnešiem OCTU - ar domu, ka varbūt drīz man būs jau tie četri gadi kopā un attiecīgi varbūt drīz pretendēšu uz bm 10 klasi. Hm.
Papildināts.
"Ja gada laikā netiek sakrātas Bonus – malus klases palielināšanai nepieciešamās 275 apdrošināšanas dienas, tad šī gada laikā sakrātās apdrošināšanas dienas tiek pārnestas uz nākamo aprēķina intervālu un summētas ar tajā sakrātajām apdrošināšanas dienām." - tātad, ja kādu gadu ari tās pilnās dienas nav savākušās, tad nākamā gadā tās pieskaitās klāt.. tas arī varētu izskaidrot to, ka tikko bija vēl BM8, tad kopā ar pagājušā gada dienām sasummējās tikko pietiekoši priekš BM9 un woalaa! Tas gan neizskaidro, kāpēc pēc 15.sept. tomēr būs BM8.. Būt rakt tālāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:OCTA
Es ar visu izpētīju par bonus-malus. Pagājušā gadā nomainīju 2 auto un, protams, neuzrakstīju iesniegumu par klases pārskatīšanu. Visu gadu nobraucu ar 7 klasi. Tagad pēc 15. septembra man sola atdot iepriekš godīgi sakrāto 12 klasi :) Patīkami!