Kjeezhu mainja 9-5


secretguy10
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Wed Jun 03, 2009 7:51 am

Re:Kjeezhu mainja 9-5

Post by secretguy10 »

viss kas līdīs bagāžniekā. tiks satilpinats un atrādīts :)
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Kjeezhu mainja 9-5

Post by Ainars »

Yo! taa kaa motors nu vairs nav vienaa gabalaa, tad nu pirms jauksanas izmerijām ķēdi... 14.5mm izstiepums... mainita pirms ~33000km... Vikingi kadreiz ieteica pie 15mm domaat par maiņu..... NU? kā tad ir ar to nobraukumu, motorstundām uttt? :) to vai man ir OEM komplekts likts, zina tikai ArTeh.
no kā vel ir atkarīgs izstiepums?

p.s. jauns ķedes komplekts nav dārgs... zem 200Eur un ja motors ir uz galda, to nomainit bus krietni lētak par 700Ls :violin:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Kjeezhu mainja 9-5

Post by edijs »

Šķiet, manam Black Jet motoram pēc ķēdes maiņas (ne OEM, no Scantech nākusi) visi mērījumi variēja ap 13mm.

Kādēļ tika jaukts motors?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Kjeezhu mainja 9-5

Post by Ainars »

2 cilindram klanim shaales apraavaas...
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
HforU
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 190
Joined: Tue Jan 13, 2009 8:45 am
Location: Valmiera

Re: Kjeezhu mainja 9-5

Post by HforU »

Ainars wrote:Yo! taa kaa motors nu vairs nav vienaa gabalaa, tad nu pirms jauksanas izmerijām ķēdi... 14.5mm izstiepums... mainita pirms ~33000km... Vikingi kadreiz ieteica pie 15mm domaat par maiņu..... NU? kā tad ir ar to nobraukumu, motorstundām uttt? :) to vai man ir OEM komplekts likts, zina tikai ArTeh.
no kā vel ir atkarīgs izstiepums?

p.s. jauns ķedes komplekts nav dārgs... zem 200Eur un ja motors ir uz galda, to nomainit bus krietni lētak par 700Ls :violin:

Ja nav noslēpums, tad padalies lūdzu ar info, kur pieejami tie ķēdes komplekti par 200Eur? Un kas tajā komplektā ietilpst - vai tur ir arī balansieru ķēde?
Patreiz ir pārītis nobeigtu motoru uz galda, tā ka ķēdes komplekta pirkums būtu pat ļoti aktuāls!!
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Kjeezhu mainja 9-5

Post by Ainars »

Neobrothers.co.uk

[ Post made via iPhone ] Image
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Kjeezhu mainja 9-5

Post by Arnijs »

Ainars wrote:Neobrothers.co.uk

[ Post made via iPhone ] Image
Tikai rēķinaties, ka ar piegādi un to, ka kurss jāpārrēķina uz EUR, tas sastādīs jau 230Eur + komplektā nebūs vārstu vāka blīves (vēl pārdesmit Eur)
Un tad jau tas cipars ir stipri līdzīgs tam, ko varam piedāvāt mēs.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Kjeezhu mainja 9-5

Post by Arnijs »

Ainars wrote:NU? kā tad ir ar to nobraukumu, motorstundām uttt? :) to vai man ir OEM komplekts likts, zina tikai ArTeh.
no kā vel ir atkarīgs izstiepums?
Par izstiepumu - no rīta jau aprunājām. Pats primārais - motora eļļošanas sistēmas stāvoklis un OEM specifikācijām atbilstošu motoreļļu lietošana un maiņas intervāli, kā arī- cik reālā spiediena nokļūst līdz sadalenēm. Tas viss ietekmē, cik brīvi viņas griezīsies un cik kalpos ķēde. Ķēdi var izstiept arī par 1000 km, ja galva ies "pa sauso"
Par ķēdes komplekta autentiskumu...par cik Tev motors uz galda, uz visiem mierinātājiem un tmldz būs oriģinālie kodi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
HforU
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 190
Joined: Tue Jan 13, 2009 8:45 am
Location: Valmiera

Re: Kjeezhu mainja 9-5

Post by HforU »

Un kā ar balansieriem? Tiem taču arī ir būtiska nozīme pie eļļošanas - ja ir sadilušas balansieru šāles, tad cieš eļļošana 3.cilindram!
Vai kāds ir mēģinājis likvidēt tos balansierus!? Un kā tas ietekmē motoru ilgtermiņā?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Kjeezhu mainja 9-5

Post by Arnijs »

HforU wrote:Un kā ar balansieriem? Tiem taču arī ir būtiska nozīme pie eļļošanas - ja ir sadilušas balansieru šāles, tad cieš eļļošana 3.cilindram!
Vai kāds ir mēģinājis likvidēt tos balansierus!? Un kā tas ietekmē motoru ilgtermiņā?
Īstenībā - ne tikai trešajam cilindram, bet visam motoram. Jo, ja kaut kur atver krānu, tad pie nepietiekošas ražības spiediens krītās visā maģistrālē, nevis tikai tur, kur noplūde. Likvidēt T7 sistēmai viņus īsti nesanāks, jo cieš tukšgaitas vienmērība, kā arī ļoti lēni "nometīsies" apgriezieni, atlaižot gāzes pedāli (tas - pateicoties elektroniskajai droselei). Ar T5 ir vienkāršāk un tas ir pat darīts. Motoru pašu tas ietekmē tikai tā, ka ir par vienu rotācijas mezglu mazāk un motors kļūst nedaudz atsaucīgāks uz rpm ātrāku sasniegšanu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Kjeezhu mainja 9-5

Post by Aigars »

Jautājums tiem, kas reāli ir mainījuši ķēdi - neesat piefiksējuši par cik samazinājās patēriņš? Arnijs vienā no komentāriem rakstīja, ka par 1-1,5 litriem. Reāli tā arī ir?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Kjeezhu mainja 9-5

Post by Arnijs »

Aigars wrote:Jautājums tiem, kas reāli ir mainījuši ķēdi - neesat piefiksējuši par cik samazinājās patēriņš? Arnijs vienā no komentāriem rakstīja, ka par 1-1,5 litriem. Reāli tā arī ir?
Tas ir tad, ja ķēde būs 18-19mm. Proporcionāli - par cik nobīdās sadalenes, par tik arī palielinās patēriņš, pie kam tas nav lineāri. Ja nomainīsi ķēdi pie 13mm, uz brīnumiem, ka kaut kas diži samazināsies, neceri.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Kjeezhu mainja 9-5

Post by Aigars »

Ir arī tādi, kas maina pie 13mm? Es biju domājis tos, kuriem ķēde jau bija sākusi žvadzēt. Ja nomainītu netrokšņojošu ķēdi un patēriņš arī neizmainītos, visu laiku justos, ka servisā mani ir piečakarējuši :)
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Kjeezhu mainja 9-5

Post by Ainars »

:mrgreen:

es starpibu nejutu.. ari motoru nomainot, starpiba nav juutama. starpiba ir jutama tikai tad ja nomaina braukšanas stilu
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Kjeezhu mainja 9-5

Post by elmo »

Ainār, es esmu secinājis, ka ar vienu un to pašu braukšanas stilu 3.0 ir ekonomiskāks par 2,3. :mrgreen:
Kā lai tagad tic tiem, kas man pilnas ausis ar makaroniem sakarināja, ka AERO esot visekonomiskākais!? :evil:
Post Reply