Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
:laugh: :laugh: visu kas bija pie rokas pielīmējis ar superīti un laimīgs :laugh:
Tie uzlikas atgriezumi uz stūres vnk nenovērtējami :laugh:
Tie uzlikas atgriezumi uz stūres vnk nenovērtējami :laugh:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Apstījos kārtīgāk - nē nav respekta salonam:blush:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Nez, tie trīs iedobumi stūres ratā ir nospiedumi no saimnieka augšzobiem? :unsure:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Berserki pirms kaujas koda vairogā, bet šis pie sarkanā grauž stūri :)Nīgrais wrote:Nez, tie trīs iedobumi stūres ratā ir nospiedumi no saimnieka augšzobiem? :unsure:
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Tad jau letak sanak visu mašinu nopirkt :laugh: :laugh: :laugh:Ainars wrote:prasiju pa cik atdos diskusSAABaeroist wrote:Šis te varetu but ņemams un cena pievilcigaB) Bet vis pievilcigakaisa taja autiņa ir diskiB)
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... cliji.html
atbildeja 450Ls ar riepaam...
vinjam vel esot pilnigi jauni Hirschi R18 pa 1000ls
cena man neliekas salda, :D
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
ja kas brauc viņš tieši tā kā tā mašīna izskatās, pilnīgi nesaprotami, starp citu pavecs onkulis kepkā:0
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Pačolēju, kas jauns iekš mobile.de un autoscout24.de 9-3og sakarā - daudzi 9-3 Aero/Viggen ir parādījušies par sakarīgām cenām :woohoo:
Aero ir iegādājami BE, sākot ar 6k EUR, bet no Viggen, ja ir 10k EUR, var izvēlēties, kurš no kādas valsts ES ietvaros patīk labāk :)
Nopirkt 900og sanāk lētāk... bet uzturēt labā formā daudzu gadu garumā?:huh:
Aero ir iegādājami BE, sākot ar 6k EUR, bet no Viggen, ja ir 10k EUR, var izvēlēties, kurš no kādas valsts ES ietvaros patīk labāk :)
Nopirkt 900og sanāk lētāk... bet uzturēt labā formā daudzu gadu garumā?:huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
9-3 OG nekad nekļūs par tādu klasiku kā 900 OG.
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Protams, tas runā par labu 900og :)elmo wrote:9-3 OG nekad nekļūs par tādu klasiku kā 900 OG.
Bet 9-3og Aero/Viggen noteikti ir ērtāks lietošanā... un tādu Viggen ir vēl daudz mazāk nekā 900og:huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
beidz izdomāt atrunas un beidzot nopērc og900. Apsolu apgādāt ar short-shifteri :laugh:lawyer wrote:Protams, tas runā par labu 900og :)elmo wrote:9-3 OG nekad nekļūs par tādu klasiku kā 900 OG.
Bet 9-3og Aero/Viggen noteikti ir ērtāks lietošanā... un tādu Viggen ir vēl daudz mazāk nekā 900og:huh:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Uzbūvēšu sakarīgu interkūleru un paburšos ap APC :DKurBads wrote:beidz izdomāt atrunas un beidzot nopērc og900. Apsolu apgādāt ar short-shifteri :laugh:lawyer wrote:Protams, tas runā par labu 900og :)elmo wrote:9-3 OG nekad nekļūs par tādu klasiku kā 900 OG.
Bet 9-3og Aero/Viggen noteikti ir ērtāks lietošanā... un tādu Viggen ir vēl daudz mazāk nekā 900og:huh:
900aero clubsport #8
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Piereiķini klat vel nodokļus kad ievedisi to autiņu LVB)lawyer wrote:Pačolēju, kas jauns iekš mobile.de un autoscout24.de 9-3og sakarā - daudzi 9-3 Aero/Viggen ir parādījušies par sakarīgām cenām :woohoo:
Aero ir iegādājami BE, sākot ar 6k EUR, bet no Viggen, ja ir 10k EUR, var izvēlēties, kurš no kādas valsts ES ietvaros patīk labāk :)
Nopirkt 900og sanāk lētāk... bet uzturēt labā formā daudzu gadu garumā?:huh:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
un es pēc tam iebūvēšu Knock-LED ;)ziedoniz wrote:Uzbūvēšu sakarīgu interkūleru un paburšos ap APC :DKurBads wrote:beidz izdomāt atrunas un beidzot nopērc og900. Apsolu apgādāt ar short-shifteri :laugh:lawyer wrote: Protams, tas runā par labu 900og :)
Bet 9-3og Aero/Viggen noteikti ir ērtāks lietošanā... un tādu Viggen ir vēl daudz mazāk nekā 900og:huh:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Tas jau ir sīkums - 900og gadījumā 250 laši pie reģistrācijas... nesalīdzināmi vairāk naudas aizies, lai savestu to kārtībā ilgstošai ekspluatācijai LV apstākļos (pirmkārt, rūsas likvidēšana/atbaidīšana), novēršot raksturīgās 900og kaites un veicot nepieciešamos uzlabojumus (sākot ar "KurBads Performance" shortshifteri utt.)... un pirms tam ir nepieciešama garāža (vēlams tuvu pie mājām), kur to turēt kopā ar rezerves daļām no donoriem :DSAABaeroist wrote:Piereiķini klat vel nodokļus kad ievedisi to autiņu LVB)lawyer wrote:Pačolēju, kas jauns iekš mobile.de un autoscout24.de 9-3og sakarā - daudzi 9-3 Aero/Viggen ir parādījušies par sakarīgām cenām :woohoo:
Aero ir iegādājami BE, sākot ar 6k EUR, bet no Viggen, ja ir 10k EUR, var izvēlēties, kurš no kādas valsts ES ietvaros patīk labāk :)
Nopirkt 900og sanāk lētāk... bet uzturēt labā formā daudzu gadu garumā?:huh:
Es ļoti nopietni un pamatīgi pieeju šai lietai, jo savādāk neprotu :D ...bet ņemot vērā to, ka ar finansēm ir švaki šobrīd, es varu tikai pasapņot par 900og :blush:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
lawyer, var arī vienkārši nopirkt c900 un BRAUKT nevis domāt ko taisīt, kur taisīt, kādā garāžā turēt, kur dabūt un kur turēt donoru.
Es esmu pavadījis pie c900 stūres nu jau kādus 5,5 gadus, pie tam, Beļģijā. Un pirmos gadus man nebija garāžas. Tad to, ko vajadzēja, izdarīju uz ielas vai pazemes parkingā (piem., nomainīju degvielas sūkni, pārvilku griestus (diviem auto), nomainīju lodveida balstu ...
Līdz šim neesmu apgādājies arī ar donoru.
Tās domas par milzīgajiem papildus resursiem, kas nepieciešami, bieži vien ir liekas. Var braukt arī pa lēto.
Es esmu pavadījis pie c900 stūres nu jau kādus 5,5 gadus, pie tam, Beļģijā. Un pirmos gadus man nebija garāžas. Tad to, ko vajadzēja, izdarīju uz ielas vai pazemes parkingā (piem., nomainīju degvielas sūkni, pārvilku griestus (diviem auto), nomainīju lodveida balstu ...
Līdz šim neesmu apgādājies arī ar donoru.
Tās domas par milzīgajiem papildus resursiem, kas nepieciešami, bieži vien ir liekas. Var braukt arī pa lēto.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7