Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Locked
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by defektivais »

Pan Shtitz wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bhgmf.html

Vai kāds ir bijis šim eksemplāram uzmest aci?
Aiz gara laika aizsūtīju jautājumu īpašniekam par to, vai ir vel kādas bildes? Bet šis atbildēja, ka ja interesējot, tad lai braucot skatīties, atrodoties Iļģuciemā.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by Nils »

KurBads wrote:
lawyer wrote:
ziedoniz wrote: Un tieši šeit sākas 900og burvība - viņam tā čupa visu pārgudrību vienkārši nav :D

P.S. neesmu nekad ne redzējis, ne dzirdējis to, ka kādam B202 T16+++ īpašniekam, kurš uzlicis pašrocīgi DI/APC, DI+APC vai T5, tā kasete būtu nosvilusi...
Tas atkal runā par labu 900og :)
beidz lauzties. Tu visu laiku mēģini atrast ieganstus pret c900. Ja patiesi gribi c900, saņem drosmi un iegādājies.
Ja ir bail, tad beidz šaustīt sevi un turpini darbināt 9-3 un siekaloties ... :)
+1 :laugh:
Saab 900 Turbo '81
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by KurBads »

defektivais wrote:
Pan Shtitz wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bhgmf.html

Vai kāds ir bijis šim eksemplāram uzmest aci?
Aiz gara laika aizsūtīju jautājumu īpašniekam par to, vai ir vel kādas bildes? Bet šis atbildēja, ka ja interesējot, tad lai braucot skatīties, atrodoties Iļģuciemā.
ja auto ir saglabāts labā stāvoklī ... tad varētu būt laba klasika - T8 bez APC
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by defektivais »

KurBads wrote:
defektivais wrote:
Pan Shtitz wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bhgmf.html

Vai kāds ir bijis šim eksemplāram uzmest aci?
Aiz gara laika aizsūtīju jautājumu īpašniekam par to, vai ir vel kādas bildes? Bet šis atbildēja, ka ja interesējot, tad lai braucot skatīties, atrodoties Iļģuciemā.
ja auto ir saglabāts labā stāvoklī ... tad varētu būt laba klasika - T8 bez APC
Nu jā tāpēc jau man gribējās redzēt vairāk. Vienīgi tas auto jau tiek tirgots ilgu laiku.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by lawyer »

KurBads wrote:
lawyer wrote:
ziedoniz wrote: Un tieši šeit sākas 900og burvība - viņam tā čupa visu pārgudrību vienkārši nav :D

P.S. neesmu nekad ne redzējis, ne dzirdējis to, ka kādam B202 T16+++ īpašniekam, kurš uzlicis pašrocīgi DI/APC, DI+APC vai T5, tā kasete būtu nosvilusi...
Tas atkal runā par labu 900og :)
beidz lauzties. Tu visu laiku mēģini atrast ieganstus pret c900. Ja patiesi gribi c900, saņem drosmi un iegādājies.
Ja ir bail, tad beidz šaustīt sevi un turpini darbināt 9-3 un siekaloties ... :)
Veselais saprāts liek šķēršļus iracionālām vēlmēm - un tas nemaz nav slikti :P
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by defektivais »

lawyer wrote:
KurBads wrote:
lawyer wrote: Tas atkal runā par labu 900og :)
beidz lauzties. Tu visu laiku mēģini atrast ieganstus pret c900. Ja patiesi gribi c900, saņem drosmi un iegādājies.
Ja ir bail, tad beidz šaustīt sevi un turpini darbināt 9-3 un siekaloties ... :)
Veselais saprāts liek šķēršļus iracionālām vēlmēm - un tas nemaz nav slikti :P
Jā, bet dzīvojam taču tikai vienu reizi :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by gustavs »

+1 ;)
lasu un nebeidzu sajūsmināties, apbrīnoju jaunus un līdz mielēm racionālus cilvēkus tā teikt, mazbērniem "būs", ko pastāstīt ;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by lawyer »

Tieši tā - tādēļ es arī nopietni apdomāju, kur tērēt savu sūri-grūti sapelnīto naudiņu ;) Citādi - vuiiiiii , kādus tik draņķus es nebūtu sapircis :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by KoreFun »

ziedoniz wrote:
lawyer wrote: Pasaki to tiem, kuriem ir nodegušas DI kasetes, nobiruši benzīna sūkņi, droseļvārsti utt. - ka nav pietiekoši laika lūgšanās pavadījuši vai nav pietiekami lielus upurus nesuši uz šī negausīgā Saab dieva altāra? :D

Diemžēl auto satur lietas, kuras izbeidzas neatkarīgi no tā, vai par tām pedantiski rūpējas vai ne ;)
Un tieši šeit sākas 900og burvība - viņam tā čupa visu pārgudrību vienkārši nav :D

P.S. neesmu nekad ne redzējis, ne dzirdējis to, ka kādam B202 T16+++ īpašniekam, kurš uzlicis pašrocīgi DI/APC, DI+APC vai T5, tā kasete būtu nosvilusi...
Varbūt tāpēc, ka šajā gadījumā liek jaunu DI, kura ir domāta stipri 100+ t.km.:laugh: Un daudziem, kuriem nosvilst DI, nopērk to kopā ar mašīnu, kurai vidēji ir +/- 200 t.km:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by KoreFun »

Ja gribat iegūt Lawyeru starp 900 OG cienītājiem, tad katru reizi, kad redzat viņu, dodiet viņam izbraukt aplīti ar 900 OG;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by alnislacis »

Mhm.. un Tev arī jādod izbraukt, lai Tu atgriestos\?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by KoreFun »

Es noteikti būšu Jūsu rindās. Bet ne tagad un pat ne drīzumā.. $$$;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote: Varbūt tāpēc, ka šajā gadījumā liek jaunu DI, kura ir domāta stipri 100+ t.km.:laugh: Un daudziem, kuriem nosvilst DI, nopērk to kopā ar mašīnu, kurai vidēji ir +/- 200 t.km:P
Jā, iespējams, bet ne vienmēr.

Jautājums - tad kādēļ jaunāku Saabu īpašnieki spēj mēnēša laikā nomainīt vairākas jaunas DI kasetes? Ne jau tikai vecums spēlē lomu...
900aero clubsport #8
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by zinitis »

ziedoniz wrote:
KoreFun wrote: Varbūt tāpēc, ka šajā gadījumā liek jaunu DI, kura ir domāta stipri 100+ t.km.:laugh: Un daudziem, kuriem nosvilst DI, nopērk to kopā ar mašīnu, kurai vidēji ir +/- 200 t.km:P
Jā, iespējams, bet ne vienmēr.

Jautājums - tad kādēļ jaunāku Saabu īpašnieki spēj mēnēša laikā nomainīt vairākas jaunas DI kasetes? Ne jau tikai vecums spēlē lomu...
Nu ja menesa laika nospragst jauna DI,tad vaina varetu but sveces,kuras ir ieliktas neatbilstosas...Bet vispar par sadiem gajieniem itka nav dzirdets,ka DI nobeigtos tik atri.Bet launpratigi jau var izdarit jebko.
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by Nils »

Sāku apsvērt domu par sava Itāļa pārdošanu.
Nē, tas nav dēļ Nīgrā. :laugh:
Sāk mazliet kabatu spiest, taisīt arī uz sitiena nav par ko un dzīt arī žēl, tiek apsvērti divi varianti, viens noskatīts eksemplārs LV, lētāks, ne airis, bet 200hp 2.3T grifs.
Jeb, ja viss iegrozīsies pareizajās sliedēs, tad stiepšu kaut ko no SWE, ja tajā galā vēl būs kādas iespējas ar darbiem izpausties. Lai vai kā, bet nedomāju, ka šoreiz kāpšu BMW... :laugh:
Varbūt kādam interesē, cenu, protams varam mazliet parunāt un arī komplektāciju var pamainīt, lietie, blows, ja vēl noņemu savu dārgi nākušo kārbu un uzlieku kaut kādu īso, varam droši vēl lētāk sarunāt. :P
Jā, ja godīgi cena ir, varbūt, mazliet augstāka dēļ kārbas.
Nav arī tā, ka man no viņa vajag uzreiz tikt vaļā, vnk. fakts, ka viņs ir apskatāms un dabonams.
Ir šādi tādi vizuāli defektiņi, kolektoram blīve jāmaina un priekšā šarnīri pasākuši klabēt.
Pārējais ir sīkumi.
Salons kopts, koka apdares vairs nav, full black aero interior.
Par jaudām un visu pārējo, šķiet nav nekas daudz jāstāsta.
Kaut ko var apskatīt šeit: http://www.autobildes.lv/auto/saab/saab ... carlorossi
Saab 900 Turbo '81
Locked