Aiz gara laika aizsūtīju jautājumu īpašniekam par to, vai ir vel kādas bildes? Bet šis atbildēja, ka ja interesējot, tad lai braucot skatīties, atrodoties Iļģuciemā.Pan Shtitz wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bhgmf.html
Vai kāds ir bijis šim eksemplāram uzmest aci?
Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
+1 :laugh:KurBads wrote:beidz lauzties. Tu visu laiku mēģini atrast ieganstus pret c900. Ja patiesi gribi c900, saņem drosmi un iegādājies.lawyer wrote:Tas atkal runā par labu 900og :)ziedoniz wrote: Un tieši šeit sākas 900og burvība - viņam tā čupa visu pārgudrību vienkārši nav :D
P.S. neesmu nekad ne redzējis, ne dzirdējis to, ka kādam B202 T16+++ īpašniekam, kurš uzlicis pašrocīgi DI/APC, DI+APC vai T5, tā kasete būtu nosvilusi...
Ja ir bail, tad beidz šaustīt sevi un turpini darbināt 9-3 un siekaloties ... :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
ja auto ir saglabāts labā stāvoklī ... tad varētu būt laba klasika - T8 bez APCdefektivais wrote:Aiz gara laika aizsūtīju jautājumu īpašniekam par to, vai ir vel kādas bildes? Bet šis atbildēja, ka ja interesējot, tad lai braucot skatīties, atrodoties Iļģuciemā.Pan Shtitz wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bhgmf.html
Vai kāds ir bijis šim eksemplāram uzmest aci?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Nu jā tāpēc jau man gribējās redzēt vairāk. Vienīgi tas auto jau tiek tirgots ilgu laiku.KurBads wrote:ja auto ir saglabāts labā stāvoklī ... tad varētu būt laba klasika - T8 bez APCdefektivais wrote:Aiz gara laika aizsūtīju jautājumu īpašniekam par to, vai ir vel kādas bildes? Bet šis atbildēja, ka ja interesējot, tad lai braucot skatīties, atrodoties Iļģuciemā.Pan Shtitz wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bhgmf.html
Vai kāds ir bijis šim eksemplāram uzmest aci?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Veselais saprāts liek šķēršļus iracionālām vēlmēm - un tas nemaz nav slikti :PKurBads wrote:beidz lauzties. Tu visu laiku mēģini atrast ieganstus pret c900. Ja patiesi gribi c900, saņem drosmi un iegādājies.lawyer wrote:Tas atkal runā par labu 900og :)ziedoniz wrote: Un tieši šeit sākas 900og burvība - viņam tā čupa visu pārgudrību vienkārši nav :D
P.S. neesmu nekad ne redzējis, ne dzirdējis to, ka kādam B202 T16+++ īpašniekam, kurš uzlicis pašrocīgi DI/APC, DI+APC vai T5, tā kasete būtu nosvilusi...
Ja ir bail, tad beidz šaustīt sevi un turpini darbināt 9-3 un siekaloties ... :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Jā, bet dzīvojam taču tikai vienu reizi :)lawyer wrote:Veselais saprāts liek šķēršļus iracionālām vēlmēm - un tas nemaz nav slikti :PKurBads wrote:beidz lauzties. Tu visu laiku mēģini atrast ieganstus pret c900. Ja patiesi gribi c900, saņem drosmi un iegādājies.lawyer wrote: Tas atkal runā par labu 900og :)
Ja ir bail, tad beidz šaustīt sevi un turpini darbināt 9-3 un siekaloties ... :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
+1 ;)
lasu un nebeidzu sajūsmināties, apbrīnoju jaunus un līdz mielēm racionālus cilvēkus tā teikt, mazbērniem "būs", ko pastāstīt ;)
lasu un nebeidzu sajūsmināties, apbrīnoju jaunus un līdz mielēm racionālus cilvēkus tā teikt, mazbērniem "būs", ko pastāstīt ;)
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Tieši tā - tādēļ es arī nopietni apdomāju, kur tērēt savu sūri-grūti sapelnīto naudiņu ;) Citādi - vuiiiiii , kādus tik draņķus es nebūtu sapircis :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Varbūt tāpēc, ka šajā gadījumā liek jaunu DI, kura ir domāta stipri 100+ t.km.:laugh: Un daudziem, kuriem nosvilst DI, nopērk to kopā ar mašīnu, kurai vidēji ir +/- 200 t.km:Pziedoniz wrote:Un tieši šeit sākas 900og burvība - viņam tā čupa visu pārgudrību vienkārši nav :Dlawyer wrote: Pasaki to tiem, kuriem ir nodegušas DI kasetes, nobiruši benzīna sūkņi, droseļvārsti utt. - ka nav pietiekoši laika lūgšanās pavadījuši vai nav pietiekami lielus upurus nesuši uz šī negausīgā Saab dieva altāra? :D
Diemžēl auto satur lietas, kuras izbeidzas neatkarīgi no tā, vai par tām pedantiski rūpējas vai ne ;)
P.S. neesmu nekad ne redzējis, ne dzirdējis to, ka kādam B202 T16+++ īpašniekam, kurš uzlicis pašrocīgi DI/APC, DI+APC vai T5, tā kasete būtu nosvilusi...
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Ja gribat iegūt Lawyeru starp 900 OG cienītājiem, tad katru reizi, kad redzat viņu, dodiet viņam izbraukt aplīti ar 900 OG;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Mhm.. un Tev arī jādod izbraukt, lai Tu atgriestos\?
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Es noteikti būšu Jūsu rindās. Bet ne tagad un pat ne drīzumā.. $$$;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Jā, iespējams, bet ne vienmēr.KoreFun wrote: Varbūt tāpēc, ka šajā gadījumā liek jaunu DI, kura ir domāta stipri 100+ t.km.:laugh: Un daudziem, kuriem nosvilst DI, nopērk to kopā ar mašīnu, kurai vidēji ir +/- 200 t.km:P
Jautājums - tad kādēļ jaunāku Saabu īpašnieki spēj mēnēša laikā nomainīt vairākas jaunas DI kasetes? Ne jau tikai vecums spēlē lomu...
900aero clubsport #8
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Nu ja menesa laika nospragst jauna DI,tad vaina varetu but sveces,kuras ir ieliktas neatbilstosas...Bet vispar par sadiem gajieniem itka nav dzirdets,ka DI nobeigtos tik atri.Bet launpratigi jau var izdarit jebko.ziedoniz wrote:Jā, iespējams, bet ne vienmēr.KoreFun wrote: Varbūt tāpēc, ka šajā gadījumā liek jaunu DI, kura ir domāta stipri 100+ t.km.:laugh: Un daudziem, kuriem nosvilst DI, nopērk to kopā ar mašīnu, kurai vidēji ir +/- 200 t.km:P
Jautājums - tad kādēļ jaunāku Saabu īpašnieki spēj mēnēša laikā nomainīt vairākas jaunas DI kasetes? Ne jau tikai vecums spēlē lomu...
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Sāku apsvērt domu par sava Itāļa pārdošanu.
Nē, tas nav dēļ Nīgrā. :laugh:
Sāk mazliet kabatu spiest, taisīt arī uz sitiena nav par ko un dzīt arī žēl, tiek apsvērti divi varianti, viens noskatīts eksemplārs LV, lētāks, ne airis, bet 200hp 2.3T grifs.
Jeb, ja viss iegrozīsies pareizajās sliedēs, tad stiepšu kaut ko no SWE, ja tajā galā vēl būs kādas iespējas ar darbiem izpausties. Lai vai kā, bet nedomāju, ka šoreiz kāpšu BMW... :laugh:
Varbūt kādam interesē, cenu, protams varam mazliet parunāt un arī komplektāciju var pamainīt, lietie, blows, ja vēl noņemu savu dārgi nākušo kārbu un uzlieku kaut kādu īso, varam droši vēl lētāk sarunāt. :P
Jā, ja godīgi cena ir, varbūt, mazliet augstāka dēļ kārbas.
Nav arī tā, ka man no viņa vajag uzreiz tikt vaļā, vnk. fakts, ka viņs ir apskatāms un dabonams.
Ir šādi tādi vizuāli defektiņi, kolektoram blīve jāmaina un priekšā šarnīri pasākuši klabēt.
Pārējais ir sīkumi.
Salons kopts, koka apdares vairs nav, full black aero interior.
Par jaudām un visu pārējo, šķiet nav nekas daudz jāstāsta.
Kaut ko var apskatīt šeit: http://www.autobildes.lv/auto/saab/saab ... carlorossi
Nē, tas nav dēļ Nīgrā. :laugh:
Sāk mazliet kabatu spiest, taisīt arī uz sitiena nav par ko un dzīt arī žēl, tiek apsvērti divi varianti, viens noskatīts eksemplārs LV, lētāks, ne airis, bet 200hp 2.3T grifs.
Jeb, ja viss iegrozīsies pareizajās sliedēs, tad stiepšu kaut ko no SWE, ja tajā galā vēl būs kādas iespējas ar darbiem izpausties. Lai vai kā, bet nedomāju, ka šoreiz kāpšu BMW... :laugh:
Varbūt kādam interesē, cenu, protams varam mazliet parunāt un arī komplektāciju var pamainīt, lietie, blows, ja vēl noņemu savu dārgi nākušo kārbu un uzlieku kaut kādu īso, varam droši vēl lētāk sarunāt. :P
Jā, ja godīgi cena ir, varbūt, mazliet augstāka dēļ kārbas.
Nav arī tā, ka man no viņa vajag uzreiz tikt vaļā, vnk. fakts, ka viņs ir apskatāms un dabonams.
Ir šādi tādi vizuāli defektiņi, kolektoram blīve jāmaina un priekšā šarnīri pasākuši klabēt.
Pārējais ir sīkumi.
Salons kopts, koka apdares vairs nav, full black aero interior.
Par jaudām un visu pārējo, šķiet nav nekas daudz jāstāsta.
Kaut ko var apskatīt šeit: http://www.autobildes.lv/auto/saab/saab ... carlorossi
Saab 900 Turbo '81