bendzina paterinji
Re:bendzina paterinji
Es atkal attiecībā uz Sonnett masu (sorry par apzīmējumu "svars":D - kļūda:blush: ) biju domājis, ka tie 770kg iedvesmo uzķīlēt kā nākas to V4 sirsniņu ;) Tas ir ļoti labs izejmateriāls, manuprāt :) Ja vien ir pieejamas detaļas un ir kāds, kurš zin, kā...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:bendzina paterinji
Mm.. Man arī 1740 kg. un MY 89
Šā vai tā- diez vai nodokļi un apdrošināšana par c900 Latvijā kaut nedaudz pielidzināma tam, ko tas maksā iekš BE
Šā vai tā- diez vai nodokļi un apdrošināšana par c900 Latvijā kaut nedaudz pielidzināma tam, ko tas maksā iekš BE
Re:bendzina paterinji
tas gan tiesa :unsure:alnislacis wrote:Mm.. Man arī 1740 kg. un MY 89
Šā vai tā- diez vai nodokļi un apdrošināšana par c900 Latvijā kaut nedaudz pielidzināma tam, ko tas maksā iekš BE
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:bendzina paterinji
Kāpēc tev ir MY 1989??? Lpt takš sāka ražot tikai 1990. gadā...alnislacis wrote:Mm.. Man arī 1740 kg. un MY 89
Šā vai tā- diez vai nodokļi un apdrošināšana par c900 Latvijā kaut nedaudz pielidzināma tam, ko tas maksā iekš BE
KurBad, paskaties pats, skaidri zinu, ka pieplusojas tie muļķīgie pāris desmit kilogrami sākot ar 1990./1991. gadu. Moš arī dēļ kondiškas, 9000 sēdekļiem, airbaga un citām muļķībām B)
900aero clubsport #8
Re:bendzina paterinji
Arī Grifinistiem tas ir cieņā, bet degvielas patēriņu tas stipri neietekmē, max vienu litru, vairak ietekmē patēriņu ja lielā kastē ielikts motors ir ar mazu litrāžu un maz NMNils/carlorossi wrote:°Gregers wrote:Bet tak uz šosejas nav japaātrinās, bet tikai jauztur!Viensjaanis wrote: Bet paatrinoties tacu 1800kg grutak izkustinat,ka 800;)Smagaks talak aizripos,ta ir inerce.Ne ta?
Kā nu ne, varbūt Grifinistiem tas nav cieņā, bet Aeroisti ļoti mīl uz šosejas pielīst fūrei pie pakaļas, atmesties trešajā un izbaudīt leģendāro paātrinājumu. :laugh:
Re:bendzina paterinji
Es jau ar par to pašu, ka šosejā lielāku lomu spēlē dzinēja NM, kārbas pārnesumu attiecība un riepu spiediens nevis auto svars. Pilsētā protams svars ir ļoti, ļoti ietekmējošs faktors.Viensjaanis wrote:Gregers wrote:Bet tak uz šosejas nav japaātrinās, bet tikai jauztur!Viensjaanis wrote: Bet paatrinoties tacu 1800kg grutak izkustinat,ka 800;)Smagaks talak aizripos,ta ir inerce.Ne ta?
Es par apdzisanu un dinamisku brauksanu.Piekrame savu masinu ar 5 onkuliem un jutisi atskiribu.Protams 1.6 atskiriba bus daudz jutamaka ka Tavam 3.0,bet tomer...
Konkrētajam Grifinam ir iesēdināti četri smagi onkuļi un viens viegls (Es :) ) un visiem bija līdzi alus un citi gardumi un tas viss noveda pie 1,5 litru pieauguma, bet atpakaļ onkuļi+āboli bagāžniekā, bet ar stiprak piepumpetam riepām izvērtās par 0,6 pie pierastā kad divatā braucam. 1.4 litrīgam Suzukī spainim starpība starp vienu pasažieri un četriem ir satriecoši 2,4 litri :blink:
Mani novērojumi ir izvērtušies par bezfaktu aizdomām, ka neatkarīgi no auto svara patēriņu var prognozēt pēc ZS daudzuma, jo kkā izskatās, ka vienādu ZS autiņi ir ar vienādu patēriņu neatkarīgi no tā vai tas ir SAAB Aero vai Volvo FL
Re:bendzina paterinji
airbaga man nav. A/C ir, jaunā tipa sēdekļi arī.ziedoniz wrote:Kāpēc tev ir MY 1989??? Lpt takš sāka ražot tikai 1990. gadā...alnislacis wrote:Mm.. Man arī 1740 kg. un MY 89
Šā vai tā- diez vai nodokļi un apdrošināšana par c900 Latvijā kaut nedaudz pielidzināma tam, ko tas maksā iekš BE
KurBad, paskaties pats, skaidri zinu, ka pieplusojas tie muļķīgie pāris desmit kilogrami sākot ar 1990./1991. gadu. Moš arī dēļ kondiškas, 9000 sēdekļiem, airbaga un citām muļķībām B)
BET, ne jau papildaprīkojumā ir tā sāls, jo tā pilnā masa nāk ārā no kaut kādām datu bāzēm pēc VIN`a, bet tur jau nav iekodēts papildaprīkojums.
Būtu interesanti zināt, kas ir TAS (papildus svars) - sēdekļi tiešām šķiet vienīgā acīredzamā atšķirība. Neticu, ka ir kaut kādas papildus stingrības/drošības fīčas virsbūvei.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:bendzina paterinji
Klau Kurbad, kā Tev var būt vairāk kā 1800 kg, ja pat Carlssoniem, kuriem ir pilnā uzkabe (lasi- max aprīkojums) un kurus ražoja pēc 1991 pilna masa ir 1740-1760 KG?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:bendzina paterinji
Nu pierādījumu tagad nevaru atrast, bet par 5 litriem lielāka bāka, citi sēdekļi, abs un airbags nevar svaru palielināt par 60+kg. Un tā informācija jau ir iekļauta VIN, jo tas pēdējos gados bija standartaprīkojums.
900aero clubsport #8
Re:bendzina paterinji
Tā kā topiks ir par benzīna patēriņiem, un šķiet, ka runa tomēr iet par degvielas ekonomiju, un redzot, ka kolēģi ne īpaši saprot ap ko lieta grozās, tad uzdrīkstēšos paturpināt papļāpāšanu par elementāro fiziku, pagaidām atmetot citas ne mazsvarīgas lietas, lai galīgi nesajauku cilvjiem prātus.
Pirmais Ņūtona likums
Katrs ķermenis paliek mierā vai turpina vienmērīgu taisnlīnijas kustību tikmēr, kamēr tam pieliktie spēki to neizmaina. Citiem vārdiem - pirmais Ņūtona likums ir inerce.
Inerces mērs ir masa. Jo lielāka ir ķermeņa masa, jo lielāka ir ķermeņa inerce.
Kad mierā esošam ķermenim pieliek ārēju spēku, ķermenis vairs neatrodas līdzsvarā un tas uzsāk kustību. Ārējo spēku ietekmē ķermenis ne tikai uzsāk kustību, bet arī apstājas.
Inerces dēļ ķermenis vienmēr cenšas saglabāt sākotnējo kustības virzienu un ātrumu.
Otrais Ņūtona likums:
Otrais Ņūtona likums ir ķermeņa masas un paātrinājuma reizinājums ir vienāds ar spēku, kas darbojas uz ķermeni, turklāt paātrinājuma virziens sakrīt ar spēka virzienu.
To aprēķina pēc formulas F=ma
Kur F ir spēks ar kādu iedarbojas uz ķermeni,
m ir ķermeņa masa,
a ir ķermeņa paātrinājums
(F un a ir vektoriāli lielumi)
Iedomāsimies, ka mūsu sābs ir tas ķermenis. Tātad, lai izkustinātu mūsu sābu ir jāpielek spēks F, ko mēs protams, iegūstam sadedzinot zināmu daudzumu degvielas.
Zinot šo formulu F=ma mēs varam izsecināt, ka pieliekot diviem vienādiem sābiem vienu un to pašu F ar vienādām masām mēs varam tiem piešķirt arī vienādu paātrinājumu. Tāpat sābam ar lielāku masu mēs varam piešķirt mazāku paātrinājumu un izstērēt tādu pašu spēku, iestumjot sābu ar mazāku masu, bet ar lielāku paātrinājumu. Secinājums - Patērējot vienādu daudzumu degvielas, mazsvarīgais sābs savus 100km/h sasniegs ātrāk kā lielsvarīgais sābs, taču pie 100km/h pavieglajam sābam būs mazāka inerce.
Tātad, ar vienādu pieliktu spēku un tātad ar vienādu degvielas patēriņu mēs ar diviem dažādiem sābiem esam sasnieguši 100km/h.
Tālāk :turpina vienmērīgu taisnlīnijas kustību tikmēr, kamēr tam pieliktie spēki to neizmaina.
Jautājums sekojošs: Kas ir tie mistiskie pieliktie spēki, kas palēnina abu sābu kustību, ja mēs "izņemam no roba?
Tie galvenie spēki ir divi,(principā pat viens)
Kurš ir gatavs atbildēt?
;)
Pirmais Ņūtona likums
Katrs ķermenis paliek mierā vai turpina vienmērīgu taisnlīnijas kustību tikmēr, kamēr tam pieliktie spēki to neizmaina. Citiem vārdiem - pirmais Ņūtona likums ir inerce.
Inerces mērs ir masa. Jo lielāka ir ķermeņa masa, jo lielāka ir ķermeņa inerce.
Kad mierā esošam ķermenim pieliek ārēju spēku, ķermenis vairs neatrodas līdzsvarā un tas uzsāk kustību. Ārējo spēku ietekmē ķermenis ne tikai uzsāk kustību, bet arī apstājas.
Inerces dēļ ķermenis vienmēr cenšas saglabāt sākotnējo kustības virzienu un ātrumu.
Otrais Ņūtona likums:
Otrais Ņūtona likums ir ķermeņa masas un paātrinājuma reizinājums ir vienāds ar spēku, kas darbojas uz ķermeni, turklāt paātrinājuma virziens sakrīt ar spēka virzienu.
To aprēķina pēc formulas F=ma
Kur F ir spēks ar kādu iedarbojas uz ķermeni,
m ir ķermeņa masa,
a ir ķermeņa paātrinājums
(F un a ir vektoriāli lielumi)
Iedomāsimies, ka mūsu sābs ir tas ķermenis. Tātad, lai izkustinātu mūsu sābu ir jāpielek spēks F, ko mēs protams, iegūstam sadedzinot zināmu daudzumu degvielas.
Zinot šo formulu F=ma mēs varam izsecināt, ka pieliekot diviem vienādiem sābiem vienu un to pašu F ar vienādām masām mēs varam tiem piešķirt arī vienādu paātrinājumu. Tāpat sābam ar lielāku masu mēs varam piešķirt mazāku paātrinājumu un izstērēt tādu pašu spēku, iestumjot sābu ar mazāku masu, bet ar lielāku paātrinājumu. Secinājums - Patērējot vienādu daudzumu degvielas, mazsvarīgais sābs savus 100km/h sasniegs ātrāk kā lielsvarīgais sābs, taču pie 100km/h pavieglajam sābam būs mazāka inerce.
Tātad, ar vienādu pieliktu spēku un tātad ar vienādu degvielas patēriņu mēs ar diviem dažādiem sābiem esam sasnieguši 100km/h.
Tālāk :turpina vienmērīgu taisnlīnijas kustību tikmēr, kamēr tam pieliktie spēki to neizmaina.
Jautājums sekojošs: Kas ir tie mistiskie pieliktie spēki, kas palēnina abu sābu kustību, ja mēs "izņemam no roba?
Tie galvenie spēki ir divi,(principā pat viens)
Kurš ir gatavs atbildēt?
;)
Re:bendzina paterinji
Es es es es :)
Es zinu atbildi :)
Es zinu atbildi :)
Re:bendzina paterinji
Nelielies, atbildi!mixeris wrote:Es es es es :)
Es zinu atbildi :)
:laugh:
Re:bendzina paterinji
rites un aerodinamiskā pretestība imho...
bet ekonomijas teorija ir viena lieta... braukt, kā patīk, otra :D
jautājums, kas galvenokārt ir vainīgs pie apstākļiem nesamērīga patēriņa? :D (blīve starp stūri un sēdekli...)
bet ekonomijas teorija ir viena lieta... braukt, kā patīk, otra :D
jautājums, kas galvenokārt ir vainīgs pie apstākļiem nesamērīga patēriņa? :D (blīve starp stūri un sēdekli...)
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:bendzina paterinji
Nigrais,
tavam uzdotajam jautajumam es esmu par stulbu :) man pietiek ikdiena izpildit skolas uzdotos uzdevumus :) ka neka 4 gadus savu mosgu atrofeeju :)
Bet Jastr, tev es varuteikt, ka tadel es paslaik veicu savu ta sakot "petijumu" cik un ka ieekonomejas degviela pie kadiem brauksanas apstakliem un stiliem. Un tad jau var savilkt kaut kadus kopsaucejus. ta sakot - bauda vs. laiks vs. degviela.
tavam uzdotajam jautajumam es esmu par stulbu :) man pietiek ikdiena izpildit skolas uzdotos uzdevumus :) ka neka 4 gadus savu mosgu atrofeeju :)
Bet Jastr, tev es varuteikt, ka tadel es paslaik veicu savu ta sakot "petijumu" cik un ka ieekonomejas degviela pie kadiem brauksanas apstakliem un stiliem. Un tad jau var savilkt kaut kadus kopsaucejus. ta sakot - bauda vs. laiks vs. degviela.
Re:bendzina paterinji
jastr, Tev ordenis!jastr wrote:rites un aerodinamiskā pretestība imho...
bet ekonomijas teorija ir viena lieta... braukt, kā patīk, otra :D
jautājums, kas galvenokārt ir vainīgs pie apstākļiem nesamērīga patēriņa? :D (blīve starp stūri un sēdekli...)
Pirmkārt par to, ka teikumā "turpina vienmērīgu taisnlīnijas kustību tikmēr, kamēr tam pieliktie spēki to neizmaina." neko neatradi par masām! ;)
Tagad tik atliek noskaidrot sakarības starp aerodinamisko (vai gaisa) pretestību palielinoties ķermeņa ātrumam! ;)
:)