bendzina paterinji

Bez SAAB'iem nomoka arī citi jautājumi
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:bendzina paterinji

Post by Nīgrais »

KurBads wrote: vai ... būs labāk, ja teiksim "masa"? Piedod. ;)
Es ne par svaru un masu, es par to, ka auto masa Tevis pieminētajos patēriņa mērījumos uz trases praktiski neko neietekmē. Cita lieta, ja masa tiek pieminēta pilsētas cikla mērījumos.
:P
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:bendzina paterinji

Post by KoreFun »

Nils/carlorossi wrote:
aikoN wrote:Saab 9-5 2.3t
Rīga - Tallina
Vidējais ātrums 98km/h
Vidējais patēriņš 5.8L/100km :kiss:
Image
Image
Bildi nevaru pievienot, bet telefonā ir.
Tukums-Rīga, vēls vakars, sarkans Saab 9000 Aero ar 2.3T, Nils mierīgi, nesteidzoties un nevienam netruacējot, klausoties mūziku testēja cik ekonomiski var aizbraukt līdz Rīgai.
Šķiet, ka tas pat bija weekends, jo auto bija ļoi maz, iespējams pat svētdiena.
Ātrums visu ceļu ~80km/h, bez cruise.
Patēriņš 5.5l/100km/h :woohoo:

Visādi, citādi, vidējais gan 2.3T Aero, gan pašreizējajam 2.0T Aero ar gandrīz tādu pašu jaudu, ir vienāds, jeb stipri līdzīgs = ~10l/100km
Lai gan šim, vēljoprojām, borta kompi uz patēriņu neesmu dabūjis uz kājām. :)
Un tas ir mans vidējais un es nebūt nav mierīgs braucējs.
Esmu secinājis, ka iekāpjot Aero, pirmo trīs mēnešu vidējo patēriņu nevar uzskatīt par vidējo, jo gan ar iepriekšējo, gan pašreizējo saab, patēriņš sāk nostabilizēties tikai pēc tik ilga laika. Drīkst spriest, kāpēc, savējie sapratīs. :laugh:
Un konstanti pēc šiem mēnešiem sāk arī aptrūkties jauda. :woohoo:
Nil, pilnībā piekrītu:laugh: Tikai manā gadījumā 4 mēneši:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:bendzina paterinji

Post by KurBads »

Nīgrais wrote:
KurBads wrote: vai ... būs labāk, ja teiksim "masa"? Piedod. ;)
Es ne par svaru un masu, es par to, ka auto masa Tevis pieminētajos patēriņa mērījumos uz trases praktiski neko neietekmē. Cita lieta, ja masa tiek pieminēta pilsētas cikla mērījumos.
:P
negribu piekrist. Varbūt uz taisnas un plakanas
šosejas jā, bet reljefs, apdzīšanas utt., tur tomēr mazākas masas autiņu "uzraut" vajag mazāk enerģijas nekā, lai paātrinātu liellaivu.

p.s. starp citu, vai visiem 900 OG īpašniekiem auto pilna masa ir virs 1800 kg, t.i., dārgajā kategorijā? Man kaut kā šķita, ka manam pirmajam 900 OG bija līdz 1800 kg, bet tagad T16 ir ielikts 1800 + un 45,- Ls gadā
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:bendzina paterinji

Post by Gregers »

Lielaka masa ir lielaka inerce tatad mazāk japaterē lai uzturetu atrumu un mazak ietekmējas no virsmas negludumiem, pilsēta tiešām liela masa traucē jo jaizkustina
Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re:bendzina paterinji

Post by Viensjaanis »

Gregers wrote:Lielaka masa ir lielaka inerce tatad mazāk japaterē lai uzturetu atrumu un mazak ietekmējas no virsmas negludumiem, pilsēta tiešām liela masa traucē jo jaizkustina
Bet paatrinoties tacu 1800kg grutak izkustinat,ka 800;)Smagaks talak aizripos,ta ir inerce.Ne ta?
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:bendzina paterinji

Post by Gregers »

Viensjaanis wrote:
Gregers wrote:Lielaka masa ir lielaka inerce tatad mazāk japaterē lai uzturetu atrumu un mazak ietekmējas no virsmas negludumiem, pilsēta tiešām liela masa traucē jo jaizkustina
Bet paatrinoties tacu 1800kg grutak izkustinat,ka 800;)Smagaks talak aizripos,ta ir inerce.Ne ta?
Bet tak uz šosejas nav japaātrinās, bet tikai jauztur!
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:bendzina paterinji

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:[

p.s. starp citu, vai visiem 900 OG īpašniekiem auto pilna masa ir virs 1800 kg, t.i., dārgajā kategorijā? Man kaut kā šķita, ka manam pirmajam 900 OG bija līdz 1800 kg, bet tagad T16 ir ielikts 1800 + un 45,- Ls gadā
1740kg 1989.g. No '90 vai '91. gada nāca kautkādi drošības papildinājumi, kas pacēla masu.
900aero clubsport #8
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:bendzina paterinji

Post by Nils »

KoreFun wrote:
Nils/carlorossi wrote:
aikoN wrote:Saab 9-5 2.3t
Rīga - Tallina
Vidējais ātrums 98km/h
Vidējais patēriņš 5.8L/100km :kiss:
Image
Image
Bildi nevaru pievienot, bet telefonā ir.
Tukums-Rīga, vēls vakars, sarkans Saab 9000 Aero ar 2.3T, Nils mierīgi, nesteidzoties un nevienam netruacējot, klausoties mūziku testēja cik ekonomiski var aizbraukt līdz Rīgai.
Šķiet, ka tas pat bija weekends, jo auto bija ļoi maz, iespējams pat svētdiena.
Ātrums visu ceļu ~80km/h, bez cruise.
Patēriņš 5.5l/100km/h :woohoo:

Visādi, citādi, vidējais gan 2.3T Aero, gan pašreizējajam 2.0T Aero ar gandrīz tādu pašu jaudu, ir vienāds, jeb stipri līdzīgs = ~10l/100km
Lai gan šim, vēljoprojām, borta kompi uz patēriņu neesmu dabūjis uz kājām. :)
Un tas ir mans vidējais un es nebūt nav mierīgs braucējs.
Esmu secinājis, ka iekāpjot Aero, pirmo trīs mēnešu vidējo patēriņu nevar uzskatīt par vidējo, jo gan ar iepriekšējo, gan pašreizējo saab, patēriņš sāk nostabilizēties tikai pēc tik ilga laika. Drīkst spriest, kāpēc, savējie sapratīs. :laugh:
Un konstanti pēc šiem mēnešiem sāk arī aptrūkties jauda. :woohoo:
Nil, pilnībā piekrītu:laugh: Tikai manā gadījumā 4 mēneši:laugh:
Pie kam, aizmirsu pieminēt, ka man tas viss ir ar 225/55/R16 un 205/55/R16 + īsā kārba ar ratio i=4.05.
Tagad gan šis tas mazliet mainīsies, garā kārba pavilks mani arā uz šosejas, domājams, ka arī riepas tik platas ziemā nebūs. :)
Lai gan pašā pamatā nekad neesmu spējis vidēji nomērīt to patēriņu, tāpēc, ka nevaru sevi iegrožot kaut kādu konkrētu laika posmu braukt mierīgi. Man patīk braukt dinamiski, arī piekare uz to provocē.
Kā Gustavs man ne tik sen atpakaļ teica, "Kapēc tad pirkt Aero, ja tu nebrauc ar viņu kā ar Aero?" :laugh:
Pieņemu, ka grifs ar savu dīvānu mani disciplinētu, jo es to šūpošanos nepanesu. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re:bendzina paterinji

Post by Viensjaanis »

Gregers wrote:
Viensjaanis wrote:
Gregers wrote:Lielaka masa ir lielaka inerce tatad mazāk japaterē lai uzturetu atrumu un mazak ietekmējas no virsmas negludumiem, pilsēta tiešām liela masa traucē jo jaizkustina
Bet paatrinoties tacu 1800kg grutak izkustinat,ka 800;)Smagaks talak aizripos,ta ir inerce.Ne ta?
Bet tak uz šosejas nav japaātrinās, bet tikai jauztur!
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re:bendzina paterinji

Post by Viensjaanis »

Gregers wrote:
Viensjaanis wrote:
Gregers wrote:Lielaka masa ir lielaka inerce tatad mazāk japaterē lai uzturetu atrumu un mazak ietekmējas no virsmas negludumiem, pilsēta tiešām liela masa traucē jo jaizkustina
Bet paatrinoties tacu 1800kg grutak izkustinat,ka 800;)Smagaks talak aizripos,ta ir inerce.Ne ta?
Bet tak uz šosejas nav japaātrinās, bet tikai jauztur!

Es par apdzisanu un dinamisku brauksanu.Piekrame savu masinu ar 5 onkuliem un jutisi atskiribu.Protams 1.6 atskiriba bus daudz jutamaka ka Tavam 3.0,bet tomer...
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:bendzina paterinji

Post by Nils »

Gregers wrote:
Viensjaanis wrote:
Gregers wrote:Lielaka masa ir lielaka inerce tatad mazāk japaterē lai uzturetu atrumu un mazak ietekmējas no virsmas negludumiem, pilsēta tiešām liela masa traucē jo jaizkustina
Bet paatrinoties tacu 1800kg grutak izkustinat,ka 800;)Smagaks talak aizripos,ta ir inerce.Ne ta?
Bet tak uz šosejas nav japaātrinās, bet tikai jauztur!
°

Kā nu ne, varbūt Grifinistiem tas nav cieņā, bet Aeroisti ļoti mīl uz šosejas pielīst fūrei pie pakaļas, atmesties trešajā un izbaudīt leģendāro paātrinājumu. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re:bendzina paterinji

Post by Viensjaanis »

Nils/carlorossi wrote:
Gregers wrote:
Viensjaanis wrote: Bet paatrinoties tacu 1800kg grutak izkustinat,ka 800;)Smagaks talak aizripos,ta ir inerce.Ne ta?
Bet tak uz šosejas nav japaātrinās, bet tikai jauztur!
°

Kā nu ne, varbūt Grifinistiem tas nav cieņā, bet ļoti mīl uz šosejas pielīst fūrei pie pakaļas, atmesties trešajā un izbaudīt leģendāro paātrinājumu. :laugh:
Ne tikai Aeroisti:P Nenoraksti parejos:laugh:
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:bendzina paterinji

Post by zudushais »

ziedoniz wrote:
KurBads wrote:[

p.s. starp citu, vai visiem 900 OG īpašniekiem auto pilna masa ir virs 1800 kg, t.i., dārgajā kategorijā? Man kaut kā šķita, ka manam pirmajam 900 OG bija līdz 1800 kg, bet tagad T16 ir ielikts 1800 + un 45,- Ls gadā
1740kg 1989.g. No '90 vai '91. gada nāca kautkādi drošības papildinājumi, kas pacēla masu.
Mana 89.g. pilna masa ir 1640. Nodoklis 24 Ls. Tā ka KurBadam atmiņa neviļ :)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:bendzina paterinji

Post by elmo »

Nils/carlorossi wrote:
Gregers wrote:
Viensjaanis wrote:°

Kā nu ne, varbūt Grifinistiem tas nav cieņā, bet Aeroisti ļoti mīl uz šosejas pielīst fūrei pie pakaļas, atmesties trešajā un izbaudīt leģendāro paātrinājumu. :laugh:

Nezinu par ko Jūs tur runājat, bet man ar Griffinu līdz šim nav bijis problēmu kādu apdzīt!Ieliek sportiņā, iemin grīdā un skat jau spidometra bultiņa nemanāmi uzlēkusi no 80 km/h līdz 160 km/h.
Starpcitu BMW 528 uz apdzīšanu ir daudz kuslāks!Sēdēja man reiz astē, un mina līdz cik nu spēja, taisnā gabalā šim nebija problēmu tikt līdzi, bet, kad bij jāapdzen karavānā braucošas 3 fūres, Bembīc palika tālu aizmugurē, kamēr nākamajā taisnajā gabalā atkal pievilkās klāt!
Protams ar manuālo kārbu būtu cita dinamika, bet nu Griffini jau nāk tikai ar automātu!
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:bendzina paterinji

Post by KurBads »

zudushais wrote:
ziedoniz wrote:
KurBads wrote:[

p.s. starp citu, vai visiem 900 OG īpašniekiem auto pilna masa ir virs 1800 kg, t.i., dārgajā kategorijā? Man kaut kā šķita, ka manam pirmajam 900 OG bija līdz 1800 kg, bet tagad T16 ir ielikts 1800 + un 45,- Ls gadā
1740kg 1989.g. No '90 vai '91. gada nāca kautkādi drošības papildinājumi, kas pacēla masu.
Mana 89.g. pilna masa ir 1640. Nodoklis 24 Ls. Tā ka KurBadam atmiņa neviļ :)
Paldies. Kaut kā jocīgi tomēr. Tas taču viens un tas pats auto, kas tur par papildus drošības risinājumiem? Varbūt pie masas tiek skaitīts arī kondicioniera papildus svars u.tml.?
Un šo neredzamo, nesaprotamo atšķirību rezultātā ceļa nodoklis `93.g. autiņam ir 45 Ls iepretim tam pašam auto tikai nedaudz vecākam - 24 Ls. Kur taisnība?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply