The 9-3 SE. Project: Griff

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Der jebkuri komenti:)

Ziedoni, līdzīgi ja darīju kad vajadzēja aizkorķēt return pipe no By-pass, "pārtaisot" to par Blow-off. tikai es sagriezu gredzenus no atbilstoša diametra šļaukām un bāzu vienu otrai iekšā lai samazinātu iekšējo diametru līdz skrūves diametra :D

Tikai domāju ka tāda diametra šļaukas man nebūs..


Izskatās ka nonāku pie situācijas, kad vajag pastāvīgo manometru salonā:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by Gripen »

Wastegate actuator gan jau kāds arī var aizdot testa vajadzībām no T5, vai ne? :side: Tas būtu prātīgs testa veids.. Nu var jau kaut ar stiepli to vārstiņu pietīt vietā :D

APE motorā ļoti gaumīgi ( B) ) un saprātīgās cenās spiediena mērītāji. Īstais izmērs - uzstādāms dienas gaismas slēdža vietā.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Šodien beidzot izdevās paeksperimentēt ar ieplūdi. viss ieplūdes trakts ir hermetisks, toties by-pass netur pat 1 Bar spiedienu.. Experti, kādā virzienā labāk skatīties, jauns oriģinālais By-pass, vai lētā gala Blow-Off? Protams pastāv iespēja arī iegādāties dārgo Blow`u, bet maksāt 70-... Ls par to netaisos, nav tā lieta, lai šķirties no tāda cipara..

P.S. paldies Ziedoni, cepums ;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by zinitis »

KoreFun wrote:Šodien beidzot izdevās paeksperimentēt ar ieplūdi. viss ieplūdes trakts ir hermetisks, toties by-pass netur pat 1 Bar spiedienu.. Experti, kādā virzienā labāk skatīties, jauns oriģinālais By-pass, vai lētā gala Blow-Off? Protams pastāv iespēja arī iegādāties dārgo Blow`u, bet maksāt 70-... Ls par to netaisos, nav tā lieta, lai šķirties no tāda cipara..

P.S. paldies Ziedoni, cepums ;)
Ko biji domājis ar textu- baypass netur pat 1bar?
Neaizmirsti,ka vārsta tievā trubiņa ir pievienota ieplūdei un pie max. atvērtas gāzes lāpstiņas spiedieni abās pusēs ir aptuveni vienādi...
Ja baypass testēji tikai iepūšot gaisu resnajā trubā,tad šis tests būs garām...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Kā tad pareizi to pārbaudīt?

Jānodrošina vienādu spiedienu arī "tievā galā"?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by zinitis »

KoreFun wrote:Kā tad pareizi to pārbaudīt?

Jānodrošina vienādu spiedienu arī "tievā galā"?
Principā jā,bet ar šiem vārstiem problemas nav novērotas(ja nav caura membrāna),forges vārsti strādā ātrāk un precīzāk...
Bet šis elements nebūs problēmu cēlonis...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Starp citu pamēģināju izbraukt ar noņemtu un aizkorķētu Wastegate trubiņu, nekas nemainās.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Zinitis wrote: 1.Kas ar gaisa filtru
2.Kas ar turbinu(ieskaitot wastegate stavokli)(konsultacija pie Grippen :laugh: :laugh: :laugh: )
3.kas ar trubam lidz IC(ieskaitot vai IC nav caurs)
4.Kas ar trubam no IC lidz TB
5.Vai nav kads lieks caurums iepludes kolektora(piemeram bakas ventilacija vai kartera ventilacijas varsts)pa kurieni saspiestais gaiss aiziet nekurienee
6.Kas ar izputeju(vai nav ciet katalizators),jeb kads konkurents iebazis kartupeli izputeja galaa
1. OK
2. Kā ievērtēt Wastegate stāvokli?
3. OK
4. OK
5. Kas par bākas ventilāciju? Kartera ventilācijas vārstam, cik sapratu, jālaiž gaisu virzienā UZ vāku un jābūt ciet virzienā NO vāka?
6. OK

Kur vēl meklēt vainu?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:Kā tad pareizi to pārbaudīt?

Jānodrošina vienādu spiedienu arī "tievā galā"?
Mana vaina. Kad tu aizbrauci es sāku šito figurēt galvā un nevarēju izdomāt, vai tievajā arī bija vajadzīgs tas spiediens vai nē. Nu nekas, tas vismaz ir vienkārši pārbaudāms. :)
Tad moška manējais tomēr ir vesels :woohoo:
Zinitis wrote:Principā jā,bet ar šiem vārstiem problemas nav novērotas(ja nav caura membrāna),forges vārsti strādā ātrāk un precīzāk...
Bet šis elements nebūs problēmu cēlonis...
Nu aizdoma jau bija uz cauru membrānu, galu galā kā tā viņam taču ir jātur savi 1,5bar kā minimums. Tiesa KoreFun ir vecais -103 vārsts.
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Starp citu atcerējos, ka kkur bedrē jābūt vārstam no T16:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by zinitis »

Membranu vari parbaudit pasucot gaisu pa tievo trubinu,tas naedrikst sukt gaisu.
Bet ventilacijas verstiem motora ir jastav virziena uz iepludes kolektoru.Respektivi gaiss drikst iet uz kolektoru,bet no kolektora neviena trubina nedrikst but ar gaisa virzienu prom no kolektora...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Nopakotais bagāžnieks tiešām strādā! Ja iekšā ir pilnīgs haoss un basi "uz pilno", tad izkāpjot un aizverot vaisus durvis/logus - ārā nekādu basu vispār nav dzirdams, tikai dreb gan numurs, gan trešasi stops, gan teleskopiskā antena, gan spoguļi, gan durvju moldingi :S
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by lawyer »

Problēma ir vienkārša - jauda par lielu :D

Man pat pie max jaudas grabēja tikai v/n zīme, kuru nācās "nopakot" :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Zinitis wrote: 1.Kas ar gaisa filtru
2.Kas ar turbinu(ieskaitot wastegate stavokli)(konsultacija pie Grippen :laugh: :laugh: :laugh: )
3.kas ar trubam lidz IC(ieskaitot vai IC nav caurs)
4.Kas ar trubam no IC lidz TB
5.Vai nav kads lieks caurums iepludes kolektora(piemeram bakas ventilacija vai kartera ventilacijas varsts)pa kurieni saspiestais gaiss aiziet nekurienee
6.Kas ar izputeju(vai nav ciet katalizators),jeb kads konkurents iebazis kartupeli izputeja galaa
1. OK
2. Kā ievērtēt Wastegate stāvokli?
3. OK
4. OK
5. Kas par bākas ventilāciju? Kartera ventilācijas vārsts +/- OK, sāk laist pamazām ~pie 2 atmosfērām.
6. OK

Kur vēl meklēt vainu?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply