The 9-3 SE. Project: Griff

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Nu tā, trubiņas ir pareizi pievienotas, sveces svaigas - NGK V-Line, benzīns gan Statoil 98, gan Dinaz 95, starpību nav.

Un tomēr, noņemot W trubiņu tak bij jāiet niknāk, tad kāpēc sanāca pat vēl sliktāk?:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by Gripen »

Kur tieši ieplūdes sistēmā jūs stiprinājāt spiediena mērītāju? Jūs to W trubiņu, cerams, aizbāzāt ar kaut ko.. ;)
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Grippen wrote:Kur tieši ieplūdes sistēmā jūs stiprinājāt spiediena mērītāju?
Pie by-pass vārsta.
Grippen wrote: Jūs to W trubiņu, cerams, aizbāzāt ar kaut ko.. ;)
eeeeeeem..... aizmirsām..:blush:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by Gripen »

Vai pievienojāt permanenti, t.i. - spiediena devējs tagad ir salonā, jebšu vienkārši uz konkrēto brīdi pievienojāt patestēt? Ja permanenti, tad detonācijas diagnostikas diode un spiediena mērītājs kopā būs ļoti informatīvi.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Nē, pievienojam tikai pārbaudei.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by Nils »

KoreFun wrote:
Grippen wrote:Kur tieši ieplūdes sistēmā jūs stiprinājāt spiediena mērītāju?
Pie by-pass vārsta.
Grippen wrote: Jūs to W trubiņu, cerams, aizbāzāt ar kaut ko.. ;)
eeeeeeem..... aizmirsām..:blush:
Tad jautājums, kāpēc man neaizbāžot noņemto W trubiņu spiediens paceļas vairāk? Man gan "fuel cut" nenostrādā, pieņemu, ka tā extra ir vienkārši atslēgta.
Mani spimptomi bija ļoti līdzīgi, pašlaik gan mazliet pierimis, bet esmu izprovējis gandrīz visu, nekas nemainās.
Visu, t.i. brutāli visu pēc kārtas:
-inžektorus
-degvielas spiediena regulātoru
-degvielas sūkni
-sveces mainītas
-APC [visi, ko mēģināju nez kāpēc gāja vēl sūdīgāk, nekā mans].
-trīs turbīnas, t.s. wastgate'i.

Turpinājumā 9-5 APC, jānovieno izplūde, vēlreiz jānomaina sveces un tad jau paliek šausmu filma ECU, sazin kas tur darīts...
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by Gripen »

Varbūt aizsērējusi? :D Ja nopietni - kas par auto?
Un kurš Trioniks - 5.2 vai 5.5?
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by zinitis »

Ja noraujot W trubinu,neveidojas parspiediens,tad jamekle trubu un turbinas virziena,jo sveces un degvielas spiediens neiespaido doto situaciju,ari ja bus detonacija,pie norautas W trubas auto tai nespes pretoties.
1.Kas ar gaisa filtru
2.Kas ar turbinu(ieskaitot wastegate stavokli)(konsultacija pie Grippen :laugh: :laugh: :laugh: )
3.kas ar trubam lidz IC(ieskaitot vai IC nav caurs)
4.Kas ar trubam no IC lidz TB
5.Vai nav kads lieks caurums iepludes kolektora(piemeram bakas ventilacija vai kartera ventilacijas varsts)pa kurieni saspiestais gaiss aiziet nekurienee
6.Kas ar izputeju(vai nav ciet katalizators),jeb kads konkurents iebazis kartupeli izputeja galaa :woohoo:
Tatad japanak lai sanak parspiediens bez W trubinas(pat ja vina nav aizbazta) un ja tas ir panakts,tad javieno atpakal trubina un ja velamais rezultats nav panakts,tad jamekle celoni,kapec tas nenotiek.
Manas domas,ka detonacijas diode neko nedos,bet tas ir tikai manas domas...,jo ka jau teicu bez W trubas bij jabut stipram parspiedienam....
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by Gripen »

Hmm, ar norautu un neaizbāztu W trubu man maksimālais gaiss bija zem pieprasītā :huh: Ņemot vērā, ka spiediens bez norautas W trubas bija nedaudz augstāks - vai tad tur kā reizi neaizplūst starpība šajā gadījumā?

Diode gan var noderēt, ņemot vērā to, ka KoreFuns atspēries uz 3" downpipe ;)

Par wastegate - neatgādini :S :D :D :D
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by zinitis »

Grippen wrote:Hmm, ar norautu un neaizbāztu W trubu man maksimālais gaiss bija zem pieprasītā :huh: Ņemot vērā, ka spiediens bez norautas W trubas bija nedaudz augstāks - vai tad tur kā reizi neaizplūst starpība šajā gadījumā?

Diode gan var noderēt, ņemot vērā to, ka KoreFuns atspēries uz 3" downpipe ;)

Par wastegate - neatgādini :S :D :D :D
Nu neaizmirsti,ka iet runa par T5,kur nav tadas mervienibas ka pieprasitais gaiss...Vienigie atskaites punkti ir iepludes temperatura,spiediens iepludes kolektora,motora temperatura,un ta pati nelaimiga detonacija...
Starp citu,kad cinijos ar savejo,tad noraujot W trubu pateretais gaiss aizgaja stipri virs pieprasita un varsti saka nenormali grabet no detonacijas(turbo spiedienu ta ari napastijos)
johnc
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 104
Joined: Mon Aug 16, 2010 2:08 pm

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by johnc »

Zinītim taisnība - W ciet nav jābāž un pie noņemta W pārspiedienam jābūt, kaut arī ne vienmēr izdodas sasniegt "fuelcut". Man vismaz ne reizi nav sanācis, kaut gan sasniegtais spiediens bija ~1.45bar un pie tā parastais MAP sensors pārstāj "sensorēt".
Meklējiet Kangaru turbīnā un trubās :)
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by Gripen »

Šajā gadījumā ar pieprasīto gaisu es domāju pieprasīto (gaisa) spiedienu, atšķirība jau tikai kartes mērvienībās - T5 pieprasa .bar bet T7 mg/c..

Nupat norāvu W intereses pēc - jā, pēc wastegate saskrūvēšanas (tagad man ir "3x īsāks"!!! :blink: ) tiešām arī neaizkorķētam pārspiediens. Bet ne tāds, kā aizkorķētam..

Tā reāli - tiešām nevienu nesatrauc tāda noplūde, kā neaizbāztai wastegate actuator trubai? :blink: Ek, jūs - lielo turbīnu īpašnieki :D :D :D
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
johnc
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 104
Joined: Mon Aug 16, 2010 2:08 pm

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by johnc »

Grippen wrote:Bet ne tāds, kā aizkorķētam..
Njā, vispār tā jau sanāk, ka caur W ir gaisa noplūde, kad APC (BPC) vārsts ir pavēries... :blush:
Bet laikam jau mums tas nerūp :laugh:
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by zinitis »

Grippen wrote:Šajā gadījumā ar pieprasīto gaisu es domāju pieprasīto (gaisa) spiedienu, atšķirība jau tikai kartes mērvienībās - T5 pieprasa .bar bet T7 mg/c..

Nupat norāvu W intereses pēc - jā, pēc wastegate saskrūvēšanas (tagad man ir "3x īsāks"!!! :blink: ) tiešām arī neaizkorķētam pārspiediens. Bet ne tāds, kā aizkorķētam..
Ok,varbut es nemaku paskaidrot ko domaju,bet ja ir norauta W truba,tad turbina pumpe visu ko spej un nekas vinu neierobezo,taka pieprasitais gaisa spiediens ari nespeles nekadu lomu.Mr T5 tam visam pretosies padodot vairak degvielas un regulejot aizdedzes lenki,jo turbo spiedienu vins saja gadijuma nav spejigs izmainit.Bet kad nostrada fuel cut,tas jau atkarigs no katra auto programmaturas un kadas korekcijas ir izdaritas motora vadiibaa... ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Bet manā gadījumā bez W trubas spiediens pat neuzkāpa līdz tiem pašiem 1.1..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply