The 9-3 SE. Project: Griff
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Nu tā, trubiņas ir pareizi pievienotas, sveces svaigas - NGK V-Line, benzīns gan Statoil 98, gan Dinaz 95, starpību nav.
Un tomēr, noņemot W trubiņu tak bij jāiet niknāk, tad kāpēc sanāca pat vēl sliktāk?:dry:
Un tomēr, noņemot W trubiņu tak bij jāiet niknāk, tad kāpēc sanāca pat vēl sliktāk?:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Kur tieši ieplūdes sistēmā jūs stiprinājāt spiediena mērītāju? Jūs to W trubiņu, cerams, aizbāzāt ar kaut ko.. ;)
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Pie by-pass vārsta.Grippen wrote:Kur tieši ieplūdes sistēmā jūs stiprinājāt spiediena mērītāju?
eeeeeeem..... aizmirsām..:blush:Grippen wrote: Jūs to W trubiņu, cerams, aizbāzāt ar kaut ko.. ;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Vai pievienojāt permanenti, t.i. - spiediena devējs tagad ir salonā, jebšu vienkārši uz konkrēto brīdi pievienojāt patestēt? Ja permanenti, tad detonācijas diagnostikas diode un spiediena mērītājs kopā būs ļoti informatīvi.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Nē, pievienojam tikai pārbaudei.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Tad jautājums, kāpēc man neaizbāžot noņemto W trubiņu spiediens paceļas vairāk? Man gan "fuel cut" nenostrādā, pieņemu, ka tā extra ir vienkārši atslēgta.KoreFun wrote:Pie by-pass vārsta.Grippen wrote:Kur tieši ieplūdes sistēmā jūs stiprinājāt spiediena mērītāju?eeeeeeem..... aizmirsām..:blush:Grippen wrote: Jūs to W trubiņu, cerams, aizbāzāt ar kaut ko.. ;)
Mani spimptomi bija ļoti līdzīgi, pašlaik gan mazliet pierimis, bet esmu izprovējis gandrīz visu, nekas nemainās.
Visu, t.i. brutāli visu pēc kārtas:
-inžektorus
-degvielas spiediena regulātoru
-degvielas sūkni
-sveces mainītas
-APC [visi, ko mēģināju nez kāpēc gāja vēl sūdīgāk, nekā mans].
-trīs turbīnas, t.s. wastgate'i.
Turpinājumā 9-5 APC, jānovieno izplūde, vēlreiz jānomaina sveces un tad jau paliek šausmu filma ECU, sazin kas tur darīts...
Saab 900 Turbo '81
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Varbūt aizsērējusi? :D Ja nopietni - kas par auto?
Un kurš Trioniks - 5.2 vai 5.5?
Un kurš Trioniks - 5.2 vai 5.5?
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Ja noraujot W trubinu,neveidojas parspiediens,tad jamekle trubu un turbinas virziena,jo sveces un degvielas spiediens neiespaido doto situaciju,ari ja bus detonacija,pie norautas W trubas auto tai nespes pretoties.
1.Kas ar gaisa filtru
2.Kas ar turbinu(ieskaitot wastegate stavokli)(konsultacija pie Grippen :laugh: :laugh: :laugh: )
3.kas ar trubam lidz IC(ieskaitot vai IC nav caurs)
4.Kas ar trubam no IC lidz TB
5.Vai nav kads lieks caurums iepludes kolektora(piemeram bakas ventilacija vai kartera ventilacijas varsts)pa kurieni saspiestais gaiss aiziet nekurienee
6.Kas ar izputeju(vai nav ciet katalizators),jeb kads konkurents iebazis kartupeli izputeja galaa :woohoo:
Tatad japanak lai sanak parspiediens bez W trubinas(pat ja vina nav aizbazta) un ja tas ir panakts,tad javieno atpakal trubina un ja velamais rezultats nav panakts,tad jamekle celoni,kapec tas nenotiek.
Manas domas,ka detonacijas diode neko nedos,bet tas ir tikai manas domas...,jo ka jau teicu bez W trubas bij jabut stipram parspiedienam....
1.Kas ar gaisa filtru
2.Kas ar turbinu(ieskaitot wastegate stavokli)(konsultacija pie Grippen :laugh: :laugh: :laugh: )
3.kas ar trubam lidz IC(ieskaitot vai IC nav caurs)
4.Kas ar trubam no IC lidz TB
5.Vai nav kads lieks caurums iepludes kolektora(piemeram bakas ventilacija vai kartera ventilacijas varsts)pa kurieni saspiestais gaiss aiziet nekurienee
6.Kas ar izputeju(vai nav ciet katalizators),jeb kads konkurents iebazis kartupeli izputeja galaa :woohoo:
Tatad japanak lai sanak parspiediens bez W trubinas(pat ja vina nav aizbazta) un ja tas ir panakts,tad javieno atpakal trubina un ja velamais rezultats nav panakts,tad jamekle celoni,kapec tas nenotiek.
Manas domas,ka detonacijas diode neko nedos,bet tas ir tikai manas domas...,jo ka jau teicu bez W trubas bij jabut stipram parspiedienam....
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Hmm, ar norautu un neaizbāztu W trubu man maksimālais gaiss bija zem pieprasītā :huh: Ņemot vērā, ka spiediens bez norautas W trubas bija nedaudz augstāks - vai tad tur kā reizi neaizplūst starpība šajā gadījumā?
Diode gan var noderēt, ņemot vērā to, ka KoreFuns atspēries uz 3" downpipe ;)
Par wastegate - neatgādini :S :D :D :D
Diode gan var noderēt, ņemot vērā to, ka KoreFuns atspēries uz 3" downpipe ;)
Par wastegate - neatgādini :S :D :D :D
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Nu neaizmirsti,ka iet runa par T5,kur nav tadas mervienibas ka pieprasitais gaiss...Vienigie atskaites punkti ir iepludes temperatura,spiediens iepludes kolektora,motora temperatura,un ta pati nelaimiga detonacija...Grippen wrote:Hmm, ar norautu un neaizbāztu W trubu man maksimālais gaiss bija zem pieprasītā :huh: Ņemot vērā, ka spiediens bez norautas W trubas bija nedaudz augstāks - vai tad tur kā reizi neaizplūst starpība šajā gadījumā?
Diode gan var noderēt, ņemot vērā to, ka KoreFuns atspēries uz 3" downpipe ;)
Par wastegate - neatgādini :S :D :D :D
Starp citu,kad cinijos ar savejo,tad noraujot W trubu pateretais gaiss aizgaja stipri virs pieprasita un varsti saka nenormali grabet no detonacijas(turbo spiedienu ta ari napastijos)
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Zinītim taisnība - W ciet nav jābāž un pie noņemta W pārspiedienam jābūt, kaut arī ne vienmēr izdodas sasniegt "fuelcut". Man vismaz ne reizi nav sanācis, kaut gan sasniegtais spiediens bija ~1.45bar un pie tā parastais MAP sensors pārstāj "sensorēt".
Meklējiet Kangaru turbīnā un trubās :)
Meklējiet Kangaru turbīnā un trubās :)
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Šajā gadījumā ar pieprasīto gaisu es domāju pieprasīto (gaisa) spiedienu, atšķirība jau tikai kartes mērvienībās - T5 pieprasa .bar bet T7 mg/c..
Nupat norāvu W intereses pēc - jā, pēc wastegate saskrūvēšanas (tagad man ir "3x īsāks"!!! :blink: ) tiešām arī neaizkorķētam pārspiediens. Bet ne tāds, kā aizkorķētam..
Tā reāli - tiešām nevienu nesatrauc tāda noplūde, kā neaizbāztai wastegate actuator trubai? :blink: Ek, jūs - lielo turbīnu īpašnieki :D :D :D
Nupat norāvu W intereses pēc - jā, pēc wastegate saskrūvēšanas (tagad man ir "3x īsāks"!!! :blink: ) tiešām arī neaizkorķētam pārspiediens. Bet ne tāds, kā aizkorķētam..
Tā reāli - tiešām nevienu nesatrauc tāda noplūde, kā neaizbāztai wastegate actuator trubai? :blink: Ek, jūs - lielo turbīnu īpašnieki :D :D :D
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Njā, vispār tā jau sanāk, ka caur W ir gaisa noplūde, kad APC (BPC) vārsts ir pavēries... :blush:Grippen wrote:Bet ne tāds, kā aizkorķētam..
Bet laikam jau mums tas nerūp :laugh:
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Ok,varbut es nemaku paskaidrot ko domaju,bet ja ir norauta W truba,tad turbina pumpe visu ko spej un nekas vinu neierobezo,taka pieprasitais gaisa spiediens ari nespeles nekadu lomu.Mr T5 tam visam pretosies padodot vairak degvielas un regulejot aizdedzes lenki,jo turbo spiedienu vins saja gadijuma nav spejigs izmainit.Bet kad nostrada fuel cut,tas jau atkarigs no katra auto programmaturas un kadas korekcijas ir izdaritas motora vadiibaa... ;)Grippen wrote:Šajā gadījumā ar pieprasīto gaisu es domāju pieprasīto (gaisa) spiedienu, atšķirība jau tikai kartes mērvienībās - T5 pieprasa .bar bet T7 mg/c..
Nupat norāvu W intereses pēc - jā, pēc wastegate saskrūvēšanas (tagad man ir "3x īsāks"!!! :blink: ) tiešām arī neaizkorķētam pārspiediens. Bet ne tāds, kā aizkorķētam..
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Bet manā gadījumā bez W trubas spiediens pat neuzkāpa līdz tiem pašiem 1.1..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible