The 9-3 SE. Project: Griff

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Iestājoties siltam laikam basu pastūzis pārkārst un ik pa laikam izslēdzās:angry: Bet nu tas joprojām nekur nav nostiprināts un vnk guļ maliņā.

Ir atrasti, izskatās, ka pareizie regulējumi:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Turpinot šeit uzsāktu un 9-5 topikā problēmu par CAI.
Redz kādu variantu piedāvā K&N

Interesanti, vai siena, starp motoru un filtru no parastās dzelzs loksnes dos kādu efektu? Tas ir aizturot karstā gaisa plūsmu tā siena paliks arī karsta.. Bet tad būs jēga no tās?:huh: Laikam jau tomēr neliels efekts būs, jo nebūs karstā gaisa plūsmas, ko nodrošina dzesēšanas ventilators, jo tam ieslēdzoties pat zem mašīnas pūš nežēlīgi karstu gaisu..:huh: :huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:Turpinot šeit uzsāktu un 9-5 topikā problēmu par CAI.
Redz kādu variantu piedāvā K&N

Interesanti, vai siena, starp motoru un filtru no parastās dzelzs loksnes dos kādu efektu? Tas ir aizturot karstā gaisa plūsmu tā siena paliks arī karsta.. Bet tad būs jēga no tās?:huh: Laikam jau tomēr neliels efekts būs, jo nebūs karstā gaisa plūsmas, ko nodrošina dzesēšanas ventilators, jo tam ieslēdzoties pat zem mašīnas pūš nežēlīgi karstu gaisu..:huh: :huh:
Vislabākais būtu to sienu taisīt no ņeržas (nerūsējošā tērauda).
Var taisīt arī no citiem materiāliem. Un labi viņu ir taisīt gaišu, vislabāk baltu, jo kā no fizikas ir zināms - baltā krāsa atstaro siltumu, melnā uzsūc ;) Jo perfektāk, bez šķirbām tu viņu uztaisīsi, jo labāk. Un, protams, obligāts ir aukstā gaisa pievads no kaut kurienes, tiesa, es viņu netaisītu kā K&N, jo tā reāli sanāk putekļusūcējs peļķu izsūkšanai :D Ieteiktu padomāt arī par speciālu maisu uz filtra, kas nebremzē gaisa plūsmu, bet aiztur mitrumu.

Bet tam K&N kitam tak nenāk līdzi nekāda sieniņa, vismaz es bildēs nemanīju :huh:
900aero clubsport #8
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by zaz »

KoreFun wrote:Iestājoties siltam laikam basu pastūzis pārkārst un ik pa laikam izslēdzās:angry: Bet nu tas joprojām nekur nav nostiprināts un vnk guļ maliņā.

Ir atrasti, izskatās, ka pareizie regulējumi:)
Mans arī slēdzas ārā, ja no Jelgavas līdz Valmierai bombī pilnā klapē :laugh:

Prasiju incar'ā ko varētu darīt, man atbildēja - varētu pagriezt klusāk :laugh:
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by Nīgrais »

ziedoniz wrote:Un labi viņu ir taisīt gaišu, vislabāk baltu, jo kā no fizikas ir zināms - baltā krāsa atstaro siltumu, melnā uzsūc ;) Jo perfektāk, bez šķirbām tu viņu uztaisīsi, jo labāk. Un,
Vo, pareizi!
Tāpēc jau es braucu tā, lai filtra kaste allaž atrastos virs baltās līnijas uz asfalta. :laugh:

Kas attiecas uz K&N, tad šķiet, ka džeki sāk nobraukt no "šaibām".
Vēl mazliet, un filtru liks salonā - tur, kā/nekā, kondiška aukstu gaisu pūš!
:woohoo:
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by zinitis »

zaz wrote:
KoreFun wrote:Iestājoties siltam laikam basu pastūzis pārkārst un ik pa laikam izslēdzās:angry: Bet nu tas joprojām nekur nav nostiprināts un vnk guļ maliņā.

Ir atrasti, izskatās, ka pareizie regulējumi:)
Mans arī slēdzas ārā, ja no Jelgavas līdz Valmierai bombī pilnā klapē :laugh:

Prasiju incar'ā ko varētu darīt, man atbildēja - varētu pagriezt klusāk :laugh:
Ja pastuzim vairs nav garantija,tad var pajaukt to ara un papetit vai nevar ieinstalet ventilatoru no kada datora...,starp citu palidz;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Šķiet, ka beidzās jau. Paturēšu prātā šo ideju;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Pavisam aizmirsu:
Ir instalēts Cruise Control. OE:)

Paldies Arnijam par patīkamu cenu:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Beidzot izdevās pieķerties grabažniekam:)

http://foto2.inbox.lv/korefun/The-9-3-S ... G-0445.jpg

Starp el. antenu un "sienu" uzlīmēju porolonu, vibrācijas no antenas vairs nav.

Oriģinālie porolona "pildījumi" sānos tika aizstāti ar biezāku porolonu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by lawyer »

Kas Tev tur grabažniekā bija ticis iekšā? Man tur viss ir sauss :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Smiltis ar ūdeni.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Pabeigts bagāžnieks + aplīmēts bagāžnieka vāks.

http://foto2.inbox.lv/korefun/The-9-3-S ... G-0458.jpg
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by KoreFun »

Nu tā, vakar beidzot sanāca aizbraukt līdz Nila minišrota (:silly:) Pieslēdzam "Boost metru" un kļuva skaidrs, ka kkas nav labi ar Wastegate`u... Bet par to vēlāk.

Tātad atvelkot tiešām konstants spiediens neturās, aizkāp līdz 1.1-1.25 (kā kuro reizi) un tad pie 4k rpm nolaiž nost līdz 0,5-0,7, tad atkal uzkāp un pie 5k rpm atkal nomet nost...

Nomainot APC vārstu viss +/- tas pats, pat dažreiz neuzpumpējas spiediens pēc nomešanas ap 4k rpm.

Un tagad pats interesantākais:
Noņemot W trubiņu spiediens neuzkāpa pat līdz 1-nam baram:ohmy:

No tā izriet, ka Wastegate neaizverās ciet līdz galam?:huh:

Ar roku wastegate`u nemēģināju pavirināt.

Tehniskie experti, no kura gala sākt?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by zinitis »

Sac ar to,ka parbaudi vai trubinas no turbinas ir pareizi pievienotas varstam...
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.

Post by Gripen »

'Kā kuro reizi' izklausās pēc 'peldošas' turbīnas.. Vai eļļu viņa neēd?

No cita aspekta - T5 ir dažkārt iespējams 'limp mode' bez CEL. Dažiem tas šovasar parādījies, atvelkot pa karsto laiku.

Es sāktu skatīties, kādas problēmas varētu būt ar dzelžiem, kas saistīti ar Trionic detonāciju kontroli. Ap to brīdi, kad spiediens krītas, dzinējs ir maksimāli noslogots. Trionics reaģē uz detonāciju, kura var rasties arī sakarā ar tādām triviālām lietām kā sliktu benzīnu, uzdegušām svecēm, pārāk augstu ienākošā gaisa temperatūru, u.t.t.

Ieteiktu uzstādīt 'knock led', jeb detonācijas indikācijas diodi, pirms meklēt - kādas detaļas maināmas. Cīņa par perfekciju ir nebeidzama! :)
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Post Reply