Kur pārdod biļetes uz to Tavu karuseli?ziedoniz wrote:Man patīk šujmašīnas jaunais setup: V4++ ar spec2 kārbu + standarta galveno pāri 3ajā slēdzu pie 90 km/h un bija tikai 6k rpm :woohoo: :woohoo: :woohoo: Ziemā laikam pat nesanāks pamēģināt, kur beidzas 3ais :D Un pēc sajūtām 0-100km/h jābūt zem 10sek, kas priekš 96 būtu iespaidīgi. Tikai patēriņš nu tāds priekš 1,5l motora - 20+ l/100km :D:D:D
P.S. Nezinātājiem - stock motoram un kārbai 3ais beidzas jau pie 90km/h.
96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Kamēr tas vēl bija tikai test drive, rīt motors nāk atkal ārā, grrrrr :angry:alnislacis wrote:
Kur pārdod biļetes uz to Tavu karuseli?
900aero clubsport #8
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
... par daudz papriecājies :) ?ziedoniz wrote:Kamēr tas vēl bija tikai test drive, rīt motors nāk atkal ārā, grrrrr :angry:alnislacis wrote:
Kur pārdod biļetes uz to Tavu karuseli?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Nē, nepieciešamais eļļas spiediens tā arī neparādījās, jāmaina nost sūknis... Pirmoreiz tādas klapatas ar kādu no 96...KurBads wrote:... par daudz papriecājies :) ?ziedoniz wrote:Kamēr tas vēl bija tikai test drive, rīt motors nāk atkal ārā, grrrrr :angry:alnislacis wrote:
Kur pārdod biļetes uz to Tavu karuseli?
900aero clubsport #8
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Varbūt ar standarta V4 nekas arī nebūtu jādara. Tad ar veiktajiem uzlabojumiem vajadzētu arī pietikt. Bet šim motoreLLim ir jābūt eļļas pārpilnībā, tamdēļ šāds reverenss.
Galu galā jābeidz plātīties par Arnija sagraušanu ar V4 un kaut kas lietas labā ir jādara.
Pirmie nopietnie "izmēģinājumi" šonedēļ Igaunijā. Vajadzētu būt Labam...
:)
... šī motoru maiņa sāk atgādināt F1 pitstopus...
Galu galā jābeidz plātīties par Arnija sagraušanu ar V4 un kaut kas lietas labā ir jādara.
Pirmie nopietnie "izmēģinājumi" šonedēļ Igaunijā. Vajadzētu būt Labam...
:)
... šī motoru maiņa sāk atgādināt F1 pitstopus...
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
kas ir šī motora "iekšās" ... ja nav noslēpums?
un ko tam būtu/ir paredzēts attīstīt ... rpm, hp?
un cik viegli ir izcelt V4? Cik smags viņš ir? ... prasītos nomainīt kaut kādus blīvslēgus manam V4, jo nedaudz kaut kur sulo un atstāj eļļas piles uz grīdas.
un ko tam būtu/ir paredzēts attīstīt ... rpm, hp?
un cik viegli ir izcelt V4? Cik smags viņš ir? ... prasītos nomainīt kaut kādus blīvslēgus manam V4, jo nedaudz kaut kur sulo un atstāj eļļas piles uz grīdas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Ja piesauta roka un pareizi instrumenti pa 2 stundam, ja atmina nevil var izcelt, ieksa liekot ir jabut uzmanigakama, bet ari lidzigs laika paterins.
Normundam jau garaza vesels hidrauliskais krans, kas padara darbu vienkarsu ka berna rotalu :laugh:
Normundam jau garaza vesels hidrauliskais krans, kas padara darbu vienkarsu ka berna rotalu :laugh:
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Man jau šķiet, ka ja tā ļoti pievēršas saabam un gripas pašrocīgi tos taisīt tad- ferma pie garāžas griesteim un elektriskais telferis ir neizbēgams pirkums.
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
visu laiku domāju par šāda verķa iegādialnislacis wrote:Man jau šķiet, ka ja tā ļoti pievēršas saabam un gripas pašrocīgi tos taisīt tad- ferma pie garāžas griesteim un elektriskais telferis ir neizbēgams pirkums.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Normundam ir kas lidzigs sim
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Ja ļoti vajag, tad varu apskatītes vai draugiem stage/light pakalpojumu nodrošinātājiem nav kāds lietots pārdošanā/atdošanā esošs telferis.
Bet vispār jau tā ZZ minētā ierīce ir ērtāka, jo paceļ un pārvietojās ar visu motoru.
Kā to mantu pareizi angļu valodā sauc?
Bet vispār jau tā ZZ minētā ierīce ir ērtāka, jo paceļ un pārvietojās ar visu motoru.
Kā to mantu pareizi angļu valodā sauc?
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
engine crane. Protams, ērtāks ir ... bet maksā noteikti vairāk.alnislacis wrote:Ja ļoti vajag, tad varu apskatītes vai draugiem stage/light pakalpojumu nodrošinātājiem nav kāds lietots pārdošanā/atdošanā esošs telferis.
Bet vispār jau tā ZZ minētā ierīce ir ērtāka, jo paceļ un pārvietojās ar visu motoru.
Kā to mantu pareizi angļu valodā sauc?
Ja ir labs un lēts rokas telferis, varētu būt interese. Dod ziņu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
kukuu ... vai ir iespējams nopirkt un cik vērtīgs ir V4 aizmugurējais motora/kārbas spilvens? Skandix to piedāvā par 100+ eur. Vai tiešām viņš ir tādā vērtē?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Iespejams, jo esmu vairakas reizes dzirdejis, ka tas ir baigais retums.
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Nu pieclatnieka vērtība jau arī nav samērojama ar to papīra gabaliņu, no kā viņš uzražots :)KurBads wrote:kukuu ... vai ir iespējams nopirkt un cik vērtīgs ir V4 aizmugurējais motora/kārbas spilvens? Skandix to piedāvā par 100+ eur. Vai tiešām viņš ir tādā vērtē?
To gadu mašīnu detaļas klāt īpaši neaug un kādreiz saražotie krājumi iet mazumā. Un nezinu, vai kādreiz tiek iedarbināts konvejers (ar visām pārstādīšanas operācijām), lai uzražotu potenciālajam tirgum pārsimt bukses. Noieta ta praktiski nav un konkurences no citiem ražotājiem - netik.
Tā, ka cena ir adekvāta situācijai, kādā šis produkts nonācis.
Jo -ja ĻOTI vajadzēs - pirksi arī par 200Eur. Un tirgotāji to lieliski zin.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629