96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Šeit lūdzu tikai un vienīgi par vecajiem auto. 95 nav tas pats kas 9-5.
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Post by alnislacis »

ziedoniz wrote:Man patīk šujmašīnas jaunais setup: V4++ ar spec2 kārbu + standarta galveno pāri 3ajā slēdzu pie 90 km/h un bija tikai 6k rpm :woohoo: :woohoo: :woohoo: Ziemā laikam pat nesanāks pamēģināt, kur beidzas 3ais :D Un pēc sajūtām 0-100km/h jābūt zem 10sek, kas priekš 96 būtu iespaidīgi. Tikai patēriņš nu tāds priekš 1,5l motora - 20+ l/100km :D:D:D

P.S. Nezinātājiem - stock motoram un kārbai 3ais beidzas jau pie 90km/h.
Kur pārdod biļetes uz to Tavu karuseli?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Post by Nauris_t16 »

alnislacis wrote:
Kur pārdod biļetes uz to Tavu karuseli?
Kamēr tas vēl bija tikai test drive, rīt motors nāk atkal ārā, grrrrr :angry:
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:
alnislacis wrote:
Kur pārdod biļetes uz to Tavu karuseli?
Kamēr tas vēl bija tikai test drive, rīt motors nāk atkal ārā, grrrrr :angry:
... par daudz papriecājies :) ?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:
ziedoniz wrote:
alnislacis wrote:
Kur pārdod biļetes uz to Tavu karuseli?
Kamēr tas vēl bija tikai test drive, rīt motors nāk atkal ārā, grrrrr :angry:
... par daudz papriecājies :) ?
Nē, nepieciešamais eļļas spiediens tā arī neparādījās, jāmaina nost sūknis... Pirmoreiz tādas klapatas ar kādu no 96...
900aero clubsport #8
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Post by Normunds »

Varbūt ar standarta V4 nekas arī nebūtu jādara. Tad ar veiktajiem uzlabojumiem vajadzētu arī pietikt. Bet šim motoreLLim ir jābūt eļļas pārpilnībā, tamdēļ šāds reverenss.

Galu galā jābeidz plātīties par Arnija sagraušanu ar V4 un kaut kas lietas labā ir jādara.

Pirmie nopietnie "izmēģinājumi" šonedēļ Igaunijā. Vajadzētu būt Labam...
:)

... šī motoru maiņa sāk atgādināt F1 pitstopus...
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Post by KurBads »

kas ir šī motora "iekšās" ... ja nav noslēpums?
un ko tam būtu/ir paredzēts attīstīt ... rpm, hp?

un cik viegli ir izcelt V4? Cik smags viņš ir? ... prasītos nomainīt kaut kādus blīvslēgus manam V4, jo nedaudz kaut kur sulo un atstāj eļļas piles uz grīdas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Post by ZingZeng »

Ja piesauta roka un pareizi instrumenti pa 2 stundam, ja atmina nevil var izcelt, ieksa liekot ir jabut uzmanigakama, bet ari lidzigs laika paterins.
Normundam jau garaza vesels hidrauliskais krans, kas padara darbu vienkarsu ka berna rotalu :laugh:
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Post by alnislacis »

Man jau šķiet, ka ja tā ļoti pievēršas saabam un gripas pašrocīgi tos taisīt tad- ferma pie garāžas griesteim un elektriskais telferis ir neizbēgams pirkums.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Post by KurBads »

alnislacis wrote:Man jau šķiet, ka ja tā ļoti pievēršas saabam un gripas pašrocīgi tos taisīt tad- ferma pie garāžas griesteim un elektriskais telferis ir neizbēgams pirkums.
visu laiku domāju par šāda verķa iegādi
Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Post by ZingZeng »

Normundam ir kas lidzigs sim
Image
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Post by alnislacis »

Ja ļoti vajag, tad varu apskatītes vai draugiem stage/light pakalpojumu nodrošinātājiem nav kāds lietots pārdošanā/atdošanā esošs telferis.

Bet vispār jau tā ZZ minētā ierīce ir ērtāka, jo paceļ un pārvietojās ar visu motoru.
Kā to mantu pareizi angļu valodā sauc?
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Post by KurBads »

alnislacis wrote:Ja ļoti vajag, tad varu apskatītes vai draugiem stage/light pakalpojumu nodrošinātājiem nav kāds lietots pārdošanā/atdošanā esošs telferis.

Bet vispār jau tā ZZ minētā ierīce ir ērtāka, jo paceļ un pārvietojās ar visu motoru.
Kā to mantu pareizi angļu valodā sauc?
engine crane. Protams, ērtāks ir ... bet maksā noteikti vairāk.
Ja ir labs un lēts rokas telferis, varētu būt interese. Dod ziņu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Post by KurBads »

kukuu ... vai ir iespējams nopirkt un cik vērtīgs ir V4 aizmugurējais motora/kārbas spilvens? Skandix to piedāvā par 100+ eur. Vai tiešām viņš ir tādā vērtē?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Post by ZingZeng »

Iespejams, jo esmu vairakas reizes dzirdejis, ka tas ir baigais retums.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Post by Arnijs »

KurBads wrote:kukuu ... vai ir iespējams nopirkt un cik vērtīgs ir V4 aizmugurējais motora/kārbas spilvens? Skandix to piedāvā par 100+ eur. Vai tiešām viņš ir tādā vērtē?
Nu pieclatnieka vērtība jau arī nav samērojama ar to papīra gabaliņu, no kā viņš uzražots :)
To gadu mašīnu detaļas klāt īpaši neaug un kādreiz saražotie krājumi iet mazumā. Un nezinu, vai kādreiz tiek iedarbināts konvejers (ar visām pārstādīšanas operācijām), lai uzražotu potenciālajam tirgum pārsimt bukses. Noieta ta praktiski nav un konkurences no citiem ražotājiem - netik.
Tā, ka cena ir adekvāta situācijai, kādā šis produkts nonācis.
Jo -ja ĻOTI vajadzēs - pirksi arī par 200Eur. Un tirgotāji to lieliski zin.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply