nav pat obligāti jāizbrauc. Ir lietas, kurām ir parametri un ko var samērīt.KurBads wrote:
diagnostiku? Kādu?
cik zinu, tad LH 2.2 nekādus CE atmiņā neglabā.
aizbraukšu, palūgšu izbraukt. Vai varēsi pateikt, ko darīt?
KurBads: T16 airflow
Re:KurBads: T16 airflow
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:KurBads: T16 airflow
Nu tad brauksu ciemos kaut kad.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Tikai iepriekš dod zināt. Sākas sezona un kkādas mazas rindas arī ir iespējamas.KurBads wrote:Nu tad brauksu ciemos kaut kad.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:KurBads: T16 airflow
OK
Arnijs wrote:Tikai iepriekš dod zināt. Sākas sezona un kkādas mazas rindas arī ir iespējamas.KurBads wrote:Nu tad brauksu ciemos kaut kad.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Izņēmu mazgājamo Pipercross filtru un ieliku mazgājamo JR filtru.
Pipercross nebija ilgi mazgāts un neizskatījās pārāk tīrs.
Izbraucot līkumu ar JR šķita, ka viet krietni labāk, nav tik izteikta kūtruma un nevienmērīguma zemajos apgriezienos pirms turbīna ir iegriezusies.
Vai filtrs var dod reāli izjūtamu atšķirību?
Pipercross nebija ilgi mazgāts un neizskatījās pārāk tīrs.
Izbraucot līkumu ar JR šķita, ka viet krietni labāk, nav tik izteikta kūtruma un nevienmērīguma zemajos apgriezienos pirms turbīna ir iegriezusies.
Vai filtrs var dod reāli izjūtamu atšķirību?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Ja iepriekšējais filtrs ir bijis pamatīgi aiz..irsts, tad noteikti ;)KurBads wrote:Izņēmu mazgājamo Pipercross filtru un ieliku mazgājamo JR filtru.
Pipercross nebija ilgi mazgāts un neizskatījās pārāk tīrs.
Izbraucot līkumu ar JR šķita, ka viet krietni labāk, nav tik izteikta kūtruma un nevienmērīguma zemajos apgriezienos pirms turbīna ir iegriezusies.
Vai filtrs var dod reāli izjūtamu atšķirību?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:KurBads: T16 airflow
nu ar pūku bija apaudzis tikai tajā vietā, kur filtra kastei pievienota gaisa iesūkšanas caurule.
pārējais uz aci normāls, bet šitiem švammes filtriem jau grūti pateikt aiz...tības pakāpi.
pārējais uz aci normāls, bet šitiem švammes filtriem jau grūti pateikt aiz...tības pakāpi.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
un šodien ar pirmo piegājienu dabūju skati uz gadu :).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Izplūde izskatās fantastiski. Apsveicu. Secināju, ka arī manam priekšā pilna vai daļēja izpūtēja maiņa, tāpēc ir aktuālas izmaksas tavam komplektam. Ja negribi publiski, drīkst pa PM, darbu neierēķinot.
Saab 900 Turbo '81
Re:KurBads: T16 airflow
Paldies, pasam arii patiik.
Skanja tuksgaitaa patiikami burbulojosa, bet dziesmaa sameeraa kluss ar visu SIMONS "taisno" bunduli.
Izmaksas jaapaskaita, Jo nerzu pirku vienaa piegaajienaa visai izpludei ieskaito prieksu. Kopumaa gan man pilnai nerzas izpludei ar 3 collu prieksu, DP un SIMONS bunduli izmaksaas apmeram tik pat cik SIMONS komplekts stock versijaa un no melnaa metaala. Ja paskatos Ferrita nerzas izpludi prieks c900, tad manas puules ir rezultejusaas apmeram 3x mazaakas izmaksas.
Skanja tuksgaitaa patiikami burbulojosa, bet dziesmaa sameeraa kluss ar visu SIMONS "taisno" bunduli.
Izmaksas jaapaskaita, Jo nerzu pirku vienaa piegaajienaa visai izpludei ieskaito prieksu. Kopumaa gan man pilnai nerzas izpludei ar 3 collu prieksu, DP un SIMONS bunduli izmaksaas apmeram tik pat cik SIMONS komplekts stock versijaa un no melnaa metaala. Ja paskatos Ferrita nerzas izpludi prieks c900, tad manas puules ir rezultejusaas apmeram 3x mazaakas izmaksas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:KurBads: T16 airflow
un kā ar izmaiņām auto uzvedībā?KurBads wrote:https://vimeo.com/49665398
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:KurBads: T16 airflow
neko īpaši nejūtu, jo:
1. Nomainīta ir tikai puse no izplūdes, t.i., bundulis (tiesa, tas ir SIMONS bundulis ar taisno caurumu) + aizmugurējā daļa 2,5 collu diametrā. Priekša oriģinālā SAAB ar (nezinu cik vecu) katalizatoru 2,25 collas.
2. Iepriekš oriģinālais bundulis, lai arī nebija "taisnais" bija reāli caurs un, tādējādi, savā ziņā jau bija performance bundulis.
Šis izpūtējs, katrā ziņā, ar visu "taisno" bunduli ir patīkami kluss. Nedomāju, ka pēc katalizatora izņemšanas daudz kas mainīsies.
1. Nomainīta ir tikai puse no izplūdes, t.i., bundulis (tiesa, tas ir SIMONS bundulis ar taisno caurumu) + aizmugurējā daļa 2,5 collu diametrā. Priekša oriģinālā SAAB ar (nezinu cik vecu) katalizatoru 2,25 collas.
2. Iepriekš oriģinālais bundulis, lai arī nebija "taisnais" bija reāli caurs un, tādējādi, savā ziņā jau bija performance bundulis.
Šis izpūtējs, katrā ziņā, ar visu "taisno" bunduli ir patīkami kluss. Nedomāju, ka pēc katalizatora izņemšanas daudz kas mainīsies.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:KurBads: T16 airflow
sk, jautāju jo domāju, ka ir uzlikts jau pilnā garumā 2.5" Tad jau kā saka - gaidam turpinājumu :)KurBads wrote:neko īpaši nejūtu, jo:
1. Nomainīta ir tikai puse no izplūdes, t.i., bundulis (tiesa, tas ir SIMONS bundulis ar taisno caurumu) + aizmugurējā daļa 2,5 collu diametrā. Priekša oriģinālā SAAB ar (nezinu cik vecu) katalizatoru 2,25 collas.
2. Iepriekš oriģinālais bundulis, lai arī nebija "taisnais" bija reāli caurs un, tādējādi, savā ziņā jau bija performance bundulis.
Šis izpūtējs, katrā ziņā, ar visu "taisno" bunduli ir patīkami kluss. Nedomāju, ka pēc katalizatora izņemšanas daudz kas mainīsies.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84