KurBads: T16 airflow

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:KurBads: T16 airflow

Post by gustavs »

Teorētiski tā ir, taču praktiski diez vai būs kādas problēmas ar pārkaršanu. Vismaz "pannotajiem" auto, kuri ir bijuši, nekādas pārkaršanas pazīmes netika novērotas.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

OK, es pieņemu zināšanai brīdinājumus un skatīšos kā būs ar karšanu. SAAB rallija panna ir apmēram tik pat plata, nezinu gan vai arī tik gara kā man. Var jau būt, ka tur dzesēšana bija daudz labāka par stock ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:OK, es pieņemu zināšanai brīdinājumus un skatīšos kā būs ar karšanu. SAAB rallija panna ir apmēram tik pat plata, nezinu gan vai arī tik gara kā man. Var jau būt, ka tur dzesēšana bija daudz labāka par stock ...
Kas ir saab rallija panna? T.i. par kuru modeli ir runa? :P
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KoreFun »

Diez vai rallijās ir korķi :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:
KurBads wrote:OK, es pieņemu zināšanai brīdinājumus un skatīšos kā būs ar karšanu. SAAB rallija panna ir apmēram tik pat plata, nezinu gan vai arī tik gara kā man. Var jau būt, ka tur dzesēšana bija daudz labāka par stock ...
Kas ir saab rallija panna? T.i. par kuru modeli ir runa? :P
Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Nauris_t16 »

Nu un viņa ir kkāds OEM produkts? Priekš 900?

Un tavai dizains šķiet nedaudz nepareizs kaut deļ tā, ka viņai priekšgals nav uzlocīts parasti jau visiem ir, vai arī tad nenāk zem bampera apakšējā atloka, bet gan virs viņa stiprinās.
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

manas pannas otra (ne mazāk svarīga) funkcija ir airflow bampera pasargāšana, savādāk es regulāri ar viņu šķūrēju sniegu, kā arī uzkaros uz dažādām zemām bordām (normālām/augstām bordām vispār netuvojos).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

Jauni bremzu diski un kluči

Image

Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

Kolegi, sarkanais kabris - motora darbiiba taada nevienmeriga, gaaze piespiesta, auto iet uz prieksu, bet ar taadu juuutamu raustiisanos, nu taa nevienmerigi uznem aatrumu, apgriezienus, var just tos raustiijienus. Sveces OK, rotors, vaacins ir labaa staavoklii. Kas par vainu varetu buut? Uzliku citu spolis paskatiities.

Paldies jau ieprieks!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Nauris_t16 »

Vakumšļaukas
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:Vakumšļaukas
pirms pāris gadiem visas tievās tika nomainītas uz silikona šļauciņām.

bet vispār tas kaut kā tiešām varētu būt saistīts ar ieplūdi, jo līdz brīdim, kad ierubās turbīna, ir šitāda pretīga uzvedība, turbīna, kad parauj, tad aiziet.

vai šis varētu būt kādā veidā saistīts ar gāzu sadales fāzēm? Pirms dažiem gadiem atklāju, ka viss veras vaļā/ciet par vēlu, tad pārliku ķēdi par vienu zobu un metkas jau bija tuvu ideālam. Tagad tas trulums pirms turbīnas iegriešanās ir līdzīgs, bt vēl papildināts ar to nevienmērīgumu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:KurBads: T16 airflow

Post by maris »

man reiz bija sācis gļukot droseļvārsta atvēruma devējs un simptomi bija līdzīgi B)
pie aizdedzes vēl jau ir arī komutators kas ari var jokot B) Vispār jau tiem vecajiem turbinatoriem man škiet ka sagāda prieku niķošanās :) Laikam jau citas metodes īsti nav , kā ņemt un pēc kārtas parbaudīt tās visas komponentes :( ja kas , tas ir Bosch vai Lucas ???
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

LH 2.2
Spole neko nemainija. Tiesaam nomainiit aizdedzes moduli?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Arnijs »

KurBads wrote:LH 2.2
Spole neko nemainija. Tiesaam nomainiit aizdedzes moduli?
Labāk uzreiz visu mašīnu! Tas toč atrisinās problēmu ;)
P.S. Tiešām nav vienkāršāk aizbraukt uz diagnostiku?:dry:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

Arnijs wrote:
KurBads wrote:LH 2.2
Spole neko nemainija. Tiesaam nomainiit aizdedzes moduli?
Labāk uzreiz visu mašīnu! Tas toč atrisinās problēmu ;)
P.S. Tiešām nav vienkāršāk aizbraukt uz diagnostiku?:dry:
diagnostiku? Kādu?
cik zinu, tad LH 2.2 nekādus CE atmiņā neglabā.
aizbraukšu, palūgšu izbraukt. Vai varēsi pateikt, ko darīt?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply