KurBads: T16 airflow
Re:KurBads: T16 airflow
galvenais cilindrs salona pusē uz tausti bija plus mīnus sauss, t.i., noņēmu putekļugumiju un uz štoka tur bija kaut kāds minimāls mitrums tā lai uz pirkstiem kaut kas paliktu, bet ne tā, ka piles vai kaut kas tecētu zemē. uz paklāja arī vizuālu pleķu un slapjumu nebija.
bačokā sajūga kanāla dibenā, man šķiet, bija kaut kādas eļļas paliekas, bet varbūt arī kļūdos, jo to visu vakar luktura gaismā ārā vēlu vakarā tur uzpildīju un gaisoju.
bet bačokā (bremžu pusē) eļļa bija krietni (kādus 5 mm) zem bremzes un sajūgu sadalošās sieniņas.
Pirms tam jau vairākus mēnešus man ABS lampa pastāvīgi dega, nesen pie startēšanas sākumā arī bremžu lampiņa dega ... iespējams, ka tas līmenis visu laiku bija gājis lēnām uz leju un pienāca brīdis, kad sajūga kanālā kaut kādā brīdī uzšūpoja mašīnu un ierāva gaisa burbuli ...?
bačokā sajūga kanāla dibenā, man šķiet, bija kaut kādas eļļas paliekas, bet varbūt arī kļūdos, jo to visu vakar luktura gaismā ārā vēlu vakarā tur uzpildīju un gaisoju.
bet bačokā (bremžu pusē) eļļa bija krietni (kādus 5 mm) zem bremzes un sajūgu sadalošās sieniņas.
Pirms tam jau vairākus mēnešus man ABS lampa pastāvīgi dega, nesen pie startēšanas sākumā arī bremžu lampiņa dega ... iespējams, ka tas līmenis visu laiku bija gājis lēnām uz leju un pienāca brīdis, kad sajūga kanālā kaut kādā brīdī uzšūpoja mašīnu un ierāva gaisa burbuli ...?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: T16 airflow
Tur jau nav nekādas bremžu un sajūga daļas, ir viens bremžu kontūrs + sajūgs un aiz sieniņas ir otrs bremžu kontūrs.KurBads wrote:galvenais cilindrs salona pusē uz tausti bija plus mīnus sauss, t.i., noņēmu putekļugumiju un uz štoka tur bija kaut kāds minimāls mitrums tā lai uz pirkstiem kaut kas paliktu, bet ne tā, ka piles vai kaut kas tecētu zemē. uz paklāja arī vizuālu pleķu un slapjumu nebija.
bačokā sajūga kanāla dibenā, man šķiet, bija kaut kādas eļļas paliekas, bet varbūt arī kļūdos, jo to visu vakar luktura gaismā ārā vēlu vakarā tur uzpildīju un gaisoju.
bet bačokā (bremžu pusē) eļļa bija krietni (kādus 5 mm) zem bremzes un sajūgu sadalošās sieniņas.
Pirms tam jau vairākus mēnešus man ABS lampa pastāvīgi dega, nesen pie startēšanas sākumā arī bremžu lampiņa dega ... iespējams, ka tas līmenis visu laiku bija gājis lēnām uz leju un pienāca brīdis, kad sajūga kanālā kaut kādā brīdī uzšūpoja mašīnu un ierāva gaisa burbuli ...?
Izslēdzu iespēju par gaisa burbuli lielā bedrē, nešķiet ticami.
900aero clubsport #8
Re:KurBads: T16 airflow
nočekošu, man likās, ka sajūgam ir atsevišķs kanāls. Šajā gadījumā tas ir ABS tipa bremžu šķidruma bačoks.
bačoka dibenā eļļa bija. bet nu ne ļoti daudz un stipri, stipri zem MIN līmeņa. Kādā veidā tad man tas sajūgs bija pilnīgi tukšs, ja vizuāli nekur noplūdi nemanīju.
skatīšos šovakar vai bačokā ir eļļa un ko dara pedālis.
bačoka dibenā eļļa bija. bet nu ne ļoti daudz un stipri, stipri zem MIN līmeņa. Kādā veidā tad man tas sajūgs bija pilnīgi tukšs, ja vizuāli nekur noplūdi nemanīju.
skatīšos šovakar vai bačokā ir eļļa un ko dara pedālis.
ziedoniz wrote:Tur jau nav nekādas bremžu un sajūga daļas, ir viens bremžu kontūrs + sajūgs un aiz sieniņas ir otrs bremžu kontūrs.KurBads wrote:galvenais cilindrs salona pusē uz tausti bija plus mīnus sauss, t.i., noņēmu putekļugumiju un uz štoka tur bija kaut kāds minimāls mitrums tā lai uz pirkstiem kaut kas paliktu, bet ne tā, ka piles vai kaut kas tecētu zemē. uz paklāja arī vizuālu pleķu un slapjumu nebija.
bačokā sajūga kanāla dibenā, man šķiet, bija kaut kādas eļļas paliekas, bet varbūt arī kļūdos, jo to visu vakar luktura gaismā ārā vēlu vakarā tur uzpildīju un gaisoju.
bet bačokā (bremžu pusē) eļļa bija krietni (kādus 5 mm) zem bremzes un sajūgu sadalošās sieniņas.
Pirms tam jau vairākus mēnešus man ABS lampa pastāvīgi dega, nesen pie startēšanas sākumā arī bremžu lampiņa dega ... iespējams, ka tas līmenis visu laiku bija gājis lēnām uz leju un pienāca brīdis, kad sajūga kanālā kaut kādā brīdī uzšūpoja mašīnu un ierāva gaisa burbuli ...?
Izslēdzu iespēju par gaisa burbuli lielā bedrē, nešķiet ticami.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
HELP, sajuuga kanaalaa zuud skidrums masiinai staavot. Galvenais cilindrata sauss, nav nekaadu nopluudes paziimju salona pusee un arii motortelpaa sauss. Ellas caurule starp cilindriem mitra bet tas var buut no atgaisosanas, kad ella tur slakstijaas. Vai galvenais cilindrs var laist cauri ellu, Ja netiek spaidiits pedalis? Tur tak kanaaliem buutu jaanosleedzas vai tomeer galvenais tomeer Laozi cauri un tas nav kaa taads pretvaarsts? Darba cilindram tikai mainiitas manzetes pirms daziem gadiem. Vai kaadam nav labaa staavoklii sajuga caurule, kas savieno abus cilindrus?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Nu pilnīgi iespējams, ka būs jāmaina vēlreiz!KurBads wrote:Darba cilindram tikai mainiitas manzetes pirms daziem gadiem.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:KurBads: T16 airflow
Arnij, bet kad atgaiso, sajuuga straadaa OK un arii nebija nekaadu paziimju, ka vins ietu uz galu. Pedalis visu laiku bijis normali augstu un nav grikus griidaa. Ja butu manzetes tad tacu sajugs iisti nestraadaatu pec atgaisosanas? Tagad vienkarsi kaut kur ellas pazuud, bet kur?Arnijs wrote:Nu pilnīgi iespējams, ka būs jāmaina vēlreiz!KurBads wrote:Darba cilindram tikai mainiitas manzetes pirms daziem gadiem.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Negribu nodarboties ar neproduktīvu i-neta diagnostiku, bet es, kā lielāko iespēju, redzu darba cilindru.
ja gribi pārliecināties līdz galam, izgriez alumīnija folijas aplīti (vai ~4-5mm gultņa lodīti) un ieliec darba cilindra pievadšļaukas ligzdā un saskrūvē pievadu atpakaļ. Ja pa nakti nekas nepazudīs, tad darba cilindrs.
ja gribi pārliecināties līdz galam, izgriez alumīnija folijas aplīti (vai ~4-5mm gultņa lodīti) un ieliec darba cilindra pievadšļaukas ligzdā un saskrūvē pievadu atpakaļ. Ja pa nakti nekas nepazudīs, tad darba cilindrs.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:KurBads: T16 airflow
OK, protams, I-diagnostika nav nopietni, bet gribēju dzirdēt gudru cilvēku viedokli, tīri teorētiski vai galvenais cilindrs laiž/nelaiž cauuri eļļu ...
Pamēģināšu rīt Tevis ieteikto metodi, paralēli pamaeklēšu jaunu remkomplektu.
Paldies!
Pamēģināšu rīt Tevis ieteikto metodi, paralēli pamaeklēšu jaunu remkomplektu.
Paldies!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
redz kur HD panna savā vietā :)
+ TA uzlīme uz gadu :)
+ TA uzlīme uz gadu :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Panna izskatās labi , bet skaties ka neiebrauc problēmās B), jo ja uz tās pannas kautkas tiks virsū ( sniegs , dubļi , daudz ūdens ... ) tas netiks nost :( Tādēļ būtu ieteicams paurbt caurumus B) Tas no reālās pieredzes ( nebija gan SAAB markas auto :P ) , bet ņēmām līdzīgu paštaisīto pannu nost un partaisījām B)
Re:KurBads: T16 airflow
Ok, paldies, bet kur ir risks, sniegs izkusiis in notecees, dubli nokratiisies ... ?
Ja kaadam interesee, varu uztaisiit taadu pat vai lidziigu.
Ja kaadam interesee, varu uztaisiit taadu pat vai lidziigu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Ok, paldies, bet kur ir risks, sniegs izkusiis in notecees, dubli nokratiisies ... ?
Ja kaadam interesee, varu uztaisiit taadu pat vai lidziigu.
Ja kaadam interesee, varu uztaisiit taadu pat vai lidziigu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Nav ledus krāšanās risks, ja nav ziema un nav sniegs.
Mārim 100% taisnība.
Kur vasarā paliks motora siltums stāvot sastrēgumos ?
Mārim 100% taisnība.
Kur vasarā paliks motora siltums stāvot sastrēgumos ?
Re:KurBads: T16 airflow
nuu ... nav taču tur viss pa perimetru "pielīmēts" virsbūvei Visas malas vaļā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Ja Tu vējā nostāsies aiz kolonas - pūtīs taču mazāk! Vai ne?KurBads wrote:nuu ... nav taču tur viss pa perimetru "pielīmēts" virsbūvei Visas malas vaļā.
Un - kas gan ir kolona uz vēja platības fona...
Rēķinies ar to, kur nonāk gaiss, kas iziet caur radiatoru un - kur viņam ir iespēja palikt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629