KurBads: T16 airflow

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

galvenais cilindrs salona pusē uz tausti bija plus mīnus sauss, t.i., noņēmu putekļugumiju un uz štoka tur bija kaut kāds minimāls mitrums tā lai uz pirkstiem kaut kas paliktu, bet ne tā, ka piles vai kaut kas tecētu zemē. uz paklāja arī vizuālu pleķu un slapjumu nebija.

bačokā sajūga kanāla dibenā, man šķiet, bija kaut kādas eļļas paliekas, bet varbūt arī kļūdos, jo to visu vakar luktura gaismā ārā vēlu vakarā tur uzpildīju un gaisoju.

bet bačokā (bremžu pusē) eļļa bija krietni (kādus 5 mm) zem bremzes un sajūgu sadalošās sieniņas.
Pirms tam jau vairākus mēnešus man ABS lampa pastāvīgi dega, nesen pie startēšanas sākumā arī bremžu lampiņa dega ... iespējams, ka tas līmenis visu laiku bija gājis lēnām uz leju un pienāca brīdis, kad sajūga kanālā kaut kādā brīdī uzšūpoja mašīnu un ierāva gaisa burbuli ...?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:galvenais cilindrs salona pusē uz tausti bija plus mīnus sauss, t.i., noņēmu putekļugumiju un uz štoka tur bija kaut kāds minimāls mitrums tā lai uz pirkstiem kaut kas paliktu, bet ne tā, ka piles vai kaut kas tecētu zemē. uz paklāja arī vizuālu pleķu un slapjumu nebija.

bačokā sajūga kanāla dibenā, man šķiet, bija kaut kādas eļļas paliekas, bet varbūt arī kļūdos, jo to visu vakar luktura gaismā ārā vēlu vakarā tur uzpildīju un gaisoju.

bet bačokā (bremžu pusē) eļļa bija krietni (kādus 5 mm) zem bremzes un sajūgu sadalošās sieniņas.
Pirms tam jau vairākus mēnešus man ABS lampa pastāvīgi dega, nesen pie startēšanas sākumā arī bremžu lampiņa dega ... iespējams, ka tas līmenis visu laiku bija gājis lēnām uz leju un pienāca brīdis, kad sajūga kanālā kaut kādā brīdī uzšūpoja mašīnu un ierāva gaisa burbuli ...?
Tur jau nav nekādas bremžu un sajūga daļas, ir viens bremžu kontūrs + sajūgs un aiz sieniņas ir otrs bremžu kontūrs.

Izslēdzu iespēju par gaisa burbuli lielā bedrē, nešķiet ticami.
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

nočekošu, man likās, ka sajūgam ir atsevišķs kanāls. Šajā gadījumā tas ir ABS tipa bremžu šķidruma bačoks.

bačoka dibenā eļļa bija. bet nu ne ļoti daudz un stipri, stipri zem MIN līmeņa. Kādā veidā tad man tas sajūgs bija pilnīgi tukšs, ja vizuāli nekur noplūdi nemanīju.

skatīšos šovakar vai bačokā ir eļļa un ko dara pedālis.
ziedoniz wrote:
KurBads wrote:galvenais cilindrs salona pusē uz tausti bija plus mīnus sauss, t.i., noņēmu putekļugumiju un uz štoka tur bija kaut kāds minimāls mitrums tā lai uz pirkstiem kaut kas paliktu, bet ne tā, ka piles vai kaut kas tecētu zemē. uz paklāja arī vizuālu pleķu un slapjumu nebija.

bačokā sajūga kanāla dibenā, man šķiet, bija kaut kādas eļļas paliekas, bet varbūt arī kļūdos, jo to visu vakar luktura gaismā ārā vēlu vakarā tur uzpildīju un gaisoju.

bet bačokā (bremžu pusē) eļļa bija krietni (kādus 5 mm) zem bremzes un sajūgu sadalošās sieniņas.
Pirms tam jau vairākus mēnešus man ABS lampa pastāvīgi dega, nesen pie startēšanas sākumā arī bremžu lampiņa dega ... iespējams, ka tas līmenis visu laiku bija gājis lēnām uz leju un pienāca brīdis, kad sajūga kanālā kaut kādā brīdī uzšūpoja mašīnu un ierāva gaisa burbuli ...?
Tur jau nav nekādas bremžu un sajūga daļas, ir viens bremžu kontūrs + sajūgs un aiz sieniņas ir otrs bremžu kontūrs.

Izslēdzu iespēju par gaisa burbuli lielā bedrē, nešķiet ticami.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

HELP, sajuuga kanaalaa zuud skidrums masiinai staavot. Galvenais cilindrata sauss, nav nekaadu nopluudes paziimju salona pusee un arii motortelpaa sauss. Ellas caurule starp cilindriem mitra bet tas var buut no atgaisosanas, kad ella tur slakstijaas. Vai galvenais cilindrs var laist cauri ellu, Ja netiek spaidiits pedalis? Tur tak kanaaliem buutu jaanosleedzas vai tomeer galvenais tomeer Laozi cauri un tas nav kaa taads pretvaarsts? Darba cilindram tikai mainiitas manzetes pirms daziem gadiem. Vai kaadam nav labaa staavoklii sajuga caurule, kas savieno abus cilindrus?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Arnijs »

KurBads wrote:Darba cilindram tikai mainiitas manzetes pirms daziem gadiem.
Nu pilnīgi iespējams, ka būs jāmaina vēlreiz!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

Arnijs wrote:
KurBads wrote:Darba cilindram tikai mainiitas manzetes pirms daziem gadiem.
Nu pilnīgi iespējams, ka būs jāmaina vēlreiz!
Arnij, bet kad atgaiso, sajuuga straadaa OK un arii nebija nekaadu paziimju, ka vins ietu uz galu. Pedalis visu laiku bijis normali augstu un nav grikus griidaa. Ja butu manzetes tad tacu sajugs iisti nestraadaatu pec atgaisosanas? Tagad vienkarsi kaut kur ellas pazuud, bet kur?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Arnijs »

Negribu nodarboties ar neproduktīvu i-neta diagnostiku, bet es, kā lielāko iespēju, redzu darba cilindru.
ja gribi pārliecināties līdz galam, izgriez alumīnija folijas aplīti (vai ~4-5mm gultņa lodīti) un ieliec darba cilindra pievadšļaukas ligzdā un saskrūvē pievadu atpakaļ. Ja pa nakti nekas nepazudīs, tad darba cilindrs.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

OK, protams, I-diagnostika nav nopietni, bet gribēju dzirdēt gudru cilvēku viedokli, tīri teorētiski vai galvenais cilindrs laiž/nelaiž cauuri eļļu ...

Pamēģināšu rīt Tevis ieteikto metodi, paralēli pamaeklēšu jaunu remkomplektu.

Paldies!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

redz kur HD panna savā vietā :)

+ TA uzlīme uz gadu :)

Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:KurBads: T16 airflow

Post by maris »

Panna izskatās labi , bet skaties ka neiebrauc problēmās B), jo ja uz tās pannas kautkas tiks virsū ( sniegs , dubļi , daudz ūdens ... ) tas netiks nost :( Tādēļ būtu ieteicams paurbt caurumus B) Tas no reālās pieredzes ( nebija gan SAAB markas auto :P ) , bet ņēmām līdzīgu paštaisīto pannu nost un partaisījām B)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

Ok, paldies, bet kur ir risks, sniegs izkusiis in notecees, dubli nokratiisies ... ?
Ja kaadam interesee, varu uztaisiit taadu pat vai lidziigu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

Ok, paldies, bet kur ir risks, sniegs izkusiis in notecees, dubli nokratiisies ... ?
Ja kaadam interesee, varu uztaisiit taadu pat vai lidziigu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Normunds »

Nav ledus krāšanās risks, ja nav ziema un nav sniegs.
Mārim 100% taisnība.

Kur vasarā paliks motora siltums stāvot sastrēgumos ?
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

nuu ... nav taču tur viss pa perimetru "pielīmēts" virsbūvei Visas malas vaļā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Arnijs »

KurBads wrote:nuu ... nav taču tur viss pa perimetru "pielīmēts" virsbūvei Visas malas vaļā.
Ja Tu vējā nostāsies aiz kolonas - pūtīs taču mazāk! Vai ne?
Un - kas gan ir kolona uz vēja platības fona...
Rēķinies ar to, kur nonāk gaiss, kas iziet caur radiatoru un - kur viņam ir iespēja palikt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply