KurBads: T16 airflow

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

kurš uzminēs, kas ir šis?

Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:KurBads: T16 airflow

Post by defektivais »

panna?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Arnijs »

Modernizēta sniega lāpsta :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

defektīvai - bingo!
Arnijs - šis izstrādājums sniegu nelāpstos, bet gan pa sniegu šļūks.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by lawyer »

Vēderņerbu/izpūtēja aizsargs? :huh: Pa..irsenis, ar ko laisties lejā no kalna (tikai tad, kad ir sniegs)? :woohoo:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

papildus motortelpas apakšas aizsardzībai šis ir airflow`am pielāgots un arī pildīs priekšējā bufera pasargāšanu pret noplēšanu.

panna no bufera priekšas līdz pat diferenciāļa vākam. Oriģinālā panna (tiem c900, kam ir) iet tikai līdz šķērspārliktnim un nenosedz diferenciāli.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:papildus motortelpas apakšas aizsardzībai šis ir airflow`am pielāgots un arī pildīs priekšējā bufera pasargāšanu pret noplēšanu.

panna no bufera priekšas līdz pat diferenciāļa vākam. Oriģinālā panna (tiem c900, kam ir) iet tikai līdz šķērspārliktnim un nenosedz diferenciāli.
Nu nenosedz. Bet vai vajag? Nu tā reāli - tu tak ar šitādu pannu tikai kapitāli samazināsi masīnas klīrensu un nosēdinot kaut vai līdz manam tagadējam līmenim (balka, zem motora ir ~10cm no zemes, moš mazāk), tu tak nevarēsi pārbraukt pār guļošo nevienu :D Man nekad nekas pa to kārbas aizmuguri nav trāpījis, uz guļošo ir daudzīta tikai izpūtēja vidusdaļa, jo tas difers sanāk starp riteņiem un tātad paceļas reizē ar tiem, bet motora priekšpuse, tā gan var uzņemt triecienus kā tāda buldozera šķūre. Man kādreiz arī bija doma par custom pannu, bet tad es sapratu, ka pilnīgi pietiek ar OEM.

Kā tu viņu stiprināsi pie virsbūves?
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

1. Šī panna būs platāka nekā stock.
2. Par diff - varbūt arī nevajag, bet drošības labad pieliku vēl 15 cm klāt. Man ir gadījies uzraut vienu asu akmeni tik precīzi garām stock pannai, ka tagad labāk nosedzu bik vairāk laukuma. Un, ja uzsēdīšos uz tā akmens vēlreiz, tad šī panna ļaus maigi pāršļūkt pāri arī diferam.
3. Klīrenss samazinās tikai par pašas pannas materiāla biezumu un tas nav nekas. Viszemākā vieta ir balka zem motora un tieši tur pa tiešo šī panna skrūvēsies klāt. Plus, airflow buferis tāpat man kā šķūre kalpo un reāli ir tikai kādus 2-3 cm virs tās balkas līmeņa. Šī panna man turēs arī buferi. Par klīrensa mazināšanu te vispār nav runas.
4. Stiprināsies pie: 1) airflow bampera apakšas, 2) stock pannas priekšējām stiprinājuma vietām, 3) pie šķērsbalkas, divos lielajos apaļajos caurumos.

Ja kādam interesē, varu uztaisīt līdzīgu priekš parasto bamperu autiņa.
ziedoniz wrote:
KurBads wrote:papildus motortelpas apakšas aizsardzībai šis ir airflow`am pielāgots un arī pildīs priekšējā bufera pasargāšanu pret noplēšanu.

panna no bufera priekšas līdz pat diferenciāļa vākam. Oriģinālā panna (tiem c900, kam ir) iet tikai līdz šķērspārliktnim un nenosedz diferenciāli.
Nu nenosedz. Bet vai vajag? Nu tā reāli - tu tak ar šitādu pannu tikai kapitāli samazināsi masīnas klīrensu un nosēdinot kaut vai līdz manam tagadējam līmenim (balka, zem motora ir ~10cm no zemes, moš mazāk), tu tak nevarēsi pārbraukt pār guļošo nevienu :D Man nekad nekas pa to kārbas aizmuguri nav trāpījis, uz guļošo ir daudzīta tikai izpūtēja vidusdaļa, jo tas difers sanāk starp riteņiem un tātad paceļas reizē ar tiem, bet motora priekšpuse, tā gan var uzņemt triecienus kā tāda buldozera šķūre. Man kādreiz arī bija doma par custom pannu, bet tad es sapratu, ka pilnīgi pietiek ar OEM.

Kā tu viņu stiprināsi pie virsbūves?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by lawyer »

Hmmmm, tad gadījumā, ja Tu ar pannu kaut kur uzsēdīsies, tā panna Tev nesalauzīs bamperi? :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

lawyer wrote:Hmmmm, tad gadījumā, ja Tu ar pannu kaut kur uzsēdīsies, tā panna Tev nesalauzīs bamperi? :huh:
ja iešu pāri kādam šķērslim, kas augstāks par bamperi, tad šā vai tā bamperis cietīs. Tagad panna tomēr eventuālo triecienu, spiedienu bik izkliedēs/uzņems uz sevi. Sevišķi tas palīdzēs pie visādām trotuāru apmalītēm spiežoties un lēnām kaut kādas bedres šķērsojot. Pilnā hodā nemēģināšu slaucīt akmeņus un guļošos, nav jau nekāds ķengursitamais.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

sūdu būšana! Vakar vēl pēcpusdienā braucu ar zaļo c900 bez jebkādām aizdomām, šorīt sajūga pedālim nekādas pretestības, sajūgs staigā pa tukšo.

Kas var tā pēkšņi notikt?
Vai cilindru manžetes mēdz plīst? Varbūt vakar izslēdzot apstājoties pie mājas un izņemot ieliekot atpakaļgaitā kāda no manžetēm cilindros izturēja savu pēdējo spiedienu un pārplīsa ...
Tas, kad darba cilindram manžetes ir vecas un sākt velties, pedālis "ņem" baigi zemu, īpaši pie zemākām temperatūrām, ir zināms, bet tur ir jau laikus redzami simptomi. Bet kas notika tagad?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
platais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 335
Joined: Tue Oct 20, 2009 12:19 pm
Location: Ogre/Riga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by platais »

Pagāšziem, man šitā bija dēļ cilindriiša motora pusē, kas bija izruuseejis un peeksni saaka nolaist vairaak nekaa parasti, bet te pagāšvasaras beigās bija sanācis nolauzt slaucinju pie pedāļa - konkrēti to uzgali uz kā nāk trubiņa, paskaties vai paklaajins nav ar dīvainu pleķi
KurBads wrote:sūdu būšana! Vakar vēl pēcpusdienā braucu ar zaļo c900 bez jebkādām aizdomām, šorīt sajūga pedālim nekādas pretestības, sajūgs staigā pa tukšo.

Kas var tā pēkšņi notikt?
Vai cilindru manžetes mēdz plīst? Varbūt vakar izslēdzot apstājoties pie mājas un izņemot ieliekot atpakaļgaitā kāda no manžetēm cilindros izturēja savu pēdējo spiedienu un pārplīsa ...
Tas, kad darba cilindram manžetes ir vecas un sākt velties, pedālis "ņem" baigi zemu, īpaši pie zemākām temperatūrām, ir zināms, bet tur ir jau laikus redzami simptomi. Bet kas notika tagad?
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

protams, vakarā veikšu apskati.
c900 abi cilindri ir motortelpā. Ja būtu, kaut kas plīsis, tad jau to būtu jutis pēdējā spiedienā, bet šorīt pļurkš - pedālis grīdā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

bremžu eļļas bačokā eļļa bija krietni zem līmeņa un sajūga kabata, protams, arī tukšums sajūga kanālā ... salēju, atgaisoju, skatīšos, kas šovakar.

vai tiešām varēja būt tā, ka nebiju līmeni un ielaidis vienkārši gaisu sajūgā?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:bremžu eļļas bačokā eļļa bija krietni zem līmeņa un sajūga kabata, protams, arī tukšums sajūga kanālā ... salēju, atgaisoju, skatīšos, kas šovakar.

vai tiešām varēja būt tā, ka nebiju līmeni un ielaidis vienkārši gaisu sajūgā?
Kas tev ar pašu sajūgu? Ar eļļu vai nē?

Un, ja atteiksies galvenais cilindrs, tev tieši viss sūksies salonā uz leju pa ugunssienu un smuki turpinās pūdēt grīdu zem oriģinālajām švammes skaņas izolācijām. Galvenais sajūga cilindrs iztek motortelpā tikai tad, ja nolūzt šļauciņa.

Un cik zemu tad tev bija tas līmenis bačokā? Vai tad trubiņa, kas aiziet uz galveno sajūga cilindru nebija pildīta ar eļļu?
900aero clubsport #8
Post Reply