KurBads: Sonett II V4

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
Post Reply
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Paldies! Ceru, ka būšu spējīgs atrast vainu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Atradu vainu. Lūk arī šmirģelis - pievelkot ģeneratora siksnu ģenerators pavirzījās tuvāk motortelpas sienai. Attiecīgi, pie kreisā pagrieziena, straujas bremzēšanas vai straujas atpakaļgaitas uzsākšanas motors kopā arģeneratoru paliecās pāris mm un ģeneratora propellers sāka šmirģelēt motortelpas sienu ...
Image
Image

Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Normunds »

If You wish, You can ;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Normunds wrote:If You wish, You can ;)
njāaa ... ir tikai nepieciešamas pāris dienas domājot/prātojot, pāris "ritenis nost - ritenis virsū" mēģinājumi, 2-3 piegājieni sīki NOPĒTOT motortelpu, lai nonāktu pie rezultāta.

p.s. apmetu kreisās puses riteņus vietām un pa lielam pazuda arī stūres raustīšana pie 100+ kmh, uzreiz bija samērā viegli paātrināties tālāk - 120/130 kmh. Tas priecē. Lai arī šitās MADE IN THAILAND riepas kaut kad būs jāmaina. Vai ir kādi ieteikumi attiecībā uz SONETT II riepām?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Normunds »

Abi vadošie korejiešu ražotāji ir laba alternatīva, un vēl ja tiek pie Gislaved-a, arī ripo labi. Pozitīvas atsauksmes arī par Toyo vasaras un Vrederstein ziemas riepām Snow+. Snow+ Latvijas lauku ceļiem ir perfektas.
GY, Mich, Uniroy-s vairs neražo 165 vai 155 tamdēļ riepas ir vecas un uz slapla asfalta ar V4 var piedalīoties action filmās.

Nākošgad ir doma paeksperimentēt ar 175/70 vai 185/65 (60).
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Nauris_t16 »

Un aiznākamgad ar 245/30 R17
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Normunds wrote:Abi vadošie korejiešu ražotāji ir laba alternatīva, un vēl ja tiek pie Gislaved-a, arī ripo labi. Pozitīvas atsauksmes arī par Toyo vasaras un Vrederstein ziemas riepām Snow+. Snow+ Latvijas lauku ceļiem ir perfektas.
GY, Mich, Uniroy-s vairs neražo 165 vai 155 tamdēļ riepas ir vecas un uz slapla asfalta ar V4 var piedalīoties action filmās.

Nākošgad ir doma paeksperimentēt ar 175/70 vai 185/65 (60).
Pašlaik jau domāju, ka nepirkšu ziemas riepas tam auto un uz ziemu likšu "gulēt" ... ja vien nau kaut kāda sakarīga M+S alternatīva, kas būtu pieņemama arī vasaras režīmā. Tad varbūt arī ziemā, kad uznāk iekāriens, varētu ierūcināt :evil:

Man pašlaik virsū ir 165/80/15, kas liekas baigie "baloni". Tevis minētie mēri varētu būt interesanti, jāskatās tikai kā ir ar 185 platumu iekš Sonett II arkām.
ziedoniz wrote:Un aiznākamgad ar 245/30 R17
un vai šeit tiešām iet runa par SAAB :laugh: ?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Normunds »

KurBads wrote: Tevis minētie mēri varētu būt interesanti, jāskatās tikai kā ir ar 185 platumu iekš Sonett II arkām.

Standartā, manuprāt, ... nekā...:P
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Normunds wrote:
KurBads wrote: Tevis minētie mēri varētu būt interesanti, jāskatās tikai kā ir ar 185 platumu iekš Sonett II arkām.

Standartā, manuprāt, ... nekā...:P
njuu, kaut kur lasīju, ka tieši II/V4 ņem pretim diezgan platus ripuļus, kamēr ar III esot daudz švakāk.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

beidzot atradu īsto siksnu 10x1025, ar trešo piegājienu ... jo amerikāņa pirms gadiem uzliktā siksna bija pilnīgi nepareizu parametru un jauca mani galīgi nost tagad meklējot jaunu.

Un šāda maza ķīļsiksniņa šeit BE maksāja nieka 18 eur :blush: iepretim Latvijas kaut kādiem 3 Ls.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by alnislacis »

Vispār es jau sen Tev gribēju prasīt par Tavas flotes uzturēšanu BE, kopš pārskatāmā nākotnē man tas arī varētu būt aktuāli.

Pērc detaļas un maks visu taisi pats? Un kur Tu dari to, ko pats nevari- dīleri vai kaut kāda BE kluba darbnīca?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Arnijs »

KurBads wrote: Un šāda maza ķīļsiksniņa šeit BE maksāja nieka 18 eur :blush: iepretim Latvijas kaut kādiem 3 Ls.
Ja preciizaak, tad vareeju piedaavaat pa 2.35 :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

daru visu pats. jāsaka, ka gan par laimi nav vēl noplīsis nekas tik nopietns, ka serviss būtu nepieciešams. Pats mainu miroņgalvas, pārlieku sadalenes zobratus :laugh:, mainu degvielas sūkņus, amortizatorus, ātrumkloķus ;) u.tml.

Arnij, paldies par piedāvājumu. Būtu zinājis cenu pirms veikalā teicu JĀ, varbūt būtu importējis no LV.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by alnislacis »

User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by defektivais »

tā meitene gan riktīgs mietpilsonis - it's a porsche? :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Post Reply