KurBads: Sonett II V4

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Sonett ticis pie stūres ar jaunu, skaistu, patīkamu ādas apvilkumu. Paldies TD Sports un tā saimniecei!!!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Dazi foto no INTSAAB2009 un dienas RDW test track'ā:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Smith
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2049
Joined: Tue Jun 10, 2008 2:11 am
Location: Riga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Smith »

Ja 8. bildē ir redzams Kurbads, tad viņš nemaz tik melnādains neizskatās, kā savā avatorā :P :laugh:
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
ramonz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 91
Joined: Tue Jun 30, 2009 8:22 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by ramonz »

vispaabaa shis modelis izsktaas liidziigs Porsche. arii 9-3 OG un 900 siluetaa ir liela liidziiba ( Atliek mazliet piepuust arkas, noseedinaat un salikt spoilerus). Nav gadiijuma kaukaadu dizaineru peecteciiba, celjoshana bijusi... jeb tikai sakritiiba??
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Smith wrote:Ja 8. bildē ir redzams Kurbads, tad viņš nemaz tik melnādains neizskatās, kā savā avatorā :P :laugh:
whoops ... :unsure: laikam esmu dažāds :laugh:
ramonz wrote:vispaabaa shis modelis izsktaas liidziigs Porsche. arii 9-3 OG un 900 siluetaa ir liela liidziiba ( Atliek mazliet piepuust arkas, noseedinaat un salikt spoilerus). Nav gadiijuma kaukaadu dizaineru peecteciiba, celjoshana bijusi... jeb tikai sakritiiba??
te tuvāk par SAAB dizaineriem laika gaitā: Sason, Melde, Envall ir redzamākie:
http://www.saabhistory.com/2007/02/16/t ... o-present/
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

1. Vai kāds var apstiprināt šo:
- kaut kur izlasīju, ka Sonett motortelpā nevajadzētu likt parasto plastmasas benzīna filtriņu (pirms karbuļa). Mēdzot karstuma ietekmē feormēties/pārplīst vai tml. un iespējama aizdegšanās ...
Vai tas tiešām tā un, ja jā, kādu filtru likt un kur dabūt?

2. Auto mēdz pilināt pa tīras eļļas lāsei uz zemes. Viena pile stāv uz kārbas eļļas noliešanas skrūves, otra stāv uz kartera noliešanas skrūves. Iespēju robežās pārbaudīju un mēģināju pievilkt kartera skrūves. Jāatzīst, ka visas (cik tiku klāt) bija samērā vaļīgas un pievelkamas. Ceru, ka tas risinās noplūdi zem motora.
Kas un kur varētu suloties kārbas rajonā?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

HELP!

Nemanāmi parādījās sekojoša problēma:
- no priekšējā labās puse riteņa (vai tā rajona) nāk tāda skaņa kā kāds liktu klāt šmirģelim metāla gabalu, nu akurāti tāda žžžņņņirkstoņa.
- un šī skaņa notiek pie: 1) kreisā pagrieziena izdarīšanas pietiekamā ātrumā (pilsētas ārumā); 2) pie straujas bremzēšanas braucot uz priekšu; 3)pie straujas braukt uzsākšanas atpakaļgaitā.
- skaņa raksturīga šmirģelim un TIKAI pie minētajiem apstākļiem.

Itkā ritenis griežas brīvi, nekur nestrīķējas. Tajā pat laikā skaņa nešķiet tieši saistīta ar riteņa griešanos, jo skaņa nāk arī piee straujas bremzēšanas un straujas atpakaļgaitas kustības uzsākšanas ... t.i., ritenim uzņemot slodzi konkrētā virzienā + pie kreisā līkuma izņemšanas.

96 guru, palīdziet!!! Kas tas var būt? Sajūgam taču nevajadzētu ziņot tikai pie šādiem apstākļiem. Riteņa strīķēšanās arī tā nav. Bremzes ... - bet skan arī atpakaļgaitā strauji uzsākot ...
HELP!!!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Nauris_t16 »

Nu noņem taču riteni un apskaties. Bremžu uzlikas var kaut kā nepareizi nostāties suportā. Arī bremžu putekļsarga šķivja atskrūvēšanās pašam no sevis arī nav nekas neparasts un ārkārtējs. Es gan liktu uz pēdējo. Vēl jau arī var būt kāds akmentiņš vai cits *mango* trāpījies bremžu diska rajonā, kas taisa troksni.
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:Nu noņem taču riteni un apskaties. Bremžu uzlikas var kaut kā nepareizi nostāties suportā. Arī bremžu putekļsarga šķivja atskrūvēšanās pašam no sevis arī nav nekas neparasts un ārkārtējs. Es gan liktu uz pēdējo. Vēl jau arī var būt kāds akmentiņš vai cits *mango* trāpījies bremžu diska rajonā, kas taisa troksni.
ritenis griežas brīvi. Jau pacēlu uz domkrata un izgriezu. Līdz nost ņemšanai netiku.
Izbrīnu rada tie 3 konkrētie apstākļi pie kuriem nāk skaņa. Un man liekas, ka skaņa nav TIEŠI saistīta ar riteņa griešanos un kaut kā strīķēšanos ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by zudushais »

KurBads wrote:
ziedoniz wrote:Nu noņem taču riteni un apskaties. Bremžu uzlikas var kaut kā nepareizi nostāties suportā. Arī bremžu putekļsarga šķivja atskrūvēšanās pašam no sevis arī nav nekas neparasts un ārkārtējs. Es gan liktu uz pēdējo. Vēl jau arī var būt kāds akmentiņš vai cits *mango* trāpījies bremžu diska rajonā, kas taisa troksni.
ritenis griežas brīvi. Jau pacēlu uz domkrata un izgriezu. Līdz nost ņemšanai netiku.
Izbrīnu rada tie 3 konkrētie apstākļi pie kuriem nāk skaņa. Un man liekas, ka skaņa nav TIEŠI saistīta ar riteņa griešanos un kaut kā strīķēšanos ...
Lieku uz bremžu uzlikām!
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Arnijs »

Kurbads... Skaties, kas ir ar suporta malinjaam, kas ir abaas pusees diskam. Shaadu skanju rada ruusas uzaugumi. Braucot pagriezienos, disks diezgan ieveerojami aksiaali staigaa tajaa suporta starpaa.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Arnijs wrote:Kurbads... Skaties, kas ir ar suporta malinjaam, kas ir abaas pusees diskam. Shaadu skanju rada ruusas uzaugumi. Braucot pagriezienos, disks diezgan ieveerojami aksiaali staigaa tajaa suporta starpaa.
Paldies par ieteikumu! Noņemšu riteni un mēģināšu atrast vainu.
Izbrīnu rada, ka skaņa ir pie straujas bremzēšanas un straujas atpakaļgaitas uzsākšanas. Bet pie straujas uzsākšanas uz priekšu nav nekā ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Normunds »

Vispār jau ir jānoņem atbilstošais ritenis un tad "bilde" pati Tev pasaka priekšā. Tavā gadījumā varētu būt atdalījies rūsas gabals no diska vai visticamāk - nolūzis kāds no bremžu diska aizsarga stiprinājumiem, kā rezultātā šis aizsargs sāk veidot neprognozējamus želejveida izliekumus.

Atšķirībā no modernajiem auto, par kuriem raksta un priecājas jauno SAAB -u fani, veterāniem ir nepieciešama biežāka apkope un tīrīšana bremžu sistēmai.

Noņem riteni un ziņo par to, kas bija pie vainas. :)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Normunds wrote:Vispār jau ir jānoņem atbilstošais ritenis un tad "bilde" pati Tev pasaka priekšā. Tavā gadījumā varētu būt atdalījies rūsas gabals no diska vai visticamāk - nolūzis kāds no bremžu diska aizsarga stiprinājumiem, kā rezultātā šis aizsargs sāk veidot neprognozējamus želejveida izliekumus.

Atšķirībā no modernajiem auto, par kuriem raksta un priecājas jauno SAAB -u fani, veterāniem ir nepieciešama biežāka apkope un tīrīšana bremžu sistēmai.

Noņem riteni un ziņo par to, kas bija pie vainas. :)
Paldies! Cik skatījos no iekšpuses, disku nenoņemot (Sonett II tur viss skaisti atveras līdz ar priekšas pacelšanu) tad nekas acīs nekrita, viss savās vietās. Nebaidzu domāt par konkrētajiem apstākļiem, kad skaņa tiek "padota".
Protams, ņemšu nost riteni, lai kārtīgi izpētītu. Jācer, ka pa brīvdienām sanāks laika.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Normunds »

V4 ir gadījies, kad priekšējās pusass uzgrieznis ir tā nu ļoti kārtīgi jāpievelk un tad problēma atrisinās. Bet simptomi tad atšķiras, jo skaņa puslīdz saglabājas nemainīga pie dažādiem ātrumiem.

Vienkārši iepērc bremžu tīrīšanas aerosolu, notīri supportu un gan jau vainu atradīsi.
Post Reply