KurBads: Sonett II V4

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KoreFun »

Apsveicu! Uzcelt šādu auto līdz satiksmes noteikumiem, visu cieņu:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Image
Image
Image
Image
Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

KurBads: Sonett II V4 - griesti

Post by KurBads »

šajā izgājušajā vīkendā Sonett's ir ticis pie jauniem saistiem griestiem :)
Image

Image

Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Jautājums: ja Sonett uz 110-120 sāk nedaudz iekratīt stūri (tomēr ne vienmēr), bet pie zemākiem ātrumiem viss OKi, vai būtu pamats domāt par riteņu balansēšanu ... vai tomēr to varu norakstīt uz auto vecumu (40 gadi)?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by zudushais »

KurBads wrote:Jautājums: ja Sonett uz 110-120 sāk nedaudz iekratīt stūri (tomēr ne vienmēr), bet pie zemākiem ātrumiem viss OKi, vai būtu pamats domāt par riteņu balansēšanu ... vai tomēr to varu norakstīt uz auto vecumu (40 gadi)?
Vieglākais kā to noskaidrot ir nobalansēt riteņus. Bet uz to arī sliecos domāt. Vismaz 30 gadus vecam auto to nevarēja norakstīt uz vecumu :laugh:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

nu pareizi jau būtu aizbraukt un nobalansēt ... tik īsti nav laika un pārliecības, ka tur ir vaina, jo drebelis nāk ļoti vēlu ... pēc manas pieredzes, ja ritenis izbalansējies, tad tas par sevi sāk dot ziņu jau pie kaut kādiem 80-90 km/h un diezgan uzkrītoši. Manā gadījumā ir viegls drebelis pie 110, ko tomēr vairāk sliecos norakstīt uz vecumu un to, ka tam auto šāds ātrums ilgstoši īsti vairs nav piemērots.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by zudushais »

Pēc savas pieredzes zinu, ka vibrācija mēdz parādīties arī tikai virs 100 km/h. Viegls drebeklis pie 110 km/h man atgādina savu iepriekšējo auto, kad riepas bija paplikas un nebija pavasarī nobalansētas, jo uzskatīju ka tik plikām nav vērts. Pie 80-90km/h, tad jau riepas ir labi uzsistas.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KoreFun »

Man reiz dubļi pielipa disku iekšpusē un kratīja tikai virs 100 km/h.

pamēģini priekšējus riteņus nomainīt vietām ar aizmugurējiem un salīdzini, vai kas ir izmainījies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by zudushais »

KoreFun wrote:Man reiz dubļi pielipa disku iekšpusē un kratīja tikai virs 100 km/h.

pamēģini priekšējus riteņus nomainīt vietām ar aizmugurējiem un salīdzini, vai kas ir izmainījies.
Ja dubļi pielīp, mainīt nav vērts. Vieglāk nomazgāt diskus :laugh:
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote: ko tomēr vairāk sliecos norakstīt uz vecumu un to, ka tam auto šāds ātrums ilgstoši īsti vairs nav piemērots.
Manuprāt, tu vēljoprojām pārāk satraucies, ka tas auto varētu izjukt gabalos un ka viss, uz ko tas ir spējīgs ir tikai stāvēt izstādēs. :) Pēdējoreiz, kad braucu ar 96, no Siguldas līdz Rīgai atvilku ar 120, kas ir ~4000rpm - eļļu ne pilīti neapēda B) Tas, ko es vēlos teikt ir - tev mazāk jāsatraucas un vairāk jābauda tas auto, ne par velti viņam iepriekšējais saimnieks(-i) ir salikuši tos upgreidus ;)

P.S. Tomēr labāk nobalansē tos riteņus :)
900aero clubsport #8
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by zudushais »

ziedoniz wrote:
Tas, ko es vēlos teikt ir - tev mazāk jāsatraucas un vairāk jābauda tas auto, ne par velti viņam iepriekšējais saimnieks(-i) ir salikuši tos upgreidus ;)
quote]

+1 par šito!
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KoreFun »

zudushais wrote:
KoreFun wrote:Man reiz dubļi pielipa disku iekšpusē un kratīja tikai virs 100 km/h.

pamēģini priekšējus riteņus nomainīt vietām ar aizmugurējiem un salīdzini, vai kas ir izmainījies.
Ja dubļi pielīp, mainīt nav vērts. Vieglāk nomazgāt diskus :laugh:
Nu pirmā rindkopa neattiecās uz otru:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:
KurBads wrote: ko tomēr vairāk sliecos norakstīt uz vecumu un to, ka tam auto šāds ātrums ilgstoši īsti vairs nav piemērots.
Manuprāt, tu vēljoprojām pārāk satraucies, ka tas auto varētu izjukt gabalos un ka viss, uz ko tas ir spējīgs ir tikai stāvēt izstādēs. :) Pēdējoreiz, kad braucu ar 96, no Siguldas līdz Rīgai atvilku ar 120, kas ir ~4000rpm - eļļu ne pilīti neapēda B) Tas, ko es vēlos teikt ir - tev mazāk jāsatraucas un vairāk jābauda tas auto, ne par velti viņam iepriekšējais saimnieks(-i) ir salikuši tos upgreidus ;)

P.S. Tomēr labāk nobalansē tos riteņus :)
auto izturēja INTSAAB2009, t.sk., NASCAR ovālu uz 120 km/h, čūsku ar čīkstošām riepām un slideno apli ar 3 "norāvieniem". 240 kmh nonstopā uz un no pasākuma vietas bija OK, tomēr ir diezgan skaidrs, ka riepa(s) kaut kur met un nepieciešama vismaz balansēšana vai pat jauna gumija (pašlaik stāv kaut kāda US/korejas "Metric" riepa ar labu diezgan svaigu protektoru ...

atklāju arī, ka auto sāk slīdēt sajūgs. Pagaidām gan tikai 4.ātrumā un sirsnīgi iespiežot gāzi, tomēr skaidrs, ka sajūga maiņa nav aiz kalniem (diemžēl tas ir engine-out pasākums).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KoreFun »

KurBads wrote:
ziedoniz wrote:
KurBads wrote: ko tomēr vairāk sliecos norakstīt uz vecumu un to, ka tam auto šāds ātrums ilgstoši īsti vairs nav piemērots.
Manuprāt, tu vēljoprojām pārāk satraucies, ka tas auto varētu izjukt gabalos un ka viss, uz ko tas ir spējīgs ir tikai stāvēt izstādēs. :) Pēdējoreiz, kad braucu ar 96, no Siguldas līdz Rīgai atvilku ar 120, kas ir ~4000rpm - eļļu ne pilīti neapēda B) Tas, ko es vēlos teikt ir - tev mazāk jāsatraucas un vairāk jābauda tas auto, ne par velti viņam iepriekšējais saimnieks(-i) ir salikuši tos upgreidus ;)

P.S. Tomēr labāk nobalansē tos riteņus :)
auto izturēja INTSAAB2009, t.sk., NASCAR ovālu uz 120 km/h, čūsku ar čīkstošām riepām un slideno apli ar 3 "norāvieniem". 240 kmh nonstopā uz un no pasākuma vietas bija OK, tomēr ir diezgan skaidrs, ka riepa(s) kaut kur met un nepieciešama vismaz balansēšana vai pat jauna gumija (pašlaik stāv kaut kāda US/korejas "Metric" riepa ar labu diezgan svaigu protektoru ...

atklāju arī, ka auto sāk slīdēt sajūgs. Pagaidām gan tikai 4.ātrumā un sirsnīgi iespiežot gāzi, tomēr skaidrs, ka sajūga maiņa nav aiz kalniem (diemžēl tas ir engine-out pasākums).
KM vai KM/H?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

protams KM. Kļūda.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply