KurBads: Sonett II V4
Re:KurBads: Sonett II V4
Apsveicu! Uzcelt šādu auto līdz satiksmes noteikumiem, visu cieņu:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:KurBads: Sonett II V4
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
KurBads: Sonett II V4 - griesti
šajā izgājušajā vīkendā Sonett's ir ticis pie jauniem saistiem griestiem :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Jautājums: ja Sonett uz 110-120 sāk nedaudz iekratīt stūri (tomēr ne vienmēr), bet pie zemākiem ātrumiem viss OKi, vai būtu pamats domāt par riteņu balansēšanu ... vai tomēr to varu norakstīt uz auto vecumu (40 gadi)?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Vieglākais kā to noskaidrot ir nobalansēt riteņus. Bet uz to arī sliecos domāt. Vismaz 30 gadus vecam auto to nevarēja norakstīt uz vecumu :laugh:KurBads wrote:Jautājums: ja Sonett uz 110-120 sāk nedaudz iekratīt stūri (tomēr ne vienmēr), bet pie zemākiem ātrumiem viss OKi, vai būtu pamats domāt par riteņu balansēšanu ... vai tomēr to varu norakstīt uz auto vecumu (40 gadi)?
Re:KurBads: Sonett II V4
nu pareizi jau būtu aizbraukt un nobalansēt ... tik īsti nav laika un pārliecības, ka tur ir vaina, jo drebelis nāk ļoti vēlu ... pēc manas pieredzes, ja ritenis izbalansējies, tad tas par sevi sāk dot ziņu jau pie kaut kādiem 80-90 km/h un diezgan uzkrītoši. Manā gadījumā ir viegls drebelis pie 110, ko tomēr vairāk sliecos norakstīt uz vecumu un to, ka tam auto šāds ātrums ilgstoši īsti vairs nav piemērots.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Pēc savas pieredzes zinu, ka vibrācija mēdz parādīties arī tikai virs 100 km/h. Viegls drebeklis pie 110 km/h man atgādina savu iepriekšējo auto, kad riepas bija paplikas un nebija pavasarī nobalansētas, jo uzskatīju ka tik plikām nav vērts. Pie 80-90km/h, tad jau riepas ir labi uzsistas.
Re:KurBads: Sonett II V4
Man reiz dubļi pielipa disku iekšpusē un kratīja tikai virs 100 km/h.
pamēģini priekšējus riteņus nomainīt vietām ar aizmugurējiem un salīdzini, vai kas ir izmainījies.
pamēģini priekšējus riteņus nomainīt vietām ar aizmugurējiem un salīdzini, vai kas ir izmainījies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:KurBads: Sonett II V4
Ja dubļi pielīp, mainīt nav vērts. Vieglāk nomazgāt diskus :laugh:KoreFun wrote:Man reiz dubļi pielipa disku iekšpusē un kratīja tikai virs 100 km/h.
pamēģini priekšējus riteņus nomainīt vietām ar aizmugurējiem un salīdzini, vai kas ir izmainījies.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: Sonett II V4
Manuprāt, tu vēljoprojām pārāk satraucies, ka tas auto varētu izjukt gabalos un ka viss, uz ko tas ir spējīgs ir tikai stāvēt izstādēs. :) Pēdējoreiz, kad braucu ar 96, no Siguldas līdz Rīgai atvilku ar 120, kas ir ~4000rpm - eļļu ne pilīti neapēda B) Tas, ko es vēlos teikt ir - tev mazāk jāsatraucas un vairāk jābauda tas auto, ne par velti viņam iepriekšējais saimnieks(-i) ir salikuši tos upgreidus ;)KurBads wrote: ko tomēr vairāk sliecos norakstīt uz vecumu un to, ka tam auto šāds ātrums ilgstoši īsti vairs nav piemērots.
P.S. Tomēr labāk nobalansē tos riteņus :)
900aero clubsport #8
Re:KurBads: Sonett II V4
ziedoniz wrote:
Tas, ko es vēlos teikt ir - tev mazāk jāsatraucas un vairāk jābauda tas auto, ne par velti viņam iepriekšējais saimnieks(-i) ir salikuši tos upgreidus ;)
quote]
+1 par šito!
Tas, ko es vēlos teikt ir - tev mazāk jāsatraucas un vairāk jābauda tas auto, ne par velti viņam iepriekšējais saimnieks(-i) ir salikuši tos upgreidus ;)
quote]
+1 par šito!
Re:KurBads: Sonett II V4
Nu pirmā rindkopa neattiecās uz otru:Pzudushais wrote:Ja dubļi pielīp, mainīt nav vērts. Vieglāk nomazgāt diskus :laugh:KoreFun wrote:Man reiz dubļi pielipa disku iekšpusē un kratīja tikai virs 100 km/h.
pamēģini priekšējus riteņus nomainīt vietām ar aizmugurējiem un salīdzini, vai kas ir izmainījies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:KurBads: Sonett II V4
auto izturēja INTSAAB2009, t.sk., NASCAR ovālu uz 120 km/h, čūsku ar čīkstošām riepām un slideno apli ar 3 "norāvieniem". 240 kmh nonstopā uz un no pasākuma vietas bija OK, tomēr ir diezgan skaidrs, ka riepa(s) kaut kur met un nepieciešama vismaz balansēšana vai pat jauna gumija (pašlaik stāv kaut kāda US/korejas "Metric" riepa ar labu diezgan svaigu protektoru ...ziedoniz wrote:Manuprāt, tu vēljoprojām pārāk satraucies, ka tas auto varētu izjukt gabalos un ka viss, uz ko tas ir spējīgs ir tikai stāvēt izstādēs. :) Pēdējoreiz, kad braucu ar 96, no Siguldas līdz Rīgai atvilku ar 120, kas ir ~4000rpm - eļļu ne pilīti neapēda B) Tas, ko es vēlos teikt ir - tev mazāk jāsatraucas un vairāk jābauda tas auto, ne par velti viņam iepriekšējais saimnieks(-i) ir salikuši tos upgreidus ;)KurBads wrote: ko tomēr vairāk sliecos norakstīt uz vecumu un to, ka tam auto šāds ātrums ilgstoši īsti vairs nav piemērots.
P.S. Tomēr labāk nobalansē tos riteņus :)
atklāju arī, ka auto sāk slīdēt sajūgs. Pagaidām gan tikai 4.ātrumā un sirsnīgi iespiežot gāzi, tomēr skaidrs, ka sajūga maiņa nav aiz kalniem (diemžēl tas ir engine-out pasākums).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
KM vai KM/H?KurBads wrote:auto izturēja INTSAAB2009, t.sk., NASCAR ovālu uz 120 km/h, čūsku ar čīkstošām riepām un slideno apli ar 3 "norāvieniem". 240 kmh nonstopā uz un no pasākuma vietas bija OK, tomēr ir diezgan skaidrs, ka riepa(s) kaut kur met un nepieciešama vismaz balansēšana vai pat jauna gumija (pašlaik stāv kaut kāda US/korejas "Metric" riepa ar labu diezgan svaigu protektoru ...ziedoniz wrote:Manuprāt, tu vēljoprojām pārāk satraucies, ka tas auto varētu izjukt gabalos un ka viss, uz ko tas ir spējīgs ir tikai stāvēt izstādēs. :) Pēdējoreiz, kad braucu ar 96, no Siguldas līdz Rīgai atvilku ar 120, kas ir ~4000rpm - eļļu ne pilīti neapēda B) Tas, ko es vēlos teikt ir - tev mazāk jāsatraucas un vairāk jābauda tas auto, ne par velti viņam iepriekšējais saimnieks(-i) ir salikuši tos upgreidus ;)KurBads wrote: ko tomēr vairāk sliecos norakstīt uz vecumu un to, ka tam auto šāds ātrums ilgstoši īsti vairs nav piemērots.
P.S. Tomēr labāk nobalansē tos riteņus :)
atklāju arī, ka auto sāk slīdēt sajūgs. Pagaidām gan tikai 4.ātrumā un sirsnīgi iespiežot gāzi, tomēr skaidrs, ka sajūga maiņa nav aiz kalniem (diemžēl tas ir engine-out pasākums).
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:KurBads: Sonett II V4
protams KM. Kļūda.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7