KurBads: Sonett II V4
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: Sonett II V4
Ja patēriņš ir normāls, tad tas nebūs sūknis.
Kad līdzīgam motoram kā tev ir caura sūkņa membrāna, zem ~17l/100km ir nereāli palīst.
Un es itkā visu nosaucu, tālākais pēc interneta diagnostikas, ja tu par bākas galu esi 100% drošs ir pārjaukt karbūzi.
Bet realitātē bez darbināšanas benzīns nevar izgarot caur motora galu.
Vai tev apkaimē nedzīvo čigāni?
Kad līdzīgam motoram kā tev ir caura sūkņa membrāna, zem ~17l/100km ir nereāli palīst.
Un es itkā visu nosaucu, tālākais pēc interneta diagnostikas, ja tu par bākas galu esi 100% drošs ir pārjaukt karbūzi.
Bet realitātē bez darbināšanas benzīns nevar izgarot caur motora galu.
Vai tev apkaimē nedzīvo čigāni?
900aero clubsport #8
Re:KurBads: Sonett II V4
nu 17 l/100km toč nav.
būs jāpārjauc benzīna sūknis un karburators.
čigāni - esmu pārliecināts, ka garāžā viņu nav.
būs jāpārjauc benzīna sūknis un karburators.
čigāni - esmu pārliecināts, ka garāžā viņu nav.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Visas sitas auto busanas ir parcelusas kaut kad nezinama nakotne, patreiz ir citas prioritates.KurBads wrote:patēriņš manam ir normāls, bet tā mistiskā benzīna izgaišana stāvot garāžā liecina par noplūdi miera stāvoklī.ZingZeng wrote:Kad nopirku pirmo 99to 1993.g. tam nesledzas nost adata un viss liekais pileja uz motora, patreins bija ap ~18-19 litriem uz simtinu, bet pilesana notika tikai braucot, kad apstajos nekas vairs nepileja, piedevam 99tam karbulis ir pavisam cita vieta neka Sonettam.
btw, ceru, ka Tavos plānos joprojām ir Sonett, jo pirms kāda laika Tu to nopietni apsvēri (varbūt TX konstruktors joprojām ir tur - varētu būt labs variants, jo tas ir/bija samērā ekskluzīvs V4, tik čakars ar atvešanu)?
Lai gan ja kersos kadam vecajam klat, tad primari apskatisu Triumph TR3A un/vai Austin Healey 3000, tikai pec tam skatisos Sonettu virziena.
Re:KurBads: Sonett II V4
nū, tie jau būs ekskluzīvi eksemplāri. Lai tas brīdis pienāk ātri!ZingZeng wrote:
Visas sitas auto busanas ir parcelusas kaut kad nezinama nakotne, patreiz ir citas prioritates.
Lai gan ja kersos kadam vecajam klat, tad primari apskatisu Triumph TR3A un/vai Austin Healey 3000, tikai pec tam skatisos Sonettu virziena.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
juhuuuu ... :cheer:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: Sonett II V4
Apsveicu. :)
Vai arī tajā Eiropas galā vajag apzagt banku, lai šādus iepirktu? :)
Vai arī tajā Eiropas galā vajag apzagt banku, lai šādus iepirktu? :)
900aero clubsport #8
Re:KurBads: Sonett II V4
teiksim tā, sanāca fair deal. Bet man vairs nav Soccerball`u.ziedoniz wrote:Apsveicu. :)
Vai arī tajā Eiropas galā vajag apzagt banku, lai šādus iepirktu? :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: Sonett II V4
KurBads wrote:teiksim tā, sanāca fair deal. Bet man vairs nav Soccerball`u.ziedoniz wrote:Apsveicu. :)
Vai arī tajā Eiropas galā vajag apzagt banku, lai šādus iepirktu? :)
Nu es jau nu teiktu, ka tu esi ieguvējs :)
900aero clubsport #8
Re:KurBads: Sonett II V4
Piekrītu.
Šiem diskiem gan kaut kād smilšu strūklas + krāsas terapija prasās pilnai laimei.
p.s. šeit ir pieejams Sonett III, 1971.g. par kaut kādiem 3700 EUR. Dzeltens.
Tomēr nekas izcils tur nav.
Šiem diskiem gan kaut kād smilšu strūklas + krāsas terapija prasās pilnai laimei.
p.s. šeit ir pieejams Sonett III, 1971.g. par kaut kādiem 3700 EUR. Dzeltens.
Tomēr nekas izcils tur nav.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
atkal nostaigāju apkārt Sonett`am meklējot degvielas noplūdes pēdas. nekā. viss sauss.
vienīgais, kas liecina par benzīnu, ir karburators. piebāžot degunu pie filtra jūtams reāls benzīna smārds, lai arī mašīna nav rūcināta ilgu laiku.
Vai tas ir normāli? vai neliecina par to, ka kaut kādā veidā benzīns iet cauri karbulim un tvaiko?
vienīgais, kas liecina par benzīnu, ir karburators. piebāžot degunu pie filtra jūtams reāls benzīna smārds, lai arī mašīna nav rūcināta ilgu laiku.
Vai tas ir normāli? vai neliecina par to, ka kaut kādā veidā benzīns iet cauri karbulim un tvaiko?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Karbuļu ostīšana var novest pie atkarības! :laugh:
Nav karbuļu, kas nesmirdētu pēc benžuka.
Karbuļi allaž smird, jo viena no karbuļa sastāvdaļām ir pludiņkamera,
kurā paliek zināms daudzums benžuka, kurš, protams, lēnā garā tvaiko un kairina nāsi.
Ja vien benžukbāka neatrodas augstāk par karbuli,
tad nav iespējama situācija, ka karbulis savā nodabā
lēnām nosūc benžuku no bākas un ļaunprātīgi to izlieto savām vajadzībām.
:)
Nav karbuļu, kas nesmirdētu pēc benžuka.
Karbuļi allaž smird, jo viena no karbuļa sastāvdaļām ir pludiņkamera,
kurā paliek zināms daudzums benžuka, kurš, protams, lēnā garā tvaiko un kairina nāsi.
Ja vien benžukbāka neatrodas augstāk par karbuli,
tad nav iespējama situācija, ka karbulis savā nodabā
lēnām nosūc benžuku no bākas un ļaunprātīgi to izlieto savām vajadzībām.
:)
Re:KurBads: Sonett II V4
nuu ... bākas un karbuļa augstuma attiecības uz sitienu precīzi nepateikšu. Varētu būt karbulis kaut kur bākai pa vidu.Nīgrais wrote:Karbuļu ostīšana var novest pie atkarības! :laugh:
Nav karbuļu, kas nesmirdētu pēc benžuka.
Karbuļi allaž smird, jo viena no karbuļa sastāvdaļām ir pludiņkamera,
kurā paliek zināms daudzums benžuka, kurš, protams, lēnā garā tvaiko un kairina nāsi.
Ja vien benžukbāka neatrodas augstāk par karbuli,
tad nav iespējama situācija, ka karbulis savā nodabā
lēnām nosūc benžuku no bākas un ļaunprātīgi to izlieto savām vajadzībām.
:)
bet vai benzīns drīkstētu tikt garām sūknim (mehāniskajam) uz pašteci un vai karbulis drīkstētu laist kaut nedaudz, tomēr garām un tvaikot ārā?
Varbūt sūkņa vārsti nenoslēdzas pietiekami labi?
Bet pie visa šā - benzīnas plastmasas caurspīdīgais filtriņš ir tukšs (OK, šobrīd arī bāka gandrīz tukša iztvaikojusi) ...
Netieku skaidrs - nu kā var pusbāka reāli iztvaikot mašīnai nekustoties? Un garāžā pastāvīgs benzīna smārds. Nekāda mitruma itkā nekur nav.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Ja šajā brīdī bāka ir tukša,tad pamēģini noņemt degvielas trubiņu,kas pienāk no bākas uz sūkni,un pa to papumpēt iekšā gaisu,bākas virzienā...Ja gaiss nāks laukā pie uzpildes korķa,tad arī to vajadzētu noblīvēt...Veicot šādu experimentu sapratīsi vai bākai ir kāds lieks caurums,jeb tomēr jāmeklē sūkņa-karburatora virzienā.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: Sonett II V4
Varbūt iespējams, ka bākas pati augša ir pludiņkameras līmenī, kā tā bāka ir itkā zemāk, ja mašīna nestāv ar purnu uz leju. Es gan arī domāju, ka bāka nevar iztvaikot caur karburatoru, lai bāka reāli iztvaikotu, ir vajadzīgs reāli liels caurums. Jo kā tad mašīnās, kas nostāv gadiem, vēljoprojām saglabājas benzīns? Un nevienai degvielas sistēma nav no hermētiskākajām. Es meklētu bākas galā, pirms benzīnsūkņa. Var arī viens ar pumpi iepumpēt gaisa spiediedienu pie sūkņa virzienā uz bāku un otrs tikmēr pamatīgi izpētīt visu maģistrāli, vaitā kaut kur nelaiž garām.
vai tu esi pētījis mašīnas apakšu, vai anti korozijas slānis nav palicis tāds mīksts un ķepīgs kaut kur dēļ tā, ka tur sulo benzīns? Vai esi pētījis degvielas maģistrāli, savienojuma vietas?
vai tu esi pētījis mašīnas apakšu, vai anti korozijas slānis nav palicis tāds mīksts un ķepīgs kaut kur dēļ tā, ka tur sulo benzīns? Vai esi pētījis degvielas maģistrāli, savienojuma vietas?
900aero clubsport #8
Re:KurBads: Sonett II V4
Jāliek mierā sūknis un karbulis, nevajag nodarbināt prātu ar sireālām idejām.
Nezinu kā ir dotajam eksemplāram, bet zinot to, ka tais laikos bākas bija taisītas no bleķa ar tā laika tehnoloģijām (kopā sametinātas divas atsevišķi štancētas bļodas), būtu derīgi meklēt rūsas izēstus caurumus.
Ja bāka novietota horizontāli, tad vājā vieta parasti ir salaiduma vieta, kas veido tādu kā plauktiņu, kur sakrājas dubļi un ūdeņi. Tur pa perimetru arī veidojas
n-100 caurumiņu, pa kuriem sūcas benžuks, paliek tur pat uz plauktiņa un pamazām iztvaiko, līdz benžuka līmenis nenokrītas zemāk par šiem caurumiem.
Skat BMW bāku:
Ar bultu uzzīmēju vārgo vietu.
Protams, kā jau kungi iepriekš minēja, derīgi būtu bākai veikt pneumopārbaudi. Tikai nevajag aizmirst, ka visām šīm bākām obligāti ir ventilācijas kanāls ar ārpasauli, t.i. viņas nav hermētiskas. Pūtīsi iekšā pa trubu no benzīnsūkņa puses - pa ventilācijas kanālu gaiss nāks laukā - vot i viss eksperiments. :laugh:
Veiksmi! :)
P.S.
KurBad, esi draugs, izņem to vājprātīgo palagu ar diskiem, nečakarē taču kopā pats sava topika lapas formātu. :angry:
Nezinu kā ir dotajam eksemplāram, bet zinot to, ka tais laikos bākas bija taisītas no bleķa ar tā laika tehnoloģijām (kopā sametinātas divas atsevišķi štancētas bļodas), būtu derīgi meklēt rūsas izēstus caurumus.
Ja bāka novietota horizontāli, tad vājā vieta parasti ir salaiduma vieta, kas veido tādu kā plauktiņu, kur sakrājas dubļi un ūdeņi. Tur pa perimetru arī veidojas
n-100 caurumiņu, pa kuriem sūcas benžuks, paliek tur pat uz plauktiņa un pamazām iztvaiko, līdz benžuka līmenis nenokrītas zemāk par šiem caurumiem.
Skat BMW bāku:
Ar bultu uzzīmēju vārgo vietu.
Protams, kā jau kungi iepriekš minēja, derīgi būtu bākai veikt pneumopārbaudi. Tikai nevajag aizmirst, ka visām šīm bākām obligāti ir ventilācijas kanāls ar ārpasauli, t.i. viņas nav hermētiskas. Pūtīsi iekšā pa trubu no benzīnsūkņa puses - pa ventilācijas kanālu gaiss nāks laukā - vot i viss eksperiments. :laugh:
Veiksmi! :)
P.S.
KurBad, esi draugs, izņem to vājprātīgo palagu ar diskiem, nečakarē taču kopā pats sava topika lapas formātu. :angry: