KurBads: Sonett II V4

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

njuu ... doma bija tāda, ka ar svaru jāpabraukā pirms apskates sirsnīgākā režīmā un jāizšūpina un jāiesilda amortiņi, lai viņi pielāgotos tādam režīmam un kļūtu cietāki (tā arī US vintage saabu speci minēja, ka šitie amortiņi grib, lai viņus uzsilda ...). TāpĒc arī svars. Nebij jau daudz, nu kādi 30 kg varbūt (ko tad tajā 25 x 60 x 80 cm caurumā var vispār iekraut.

nezinu, kaut kas jau īsti viņiem nav, jo ar rokām forši var to mašīnu uzšūpot un arī braucot uz lielākiem pamakiem jūt ka pakaļa nav akurāt pielikusi pie asfalta.

KUR un KĀDUS amortiņus ņemt?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

nu kā var šitādam TA neiedot? :P

Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Arnijs »

KurBads wrote:
KUR un KĀDUS amortiņus ņemt?
Kaut vai Žiguļa! Vajag zināt tikai garumu, gājienu un stiprinājumus.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Normunds »

Tie neder. Jāņem no Volgas.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

un ja nopietni - pēc mašīnas modeļa man kāds spēs piegādāt vai tomēr jāņem rats nost un jāmēra? Kādā veidā varu nomērīt gājienu?

itkā derot šitie
http://www.woodys-auto-supply.com/auto- ... =MON-31029 58 $ par diviem ar visu piesūtīšanu.

Lūk KONI, kas vairs netiek ražoti, numuri.
Front: 80-1238
Rear: 80-1437

Vai gāzes amīšus kāds LV restaurē? Varbūt vērts vienkārši noņemt un sataisīt savējos?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Ir aizdomas, ka tas auto patiešām kaut kur laiž garām degvielu, kas stāvot vienkārši izgaro. Par to liek domāt bez braukšanas krītošais degvielas līmenis bākā, kā arī pastāvīgais benzīna smārds garāžā.
Kaut kas karburatora rajonā ir mitrs. Degvielas filtrā uz pusīti visu laiku skalojas benzīns, nekas tātad atpakaļ neaizplūst un augšā arī neiet.
Normunds reiz kaut kur minēja par degvielas sūkni un membrānu ...?

Kur meklēt "caurumu"?

Paldies jau iepriekš!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by gustavs »

Tas gan ir stāsts ne par saab markas automobīli, taču toreiz pie vainas bija sarūsējis "kakliņš"(vieta pa kuru lej degvielu, savienojuma vietā pie bākas). Līdz ar to smaka salonā utt.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

es vienkārši nespēju noticēt, ka šādā veidā var "nogarot" pusbāka ...
bāka, kakliņš itkā sausi.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by gustavs »

Nu nez, kā jau zināms benzīns diezgan ātri izgaro, līdz ar to, faktisko vietu, ja reiz tas ir caurums bākā, Tu varēsi ieraudzīt autiņu žvangojot vaiarī vnk bāku noņemot.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

ja tā ir bāka, tad vai nu kaut kur reāli pilētu zemē vai arī, lai izgarotu miera stāvoklī, bākas augšpusē būtu jābūt lielam caurumam.

drīzāk lieku uz to, ka spiediens, ko rada tie 50 litri bākā spiež benzīnu uz priekšu pa degvielas vadu un tas kaut kur lien ārā un izgaro.

Normund, kur īsti teici meklēt problēmu - degvielas sūkņa membrāna? karburators?

Varbūt vienkārši jāuzliek krāns benzīna vadā?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by ZingZeng »

KurBad, pa kurieni tev iet degvielas slaukas - pa salona gridu vai apaksa zem gridas ?
Esmu vienreiz redzejis caurrusejusas degvielas slaukas, iedomajos, ka varbut tas varetu but iemesls.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:ja tā ir bāka, tad vai nu kaut kur reāli pilētu zemē vai arī, lai izgarotu miera stāvoklī, bākas augšpusē būtu jābūt lielam caurumam.

drīzāk lieku uz to, ka spiediens, ko rada tie 50 litri bākā spiež benzīnu uz priekšu pa degvielas vadu un tas kaut kur lien ārā un izgaro.

Normund, kur īsti teici meklēt problēmu - degvielas sūkņa membrāna? karburators?

Varbūt vienkārši jāuzliek krāns benzīna vadā?
Šajā pat topikā tam visam bija jābūt rakstītam.
Vai tu esi apskatījies visu degvielas maģistrāli? Pārbaudījis, vai tā tur kaut nelielu spiedienu? Noņēmis un izjaucis degvielas sūkni - kur tad citur tā membrāna būs. Nomainījis visas degvielas sistēmas gumijas šļaukas? Pārbaudījis kas notiek ar degvielas līmeņa datčiku? Pārbaudījis degvielas bākas kakliņu kā jau Gustavs minēja?

Ja benzīns no bākas spiestos uz priekšu, tad karburatormotori pēc ilgākas stāvēšanas lektu uz pusapgriezienu. Tā nav. Viņš plūst atpakaļ.

Vai tev tā pusbāka pazuda bez darbināšanas?
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:
KurBads wrote:ja tā ir bāka, tad vai nu kaut kur reāli pilētu zemē vai arī, lai izgarotu miera stāvoklī, bākas augšpusē būtu jābūt lielam caurumam.

drīzāk lieku uz to, ka spiediens, ko rada tie 50 litri bākā spiež benzīnu uz priekšu pa degvielas vadu un tas kaut kur lien ārā un izgaro.

Normund, kur īsti teici meklēt problēmu - degvielas sūkņa membrāna? karburators?

Varbūt vienkārši jāuzliek krāns benzīna vadā?
Šajā pat topikā tam visam bija jābūt rakstītam.
Vai tu esi apskatījies visu degvielas maģistrāli? Pārbaudījis, vai tā tur kaut nelielu spiedienu? Noņēmis un izjaucis degvielas sūkni - kur tad citur tā membrāna būs. Nomainījis visas degvielas sistēmas gumijas šļaukas? Pārbaudījis kas notiek ar degvielas līmeņa datčiku? Pārbaudījis degvielas bākas kakliņu kā jau Gustavs minēja?

Ja benzīns no bākas spiestos uz priekšu, tad karburatormotori pēc ilgākas stāvēšanas lektu uz pusapgriezienu. Tā nav. Viņš plūst atpakaļ.

Vai tev tā pusbāka pazuda bez darbināšanas?
1. degvielas maģistrāle - viss apmēram sauss, bet mitrums karburatora apkaimē. Uz spiedienu neko baudījis neesmu, degvielas trubiņas ir nesen mainītas (pirms nonākšanas manā īpašumā).
2. Degvielas līmeņa datčiks tika izņemts un apkopts, tas rāda pareizi.
3. Bākas kakliņš - sauss.
4. Benzīnam nebūtu jāspiežas uz priekšu. Pieņemu, ka manā gadījumā vienkārši kaut kas ir pušu. Tas, ka karbuļa rajonā ir mitrums un tas, ka benzīns pazūd stāvot, liek domāt, ka tas tomēr spiežas kaut kam garām un izgaro.
5. Tātad, jānoņem degvielas sūknis un jānovērtē membrāna? Bet, ja tā būtu pušu, tad taču viņš vispār nepumpētu ...? vai vienkārši tam sūknim prasās tikt izjauktam un atpakaļ saliktam?

ZZ, degvielas caurulītes iet pa salona grīdu. tās ir jaunas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by ZingZeng »

Kad nopirku pirmo 99to 1993.g. tam nesledzas nost adata un viss liekais pileja uz motora, patreins bija ap ~18-19 litriem uz simtinu, bet pilesana notika tikai braucot, kad apstajos nekas vairs nepileja, piedevam 99tam karbulis ir pavisam cita vieta neka Sonettam.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

ZingZeng wrote:Kad nopirku pirmo 99to 1993.g. tam nesledzas nost adata un viss liekais pileja uz motora, patreins bija ap ~18-19 litriem uz simtinu, bet pilesana notika tikai braucot, kad apstajos nekas vairs nepileja, piedevam 99tam karbulis ir pavisam cita vieta neka Sonettam.
patēriņš manam ir normāls, bet tā mistiskā benzīna izgaišana stāvot garāžā liecina par noplūdi miera stāvoklī.

btw, ceru, ka Tavos plānos joprojām ir Sonett, jo pirms kāda laika Tu to nopietni apsvēri (varbūt TX konstruktors joprojām ir tur - varētu būt labs variants, jo tas ir/bija samērā ekskluzīvs V4, tik čakars ar atvešanu)?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply