KurBads: Sonett II V4
Re:KurBads: Sonett II V4
Noteikti!!:woohoo:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:KurBads: Sonett II V4
Apsveicu ar vērtīgu papildinājumu!
Re:KurBads: Sonett II V4
foto pirmajā postā salaboti, tagad redzami arī tumbnaili.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Riktīgs Poršs:woohoo:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:KurBads: Sonett II V4
Ir viena problēma šim auto :)
Viegli iekāpt krēslā ar kāju :D
Viegli iekāpt krēslā ar kāju :D
Re:KurBads: Sonett II V4
??? :dry: Vai domāji, ka kāpjot iekšā un pirmo liekot kāju ieliksi to sēdeklī un nevis uz grīdas kā pienākās? Varbūt, bet cik nu reizes pa šīm dienām esmu līdis iekšā, nekas tāds gadījies nav.mixeris wrote:Ir viena problēma šim auto :)
Viegli iekāpt krēslā ar kāju :D
Problēmas rada labās kājas dabūšana otr-pus stūrei, t.i., kāja (augšstilbs) iesēžoties sanāk tik augstu, ka stūre trauscē un ir nedaudz jāpalokās/jāpiešaujās paspiest kāju apakš stūrei.
Pārsteidzoši daudz vietas kājām, BET ar saviem 180cm es esmu ļoti tuvu tai robežai, kas vispār Sonett`ā var ielīst. Šim auto vēl ir iestrādāta lūka, kas atņem ~ 2cm no griesu augstuma, un tā tā tik vien izdod vietu galvai.
So, ja Jums ir 182+, Sonett`ā neielīdīsies vai arī galva būs jānoliec vai jāizbāž pa logu :laugh:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Šāda problēma man bija, kad braukāju ar MB 190 :( :laugh: . Vajadzēja zem stūres sākumā bāzt ceļgalu lai izdabūtu kāju stūrei pa apakšu, bet nu tam mersim bija stūre kā autobusam :laugh:KurBads wrote:
Problēmas rada labās kājas dabūšana otr-pus stūrei, t.i., kāja (augšstilbs) iesēžoties sanāk tik augstu, ka stūre trauscē un ir nedaudz jāpalokās/jāpiešaujās paspiest kāju apakš stūrei.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:KurBads: Sonett II V4
Tāda problēma ir visiem MB, kuriem ir lielā orģinālā stūre. 190tajam, w124, w126.. Uzliku mazu ērtu koka stūrīti uz 13.5" vai 14" un pilnīgi cits brauksanas prieks, kad nav jāsien gājas mezglā kāpjot MB.
Un KurBad- tagad Tu zini kā man ir c900.. :)
Un KurBad- tagad Tu zini kā man ir c900.. :)
Re:KurBads: Sonett II V4
:laugh:alnislacis wrote:Un KurBad- tagad Tu zini kā man ir c900.. :)
man ir kolēģis, kam ir pāri 2m un viņš pārvietojas ar Toyo Corolla. Amizants ir skats, ka viņam ceļgali ir apmēram stūrei pa vidu (augstumā) un stūre iespiesta starp kājām kā tādam kartingam. Lieki piebilst, ka sēdeklis arī ir uz MAX atbīdīts atpakaļ. Toties spuldzītes mājās nav problēmu nomainīt :P
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:KurBads: Sonett II V4
You hurt my fillings, man..
Un diez vai Tavam kolēģim ir tāds braukšanas prieks ar Corollu, kā man ar c900 (ja vien tā nav 70to gadu carolla)
Un diez vai Tavam kolēģim ir tāds braukšanas prieks ar Corollu, kā man ar c900 (ja vien tā nav 70to gadu carolla)
Re:KurBads: Sonett II V4
update:
Bildes skatamies šeit
http://s33.photobucket.com/albums/d52/Z ... ?start=all
Pagaidām vienīgā lieta, kas nestrādā, ir šī - logu tīrītaju motors. Kāpēc uz visiem 3 vadiem man ir kontakts, pie tam tad, kad oglītes ir atvilktas nost no rotora ...?
Bildes skatamies šeit
http://s33.photobucket.com/albums/d52/Z ... ?start=all
Pagaidām vienīgā lieta, kas nestrādā, ir šī - logu tīrītaju motors. Kāpēc uz visiem 3 vadiem man ir kontakts, pie tam tad, kad oglītes ir atvilktas nost no rotora ...?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:KurBads: Sonett II V4
Nebiju redzējis atbruņotu Sonett II (dzīvē joprojām neesmu)- tā priekša tāda ir stock vai ne?
Re:KurBads: Sonett II V4
Jā, viss ir stock, virsbūves priekšējā daļa (purns) ir nedaudz modificēts, lai dotu fiziski vietu WEBER karburatoram ar gaisa filtru.alnislacis wrote:Nebiju redzējis atbruņotu Sonett II (dzīvē joprojām neesmu)- tā priekša tāda ir stock vai ne?
Sonett II purns ir šādā veidā pilnībā attaisāms/nolokām uz priekšu. Sonett III purns ir pieskrūvēts un piekļūšana motoram ir pa mazo atveramo lūku virspusē.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
:cheer: otrdien izgāju Oldtimer tehnisko apskati, kam vajadzētu ļaut man piereģistrēt auto kā OLDTIMER.
Apskate ļoti simboliska, tikai gaitā jānobremzē, lai redzētu, ka bremzes vispār IR, kā arī tika pacelts uz pacēlāja un pakratīta priekša pārbaudot stūres pirkstus, šranīrus ... tas viss.
Tiesa, tas nozīmē, ka auto var tikt lietots kā OLDTIMER - 25 km rādiusā ap domicilu kā testdraivi un braucieniem uz meetingiem/izstādēm/retro auto tūrēm utml.
Braukt uz apskati varēju ar numuriem no sava otra auto, pirmo reiz 3-4 km pabiju uz šosejas un paatrinājos līdz kādiem 100-110 km/h :woohoo: tīri neko, tik rūciens gan pamatīgs :P
p.s. Paldies tam, kurš izdzēsa bildes un ielika linku. Bik` labāk ir, bet vai tiešām tas nozīmē, ka šī platforma nespēj pavilkt topikus ar bildēm ...? Tur neko darīt nevar? Man domāt, ka projektu topikos bildes ir ļoti nozīmīgas, bet te mēs uzkārāmies jau pie 10+ bildēm.
Apskate ļoti simboliska, tikai gaitā jānobremzē, lai redzētu, ka bremzes vispār IR, kā arī tika pacelts uz pacēlāja un pakratīta priekša pārbaudot stūres pirkstus, šranīrus ... tas viss.
Tiesa, tas nozīmē, ka auto var tikt lietots kā OLDTIMER - 25 km rādiusā ap domicilu kā testdraivi un braucieniem uz meetingiem/izstādēm/retro auto tūrēm utml.
Braukt uz apskati varēju ar numuriem no sava otra auto, pirmo reiz 3-4 km pabiju uz šosejas un paatrinājos līdz kādiem 100-110 km/h :woohoo: tīri neko, tik rūciens gan pamatīgs :P
p.s. Paldies tam, kurš izdzēsa bildes un ielika linku. Bik` labāk ir, bet vai tiešām tas nozīmē, ka šī platforma nespēj pavilkt topikus ar bildēm ...? Tur neko darīt nevar? Man domāt, ka projektu topikos bildes ir ļoti nozīmīgas, bet te mēs uzkārāmies jau pie 10+ bildēm.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
OLDTIMER variants dažādu iemeslu dēļ negāja cauri. Nācās veikt pilnu tehnisko apskati, lai reģistrētu uz normāliem numuriem.
Rezultāts: - aizmugures bremzes, rokasbremze, bremžu šķidruma noplūde, neesošs miglas lukturis, korozija, eļļas vai dzeses šķidruma noplūde
OK, ķeramies pie darba :).
Attaisot aizmugures riteņus, ir redzams, ka viens cilindrītis ieķīlējis no vienas puses, otrs arī ieķīlējis un brīvajā pusē papildus tam tek.
Galvenais bremžu cilindrs slapjš un aprūsējis.
Ilgi nevilcinoties tiek pasūtītas detaļas no www.skandix.de (iesaku!)
Ieliku aizmugurē jaunus cilindrīšus un bremžu lokus, pieregulēju ar augšējo regulēšanas konisko skrūvi, notestēju - STRĀDĀ!!! Protams, tas viss ļāva arī roķenei tikt pieregulētai normāli.
Izjaucu, notīrīju, nokrāsoju galveno bremžu cilindru un ieliku jaunas gumijas - pilnu remkomplektu (lai arī sūce, šķiet, bija vienkārši gar augšējo vāku.
Gaisoju bremzes, atjaucu un izspaidu arī priekšējos cilindrīšus, viss strādā.
Darba gaitā tiek nogriezta viena cietā bremžu trubiņa (bija nopietni "piekaltusi" iekš skrūvējamā uzgaļa pie cilindrīša). Tā tiek uztaisīta no jauna pēc garuma, pielocīta kā nepieciešams un nomainīta.
Miglas lukturis - nekad Sonett nav ticis aprīkots no rūpnīcas ar tādu, bet šeit lūk BE vīriņiem vajag. Nu labi, nopirrku kvadrātisku lukturi un pieskrūvēju uz aizmugures vāka, pievienoju vienam brīvam panelī esošam orriģinālajam slēdzim un viss kārtībā.
Korozija - problēma bija tā, ka zem sulojošā galvenā bremžu cilindra no eļļas bija nogājis viss melnā piķa slānis, protams, viss norūsējis. To skrāpēju ar drāšu birsti, attaukoju, uzliku rūsas pārveidotājus, pēc tam krāsoju ar grunti un pēc tam ar pūšamo piķi. Darīts.
Eļļas vai dzeses šķidruma noplūde? Reta pile zem eļļas noliešanas skrūves un kārbas eļļas skrūves. Viss rūpīgi noslaucīts.
Nu ko - atkārtota apskate - un gaqndrīz, gandrīz :( viens aizmugures ritenis bremzē jau nedaudz pats no sevis, tā nedrīkstot būt ... saku, ka zinu, kur vaina, lai ļauj man ar atslēgu pagriezt vienu skrūvi pusapgriezienu ārā un viss būs perfekti. Nē, teh.apsk. stacija nav nekāda garāža. Brauc prom!
OK, izbraucu ārā, samaksāju par skati un paņem "sarkano" papīru (slimības lapu). Noguļos pie riteņa, pagriežu regulēšanas skrūvi un dodos ap stūri, lai ietu skati vēlreiz.
BINGO, Bremzes strādā, nekas neķeras un tests ir pozitīvs.
Samaksāju vēlreiz par skati :angry: toties MAN IR IZIETA PILNA TEHNISKĀ APSKATE :woohoo: ikdienas satiksmei!!! Kas priekš 40 gadus veca auto, man šķiet, liels sasniegums.
Tagad tikai reģistrācija un numuri, kas diemžēl varētu būt jāgaida ~2 nedēļas. Tas nozīmē, ka uz INTSAAB2009 šis auto var arī nepaspēt ...
Rezultāts: - aizmugures bremzes, rokasbremze, bremžu šķidruma noplūde, neesošs miglas lukturis, korozija, eļļas vai dzeses šķidruma noplūde
OK, ķeramies pie darba :).
Attaisot aizmugures riteņus, ir redzams, ka viens cilindrītis ieķīlējis no vienas puses, otrs arī ieķīlējis un brīvajā pusē papildus tam tek.
Galvenais bremžu cilindrs slapjš un aprūsējis.
Ilgi nevilcinoties tiek pasūtītas detaļas no www.skandix.de (iesaku!)
Ieliku aizmugurē jaunus cilindrīšus un bremžu lokus, pieregulēju ar augšējo regulēšanas konisko skrūvi, notestēju - STRĀDĀ!!! Protams, tas viss ļāva arī roķenei tikt pieregulētai normāli.
Izjaucu, notīrīju, nokrāsoju galveno bremžu cilindru un ieliku jaunas gumijas - pilnu remkomplektu (lai arī sūce, šķiet, bija vienkārši gar augšējo vāku.
Gaisoju bremzes, atjaucu un izspaidu arī priekšējos cilindrīšus, viss strādā.
Darba gaitā tiek nogriezta viena cietā bremžu trubiņa (bija nopietni "piekaltusi" iekš skrūvējamā uzgaļa pie cilindrīša). Tā tiek uztaisīta no jauna pēc garuma, pielocīta kā nepieciešams un nomainīta.
Miglas lukturis - nekad Sonett nav ticis aprīkots no rūpnīcas ar tādu, bet šeit lūk BE vīriņiem vajag. Nu labi, nopirrku kvadrātisku lukturi un pieskrūvēju uz aizmugures vāka, pievienoju vienam brīvam panelī esošam orriģinālajam slēdzim un viss kārtībā.
Korozija - problēma bija tā, ka zem sulojošā galvenā bremžu cilindra no eļļas bija nogājis viss melnā piķa slānis, protams, viss norūsējis. To skrāpēju ar drāšu birsti, attaukoju, uzliku rūsas pārveidotājus, pēc tam krāsoju ar grunti un pēc tam ar pūšamo piķi. Darīts.
Eļļas vai dzeses šķidruma noplūde? Reta pile zem eļļas noliešanas skrūves un kārbas eļļas skrūves. Viss rūpīgi noslaucīts.
Nu ko - atkārtota apskate - un gaqndrīz, gandrīz :( viens aizmugures ritenis bremzē jau nedaudz pats no sevis, tā nedrīkstot būt ... saku, ka zinu, kur vaina, lai ļauj man ar atslēgu pagriezt vienu skrūvi pusapgriezienu ārā un viss būs perfekti. Nē, teh.apsk. stacija nav nekāda garāža. Brauc prom!
OK, izbraucu ārā, samaksāju par skati un paņem "sarkano" papīru (slimības lapu). Noguļos pie riteņa, pagriežu regulēšanas skrūvi un dodos ap stūri, lai ietu skati vēlreiz.
BINGO, Bremzes strādā, nekas neķeras un tests ir pozitīvs.
Samaksāju vēlreiz par skati :angry: toties MAN IR IZIETA PILNA TEHNISKĀ APSKATE :woohoo: ikdienas satiksmei!!! Kas priekš 40 gadus veca auto, man šķiet, liels sasniegums.
Tagad tikai reģistrācija un numuri, kas diemžēl varētu būt jāgaida ~2 nedēļas. Tas nozīmē, ka uz INTSAAB2009 šis auto var arī nepaspēt ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7