• SMAGA probleema! :( - Page 2
Page 2 of 6

Re:SMAGA probleema! :(

Posted: Wed Apr 09, 2008 3:48 am
by Nauris_t16
KoreFun wrote: Jā. Teixim pat vairāt, konkrēti T16-iekam.
:silly: Hehe - būs kāds čakarējies ap APC bloku - viens no potencometriem būs uzregulēts uz lielāku spiedienu. Vispar jau derētu nomērīt, cik BAR`us tev tā turbīna `pumpē`, lai varētu ko vairāk izspriest. Un tev šautriņa tikai īslaicīgi ieiet sarkanajā vai patstāvīgi tur atrodas, kad dod virsū?

P.S. Ar potencometru pārregulēšanu vairāk par 0,9bar neizspiest :(

Re:SMAGA probleema! :(

Posted: Wed Apr 09, 2008 3:57 am
by KoreFun
He, es tak neteicu ka man tā ir, es vienkārši uzsprasīju "kas būs":laugh: Man šautriņa nedaudz pirms oranžas/sarkanas robežas apstājās, tālāk neiet;)

Re:SMAGA probleema! :(

Posted: Wed Apr 09, 2008 2:54 pm
by zinta
nu tāda bleķveida kaste.. es uzliku lietotu.. bet tad jau Tu iauto lasīji.. ja jau Tev ir 3 aperāti, tad kādam no tiem varbūt ir labs..

Re:SMAGA probleema! :(

Posted: Wed Apr 09, 2008 7:25 pm
by Nīgrais
KoreFun wrote:He, es tak neteicu ka man tā ir, es vienkārši uzsprasīju "kas būs":laugh: Man šautriņa nedaudz pirms oranžas/sarkanas robežas apstājās, tālāk neiet;)
Kas būs, kas būs...
Varbūt nekas nebūs.
A varbūt klani ieraudzīsi neizjaucot motoru.
:laugh: :laugh: :laugh:

Re:SMAGA probleema! :(

Posted: Wed Apr 09, 2008 7:53 pm
by GuntisG
Te nu gan es Tev oponēšu. Sābam standarta ECU neļauj "pārturbīt", jo "knock" sensors noreģistrē detonāciju (turbīnas sapūstā gaisa ir par daudz un degmaisījums kļūst pārāk liess) un motorīts tiek īslaicīgi atslēgts. Braucot to var izjust kā motora raustīšanos. A bet klani šādā gadījumā neizjaucot motoru nāksies vien apskatīt interneta bilžukos.;)
Nīgrais wrote:
KoreFun wrote:He, es tak neteicu ka man tā ir, es vienkārši uzsprasīju "kas būs":laugh: Man šautriņa nedaudz pirms oranžas/sarkanas robežas apstājās, tālāk neiet;)
Kas būs, kas būs...
Varbūt nekas nebūs.
A varbūt klani ieraudzīsi neizjaucot motoru.
:laugh: :laugh: :laugh:

Re:SMAGA probleema! :(

Posted: Wed Apr 09, 2008 10:44 pm
by raichuuu
Biju diagonostikaa Vikingos... nu buus laikam taapati galvas bliive... cerams... (cerams, ka ne pati galva)...

Tad nu jautaashu pieredzeejushajiem...
Varbuut kaads sameeraa nesenaa laikaa ir veicis galvas bliives mainju SAABam, un var pastaastiit, cik izmaksaaja...

Un varbuut ietiekt, kur labaak (leetaak) sho remonteet...

Pieljauju, ka Vikingos nebuut nav tas leetaakais serviss...

Re:SMAGA probleema! :(

Posted: Thu Apr 10, 2008 1:19 am
by GuntisG
Motora galvas blīvi var nomainīt jebkurā servisā, kur jēdz ar motoriem krāmēties. Ja ir visi nepieciešamie instrumenti un vēlme skrūvēties, tad var arī pats savā garāžā nomainīt. A par to lētumu vai dārgumu var būt visādi - Vikingos var būt gan dārgāk gan lētāk kā citos servisos. Uzprasi Arnijam, cik Vikingos maksā blīves nomainīšana.

Re:SMAGA probleema! :(

Posted: Thu Apr 10, 2008 4:43 am
by Nauris_t16
GuntisG wrote:Te nu gan es Tev oponēšu. Sābam standarta ECU neļauj "pārturbīt", jo "knock" sensors noreģistrē detonāciju (turbīnas sapūstā gaisa ir par daudz un degmaisījums kļūst pārāk liess) un motorīts tiek īslaicīgi atslēgts. Braucot to var izjust kā motora raustīšanos. A bet klani šādā gadījumā neizjaucot motoru nāksies vien apskatīt interneta bilžukos.;)
Nīgrais wrote:
KoreFun wrote:He, es tak neteicu ka man tā ir, es vienkārši uzsprasīju "kas būs":laugh: Man šautriņa nedaudz pirms oranžas/sarkanas robežas apstājās, tālāk neiet;)
Kas būs, kas būs...
Varbūt nekas nebūs.
A varbūt klani ieraudzīsi neizjaucot motoru.
:laugh: :laugh: :laugh:
Kungi! 900og ECU to pieļauj, trionic varbūt arī nepieļauj :P Pārgriežot APC potencometrus var iegūt ~0,9bar spiedienu, kas ir ~185/190zs (atkarībā no tā, kas vēl ir darīts) un tie 0,9bar nevajadzētu būt pārāk kaitīgiem, ja ir intercooler`s. Protams vajag arī atcerēties, ka lai kautko pārveidotu jābūt pārliecinātam, ka motors ir labā/ideālā stāvoklī, savādāk var sanākt piekrist nīgrajam... :huh:

Re:SMAGA probleema! :(

Posted: Thu Apr 10, 2008 5:20 am
by Nīgrais
O!
Man prieks, ka ir parādījušies reāli oponenti līdz ar ko ir izveidojies pamats interesantām diskusijām!
Man domāt, ka šai sakarā mēs varētu izveidot atsevišķu topiņu, lai nejauktos te kolēģa samgo problēmu risināšanā.
Šovakar gan nē, šovakar man prāts nesās uz bildīšu :woohoo: apskati inetā, bet pie pirmā brīvā laika sprīža ķeršos pie oponentu atspēkošanas detonāciju un detektāciju jautājumos.
;)

Re:SMAGA probleema! :(

Posted: Thu Apr 10, 2008 6:09 pm
by Luciferz
taaaB) Kur vareeeja piereguleet:woohoo: ?

Re:SMAGA probleema! :(

Posted: Thu Apr 10, 2008 7:42 pm
by KoreFun
Arī interesē:P

Re:SMAGA probleema! :(

Posted: Thu Apr 10, 2008 11:01 pm
by GuntisG
Ok, Ziedoni, es tiešām nezinu par 900 OG ECU, bet manam 9k ir trioniks un tas tik tiešām tā darās, kā aprakstīju.

Nīgrais, es tik centos cilvēkus nomierināt, ko tu sāki biedēt ar klaņiem, kas lien ārā no bloka sasveicināties. Bet diskutēt par šitādām tēmām gandrīz vienmēr esmu gatavs (smagas bērnības sekas - pašam sava garāža un čuguna rotaļlietas:) ).

Re:SMAGA probleema! :(

Posted: Mon Apr 21, 2008 8:46 pm
by edijs
Norāvu to Throttle Body un uzliku citu. Nekādu izmaiņu, daudz baltu dūmu joprojām, motors klepo un dumpojas. Bet nu vismaz ir skaidrs, ka šo motoru es vairs neaiztikšu un krāmēju iekšā veco.

Es gan nesapratu, kas tam trotlbadijam var tāds notikt, ka sāk tosols šļākties klāt pie gaisa. Tiesa, neizdevās veco pilnībā izjaukt un palūrēt, kas puncītī šim.

Re:SMAGA probleema! :(

Posted: Fri May 02, 2008 11:21 pm
by Walcha
jā, īstais vārds ir "throttle" (drosele), jeb "throttlebody"-droseļvārsts! tas ir tas verķis kas nāk pie ieplūdes kolektora un kurā tu ar savu labo kāju kustini to vārstu vairāk vai mazāk. un iespējams ka pedālis ir ciets tieši tāpēc ka ar to vārstu viss nav kārtībā.. cvik man zināms ir 2 veida droseļvāsti-mehāniskais un elektroniskais. mehāniskais ir vienkāršs un lēts (iespējams tā paša jau iepriekšminētā pus simta vērtībā), bet elektroniskais gan buus sarežģitāks un dārgāks (jauns maksāja ja nemaldos ap 500 Ls!, lietots pat 300!). takā pirms galvu "raut" nost un meklēt kašķi motorā, es ieteiktu vispirms tikt galā ar droseļvārstu. jebkurā gadījumā pastāv varbūtība ka droseļvārsta korpuss ir mehāniski bojāts, bet ar elektronisko var būt arī savādāk.

Re:SMAGA probleema! :(

Posted: Fri May 02, 2008 11:48 pm
by Walcha
ja motors turpina dūmot, klepot un dumpoties tad protams ka Throttlebody nav pie vainas! nākošais ir turbīna- ja veļas balti dūmi un smird pēc sadegušas eļļas (tas nozīmē, ka turbīnas mūžs ir galā, eļļa no turbīnas eļļošanas sistēmas nonāk ieplūdē, respektīvi cilindros un sadeg, tur arī rodās dūmi un degošas eļlas smārds!). bet ja motora klepošana izpaužas savādāk un zūd dzesēšanas šķidruma līmenis, tad tā ir galvas blīve - izdegusi, izpūsta-kā nu kurš to tautā sauc (kas var notikt motora pārkarsēšanas gadījumā, vai vienkārši no nolietošanās). galvas blīves maiņas procesā iesaku rūpīgi pārskatīt arī pašu galvu, mēdz būt tā ka tur var ieraudzīt mazas plaisinņas, kas neliecina par neko labu. jebkurā gadījumā pirms motora jaukšanas būtu labi apskatīties kādā stāvoklī ir sveces un nomērīt kompresiju cilindros (siltam motoram, un vienīgi), kas var palīdzēt diagnosticēt slimības un kaites problēmu novēršanas procesā.