SAAB 99 almost never ending story
Re:SAAB 99 almost never ending story
Es jau ieteicu risinājumu no kārbas puses ne no kloķa :D
Un zinātniskās bakstīšanas metode ir labākā metode pasaulē :D Ja ir rezerves varianti :)
Un zinātniskās bakstīšanas metode ir labākā metode pasaulē :D Ja ir rezerves varianti :)
Re:SAAB 99 almost never ending story
tik vēl ir atšķirība pa gadiem, ja runājam par c900, tad jaunākajiem (pēc `86-87.g.) bija šī 3.ā ātruma metode. Vecākiem bija jāieliek citā ātrumā. Vēl, vecākiem bija iespēja regulēt pašu kloķa housingu (kronšteinu) vietā, kur stienis no tā iznāk ...Arnijs wrote:Kurbads ir pareizi uzrakstījis. Tur ir jāatlaiž savienojums un jāsabaksta stienīši vajadzīgajās atverēs :D Pievelk savienojumu un VISS! Nekādi "metodom nauchnovo tika!":woohoo:mixeris wrote:īstenībā es ieteiktu izdarīt tā, ka atzīmē uz kloķa stāvokli kā stāv savienojums pašreiz.
Tad atvienojam stienu no ātrumkloķa un mēģinam pārslēgt ātrumus pa taisno grozot stieni un stumjot uz priekšu un atpakaļ. un tad skatamies vai stieni sit atpakaļ un cik daudz sit.
Jāskatās šeit http://townsendimports.com/Web/transmis ... iftadj.htm
Vai arī Bentley manuālī ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB 99 almost never ending story
Zinātniskās bakstīšanas metodi pielietoju bezizejas situācijās, bet tādu - par laimi ir maz! :Dmixeris wrote:Es jau ieteicu risinājumu no kārbas puses ne no kloķa :D
Un zinātniskās bakstīšanas metode ir labākā metode pasaulē :D Ja ir rezerves varianti :)
Šiem te tas 6mm stienis bij jābaksta, kad kloķis ir atpakaļgaitā (šķiet)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SAAB 99 almost never ending story
Walcc, es pilnigi nopietni ieteiktu mainit karbu, bet lai butu pilnigi dross, tad nomaini kopa ar karbu ari auto ....... :woohoo:
Re:SAAB 99 almost never ending story
:lol: :lol: :lol:ZingZeng wrote:Walcc, es pilnigi nopietni ieteiktu mainit karbu, bet lai butu pilnigi dross, tad nomaini kopa ar karbu ari auto ....... :woohoo:
Re:SAAB 99 almost never ending story
Arnijs wrote:Zinātniskās bakstīšanas metodi pielietoju bezizejas situācijās, bet tādu - par laimi ir maz! :Dmixeris wrote:Es jau ieteicu risinājumu no kārbas puses ne no kloķa :D
Un zinātniskās bakstīšanas metode ir labākā metode pasaulē :D Ja ir rezerves varianti :)
Šiem te tas 6mm stienis bij jābaksta, kad kloķis ir atpakaļgaitā (šķiet)
Ev,ev, ev... ne par tēmu, bet man būs jāregulē pārslēdzējs un, Arnij, man tādi šķiet varianti galīgi neder:P :P :P Jo pagājušo reizi regulējot un mēģinot, mani šī "operācija" galīgi daveda :)
Re:SAAB 99 almost never ending story
Bet - mans "šķiet" ir VESELI 16.6%!:woohoo: :D :PNormunds wrote:Arnijs wrote:Zinātniskās bakstīšanas metodi pielietoju bezizejas situācijās, bet tādu - par laimi ir maz! :Dmixeris wrote:Es jau ieteicu risinājumu no kārbas puses ne no kloķa :D
Un zinātniskās bakstīšanas metode ir labākā metode pasaulē :D Ja ir rezerves varianti :)
Šiem te tas 6mm stienis bij jābaksta, kad kloķis ir atpakaļgaitā (šķiet)
Ev,ev, ev... ne par tēmu, bet man būs jāregulē pārslēdzējs un, Arnij, man tādi šķiet varianti galīgi neder:P :P :P Jo pagājušo reizi regulējot un mēģinot, mani šī "operācija" galīgi daveda :)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SAAB 99 almost never ending story
Savukārt 90-tajam par visiem 100 ir jāliek reverse!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SAAB 99 almost never ending story
Arnijs wrote:Savukārt 90-tajam par visiem 100 ir jāliek reverse!
90-tais man nav un pagaidām arī neplānojas. Runa gāja par 900 OG. Bet Paldies ša-kā-tā-kā :)
Re:SAAB 99 almost never ending story
laikam kaut kas jāieraksta :)
tātad, neliela atskaite no 6dienas :)
Ar otro piegājienu sanāca tikt līdz TA. Tika piešķirti vārti Nr.1
Bet tas nemaina lietas būtību :) Viss sākās ar kārtīgu numuru salīdzināšanu. pat virsbūves numuru prasīja parādīt. tad sekoja CO mērīšana. Varētu būt sava veida rekords - 5.11 :D ar to jau tapa skaidrs, ka būs slimības lapa. Bremžu pārbaude bija ļoti veiksmīga. par brīnumu visiem :)
Taču tad pienāca brīdis, kad mašīnīte satraucās ne pa jokam. Uzceļot uz pacēlāja sanāca maza šmucīte. mašīnai nervozējot tika pieslapināta grīda. tosols kaut kā izlija :D
neskaitot vēl dažus nenozīmīgus sīkumus, tika dabūta slimības lapa :)
sākums cerīgs :D
tātad, neliela atskaite no 6dienas :)
Ar otro piegājienu sanāca tikt līdz TA. Tika piešķirti vārti Nr.1
Bet tas nemaina lietas būtību :) Viss sākās ar kārtīgu numuru salīdzināšanu. pat virsbūves numuru prasīja parādīt. tad sekoja CO mērīšana. Varētu būt sava veida rekords - 5.11 :D ar to jau tapa skaidrs, ka būs slimības lapa. Bremžu pārbaude bija ļoti veiksmīga. par brīnumu visiem :)
Taču tad pienāca brīdis, kad mašīnīte satraucās ne pa jokam. Uzceļot uz pacēlāja sanāca maza šmucīte. mašīnai nervozējot tika pieslapināta grīda. tosols kaut kā izlija :D
neskaitot vēl dažus nenozīmīgus sīkumus, tika dabūta slimības lapa :)
sākums cerīgs :D
Re:SAAB 99 almost never ending story
Par to "slapināšanos" - laikam nebūsi pirmais. Pirms pāris gadiem atbraucot uz TA ar tikkkoo saliktu 96-to man sanāca tāpat - netiku nemaz līdz pacēlājam, kad viss liekais dzeses šķidrums tika izdzīts uz grīdas. Pārlasītiem motoriem, kamēr tie pieslīpējas, ir liela pretestība un tie karst, tapēc arī reizēm gaidot rindās tie izdzen lieko šķidrumu no izplešanās trauka. Sevišķi, ja pirms TA visu rūpīgi pārbaudi un salej līdz maksimumam.
Bet ja kāds lietpratējs paņemtos ar karburatora regulēšanu, tad arī ar izplūdes gāzēm vajadzētu būt o.k.
Bet ja kāds lietpratējs paņemtos ar karburatora regulēšanu, tad arī ar izplūdes gāzēm vajadzētu būt o.k.
Re:SAAB 99 almost never ending story
nu šodien mans kakucītis tiks vests pie viena. nezinu gan vai pie lietpratēja.
pagaidām čekoju līdzi vienam restaurētam karburatoram ebayaa. tad redzēs cik cena uzkāps :)
pagaidām čekoju līdzi vienam restaurētam karburatoram ebayaa. tad redzēs cik cena uzkāps :)
Re:SAAB 99 almost never ending story
KO NOZĪMĒ RESTAURĒTS ????
Jūs esat jocīgi.
Aizbrauc uz Ape Motors un pasūti karburātora remkomplektu.
Tur būs visas dilstošās lietas.
Visas blīves. Dīze, adata, pludiņvārsts, membrāna. Ko vēl jums vajag?
Dilstošās daļas kuras lielākoties ietekmē CO ir dīze un adata. Adatu nomainīt nav problēmu. Dīzei vajag precīzu izsitamo instrumentu, jo nedrīkst nomuļļāt kantes.
Jūs esat jocīgi.
Aizbrauc uz Ape Motors un pasūti karburātora remkomplektu.
Tur būs visas dilstošās lietas.
Visas blīves. Dīze, adata, pludiņvārsts, membrāna. Ko vēl jums vajag?
Dilstošās daļas kuras lielākoties ietekmē CO ir dīze un adata. Adatu nomainīt nav problēmu. Dīzei vajag precīzu izsitamo instrumentu, jo nedrīkst nomuļļāt kantes.
Re:SAAB 99 almost never ending story
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SAAB-99- ... 06.c0.m245
es jau nesaku, ka uzreiz ir jāliek cits karburators :)
vnk labs piedāvājums. saimniecībā vienmēr noder :D
es jau nesaku, ka uzreiz ir jāliek cits karburators :)
vnk labs piedāvājums. saimniecībā vienmēr noder :D
Re:SAAB 99 almost never ending story
ok :)
pa tādu naudu toč noder saimniecībā :)
pa tādu naudu toč noder saimniecībā :)