classic 900 clubsport #8
Re:900 T16S #8
7ais posts no augšas!!!
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php? ... start=3580
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php? ... start=3580
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:900 T16S #8
Par riepam nezinu, bet varu izdavinat spilvenu ko starp benki un dibenu palikt. Nav ka ar koka ratiem ikdiena braukt?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Haha, tev pašam ir 205/45, domā būs baigā starpība? :D Tiesa, tu laikam neesi ar tām riepām braucis :D Bet ar 225/45 ir nenormāli komfortabli, vēl mīkstāk nekā iepriekš, jo borts sanāk lielāks nekā bija man 205/50.alnislacis wrote:Par riepam nezinu, bet varu izdavinat spilvenu ko starp benki un dibenu palikt. Nav ka ar koka ratiem ikdiena braukt?
Un kur teikts, ka ikdienā?
900aero clubsport #8
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:900 T16S #8
Labi, lai butu svetku riepas.. Jobrojam gribetu redzet ka auto ar visam svetku riepam izskatas uz skaistumbildes.
Un ja vari, varbut apakties velreiz un uzliec aptuvenus ciparus darbiem par ko runajam.
Un ja vari, varbut apakties velreiz un uzliec aptuvenus ciparus darbiem par ko runajam.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Talkin' 'bout weight savings :D
Vadītāja puse:
Pasažiera puse:
Jā, es esmu atradis vēl vienu 900og tehnisko nepilnību. Dubultie bleķi vienmēr gan ir smirdējuši, bet nu tomēr - tāda nopietna stiprības vieta.
Relax, šovakar atdevu metināt :)
Vadītāja puse:
Pasažiera puse:
Jā, es esmu atradis vēl vienu 900og tehnisko nepilnību. Dubultie bleķi vienmēr gan ir smirdējuši, bet nu tomēr - tāda nopietna stiprības vieta.
Relax, šovakar atdevu metināt :)
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
Ouch :(
Kā ar to cīnīties nav ne mazākās jausmas, vai nu jātaisa caurumi gan lanžeros gan grīdā ar gumijas probķiem???
Kad mans 900 stāvēja uz vietas, tad arī grīdas porolonā krājās ūdens. Arī internetā esmu redzējis vairākas šādas problēmas :(
Kā ar to cīnīties nav ne mazākās jausmas, vai nu jātaisa caurumi gan lanžeros gan grīdā ar gumijas probķiem???
Kad mans 900 stāvēja uz vietas, tad arī grīdas porolonā krājās ūdens. Arī internetā esmu redzējis vairākas šādas problēmas :(
Re:900 T16S #8
Izskatās, ka Naurim vairs nebūs aktuāli, bet man vēljoprojām mētājās pussagriezts c900 ar labu grīdu un šoferpuses spārnu.
Saab 900 Turbo '81
Re:900 T16S #8
Skatos so visu un nekadi nesaprotu kur Nauris tam visam nem laiku, man pasam pat masinu aizdzit uz moiku nesak, kur nu vel pasam nomazgat.
He ..... toties esmu atsacis savu abolu spiedes projektu un ta lenam top. Bus pa smuko B)
He ..... toties esmu atsacis savu abolu spiedes projektu un ta lenam top. Bus pa smuko B)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Tur sanāk ir 2 metāli salipināti kopā ar punktmetināmo un šuves aizsmērētas ciet ar mastiku. Mastikā parādās caurums un ūdens iekļūst starp 2 bleķiem, kas, visticamāk, ka minimāli tomēr viens pret otru rīvējas.mixeris wrote:Ouch :(
Kā ar to cīnīties nav ne mazākās jausmas, vai nu jātaisa caurumi gan lanžeros gan grīdā ar gumijas probķiem???
Kad mans 900 stāvēja uz vietas, tad arī grīdas porolonā krājās ūdens. Arī internetā esmu redzējis vairākas šādas problēmas :(
Risinājums? Noiet šuvi ar normālu svarku :woohoo: Gan ūdens netiks klāt, gan bundža stingrāka paliks. Cerams, ka metinātājs tā arī izdarīs, anyway, kad pats iemācīšos metināt un tikšu pie aparāta, es pieļauju, ka es ļoti daudz ko šajā mašīnā pārtaisīšu :D Jo nu cits nekad nevarēs 100% uztaisīt kaut ko tā kā tu pats to vēlies redzēt. :)
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Beidzot sanāca uztaisīt kaut cik cienījamas bildes, tiesa, segums nedaudz nelīdzens un dēļ tā arī izskatās nedaudz džipiski, jo nestāv taisni :D Bet nu uz līdzena pamata principā ir HowLowCanYouGo :)
Par progresu - aizmugurē ir veikts de-badge un novāktas visas emblēmas; riepas ir Avon priekšā un strečotas Falken aizmugurē. Visas 4 gan ir viena izmēra - 205/40R17. Salona grīda eleganti sametināta un pats salons par 90% salikts, trūkst skrūves, kuras esmu pazaudējis kopš pagājušā gada. Nil? :D Kā arī priekšējie Koni ir atgriezušies uz savu cietāko iestatījumu.
Par progresu - aizmugurē ir veikts de-badge un novāktas visas emblēmas; riepas ir Avon priekšā un strečotas Falken aizmugurē. Visas 4 gan ir viena izmēra - 205/40R17. Salona grīda eleganti sametināta un pats salons par 90% salikts, trūkst skrūves, kuras esmu pazaudējis kopš pagājušā gada. Nil? :D Kā arī priekšējie Koni ir atgriezušies uz savu cietāko iestatījumu.
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
No sāniem ir riktīgi smuki, pārējos rakursos toč ir džipiski. :laugh:
Pie tukšās pakaļas baigi prasās tās sarkanās lampas. ;)
Pie tukšās pakaļas baigi prasās tās sarkanās lampas. ;)
Saab 900 Turbo '81
Re:900 T16S #8
Ar tādiem diskiem jāliek smukas bremzes;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Nu panna no zemes pašlaik ir kādu ~10cm augstumā, tā kā zemāk es iešu tikai ar ultra cietām atsperēm.
Lampas būs pēc TA :D
Likt tādas detaļas kā bremzes tīri smukumam riebjas, vienīgais, kas tur būs, būs 9k lielie suporti kaut kad, varbūt citi diski, kad šie nokalpos, bet principā pat šo bremžu potenciāls netiek 100% izmantots.
Šeit viss ir estētiski uztaisīts funkcijai, nevis vairs tikai smukumam :P
Lampas būs pēc TA :D
Likt tādas detaļas kā bremzes tīri smukumam riebjas, vienīgais, kas tur būs, būs 9k lielie suporti kaut kad, varbūt citi diski, kad šie nokalpos, bet principā pat šo bremžu potenciāls netiek 100% izmantots.
Šeit viss ir estētiski uztaisīts funkcijai, nevis vairs tikai smukumam :P
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
Gribi teikt, ka nav smuki?
Kāpēc smukumam, efekts ta arī ir no tā visa.
P.S. neiet runa, ka vajag sarkanās bremzes vai zilās bremzes, bet gan ideja ka tāda, niknākas, lielākas bremzes.
Kāpēc smukumam, efekts ta arī ir no tā visa.
P.S. neiet runa, ka vajag sarkanās bremzes vai zilās bremzes, bet gan ideja ka tāda, niknākas, lielākas bremzes.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Bet kāpēc? :D
Ja es jutīšu vajadzību, tad arī domāšu, bet nu papētot 900track day mašīnas verdikts ir viens - perforēti diski, 9k lielie suporti, armētās šļaukas(kas gan man nepatīk) un augstākas temperatūras kluči. Viss! Nevajag nekādus APRacing komplektus pa 1k Ls, jo piekare bez pamatīgām modifikācijām (no rokas taisīti coiloveri) tāpat enspēs nodrošināt to ātrumu, kas pārsniegtu manis aprakstīto komponentu efektu.
Ja es jutīšu vajadzību, tad arī domāšu, bet nu papētot 900track day mašīnas verdikts ir viens - perforēti diski, 9k lielie suporti, armētās šļaukas(kas gan man nepatīk) un augstākas temperatūras kluči. Viss! Nevajag nekādus APRacing komplektus pa 1k Ls, jo piekare bez pamatīgām modifikācijām (no rokas taisīti coiloveri) tāpat enspēs nodrošināt to ātrumu, kas pārsniegtu manis aprakstīto komponentu efektu.
900aero clubsport #8