classic 900 clubsport #8

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:900 T16S #8

Post by gustavs »

alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:900 T16S #8

Post by alnislacis »

Par riepam nezinu, bet varu izdavinat spilvenu ko starp benki un dibenu palikt. Nav ka ar koka ratiem ikdiena braukt?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

alnislacis wrote:Par riepam nezinu, bet varu izdavinat spilvenu ko starp benki un dibenu palikt. Nav ka ar koka ratiem ikdiena braukt?
Haha, tev pašam ir 205/45, domā būs baigā starpība? :D Tiesa, tu laikam neesi ar tām riepām braucis :D Bet ar 225/45 ir nenormāli komfortabli, vēl mīkstāk nekā iepriekš, jo borts sanāk lielāks nekā bija man 205/50.

Un kur teikts, ka ikdienā?
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:900 T16S #8

Post by alnislacis »

Labi, lai butu svetku riepas.. Jobrojam gribetu redzet ka auto ar visam svetku riepam izskatas uz skaistumbildes.

Un ja vari, varbut apakties velreiz un uzliec aptuvenus ciparus darbiem par ko runajam.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Talkin' 'bout weight savings :D

Vadītāja puse:
Image

Pasažiera puse:
Image

Image


Jā, es esmu atradis vēl vienu 900og tehnisko nepilnību. Dubultie bleķi vienmēr gan ir smirdējuši, bet nu tomēr - tāda nopietna stiprības vieta.

Relax, šovakar atdevu metināt :)
900aero clubsport #8
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:900 T16S #8

Post by mixeris »

Ouch :(
Kā ar to cīnīties nav ne mazākās jausmas, vai nu jātaisa caurumi gan lanžeros gan grīdā ar gumijas probķiem???
Kad mans 900 stāvēja uz vietas, tad arī grīdas porolonā krājās ūdens. Arī internetā esmu redzējis vairākas šādas problēmas :(
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:900 T16S #8

Post by Nils »

Izskatās, ka Naurim vairs nebūs aktuāli, bet man vēljoprojām mētājās pussagriezts c900 ar labu grīdu un šoferpuses spārnu.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:900 T16S #8

Post by ZingZeng »

Skatos so visu un nekadi nesaprotu kur Nauris tam visam nem laiku, man pasam pat masinu aizdzit uz moiku nesak, kur nu vel pasam nomazgat.

He ..... toties esmu atsacis savu abolu spiedes projektu un ta lenam top. Bus pa smuko B)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

mixeris wrote:Ouch :(
Kā ar to cīnīties nav ne mazākās jausmas, vai nu jātaisa caurumi gan lanžeros gan grīdā ar gumijas probķiem???
Kad mans 900 stāvēja uz vietas, tad arī grīdas porolonā krājās ūdens. Arī internetā esmu redzējis vairākas šādas problēmas :(
Tur sanāk ir 2 metāli salipināti kopā ar punktmetināmo un šuves aizsmērētas ciet ar mastiku. Mastikā parādās caurums un ūdens iekļūst starp 2 bleķiem, kas, visticamāk, ka minimāli tomēr viens pret otru rīvējas.
Risinājums? Noiet šuvi ar normālu svarku :woohoo: Gan ūdens netiks klāt, gan bundža stingrāka paliks. Cerams, ka metinātājs tā arī izdarīs, anyway, kad pats iemācīšos metināt un tikšu pie aparāta, es pieļauju, ka es ļoti daudz ko šajā mašīnā pārtaisīšu :D Jo nu cits nekad nevarēs 100% uztaisīt kaut ko tā kā tu pats to vēlies redzēt. :)
900aero clubsport #8
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Beidzot sanāca uztaisīt kaut cik cienījamas bildes, tiesa, segums nedaudz nelīdzens un dēļ tā arī izskatās nedaudz džipiski, jo nestāv taisni :D Bet nu uz līdzena pamata principā ir HowLowCanYouGo :)
Par progresu - aizmugurē ir veikts de-badge un novāktas visas emblēmas; riepas ir Avon priekšā un strečotas Falken aizmugurē. Visas 4 gan ir viena izmēra - 205/40R17. Salona grīda eleganti sametināta un pats salons par 90% salikts, trūkst skrūves, kuras esmu pazaudējis kopš pagājušā gada. Nil? :D Kā arī priekšējie Koni ir atgriezušies uz savu cietāko iestatījumu.

Image

Image

Image

Image
900aero clubsport #8
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:900 T16S #8

Post by Nils »

No sāniem ir riktīgi smuki, pārējos rakursos toč ir džipiski. :laugh:
Pie tukšās pakaļas baigi prasās tās sarkanās lampas. ;)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:900 T16S #8

Post by KoreFun »

Ar tādiem diskiem jāliek smukas bremzes;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Nu panna no zemes pašlaik ir kādu ~10cm augstumā, tā kā zemāk es iešu tikai ar ultra cietām atsperēm.
Lampas būs pēc TA :D

Likt tādas detaļas kā bremzes tīri smukumam riebjas, vienīgais, kas tur būs, būs 9k lielie suporti kaut kad, varbūt citi diski, kad šie nokalpos, bet principā pat šo bremžu potenciāls netiek 100% izmantots.

Šeit viss ir estētiski uztaisīts funkcijai, nevis vairs tikai smukumam :P
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:900 T16S #8

Post by KoreFun »

Gribi teikt, ka nav smuki?

Image

Image

Kāpēc smukumam, efekts ta arī ir no tā visa.

P.S. neiet runa, ka vajag sarkanās bremzes vai zilās bremzes, bet gan ideja ka tāda, niknākas, lielākas bremzes.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Bet kāpēc? :D

Ja es jutīšu vajadzību, tad arī domāšu, bet nu papētot 900track day mašīnas verdikts ir viens - perforēti diski, 9k lielie suporti, armētās šļaukas(kas gan man nepatīk) un augstākas temperatūras kluči. Viss! Nevajag nekādus APRacing komplektus pa 1k Ls, jo piekare bez pamatīgām modifikācijām (no rokas taisīti coiloveri) tāpat enspēs nodrošināt to ātrumu, kas pārsniegtu manis aprakstīto komponentu efektu.
900aero clubsport #8
Post Reply