SAAB 99 FireFly project
Re:SAAB 99 FireFly project
Vai arī 2-viem ...:)
Re:SAAB 99 FireFly project
ko muļļājies, ņem tūliņ ;)! Pēc 5-10 gadiem vairs nebūs no kā izvēlēties.
Un es kaut kad laikam arī gribētu vai nu 99 turbo vai arī 95/96.
Un es kaut kad laikam arī gribētu vai nu 99 turbo vai arī 95/96.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB 99 FireFly project
Tu tagad bojā visu intrigu. Ja mēs visi zinātu, kas Mixerim ir padomā (ja arī viņš pats zinātu :D ), tad tak vairs galīgi nebūtu interesanti. :)KurBads wrote:OK. Stāsti, kas padomā!mixeris wrote:Vai tu domā ka šis 99 būs vienīgais vecais auto manā sarakstā? :)
Es domāju ka būs vēl ;)
P.S. Ne jau visi grib sevi izlikt kā uz paplātes :P
900aero clubsport #8
Re:SAAB 99 FireFly project
vai Tev ir pašam savs smilšojamais aparāts? vai arī ir iespējams viņus kaut kur noīrēt?mixeris wrote: PS. Kā man zb regulāri atrauties ar statisko elektrību smilšojot. Nezinu kapēc bet šitie suporti patreiz ir bijis trakākais. Visu laiku nākas ar pistoles galu sazemēt pret detaļu, savādāk blenžot caur stikliņu un bāžot tuvāk degunu ik pa laikam atraujos :) Bet tas pieder pie lietas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB 99 FireFly project
Man ir pieejams stacionārais.
Nu tur var normāli nosmilšot vārstu vāku un nedaudz lielākas detaļas.
Nu tur var normāli nosmilšot vārstu vāku un nedaudz lielākas detaļas.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:SAAB 99 FireFly project
Cik maksās c900 priekšējo ritošo daļu nosmilšot? bus noņemta, no dubļiem un lielās rūsas tīra. vajadzētu pirms pulverkrāsošanas..
Re:SAAB 99 FireFly project
hmmm
cik es no tevis varētu nokāst? :)
Es tak pats ar to aparātu strādāju parasti :)
Pasaki konkrēti kuras detaļas tu gribi smilšot
tad es pateikšu cik tas aptuveni laiku paņem.
A cik tev pulverkrāsotāji prasa par smilšošanu?
cik es no tevis varētu nokāst? :)
Es tak pats ar to aparātu strādāju parasti :)
Pasaki konkrēti kuras detaļas tu gribi smilšot
tad es pateikšu cik tas aptuveni laiku paņem.
A cik tev pulverkrāsotāji prasa par smilšošanu?
Re:SAAB 99 FireFly project
Galva nodota Ārnijam, Ārnijs galvu nodos slīpētājiem.
Kad galva būs atpakaļ tad mācīšos pieslīpēt vārstus :) Nekad to neesmu darījis, būs pie Ārnija jāpamācās :)
Pēc tam jāpieregulē vārstu atstarpes un jādabū izplūdes kolektora blīves :)
Pārējās blīves būs no rociņas jāuztaisa :)
Un tad tas kopā salikšanas prieks.
Ja viss piedarbosies, un strādās, tad mainīšu karburatoram dīzi.
Paralēli tam visam vēl šortšifters jāuzliek :)
Un pēc tam - aidā uz Igaunija :)
Kad galva būs atpakaļ tad mācīšos pieslīpēt vārstus :) Nekad to neesmu darījis, būs pie Ārnija jāpamācās :)
Pēc tam jāpieregulē vārstu atstarpes un jādabū izplūdes kolektora blīves :)
Pārējās blīves būs no rociņas jāuztaisa :)
Un tad tas kopā salikšanas prieks.
Ja viss piedarbosies, un strādās, tad mainīšu karburatoram dīzi.
Paralēli tam visam vēl šortšifters jāuzliek :)
Un pēc tam - aidā uz Igaunija :)
Re:SAAB 99 FireFly project
Uz Valdo pasaakumu ar 99-to?:)
Labu tempu uzskruuveeji;)
Labu tempu uzskruuveeji;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 99 FireFly project
Tāda doma ir :)
Temps ir OK. Ir vieta kļūdām :)
Galva būs noslīpēta jau nākamvakar un vēlākais dabūšu to 4dien. Pārējais salikšanas process lielākoties atkarīgs no manis.
Uzliekot atpakaļ galvu sadalene tiks pieskrūvēt tieši tāpat kā viņa jau stāvēja pirms noņemšanas. Sadalītājs nav aiztikts :) B-motoru pluss :)
Teorētiski vajadzētu piešķilties diezgan ātri :)
Temps ir OK. Ir vieta kļūdām :)
Galva būs noslīpēta jau nākamvakar un vēlākais dabūšu to 4dien. Pārējais salikšanas process lielākoties atkarīgs no manis.
Uzliekot atpakaļ galvu sadalene tiks pieskrūvēt tieši tāpat kā viņa jau stāvēja pirms noņemšanas. Sadalītājs nav aiztikts :) B-motoru pluss :)
Teorētiski vajadzētu piešķilties diezgan ātri :)
Re:SAAB 99 FireFly project
Tad ir labi:)
Tikai kaarteejo reizi shodien paarliecinnajos, ka praktiski vienmeer ir taa, ka ielienot peec viena, pa celjam jaataisa veel divreiz vairaak:laugh: Neskaitot to, ja kaut kas veel neizdodaas ka vajag:laugh: :laugh:
Bet nu veelu veiksmi darbaa:)
Tikai kaarteejo reizi shodien paarliecinnajos, ka praktiski vienmeer ir taa, ka ielienot peec viena, pa celjam jaataisa veel divreiz vairaak:laugh: Neskaitot to, ja kaut kas veel neizdodaas ka vajag:laugh: :laugh:
Bet nu veelu veiksmi darbaa:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 99 FireFly project
Esmu diezgan daudz jau tajā auto līdis, lai nebūtu tā, ka kaut kur neesmu ielīdis :D
Re:SAAB 99 FireFly project
to gan izdari ;)!mixeris wrote: Paralēli tam visam vēl šortšifters jāuzliek :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB 99 FireFly project
Sen neko neesmu rakstījis, bet gari arī nerakstīšu :)
Galva ir tikusi līdz vārstu regulēšanas fāzei. Oriģinālās atstarpes nomērītas un tabletes ar tūliņ nomērīšu. Tad tikai aprēķini un vajadzīgo tablešu iepirkšana. Jāsaka ka dažas bija diezgan labi izdilušas, bet apgriežot otrādi viss atgriežas savās vietās.
Interesantākais bija tas, ka 1 cilindra ieplūde praktiski pa nullēm, kas neko labu nenozīmē, bet varbūt, ka es tomēr kaut ko esmu sajaucis vietām vai izdilums bija tik liels, ka apgriežot otrādi baigi pacēla uz augšu :)
'
Nākamais solis ir sagaidīt vārstu vāka korķa blīvi :) tad varētu salikt kopā un 23.01 doties uz trasi ;)
Galva ir tikusi līdz vārstu regulēšanas fāzei. Oriģinālās atstarpes nomērītas un tabletes ar tūliņ nomērīšu. Tad tikai aprēķini un vajadzīgo tablešu iepirkšana. Jāsaka ka dažas bija diezgan labi izdilušas, bet apgriežot otrādi viss atgriežas savās vietās.
Interesantākais bija tas, ka 1 cilindra ieplūde praktiski pa nullēm, kas neko labu nenozīmē, bet varbūt, ka es tomēr kaut ko esmu sajaucis vietām vai izdilums bija tik liels, ka apgriežot otrādi baigi pacēla uz augšu :)
'
Nākamais solis ir sagaidīt vārstu vāka korķa blīvi :) tad varētu salikt kopā un 23.01 doties uz trasi ;)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB 99 FireFly project
Nezināju, ka jāņtārpiņi lido arī ziemā :D:D
Šo brīdi es jau gaidu vairāk kā gadu, kad beidzot bez problēmām jāņtārpiņš sāks lidot, cerams, ka periodiski :)
Šo brīdi es jau gaidu vairāk kā gadu, kad beidzot bez problēmām jāņtārpiņš sāks lidot, cerams, ka periodiski :)
900aero clubsport #8