Klasiskie 900
Re:Klasiskie 900
TD Sporta viens no ipasniekiem un servisa vaditajs.
Re:Klasiskie 900
netīšām pa TV redzēju kā "auto tirdzniecības gigants" Uģis Vītols mācīja tautu kā grūtos laikos pašiem remontēt vecu VW Passat:) un teica apmēram šādi - ka tagad uz ielām atkal parādās tādas mašīnas kā Žiguļi , Ford Scorpio un SAAB 900 :) :) :)
Man patika B)
Man patika B)
Re:Klasiskie 900
ohooo ... tātad, izrādās, ka c900 nav nekas slikts :laugh: :laugh: :laugh:maris wrote:netīšām pa TV redzēju kā "auto tirdzniecības gigants" Uģis Vītols mācīja tautu kā grūtos laikos pašiem remontēt vecu VW Passat:) un teica apmēram šādi - ka tagad uz ielām atkal parādās tādas mašīnas kā Žiguļi , Ford Scorpio un SAAB 900 :) :) :)
Man patika B)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Klasiskie 900
Tikai dzīvē tos SAAB 900 nemaz tik daudz neredz :(
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Klasiskie 900
Tur jau tas sāls, ka neredz.mixeris wrote:Tikai dzīvē tos SAAB 900 nemaz tik daudz neredz :(
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Klasiskie 900
Varbūt, viņš domāja 900NG? :)maris wrote:netīšām pa TV redzēju kā "auto tirdzniecības gigants" Uģis Vītols mācīja tautu kā grūtos laikos pašiem remontēt vecu VW Passat:) un teica apmēram šādi - ka tagad uz ielām atkal parādās tādas mašīnas kā Žiguļi , Ford Scorpio un SAAB 900 :) :) :)
Man patika B)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Klasiskie 900
Droši vien, ka NG, jo tie jau gandrīz lētāki nekā OG.defektivais wrote:Varbūt, viņš domāja 900NG? :)maris wrote:netīšām pa TV redzēju kā "auto tirdzniecības gigants" Uģis Vītols mācīja tautu kā grūtos laikos pašiem remontēt vecu VW Passat:) un teica apmēram šādi - ka tagad uz ielām atkal parādās tādas mašīnas kā Žiguļi , Ford Scorpio un SAAB 900 :) :) :)
Man patika B)
Re:Klasiskie 900
Tas fakts... protams, ja nav runa par rūsas saēstu 900og...zudushais wrote:Droši vien, ka NG, jo tie jau gandrīz lētāki nekā OG.defektivais wrote:Varbūt, viņš domāja 900NG? :)maris wrote:netīšām pa TV redzēju kā "auto tirdzniecības gigants" Uģis Vītols mācīja tautu kā grūtos laikos pašiem remontēt vecu VW Passat:) un teica apmēram šādi - ka tagad uz ielām atkal parādās tādas mašīnas kā Žiguļi , Ford Scorpio un SAAB 900 :) :) :)
Man patika B)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Klasiskie 900
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Klasiskie 900
Smuks! Nebiju redzējis šo!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Klasiskie 900
Izskatās labi... ja būtu tie 2k LVL un krīze nezīmētu drūmu nākotnes ainu, varbūt paņemtu...
Starp citu, šis sludinājums ir ielikts arī iekš mobile.de :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Klasiskie 900
Spriežot pēc sludinājums. Tirgo kāds no Rēzeknes. Nav brīnums, ka nav redzēts :) Bet vispār izskatās tiešām eleganti.
Re:Klasiskie 900
kaut kas īsti neiet kopā tajā sludinājumā, man ir izdoma, ka tas vārētu būt B212 motors, t.i., 2,1 n/a un nevis turbo ...
Jo turbo autiņam uz aizmugures vāka jābūt vai nu "900 turbo" (FPT) vai "900 turbo S" (lpt) vai arī "900 S" (lpt).
Tajā pat laikā, aizmugures vāka emblēmu var nomainīt :dry: , priekšējā restē ir "turbo", arī to var uzlikt :dry: , motora jauda norāda uz 2,1 l n/a ..., saimnieks nosaucis sludinājumā par turbo.
Vārdu sakot, šo lietu iz vērts pārbaudīt pirms sacerēties, ka tas ir turbo autiņš.
Jo turbo autiņam uz aizmugures vāka jābūt vai nu "900 turbo" (FPT) vai "900 turbo S" (lpt) vai arī "900 S" (lpt).
Tajā pat laikā, aizmugures vāka emblēmu var nomainīt :dry: , priekšējā restē ir "turbo", arī to var uzlikt :dry: , motora jauda norāda uz 2,1 l n/a ..., saimnieks nosaucis sludinājumā par turbo.
Vārdu sakot, šo lietu iz vērts pārbaudīt pirms sacerēties, ka tas ir turbo autiņš.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Klasiskie 900
Savukart hrometa reste bija tikai turbakiem, kaut gan resti ari var nomainit.
Spriezot pec numura plaksns, auto ir pirkts Rumbula, bet tur parasti ir lpt masinites, kas apstiprinatos, jo salons ir drebes, tadel visticamak auto ir no Sveices.
Lai gan neesmu Serloks Holms un dedukcijas metode nav mana stipra puse :laugh:
Spriezot pec numura plaksns, auto ir pirkts Rumbula, bet tur parasti ir lpt masinites, kas apstiprinatos, jo salons ir drebes, tadel visticamak auto ir no Sveices.
Lai gan neesmu Serloks Holms un dedukcijas metode nav mana stipra puse :laugh:
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Klasiskie 900
Nu jā- turbo vai n/a kā vienmēr diskusija.. Kā arī, ja būtu nauda tad.. Klasiska reakcija uz jaunu 900og pārdošanā.
Bet tie 1,8 k, ja virsbūve un pārējais ir turēts kārtībā, nebūs par daudz.
Bet tie 1,8 k, ja virsbūve un pārējais ir turēts kārtībā, nebūs par daudz.