Klasiskie 900


Locked
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Klasiskie 900

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote: - man šķiet, ka tas, ka tipisks SAAB braucējs ir advokāts, zobārsts un arhitekts, ka viņam normāli ir augtāks IQ utt. ir kaut kāds 80.to gados izdomāts un kultivēts mārketinga triks. Man galīgi nav sajūtas, ka tagad ar 9-5 un 9-3 pārvietojas kāda īpaša, ar kaut ko no pārējiem atšķirīga publika.
Pilnīgi piekrītu, ne ko pielikt, ne atņemt :)

->donalds dax

Pilnīgas muļķības par tām tehniskajām zināšanām. Zinu daudz cilvēku, kuri ir tieši tādi paši kā Tu raksturoji sevi. Tiesa, viņi laikā, kopš brauc ar 900og ir iemācījušies kaut ko nedaudz vairāk par auto uzbūvi un aptuvenajiem uzdevumiem katram detaļu mezglam. Tie, kuri diskutē par remontiem un dara visu paši ir entuziasti, kuriem patīk pielikt roku pie savas mašīnas un tādā veidā atpūsties. Protams, ka pēdējā laikā arī ekonomiskā situācija valstī ir darījusi savu šajā sakarā, taču tas ir cits stāsts. Vai vēl ir otra cilvēku grupa, kas diskutē par 900og tehnisko uzbūvi - cilvēki, kuriem vienkārši ir par maz ar standarta mašīnas sniegtajām iespējām :)
900aero clubsport #8
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Klasiskie 900

Post by skirem »

Es te lasu, lasu jūsu topikus ar slavas dziesmām par 900og, bet labprāt gribētu lai kāds iedod izbraukt ( nu nejau vienu mazu aplīti :), lai es arī pamēģinātu sajust to "sāli" :P no šī auto, jo vizuāli man patīk , tiesa jau tie ar slīpo purnu, bet gribās arī sajust kā tas uzvedas uz ceļa. Vai būs kāds brīvprātīgais? :laugh: :laugh: :laugh:
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Klasiskie 900

Post by alnislacis »

Pilnīgas muļķības par tām tehniskajām zināšanām. Zinu daudz cilvēku, kuri ir tieši tādi paši kā Tu raksturoji sevi. Tiesa, viņi laikā, kopš brauc ar 900og ir iemācījušies kaut ko nedaudz vairāk par auto uzbūvi un aptuvenajiem uzdevumiem katram detaļu mezglam. Tie, kuri diskutē par remontiem un dara visu paši ir entuziasti, kuriem patīk pielikt roku pie savas mašīnas un tādā veidā atpūsties. Protams, ka pēdējā laikā arī ekonomiskā situācija valstī ir darījusi savu šajā sakarā, taču tas ir cits stāsts. Vai vēl ir otra cilvēku grupa, kas diskutē par 900og tehnisko uzbūvi - cilvēki, kuriem vienkārši ir par maz ar standarta mašīnas sniegtajām iespējām
>Ziedoniz, kurā grupā liec mani?


>Skirem- Vai apskatīti, izbraukt, parunāt utt. nav iespējams izdarīt "Saab draugu tikšanās" laikā? Neesmu, kompetents par to runāt, jo neesmu bijis (vēl). Bet domāju, ka tur jau nu noteikti varētu. Ja nemaldos, nākamā tāda tikšanās ir rīt.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Klasiskie 900

Post by Nauris_t16 »

alnislacis wrote:
Pilnīgas muļķības par tām tehniskajām zināšanām. Zinu daudz cilvēku, kuri ir tieši tādi paši kā Tu raksturoji sevi. Tiesa, viņi laikā, kopš brauc ar 900og ir iemācījušies kaut ko nedaudz vairāk par auto uzbūvi un aptuvenajiem uzdevumiem katram detaļu mezglam. Tie, kuri diskutē par remontiem un dara visu paši ir entuziasti, kuriem patīk pielikt roku pie savas mašīnas un tādā veidā atpūsties. Protams, ka pēdējā laikā arī ekonomiskā situācija valstī ir darījusi savu šajā sakarā, taču tas ir cits stāsts. Vai vēl ir otra cilvēku grupa, kas diskutē par 900og tehnisko uzbūvi - cilvēki, kuriem vienkārši ir par maz ar standarta mašīnas sniegtajām iespējām
>Ziedoniz, kurā grupā liec mani?


>Skirem- Vai apskatīti, izbraukt, parunāt utt. nav iespējams izdarīt "Saab draugu tikšanās" laikā? Neesmu, kompetents par to runāt, jo neesmu bijis (vēl). Bet domāju, ka tur jau nu noteikti varētu. Ja nemaldos, nākamā tāda tikšanās ir rīt.


Es domāju, ka otrajā
900aero clubsport #8
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Klasiskie 900

Post by skirem »

Nepatīk man Pārdaugava dienasbeigās :( , bet mēģināšu rīt aizkļūt līdz turienei. Tiesa braukšana pa šaurajām pārdaugavas ieliņām arī īsts extreems.
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Klasiskie 900

Post by mrpinkeyes »

-> donalds dax

Nu zini, es arī neko gandrīz nedaru pats savam auto un manas zināsanas par auto uzbūvi arī ir uz trijnieku. Tiesa šo 11 gadu laikā vismaz minimālā poņa par dažiem mezgliem (kur tie atrodas) man ir parādijusies. Un neko, braucu ar og, laboju (pārsvarā Vikingos, bet tagad parādās alternatīvas, kaut vai tas pat Arnijs). Tiesa es diez vai pirktu kaut ko pavisam extrēmu. Piemēram, karburatorversiju vai pirmās paaudzes turbo (145ZS) vai kau kātu tur EMS. Nu tie ir aptuveni tādi autiņi, ko Māris aprakstīja, un tur tiešām ir jāņemās pašam. Un te gan mani mūsu autodidaktu mierinājumi, ka tur nekā nav, galīgi nepārliecina! Es negribu čakarēties, es braukt! Braukt bez bēdām! Varbūt tapēc, esmu atteicies no sava 2 mīļāka SAAB modeļa 99tā iegādes. Ja paskatās kā ņemās walcc, mixeris, nezinīte.. paldies! NEW arī nopirka 900to karburātornieku un vīlās.

Tapēc jāpērk ejošu, nerūsējošu (ar to domāju nesošās konstrukcijas) auto. Nav jāskatās uz odometru, jo sliktāki auto bieži vien ir tie, kas nostāvējuši kaut kur garāžās gadiem. Man piemēram, 900tajam ik pa laikam uzmetās kaut kas no stāvēšanas. Tā kā, abi auto līdz mājas būvniecības pabeigšanai, man stāv katrs savā Rīgas galā, tad sanāk , ka viens ik pa laikam nostāv dīkā kādu 1- 2MĒNEŠUS. TAGAD MAN PIEMĒRAM PALIEK BAIL, KAS NOTIKS KAD IEDARBINĀŠU SAVU 9-5 Aero pēc mēneša dīkstāves :)

Es ieteiktu tiešām skatīties labā stāvoklī ar jebkādu motoru 88-93.G. Protams es arī primāri skatītos HOT, bet, ja Tev pašam ir 9-5 Aero, tad noteikti pret 900 var būt elastīgāks. Galu galā arī 2.0i un 2.1i bus ok. Skatoties tirgū pēc 90.g., laikam visoptinmālāk būs lpt.

Un vēl, abi mani 900tie: 900 T8 86.g. un 900 2.1i 91.g. vienmēr bijuši ikdienas autiņi- kā saka darbam, makšķerēšanai, ģimenei, svētkiem pat kāzām. Uzskatu, ja tas tiešām nav kaut kāds 900 Finlandia, 96tais un nu jau laikam arī 99tais, 900 tais pēc būtības nav uzskatāms par antivāru, bet normālu (vārda labajā nozīmē) ikdienas autiņu.

Vēl viena laba lieta ir rekomendācijas. Latvijā ir vairāki 900tie, kuri, ja tiktu likti pēkšņi uz pārdošanu, un man 900tā īpašumā nebūtu, es droši vien uz tiem pretendētu.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Klasiskie 900

Post by lawyer »

Klau, bet jūs - kuri lieto savus 900og arī ziemā, esat veikuši tiem kādus īpašus antikorozijas pasākumus? Un kā jūsu 900og iztur ziemas sāls peldes?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Klasiskie 900

Post by lablaiks »

Ikdienai,ja gribas klasisko 900to noteikti jāņem auto pēc 90.g. līdz 93.g. Vai tas ir Lpt vai inžektors gaumes lieta.(Ar HOT var baigi iekrist) Lai arī ko saka, bet gadam ir nozīme, kaut vai dēļ kuzava, lielāka iespēja ka nebūs rūsa visās vietās.Kaut gan braucot pa ziemu tā parādīsies tāpat.Protams ir labi eksemplāri pirms 90.g. , bet te jau jāskatās konkrēti. Un vēl ap 1991.g. 900og nāca visādi sīki, bet patīkami uzlabojumi.
Par karburatorniekiem -> nav jau tik ekstrēmi, principā ķibeļu var būt stipri mazāk, tik tomēr tas karburators ir pirms ikdienas lietošanas jāpārjauc utt.Un tad jau brauksi bez bēdu.
Kas nāk komplektā karburatorniekiem -> viennozīmīgi auto vecums, jaunākais karburatornieks būs no 1988.g. un ja mašīna ir ikdienā lietota, tad ne jau karburators traucēs pilnvērtīgi braukt , bet gan pārējo detaļu nodilums, krakšķes pussasis,tecēs radiators, sajūgs būs padilis utt.Bet nu viss tāpat ir jāskatās pie konkrētā eksemplāra.
Vecākam automobīlim ilgāka nekustināšana neko labu nedara.
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Klasiskie 900

Post by lablaiks »

lawyer wrote:Klau, bet jūs - kuri lieto savus 900og arī ziemā, esat veikuši tiem kādus īpašus antikorozijas pasākumus? Un kā jūsu 900og iztur ziemas sāls peldes?
rūsē tāpat kā visi citi šo gadagājumu auto.
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Klasiskie 900

Post by mrpinkeyes »

lawyer wrote:Klau, bet jūs - kuri lieto savus 900og arī ziemā, esat veikuši tiem kādus īpašus antikorozijas pasākumus? Un kā jūsu 900og iztur ziemas sāls peldes?
Bieži jāmazgā! Un nebraukt ar 900to ziemā arī nav lieta, jo tieši ziemā viņam ir daudz priekšrocības kā ziemeļu auto!

http://www.youtube.com/watch?v=GUxKdF7BjNE

Kabrioletus gan nevajadzētu mocīt! :)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Klasiskie 900

Post by alnislacis »

šajā vietā var atrast renovētu chill cast kārbu pa 600 LVL. Ja nu kādam..

Bet pa lielam: kāds bauc uz Zviedriju/ Somiju pēc detaļām saviem Saabiem? Man ir "iepirkumu sarakstiņš".
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Klasiskie 900

Post by mrpinkeyes »

Vakar mazgājot savu auto automazgātuvē pie TD sports (3 Ls starp citu), iznāca tā kārtīgāk apskatīt šo te: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... djmnf.html

Teikšu tā zaļā hameleonu krāsa būtu ok, bet no sāniem tas izskatās žilgans un liekas, ka katra detaļa krāsota savādāk. Salons gan ļoti smuks, filigrāns darbs!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Klasiskie 900

Post by defektivais »

Mr Pink Eyes wrote:Vakar mazgājot savu auto automazgātuvē pie TD sports (3 Ls starp citu), iznāca tā kārtīgāk apskatīt šo te: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... djmnf.html

Teikšu tā zaļā hameleonu krāsa būtu ok, bet no sāniem tas izskatās žilgans un liekas, ka katra detaļa krāsota savādāk. Salons gan ļoti smuks, filigrāns darbs!
Pilnīgi piekrītu, ja būtu "normālā" krāsā noteikti jau būtu pārdots :)

Ja kas, tad te vel ir bildes:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ixolp.html
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Klasiskie 900

Post by ZingZeng »

Es to autinu redzeju tapsanas laika, kad nokrasota bija tikai puse. Taja bridi es nosausminajos par krasotaja darbu, jo masina nebija pilniba izjaukta un detalas nolimetas, ta ka nokrasots bija viss - gan gumijas, gan plastmasas pogas, gan daleji stikli un durvju mehanismi, vardu sakot pilnigs arprats. Guntars gan toreiz teica, ka laikam visu parstradas, bet es so halturesanu isti nesapratu.
Vai tagad tur viss izskatas ok ?
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Klasiskie 900

Post by alnislacis »

Vai Guntars ir krāsotājs no Salacgrīvas? Vai arī tā sauc TD Sports "valdes priekšsēdētāju"?
Locked