Klasiskie 900


Locked
HforU
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 190
Joined: Tue Jan 13, 2009 8:45 am
Location: Valmiera

Re:Klasiskie 900

Post by HforU »

Valmierā viens 900 parādījies tirgošanā!
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... anlbm.html

Būs rīt jāmēģina apskatīt. Varbūt kāds jau ir redzējis un ir kas zināms?
9-5
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Klasiskie 900

Post by lablaiks »

Tas manuprāt pirms kāda laika tirgojās (apt 2 gadi atpakaļ) un braukāja pa Rīgu, Daugavgrīvas ielas rajonā, nekas labs tur nav, jau tad izskatījās žēlīgs, tur ir rūsa un visas sekas no ilglaicīgas ekspluatācijas, tipisks donors, sākumcena 50ls, it sevišķi bez TA. Bet var jau nopirkt , lai neliktos , ka dzīvei nav jēgas.
Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:Klasiskie 900

Post by Luciferz »

lawyer wrote:Interesanta krāsa...

http://www.blocket.se/malmo/SAAB_900_Ae ... ?ca=11&w=3
kaads varbuut veelas paardot shaadus diskus kaa bildee "ar plauktu".

tie vareetu buut 4x114,3, STARP CITU?
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Klasiskie 900

Post by chippy »

Luciferz wrote:
lawyer wrote:Interesanta krāsa...

http://www.blocket.se/malmo/SAAB_900_Ae ... ?ca=11&w=3
kaads varbuut veelas paardot shaadus diskus kaa bildee "ar plauktu".

tie vareetu buut 4x114,3, STARP CITU?
Pa Āgenskalnu nereti braukā 900ng ar super aero diskiem.. Vai tad viņiem skrūvju attālumi vienādi?
Image
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Klasiskie 900

Post by Nils »

NG ir piecas skrūves un uz NG redzēti tikai Super Aero, kas starp tiem pašiem NG nav nekāda raritāte, toties uz 9k, kam ir 4x108 tie ir ļoti grūti dabonami diski, parastie R16 Aero gan šad tad parādās ss.lv [atšķirās ar dizainu un plaukta lielumu]
Ja runājam par OG, tad R16 Aero un Super Aero ir tikai uz 4x108, tātad no 87.gada uz augšu, ja pareizi atceros.
Vienīgie aero, ko zinu uz OG ar skrūvju attālumu 4x114.3, ir šie:
http://burnlab.net/blog/uploaded_images/saab-spg.jpg
Saab 900 Turbo '81
Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:Klasiskie 900

Post by Luciferz »

Nils wrote:NG ir piecas skrūves un uz NG redzēti tikai Super Aero, kas starp tiem pašiem NG nav nekāda raritāte, toties uz 9k, kam ir 4x108 tie ir ļoti grūti dabonami diski, parastie R16 Aero gan šad tad parādās ss.lv [atšķirās ar dizainu un plaukta lielumu]
Ja runājam par OG, tad R16 Aero un Super Aero ir tikai uz 4x108, tātad no 87.gada uz augšu, ja pareizi atceros.
Vienīgie aero, ko zinu uz OG ar skrūvju attālumu 4x114.3, ir šie:
http://burnlab.net/blog/uploaded_images/saab-spg.jpg
paldies. Shaadi man jau ir shobriid:)
Plauktu vajag :unsure: , bet gads ir 87 ar 4x 114,3 :(

Pus mashiina jaanomaina, lai 4 x 108 vareetu uzlikt, vai mazaak:)?
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Klasiskie 900

Post by Nils »

Tagad gan tev jāgaida kāds tehniskāks spečuks. :laugh:
Kad es interesējos par līdzīgām iespējām, tikai no 9k uz 9-5 skrūvju attālumiem, skaidru atbildi ar to, kas jāmaina, tā arī nesaņēmu, bet dzīvē ne viens vien ir redzēts. :)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Klasiskie 900

Post by defektivais »

Luciferz wrote:
Nils wrote:NG ir piecas skrūves un uz NG redzēti tikai Super Aero, kas starp tiem pašiem NG nav nekāda raritāte, toties uz 9k, kam ir 4x108 tie ir ļoti grūti dabonami diski, parastie R16 Aero gan šad tad parādās ss.lv [atšķirās ar dizainu un plaukta lielumu]
Ja runājam par OG, tad R16 Aero un Super Aero ir tikai uz 4x108, tātad no 87.gada uz augšu, ja pareizi atceros.
Vienīgie aero, ko zinu uz OG ar skrūvju attālumu 4x114.3, ir šie:
http://burnlab.net/blog/uploaded_images/saab-spg.jpg
paldies. Shaadi man jau ir shobriid:)
Plauktu vajag :unsure: , bet gads ir 87 ar 4x 114,3 :(

Pus mashiina jaanomaina, lai 4 x 108 vareetu uzlikt, vai mazaak:)?
šis jau ir apspriests agrāk, pameklē forumā. Cik atceros, tad bija jāmaina pusasis un viss kas nāk tālāk. Kā arī jāiemana kaut kā rocenes trose uz aizmugurējo tiltu. Ja ir donors, tad nav tik traki.
tev ir T16 aero ar taisno vai slīpo purnu?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Klasiskie 900

Post by chippy »

Nils wrote:Tagad gan tev jāgaida kāds tehniskāks spečuks. :laugh:
Kad es interesējos par līdzīgām iespējām, tikai no 9k uz 9-5 skrūvju attālumiem, skaidru atbildi ar to, kas jāmaina, tā arī nesaņēmu, bet dzīvē ne viens vien ir redzēts. :)
Ar flančiem to nevar izdarīt? Nezinu cik tas ir nopietni, bet ir redzēts ebay`jā šādi flanči ar pārejas variantiem.. ;)
Image
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Klasiskie 900

Post by gustavs »

chippy wrote:
Nils wrote:Tagad gan tev jāgaida kāds tehniskāks spečuks. :laugh:
Kad es interesējos par līdzīgām iespējām, tikai no 9k uz 9-5 skrūvju attālumiem, skaidru atbildi ar to, kas jāmaina, tā arī nesaņēmu, bet dzīvē ne viens vien ir redzēts. :)
Ar flančiem to nevar izdarīt? Nezinu cik tas ir nopietni, bet ir redzēts ebay`jā šādi flanči ar pārejas variantiem.. ;)
Flancis tak pilda pavisam citu funkciju :laugh:
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Klasiskie 900

Post by chippy »

Gustavs wrote:
chippy wrote:
Nils wrote:Tagad gan tev jāgaida kāds tehniskāks spečuks. :laugh:
Kad es interesējos par līdzīgām iespējām, tikai no 9k uz 9-5 skrūvju attālumiem, skaidru atbildi ar to, kas jāmaina, tā arī nesaņēmu, bet dzīvē ne viens vien ir redzēts. :)
Ar flančiem to nevar izdarīt? Nezinu cik tas ir nopietni, bet ir redzēts ebay`jā šādi flanči ar pārejas variantiem.. ;)
Flancis tak pilda pavisam citu funkciju :laugh:
Ne, ne.. tieši tādi, kurus uzskrūvē uz 4ām skrūvēm, bet pēc tam, tam flancim paliek pieci tukši caurumi priekš attiecīgajiem diskiem.. ;)
Image
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Klasiskie 900

Post by gustavs »

Ok, man gan tas izklausās pārlieku riskanti. :)
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Klasiskie 900

Post by chippy »

Gustavs wrote:Ok, man gan tas izklausās pārlieku riskanti. :)
Tāpēc arī minēju, ka nezinu, cik tas viss ir nopietni.. Sev Es tādus neliktu, ja vien kāds pazīstams gadiem ar tādiem nebūtu nobraucis :laugh:
Image
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Klasiskie 900

Post by Nauris_t16 »

Ar flančiem var, bet tad sanāks baigais offsets, to pat airflow arkām nenoslēpsi :D

Reāli ir jānomaina priekšējie suporti un diski (ja nemaldos, tad stupicas arī), principā viss pakaļējais tilts, jāpārmetina rocene no jaunās bremžu sistēmas un jāpārvelk troses. Un tad, sūdīgi paveikta darba dēļ, jāmēģina TA iestāstīt, ka "es tādu jau nopirku" un "iepriekš taču viss bija kārtībā" :D:D:D

Nē, nē, vērts to ir darīt, Svietsts savam iepriekšējam 900 to paveica. Bet - ja tev netraucē milzu lētu lieto disku izvēle no japāņu mašīnām, padiluma dēļ klaboši priekšējie suporti atpakaļgaitā un fakts, ka nevar krāmēt līkumā ar ručņiku (nē, nu darīt to var, efekts varētu būt grandiozs, itsevišķi tāpēc, ka reti kam viņš ir vienāds vecajām bremzēm), tad neredzu jēgu to darīt. Jo es tomēr labāk izmantotu izdevību un pa tiem ~150ls, ko izmaksās normāls 16"aero komplekts vai teiksim ~250ls, kā man ar lietotām riepām nostājās melnais restaurētais komplekts, paņemtu normālus 17niekus, jo izvēle ir salīdzinājumā ar jaunajām bremzēm.
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Klasiskie 900

Post by KurBads »

a tas baltais tiešām ir `85.g.? vai arī reste viņam no kaut kāda 81-83.g. modeļa ielikusies?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Locked