Klasiskie 900


User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Klasiskie 900

Post by KoreFun »

defektivais wrote:
lawyer wrote:Image Cenu amplitūda 900og ir pamatīga - no 1000 EUR par rūsas sagrauztiem/nobrauktiem eksemplāriem līdz pat 15k EUR par labi saglabātiem HOT ar gaumīgu tjūningu...

Pēdējās dienās parakos pa netu 900og meklējumos - meklēju gan vairāk vācu lapās (sludinājumi gan ir no visas Eiropas), jo zviedru valodu pilnīgi nejēdzu un slinkums ar to gūgltulku ņemties...

Vai tiešām 900og coupe ar LPT vai HOT (1989-1993), bez rūsas (relatīvi protams) un citiem dārgiem defektiem (MT) nevar dabūt zem 5k EUR?

Šādu atradu pa 3.5k EUR
A kāda vaina flat front?

Vai piemēram šim eksemplāram:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Nu šim pēdējam eksemplāram ir viena kaite - tas it T8:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Klasiskie 900

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote: Hmm, man liekas, ka tev visvienkāršāk ir pārbaudīt to, vai nē? Vai esmu atpalicis no dzīves?:huh:

1992. gadā Holandē zilo ādu varēja dabūt kopā ar:

-Cirrus white krāsu 900S un 900i
-Carrara white - 900S un 900i
-Ambassadeurs blue - 900S un 900i

Un ar "metālikām":

-Platana gray - 900S un 900i
-Iridium blue - 900S un 900i (šī krāsa citām ar citiem motoriem nemaz nenāca)
-Nocturne blue - 900S un 900i
Le Mans blue - 900S un 900i

Secinājums - SAAB negribēja bojāt "labo versiju" imidžu un nemaz nepārdeva zilu ādu kabrioletos un HOT versijās :silly: Zilā āda pienācās tikai mājsaimniecēm un pensionāriem :D (no offence)
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Klasiskie 900

Post by lawyer »

Come on, es tak neesmu gruzīns, kam patiktu sarkanas krāsas salons :D

Man tuvi ir tumšie toņi - vai nu melns, tumši pelēks vai arī tumša smilšu krāsa, bet nekādi sarkanie, zilie, zaļie utml ;)

Un tas attiecas uz visiem auto, kurus potenciāli esmu gatavs iegādāt... Vai nu tas būtu 900og coupe, 9-3 SW vai 9-5 vagons :) vai arī 911 :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Klasiskie 900

Post by Nauris_t16 »

Melna āda 900 nenāca :D Tāpat arī tumša smilšu krāsa :)

Taupe - pelēkbrūns tonis
Light grey - vienkārši pelēks
Grey - tumši pelēks, tuvākais melnam, diezgan populārs
Blue - nu tas, kas bildēs :D
Tan - smilšu krāsa (tumša sastopama tikai ļoti netīros salonos :D )
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Klasiskie 900

Post by lawyer »

Paneli gan es esmu melnu redzējis - sēdēkļus gan tiešām ne... Bet Tevis nosauktie ir man tuvākie toņi :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Klasiskie 900

Post by KoreFun »

lawyer wrote:Come on, es tak neesmu gruzīns, kam patiktu sarkanas krāsas salons :D

Man tuvi ir tumšie toņi - vai nu melns, tumši pelēks vai arī tumša smilšu krāsa, bet nekādi sarkanie, zilie, zaļie utml ;)

Un tas attiecas uz visiem auto, kurus potenciāli esmu gatavs iegādāt... Vai nu tas būtu 900og coupe, 9-3 SW vai 9-5 vagons :) vai arī 911 :D
A tu esi braucis iekš 900 OG ar sarkano salonu?;) Man bija vispirms pelēks samta salons. Ieraugot sarkanu nācās man to pārlikt savā 900 OG, ar otru man paveicās, tas uzreiz bija ar sarkano.:)
Tev tak pavisam nedaudz vēl pats 900 OG tik stipri neinteresēja;)

Žēl ka par vēlu saki interesēties ar 900 OG, būtu iedevis tev ar savējo izbraukt;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Klasiskie 900

Post by Nauris_t16 »

Kamēr neesmu sataisījis izpūtēju un nomainījis diskus, kauns rādīt to mašīnu cilvēkiem :blush: Savējie jau saprot kas un kā, bet, ja es, piemēram, gribu lawyer radīt labu iespaidu par 900og, tad savu auto pagaidām vēl nepiedāvāju apskatīt :D
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Klasiskie 900

Post by KoreFun »

:laugh: Tas tā, "Rabočij moment":laugh:
Bet patiesībā es runāju vairāk ne par 900 OG, bet par sarkano salonu, lai tas cilvēks izbrauc ar tumšo un sarkano. Tak jāsalīdzina kaut ko ar kaut ko citu, bet baigi lidzīgu:)


Un Ziedoni, par to zilo ādu. Laikam būs tev tā taisnāk pateikt:P Es visu laiku esmu domājis par zilu 900'79 Turbo ;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Klasiskie 900

Post by lawyer »

Vienkārši ir krāsas, kuras es nepieļauju atsevišķām lietām - auto tas ir, piemēram, sarkans (zaļš, zils, rozā utml.) salons, mājā - baltas durvis utt. utjpr. Tā paskatoties pavirši apkārt, secinu, ka man vispār nav nevienas sarkanas lietas mājās - ja nu vienīgi kaut kādi T-krekli un futbola formas sastāvdaļas (un arī tikai tāpēc, ka komandas un sponsora krāsas ir sarkanbaltas)

:)

P.S. Tiešām gribētos kādu no 900og apostīt tuvāk ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Klasiskie 900

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote: Un Ziedoni, par to zilo ādu. Laikam būs tev tā taisnāk pateikt:P Es visu laiku esmu domājis par zilu 900'79 Turbo ;)
:D:D Es sapratu uzreiz, tikai radās vēlme izlikties, ka es neko nesaprotu :D (Pašam smiekli uznāca)
Nē, tam auto ir zils velūra salons, vēl vecā tipa, bez atsevišķiem pagalvjiem ;)


->lawyer

Mandomāt, ka pēc pusotras - divām nedēļām mēs varam kaut ko sabīdīt, patreiz esmu diezgan aizņemts... Es gan nesolu, ka būs diski un izpūtējs, bet es centīšos :D
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Klasiskie 900

Post by alnislacis »

A, kas Tev ar izpūtēju notiek?
User avatar
donalds_dax
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am

Re:Klasiskie 900

Post by donalds_dax »

Apgaismojiet nezinātāju - kāda vaina ir tam T8?

No manas (gan nelielās) pieredzes ar blocket.se izriet secinājums, ka
labie eksemplāri pazūd nākamajā, vēlākais, aiznākamajā dienā, un
ar tādiem knariņiem no Latvijas nevienam nav lielas intereses
noņemties, ja jau ir kas pērk turpat Zviedrijā. Vienīgais, ko tu
labākajā gadījumā dabū, ir atbildes e-pasts, ka sābis jau pārdots.

Toties dažs labs T8 (vismaz vizuāli pievilcīgs) tur stāv un nekur nepazūd.
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Klasiskie 900

Post by mrpinkeyes »

donalds dax wrote:Apgaismojiet nezinātāju - kāda vaina ir tam T8?

No manas (gan nelielās) pieredzes ar blocket.se izriet secinājums, ka
labie eksemplāri pazūd nākamajā, vēlākais, aiznākamajā dienā, un
ar tādiem knariņiem no Latvijas nevienam nav lielas intereses
noņemties, ja jau ir kas pērk turpat Zviedrijā. Vienīgais, ko tu
labākajā gadījumā dabū, ir atbildes e-pasts, ka sābis jau pārdots.

Toties dažs labs T8 (vismaz vizuāli pievilcīgs) tur stāv un nekur nepazūd.
Apgaismoju, nav labāka SAAB par T8! un tie, kas raksta te pretējo ir 1) vai nu snobi, kas labprāt brauktu ar T32 vai T64, ja tādi protams būtu vai 2) vienkārši ar T8 nekad nav braukuši.

Man bija T8... apgalvošu, tas ir labākais SAAB ar kādu esmu braucis un esmu braucis ar T16, t16 + IC+ upgreidi, pašlaik ir labs 2.1i, un nemaz nerunājot par 9-5 Aero. Tad lūk tas uzrāviens ar veco T8 (86.g.) bija vislabākais, braukšanas prieks vislielākais. Es ļoti skumstu pēc tā auto, bet nu nav vairs.

Kādas varētu būt problēmas ar T8? Nu pirmkārt ražoja to tikai līdz 89.g. Tātad vairums eksemplāri (tie kas līdz 88.g.) būs ar vecajām bremzēm, kurām problemātiski priekšējie suporti (te arī atbilde defektīvajiem, kapēc flat front nav tik labi, kā apaļpurni). Otrkārt, eksemplāriem līdz 86.g. (145zs) nebija interkūlers. Nu un lielais T bez interkūlera... No 86.g. ar interKūleru bija 155ZS. Nu un varbūt vēl kāds sīkums, ko es kā netehnisks cilvēks nezinu. Iespējams kaut kas bija ar špricēm, vai tik T8 nebija mehāniskā, kas ir problemātiska vai otrādi elektroniskā, bet aizvēsturiska, te jājautā Arnijam vai Zinītim.

Nu es, kaut ko pat 900tajiem apkopoju šeit: [hide]http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 0&Itemid=2[/hide]

T8 rullē!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Klasiskie 900

Post by KoreFun »

Personīgi man T8 likās stipri līdzīgs jaunākām LPT versijām. Praktiski tāds pats raksturs ka T16, tikai startē jautrāk. Tā kā vairāk piemērots pilsētai. T16 tieši otrādi. Kā divi dažādi motori, pirms un pēc 2000-2500 RPM.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Klasiskie 900

Post by KoreFun »

ziedoniz wrote:
KoreFun wrote: Un Ziedoni, par to zilo ādu. Laikam būs tev tā taisnāk pateikt:P Es visu laiku esmu domājis par zilu 900'79 Turbo ;)
:D:D Es sapratu uzreiz, tikai radās vēlme izlikties, ka es neko nesaprotu :D (Pašam smiekli uznāca)
Nē, tam auto ir zils velūra salons, vēl vecā tipa, bez atsevišķiem pagalvjiem ;)
Tātad esmu sajaucis, nebiju diezgan labi apskatījis šo brīnumu:) Bet to pagalvjus gan atceros:P Ļoti interesants eksemplārs:cheer: Starp citu, vai neesi nekad domājis uzlikt haubi, ar divām ventilācijas izgriezumiem, kā tiem pirmajiem? Manuprāt baigi smuki izskatās:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Locked