Klasiskie 900


User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Klasiskie 900

Post by defektivais »

lawyer wrote:Image Cenu amplitūda 900og ir pamatīga - no 1000 EUR par rūsas sagrauztiem/nobrauktiem eksemplāriem līdz pat 15k EUR par labi saglabātiem HOT ar gaumīgu tjūningu...

Pēdējās dienās parakos pa netu 900og meklējumos - meklēju gan vairāk vācu lapās (sludinājumi gan ir no visas Eiropas), jo zviedru valodu pilnīgi nejēdzu un slinkums ar to gūgltulku ņemties...

Vai tiešām 900og coupe ar LPT vai HOT (1989-1993), bez rūsas (relatīvi protams) un citiem dārgiem defektiem (MT) nevar dabūt zem 5k EUR?

Šādu atradu pa 3.5k EUR
A kāda vaina flat front?

Vai piemēram šim eksemplāram:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:Klasiskie 900

Post by maris »

Kas meklē tas atrod :)
Tikai , esi reālists , pat ja tas auto ir salīdzinoši labā stāvoklī ,
tad Latvijā ar atvešanu , reģistāciju , apskati un pirmo apkopi (
kautkas vainmēr ir jāremontē :( ) tas izmaksās tos pašus 5 Eur :(
No otras puses , ja ir vēlme pēc tāda auto , tad ir jāpērk jo vairāk
un labāki tie nekļūs :( Es atceros ,kad pirku SAAB 96 , tas bija 98.
gadā , tad Somijā reklāmas avīzē tie bija pie parastām ikdienas a/m un
bija no kā izvēlēties B) Un arī 900 Turbo pirms gadiem 5 tajā pašā
Vācijā bija gan lielākā izvēlē , gan arī cenas ...:) :) :)
Māris
p.S> ja tiesām esi pircējs , tad izbrauc un izpēti to modeli dzīvē .
Un paprasi lai kāds reāls lietotājs uz reālas mašīnas parāda , kur
parasti ir problēmas B)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Klasiskie 900

Post by lawyer »

defektīvais - linkā redzamajam eksemplāram salons ir sarkanā krāsā - tādēļ tādu iespēju pilnīgi izslēdzu...

Nedaudz palasījos par 900og raksturīgajām kaitēm un secināju, ka labāk uzreiz ir skatīties uz 1990-1993 ;) Turklāt arī vizuāli man 900og pēc 1987.gada liekas foršāki:)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Klasiskie 900

Post by defektivais »

lawyer wrote:defektīvais - linkā redzamajam eksemplāram salons ir sarkanā krāsā - tādēļ tādu iespēju pilnīgi izslēdzu...

Nedaudz palasījos par 900og raksturīgajām kaitēm un secināju, ka labāk uzreiz ir skatīties uz 1990-1993 ;) Turklāt arī vizuāli man 900og pēc 1987.gada liekas foršāki:)
Uj, tad jau es esmu izvēlējies pašu sliktāko kas var būt jo manam ir gan sarkans salons gan flat front :D

Hm, interesanti būtu zināt kādas ir tās raksturīgākās kaites?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Klasiskie 900

Post by KurBads »

defektivais wrote:
lawyer wrote:defektīvais - linkā redzamajam eksemplāram salons ir sarkanā krāsā - tādēļ tādu iespēju pilnīgi izslēdzu...

Nedaudz palasījos par 900og raksturīgajām kaitēm un secināju, ka labāk uzreiz ir skatīties uz 1990-1993 ;) Turklāt arī vizuāli man 900og pēc 1987.gada liekas foršāki:)
Uj, tad jau es esmu izvēlējies pašu sliktāko kas var būt jo manam ir gan sarkans salons gan flat front :D

Hm, interesanti būtu zināt kādas ir tās raksturīgākās kaites?
sarkanais salons patiesībā ir baigi ekskluzīvi, jo viņu nav daudz (īpaši jau ādas).
Raksturīgākās kaites - rūsa, t.sk., labās puses pusass apvidū (ir OK, ja ir saremontēts), kārba (īpaši turbo auto un ar palielāku noskrējienu - bet atkarīgs no iepriekšējā saimnieka), nokārušies griesi, kas gan nav īsti problēma, jo tā ir VISIEM un to var novērst par 30-40 Ls.

Lawyer, pačeko http://www.2dehands.be; http://www.kapaza.be - Beļģijas tirgus.

Protams, var pirkt par 3,5 un 5 k EUR, cenas šiem auto kāpj, tas ir nenoliedzami. Bet, ja vien nemeklē kabri, tad pietiekami normālu 900 OG kupeju BE var jau dabūt arī par saviem 2-3 k EUR, varbūt būs jāpagaida līdz uzpeldēs, bet tādi varianti ir. Protams, nav garantijas, ka tabūsi uzreiz FPT + aero + āda, bet vismaz LPT būs.
Ievešana Latvijā - pirmā reģistrēšana ar visiem nodokļiem, CSDD papīriem ~ 270 Ls, pārējais ir fizisks auto transports no Eiropas (treileris laikam ~ 500 eur, ja brauc pats tad transzītnumuri - laikam ~ 150 eur plus bendža ~ 150-200 eur).

Nebaidies no tām cenām, ja negribi visu tip top un esi gatavs pielikt šur tur roku, 5 k nav vajadzīgi.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Klasiskie 900

Post by defektivais »

Starpcitu par sarkano salonu citējot wikipediju:
In 1985, the first year of consumer production, the Aero/SPG was delivered in black-painted livery. In the US the cars were featured with tan leather interiors. In Canada and in the rest of the world, the cars were black with red leather interiors.
Parādās velviena motivācija savest savējo kārtībā :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Klasiskie 900

Post by Nauris_t16 »

-> defektivais

Vai tavam ir arī sarkanais panelis? Jo, manā skatījumā, sarkanais salons bez sarkanā paneļa nav nekas īsti ekskluzīvs, tad jau zilais ādas salons ir krietni retāks (tas gan nenozīmē, ka es tādu gribētu :D )
900aero clubsport #8
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Klasiskie 900

Post by defektivais »

ziedoniz wrote:-> defektivais

Vai tavam ir arī sarkanais panelis? Jo, manā skatījumā, sarkanais salons bez sarkanā paneļa nav nekas īsti ekskluzīvs, tad jau zilais ādas salons ir krietni retāks (tas gan nenozīmē, ka es tādu gribētu :D )
Ko tu domā ar vārdu panelis?

edit: ā paskatoties bildes sapratu, nē panelis ir melns.
Bet nu zils gan ir kas interesants:
Image
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Klasiskie 900

Post by lawyer »

Dižķibele gan ir attālinājusi mani no pasākuma, kas saucas 900og iegāde :(

Bet kaut kad tas pasākums tiks realizēts - kurss uz to ir nosprausts ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Klasiskie 900

Post by alnislacis »

Dižķibele= krīze? :D :D

Kaut kā pēdējo 2 nedēļā šūmēšanās ap veciem Saabiem ir jūtami pieaugusi. Nice..
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Klasiskie 900

Post by KoreFun »

defektivais wrote:
ziedoniz wrote:-> defektivais

Vai tavam ir arī sarkanais panelis? Jo, manā skatījumā, sarkanais salons bez sarkanā paneļa nav nekas īsti ekskluzīvs, tad jau zilais ādas salons ir krietni retāks (tas gan nenozīmē, ka es tādu gribētu :D )
Ko tu domā ar vārdu panelis?

edit: ā paskatoties bildes sapratu, nē panelis ir melns.
Bet nu zils gan ir kas interesants:
Image
Nu un zilo ādu arī atradīsi?:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Klasiskie 900

Post by KoreFun »

Lawyer, kā teev var patikt 900 OG, ja tev nepatīk sarkans salons?:woohoo:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Klasiskie 900

Post by Nauris_t16 »

Zilu ādu esmu novērojis tikai baltiem auto. Gan jau ka zilas krāsas 900ajos arī varēja dabūt zilu ādu.

Image
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Klasiskie 900

Post by alnislacis »

Mm.. SC viens atrestaurēja c900 sedanu pelēkā krāsā (manuprāt čalis no malaizijas bija vai kaut kur Āzijā- vēl brīnijos kā Saabs tur ticis). Arī bija zils salons.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Klasiskie 900

Post by KoreFun »

ziedoniz wrote:Zilu ādu esmu novērojis tikai baltiem auto. Gan jau ka zilas krāsas 900ajos arī varēja dabūt zilu ādu.

Image
Hmm, man liekas, ka tev visvienkāršāk ir pārbaudīt to, vai nē? Vai esmu atpalicis no dzīves?:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Locked