Saab 900ep

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
Post Reply
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900ep

Post by KoreFun »

ziedoniz wrote:AIC - automatic idle control. Netrāpīji gadienā kādā normālā bedrē? Manējais parasti nojūdzas pēc trieciena dabūšanas. Tas ir cilindrisks veidojums, pie kura pienāk divas šļaukas no TB un elektrisks 2pin štekeris. Noņem, ar kādu šķīdinātāju izmazgā un miers. Dēļ vecuma tie mēdz aizsērēt un ķīlēties. Man parasti apgriezieni nekrīt zemāk par 2k rpm un citreiz vēl nesmuki peld ap tiem 2k rpm. Citreiz pēc sitiena ar plastmasas āmurīti pa to AIC apgriezieni atgriežas normālā stāvoklī :D
Nu labāk būtu pie reizes apskatīt, vai uzsildītajā stāvoklī viņš ir ciet. Ja nē, tad pieregulēt:)
Bet vispirms izmazgāt kārtīgi!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Pagaidām plāns ir rīt no Autofavorīta nomainīt vakumcaurulītes. Tā kas iet uz bypass ir vienkārši izirusi.

Tad noņemt un iztīrīt TB kā arī minētu AIC. (ar gāzes trosīti vis ir kā jābūt; paldies, ZZ).

__________________________________________________________________

Tad vēl, kopš nodarbojos ar skrūvēšanos:
a.Priekš tīrīšanām karburatora tīrīšanas līdzeklis- droši vien vecie V4 speci var pateikt kur meklējams un vai lietojams tīrs vai ar benzīnu un pēc tam acetonu?
b.Instrumentu komplekts- Kemroy, Kamilton (kaut kā tā) un Sata.. Kas ir kaut kā vērts no šiem? Cik vienības pietiek, ja es neplānoju būvēt kosmosa kuģi, bet gan veikt regulārus darbus c900?
__________________________________________________________
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Mhm.. Domājams, ka vainīga vakuuma caurule no ieplūdes kolektora uz by pass.

Viņas tā vienkārši mainās, vai arī kaut kas hermetikai ziežams virsū?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900ep

Post by KoreFun »

Karburatora tīrīšanas līdzeklis - personīgi es pirku visparastāko aerosolu, Krievu ražojuma. maksā kādu latiņu, bet nav ne vainas, tīra baigi labi. Var jau arī nopirkt kādu "Bremzes un sajūga tīrītāju" (Variac un citi) Bet tie maksā 3.xx Ls, bundža lielāka trīsreiz, bet dēļ lielāka spiediena iekšā izbeidzās tikpat ātri. Tos labāk lietot, ja, teiksim, pirms TA nolēmi nomazgāt kārbu apakšā no eļļas, tad pērc šitādus divus un visa apakša, ka jauna:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Kur iepērkamies (tos Variac u.c.)? Droši vien ņemšu šos- tā pat pirms TA vajadzēs birstēt apakšu.

Un varbūt par tiem instrumentiem arī var pastāstīt.. Sata u.c.?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900ep

Post by KoreFun »

Manuprāt jebkurā autoveikalā, kur tirgo auto ķīmiju var dabūt.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Vai kādam ir pieredze ar regulēšanu pēc AIC un TB tīrīšanas?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900ep

Post by KoreFun »

Kādu regulēšanu? Tukšgaitas apgriezienu?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Jā tukšgaitas apgriezienu.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 900ep

Post by Nauris_t16 »

alnislacis wrote:Jā tukšgaitas apgriezienu.
Ar droseles lāpstiņas atdures skrūvi.
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Šo pēcpusdien:
sakārtotas 3 :blink: vakuuma caurules
iztīrīts AIC

rīt-throttle, bet daži jautājumi:
a.pēc AIC velve un TB maiņas droseles atdure jāregulē vienmēr?
regulējums atšķiras no iepriekšējā ievērojami (šobrīd ar atlaistu akselerātoru slāpst, bet nedaudz iespiežot turās vienmērīgi- t.i.par to tiesu arī jāpieregulē?)?
b.lai mainītu throttle housing jānolēj dzesēšanas šķidrums, un pēc tam jāpiepilda atkal, vai ne?
c.kur pērkama vakuum caurulītes (2.5mm/3mm) un gaisa caurules (25mm laikam)? (nē, es tās nesabojāju, vnk tās ir beigušās)
un vai silikona caurules ir lietojamas arī priekš dzesēšanas šķidruma?

Un vēl:
d.eļļas maiņa- motora eļļa maiņās kā manuālī, vai ne? bet kārbas eļļa- kā tā mainās? uz ko attiecas tā spiediena iepilde- uz kārbu?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 900ep

Post by Nauris_t16 »

a. Tikai pēc TB noņemšanas/uzlikšanas.

b. Tikai tik daudz, lai līmenis sistēmā nokristos zem tām trubām, ko grasies atvienot.

c.-
jā, der arī dzesei.

d. jā par motora eļļu - nolaid eļļu, nomaini filtru un iepildi jauno eļļu. Par kārbu nezinu.
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Atrisināju jautājumu par ātrumkloķa atgriešanos vidus pozīcijā.

1986< c900: these cars do not have the external centering blocks. The centering function is moved internally to the transmission.

un ja man ir vecā c900 kārba, tad tai paredzēts ārējais centrēšanas pasākums. tā kā auto ir 91 gada un tajā kārba ir no astoņdesmito gadu vidus tad centrejuma nav vispār.

Korefun, Tev vēl ir tā centrējuma sekcija?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900ep

Post by KoreFun »

alnislacis wrote:Atrisināju jautājumu par ātrumkloķa atgriešanos vidus pozīcijā.

1986< c900: these cars do not have the external centering blocks. The centering function is moved internally to the transmission.

un ja man ir vecā c900 kārba, tad tai paredzēts ārējais centrēšanas pasākums. tā kā auto ir 91 gada un tajā kārba ir no astoņdesmito gadu vidus tad centrejuma nav vispār.

Korefun, Tev vēl ir tā centrējuma sekcija?
Nē nav. Ceru ka nevajadzēs viņu metināt klāt pie virsbūves:(
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Saab 900ep

Post by zudushais »

alnislacis wrote:Atrisināju jautājumu par ātrumkloķa atgriešanos vidus pozīcijā.

1986< c900: these cars do not have the external centering blocks. The centering function is moved internally to the transmission.

un ja man ir vecā c900 kārba, tad tai paredzēts ārējais centrēšanas pasākums. tā kā auto ir 91 gada un tajā kārba ir no astoņdesmito gadu vidus tad centrejuma nav vispār.

Korefun, Tev vēl ir tā centrējuma sekcija?
Kad brīvdienās esi Cēsīs, padod ziņu! Aizbrauksim līdz šrotam, kur ir viens 900og.
Post Reply