ziedoniz wrote:AIC - automatic idle control. Netrāpīji gadienā kādā normālā bedrē? Manējais parasti nojūdzas pēc trieciena dabūšanas. Tas ir cilindrisks veidojums, pie kura pienāk divas šļaukas no TB un elektrisks 2pin štekeris. Noņem, ar kādu šķīdinātāju izmazgā un miers. Dēļ vecuma tie mēdz aizsērēt un ķīlēties. Man parasti apgriezieni nekrīt zemāk par 2k rpm un citreiz vēl nesmuki peld ap tiem 2k rpm. Citreiz pēc sitiena ar plastmasas āmurīti pa to AIC apgriezieni atgriežas normālā stāvoklī :D
Nu labāk būtu pie reizes apskatīt, vai uzsildītajā stāvoklī viņš ir ciet. Ja nē, tad pieregulēt:)
Bet vispirms izmazgāt kārtīgi!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Tad vēl, kopš nodarbojos ar skrūvēšanos:
a.Priekš tīrīšanām karburatora tīrīšanas līdzeklis- droši vien vecie V4 speci var pateikt kur meklējams un vai lietojams tīrs vai ar benzīnu un pēc tam acetonu?
b.Instrumentu komplekts- Kemroy, Kamilton (kaut kā tā) un Sata.. Kas ir kaut kā vērts no šiem? Cik vienības pietiek, ja es neplānoju būvēt kosmosa kuģi, bet gan veikt regulārus darbus c900?
__________________________________________________________
Karburatora tīrīšanas līdzeklis - personīgi es pirku visparastāko aerosolu, Krievu ražojuma. maksā kādu latiņu, bet nav ne vainas, tīra baigi labi. Var jau arī nopirkt kādu "Bremzes un sajūga tīrītāju" (Variac un citi) Bet tie maksā 3.xx Ls, bundža lielāka trīsreiz, bet dēļ lielāka spiediena iekšā izbeidzās tikpat ātri. Tos labāk lietot, ja, teiksim, pirms TA nolēmi nomazgāt kārbu apakšā no eļļas, tad pērc šitādus divus un visa apakša, ka jauna:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Šo pēcpusdien:
sakārtotas 3 :blink: vakuuma caurules
iztīrīts AIC
rīt-throttle, bet daži jautājumi:
a.pēc AIC velve un TB maiņas droseles atdure jāregulē vienmēr?
regulējums atšķiras no iepriekšējā ievērojami (šobrīd ar atlaistu akselerātoru slāpst, bet nedaudz iespiežot turās vienmērīgi- t.i.par to tiesu arī jāpieregulē?)?
b.lai mainītu throttle housing jānolēj dzesēšanas šķidrums, un pēc tam jāpiepilda atkal, vai ne?
c.kur pērkama vakuum caurulītes (2.5mm/3mm) un gaisa caurules (25mm laikam)? (nē, es tās nesabojāju, vnk tās ir beigušās)
un vai silikona caurules ir lietojamas arī priekš dzesēšanas šķidruma?
Un vēl:
d.eļļas maiņa- motora eļļa maiņās kā manuālī, vai ne? bet kārbas eļļa- kā tā mainās? uz ko attiecas tā spiediena iepilde- uz kārbu?
Atrisināju jautājumu par ātrumkloķa atgriešanos vidus pozīcijā.
1986< c900: these cars do not have the external centering blocks. The centering function is moved internally to the transmission.
un ja man ir vecā c900 kārba, tad tai paredzēts ārējais centrēšanas pasākums. tā kā auto ir 91 gada un tajā kārba ir no astoņdesmito gadu vidus tad centrejuma nav vispār.
alnislacis wrote:Atrisināju jautājumu par ātrumkloķa atgriešanos vidus pozīcijā.
1986< c900: these cars do not have the external centering blocks. The centering function is moved internally to the transmission.
un ja man ir vecā c900 kārba, tad tai paredzēts ārējais centrēšanas pasākums. tā kā auto ir 91 gada un tajā kārba ir no astoņdesmito gadu vidus tad centrejuma nav vispār.
Korefun, Tev vēl ir tā centrējuma sekcija?
Nē nav. Ceru ka nevajadzēs viņu metināt klāt pie virsbūves:(
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
alnislacis wrote:Atrisināju jautājumu par ātrumkloķa atgriešanos vidus pozīcijā.
1986< c900: these cars do not have the external centering blocks. The centering function is moved internally to the transmission.
un ja man ir vecā c900 kārba, tad tai paredzēts ārējais centrēšanas pasākums. tā kā auto ir 91 gada un tajā kārba ir no astoņdesmito gadu vidus tad centrejuma nav vispār.
Korefun, Tev vēl ir tā centrējuma sekcija?
Kad brīvdienās esi Cēsīs, padod ziņu! Aizbrauksim līdz šrotam, kur ir viens 900og.