tas ir `91.g. auto ar flatfront retrofitu. tāpēc nelauzi galvu par `16 collu diskiem un plakano purnuLuciferz wrote:nu vot netieku gudrs, speci, paliidzat.
augstaak mineetais skaistulis ir ar plakano purnu un kaadu skruuvju attaalumu diskos?
Saab 900ep
Re:Saab 900ep
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Saab 900ep
Viņš tikko pārtaisīja visu purnu uz taisno, tāpēc.Luciferz wrote:nu vot netieku gudrs, speci, paliidzat.
augstaak mineetais skaistulis ir ar plakano purnu un kaadu skruuvju attaalumu diskos?
tu vari darīt otrādi, pārtaisīt piekari un būsiet abi vienādi un laimīgi! :)
Un šī ir arī man mīļākā kombinācija, Aero+taisnais purns. :)
Saab 900 Turbo '81
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 109
- Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
- Location: Saulkrasti/Adazi/Riga
Re:Saab 900ep
skaidrs, liels paldies:))!
Re:Saab 900ep
Izskatās ļoti labi AL - man atliek vien noņemt cepuri un dziļi paklanīties Tavā priekšā :)
P.S. Sēdēkļi gan rādās ārējam frišajam izskatam neatbilstoši :dry:
P.S. Sēdēkļi gan rādās ārējam frišajam izskatam neatbilstoši :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Saab 900ep
nenoliedzot, ka auto izskatās smuki, tomēr kaut kas kopumā nav "īsts". 91. gada auto ir un paliek 91.gada auto, tapēc nostaļģiskās replikas par flat front īsti nav vietā.
mans subjektīvais vērtējums. :side:
mans subjektīvais vērtējums. :side:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Saab 900ep
Šī rīta dilemma. Ar,kuru,tad došos dienas gaitās? Skaidrs,ka ar šī topika topika galveno varoni.
Atbraucu,
novietoju auto, noslāpēju. Brīdi vēl uzkavējos mašīnā,lai salasītu nepieciešamās lietas dienas gaitām pa starpai parunāju ar izbijušu cietumnieku,kurš atrodas uz bada sliekšņa. Protams, vai,tad man žēl, dodu kungam latu prasīto divu vietā par,ko tieku svētīts un jūtos pasargāts no visām iespējamajām likstām.
Ievēroju,ka priekšā stāvošais auto gatavojas braukt prom, par lidzpilsoņiem domājot, grasos pabraukt uz priekšu. A nekā ! Startējam un pa nullēm, ne lampiņu ne gaismiņu, taču pamatīgs zilu dūmu mutulis laužās no motora telpas. Wohoo! Zināma lieta,ka šeit var būt laimes spēle, domāju - vērt/nevērt veļā. Veru vaļā-atkal whohoo, pilns mūlis zilu, patīkami kodīgu izolācijas dūmu. Kā tiku galā ar katastrofu? Galvenais,ka tiku :)!
Pēc ātrās inspekcijas secināju,ka + vads smuki bija spiedies pie izplūdes un,tad nu tālākais process visiem ir skaidrs - izolācija nodega un īsais.
Par tālāko vai nu pats sniegšu razkladu, vai arī dakteris Arnis uzrakstīs mazu kopsavilkumu,kuram jau iepriekš Paldies(cepuma) veidā.
Labi,ka jau 10.min pirms action, veicu pierakstu slimnīcā :laugh:, bet par citam lietām.
P.s
Labs pirmdienas rīts, labi,ka ta un,ka salīdzinoši mierīgā vietā, ne, piemēram uz vantenieka kā arī, acīmredzot, šitas murdziņš būtu agrāk vai vēlāk jāizsapņo. Labi,ka izbijušais cietumnieks un doma par auto pārvietošanu,ja ne tas, tad gan briesmu lietas varētu būt.
Padies par uzmanību,
Saimniecības daļas vadītājs.
Atbraucu,
novietoju auto, noslāpēju. Brīdi vēl uzkavējos mašīnā,lai salasītu nepieciešamās lietas dienas gaitām pa starpai parunāju ar izbijušu cietumnieku,kurš atrodas uz bada sliekšņa. Protams, vai,tad man žēl, dodu kungam latu prasīto divu vietā par,ko tieku svētīts un jūtos pasargāts no visām iespējamajām likstām.
Ievēroju,ka priekšā stāvošais auto gatavojas braukt prom, par lidzpilsoņiem domājot, grasos pabraukt uz priekšu. A nekā ! Startējam un pa nullēm, ne lampiņu ne gaismiņu, taču pamatīgs zilu dūmu mutulis laužās no motora telpas. Wohoo! Zināma lieta,ka šeit var būt laimes spēle, domāju - vērt/nevērt veļā. Veru vaļā-atkal whohoo, pilns mūlis zilu, patīkami kodīgu izolācijas dūmu. Kā tiku galā ar katastrofu? Galvenais,ka tiku :)!
Pēc ātrās inspekcijas secināju,ka + vads smuki bija spiedies pie izplūdes un,tad nu tālākais process visiem ir skaidrs - izolācija nodega un īsais.
Par tālāko vai nu pats sniegšu razkladu, vai arī dakteris Arnis uzrakstīs mazu kopsavilkumu,kuram jau iepriekš Paldies(cepuma) veidā.
Labi,ka jau 10.min pirms action, veicu pierakstu slimnīcā :laugh:, bet par citam lietām.
P.s
Labs pirmdienas rīts, labi,ka ta un,ka salīdzinoši mierīgā vietā, ne, piemēram uz vantenieka kā arī, acīmredzot, šitas murdziņš būtu agrāk vai vēlāk jāizsapņo. Labi,ka izbijušais cietumnieks un doma par auto pārvietošanu,ja ne tas, tad gan briesmu lietas varētu būt.
Padies par uzmanību,
Saimniecības daļas vadītājs.
Re:Saab 900ep
whoops ... ar interesi uzzinātu kādu skādi šis būs nodarījis.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Saab 900ep
Teikšu kā ir! Par jaunievilktajiem vadiem tur īpaši nav padomāts... AKB ielikt kreisajā spārnā ir laba doma, bet fiksa klāttikšana klemmēm (vajadzības gadījumā) nav iespējama. Masas instalācija arī - nedroša un nepareiza. Par nodegušo + vadu pat neizteikšos.
Šim auto prasās pārbūvēt visu spēka ķēdi un ierīkot papildus masas slēdzi, kas ir liels pluss jebkuram padzīvojušam auto.
Viss labs, kas labi beidzas. Šajā gadījumā ir ļoti stipri paveicies, ka auto vnk nenodega.
Šim auto prasās pārbūvēt visu spēka ķēdi un ierīkot papildus masas slēdzi, kas ir liels pluss jebkuram padzīvojušam auto.
Viss labs, kas labi beidzas. Šajā gadījumā ir ļoti stipri paveicies, ka auto vnk nenodega.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Saab 900ep
Uzskatu, ka ir vērts padomāt par spēka vadu ielikšanu gofros. Ja kas - PM, man gofras ir.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Saab 900ep
+ vadam tika jau izdarīts.KoreFun wrote:Uzskatu, ka ir vērts padomāt par spēka vadu ielikšanu gofros. Ja kas - PM, man gofras ir.
Masai nav būtiski :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900ep
Neba šo ta baigi nopietni apsveru, jo tomēr prioritāte ir finišēt esošo konstruktoru.
Bet tomēr viela pārdomām. Jautajums ir par UK pieejamajiem uzlabotajiem saabiem, pie kuriem vairumā gadījumu roku ir pielicis Abbott.
Pārsvarā te c900 tirgu pie augstām cenām tur gan Neo Bros, gan Abbott un Paradise Saab Club. Līdz ar to cenas ir no 5k līdz 15 un 20 par no skrūves restaurētiem.
Bet tad iekrita acīs šis sludinājums..
http://pistonheads.co.uk/sales/2728134.htm
..izskatās, ka šis ir Abbott taisīts, bet ir aizdoma, ka tirgotajs īsti nesaprot, ko tirgo. Tā prātā sķiet, ka vien Abbott daļas nerunājot par pārējo mašīnu atsit investīciju, ne tā?
Bet tomēr viela pārdomām. Jautajums ir par UK pieejamajiem uzlabotajiem saabiem, pie kuriem vairumā gadījumu roku ir pielicis Abbott.
Pārsvarā te c900 tirgu pie augstām cenām tur gan Neo Bros, gan Abbott un Paradise Saab Club. Līdz ar to cenas ir no 5k līdz 15 un 20 par no skrūves restaurētiem.
Bet tad iekrita acīs šis sludinājums..
http://pistonheads.co.uk/sales/2728134.htm
..izskatās, ka šis ir Abbott taisīts, bet ir aizdoma, ka tirgotajs īsti nesaprot, ko tirgo. Tā prātā sķiet, ka vien Abbott daļas nerunājot par pārējo mašīnu atsit investīciju, ne tā?
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Saab 900ep
izskatās ĻOTI labi!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Saab 900ep
Protams, ka daļas vien maksā tos 1.6k. Tu tak zini kā izskatās angļu ebay cenas un šīm retajām lietām. Ko nozīmē 5th injector?
Cik vispār maksā uzturēt šādu auto Anglijā, tīri no nodokļu un apdrošināšanas puses?
Cik vispār maksā uzturēt šādu auto Anglijā, tīri no nodokļu un apdrošināšanas puses?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900ep
Gan jau Nauris vai kāds cits pastāstīs par piekto inžektoru. Redzēts risinājums mašīnām, kurām ir gana daudz gaisa pūsts ieplūdē, lai maisījums nav pa kārnu (kaut gan nezinu vai tas tiek darīts atstājot pārējos 4 inžektorus stock un kā alternatīva četriem upgrade inžektoriem).
Par auto uzturēšanu šeit pilnīga skaidrība nav. Cik esmu lasījis vietējos saab forumus, tad no vienas puses apdrošināšana ir dažos simtos. Bet te runa vairumā gadījumu ir par c900 kā otro, trešo vai ceturto auto zem vien līguma, ir opcija apdrošīnāt kā classic car ar nobraukuma, glabašanas u.c. nosacījumiem, kā arī paši c900 braucēji vairumā gadījumu ir onguļi ar desmitiem gadu stāžu.
Ta kā dzīve te sāk sākties pēc 25 gadiem, tad līdz šim vecumam mēs maksājam vienu līdz divus tūkstošus, lai tiktu pie dajebkāda braukšanas prieka ar pretīga paskata, mazmotora korejiešu vai franču autobrīnuma. Un ja nemaldos, tad arī auto upgrade un jaudas pieaugums ietekmē apdrošināšanu.
Pieņemu, ka visādi citadi c900 kā jau c900. Nav tas vienkārsakais un lētakais auto, līdz ar to vai nu liedz lielo kāpostu tiem, kas te ir c900 speciālisti. Vai arī DIY un meklē pats ko labāk un par kādām naudam darīt.
Pats gan domājupalasīties gasterbaiteru vidū populārāku automarku forumos par iespējām saglabāt LV numurs. Jo ilgtemiņā te nepalieku.
Par auto uzturēšanu šeit pilnīga skaidrība nav. Cik esmu lasījis vietējos saab forumus, tad no vienas puses apdrošināšana ir dažos simtos. Bet te runa vairumā gadījumu ir par c900 kā otro, trešo vai ceturto auto zem vien līguma, ir opcija apdrošīnāt kā classic car ar nobraukuma, glabašanas u.c. nosacījumiem, kā arī paši c900 braucēji vairumā gadījumu ir onguļi ar desmitiem gadu stāžu.
Ta kā dzīve te sāk sākties pēc 25 gadiem, tad līdz šim vecumam mēs maksājam vienu līdz divus tūkstošus, lai tiktu pie dajebkāda braukšanas prieka ar pretīga paskata, mazmotora korejiešu vai franču autobrīnuma. Un ja nemaldos, tad arī auto upgrade un jaudas pieaugums ietekmē apdrošināšanu.
Pieņemu, ka visādi citadi c900 kā jau c900. Nav tas vienkārsakais un lētakais auto, līdz ar to vai nu liedz lielo kāpostu tiem, kas te ir c900 speciālisti. Vai arī DIY un meklē pats ko labāk un par kādām naudam darīt.
Pats gan domājupalasīties gasterbaiteru vidū populārāku automarku forumos par iespējām saglabāt LV numurs. Jo ilgtemiņā te nepalieku.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Saab 900ep
5 inžektors ir novecojis risinājums no laikiem, kad treknāki inžektori nebija pieejami/maksāja kosmosu un neviens nemācēja čipot kompi/uzlikt trionicu, lai saglabātu pareizus AFR visā apgriezienu diapazonā. Reāli band-aid risinājums, itkā novērš liesa degmaisījuma problēmu, bet nav tas labākais risinājums.
Recepte? Ņemam aukstā starta inžektoru no 8 vārstu šprices motora, ieliekam to droselē paredzētajā vietā un piejūdzam pie spiediena slēdža, kas pievienots pie ieplūdes pēc turbīnas. Voila! Līdz ko turbīna sasniedz spiedienu X (parasti 0,5-0,7bar), ierubās 5.inžektors, kas bliež iekšā nedaudz papildus degvielas. Tiesa, šis joks normāli strādātu tikai ar stock turbīnu, kas griež līdz tam pašam 1bar, jo lielākai turbīnai ar tādu mazu sūdiņu būtu krietni par maz.
Mans degvielas bamd-aid ir progresīvais degvielas spiediena regulators. Princips tāds pats, pie noteikta spiediena tas sāk gāzt degvielu iekšā vairāk nekā stock detaļa, tiesa, tukšgaitā dzen iekšā mazāk - tīri normāla ekonomija sanāk.
Recepte? Ņemam aukstā starta inžektoru no 8 vārstu šprices motora, ieliekam to droselē paredzētajā vietā un piejūdzam pie spiediena slēdža, kas pievienots pie ieplūdes pēc turbīnas. Voila! Līdz ko turbīna sasniedz spiedienu X (parasti 0,5-0,7bar), ierubās 5.inžektors, kas bliež iekšā nedaudz papildus degvielas. Tiesa, šis joks normāli strādātu tikai ar stock turbīnu, kas griež līdz tam pašam 1bar, jo lielākai turbīnai ar tādu mazu sūdiņu būtu krietni par maz.
Mans degvielas bamd-aid ir progresīvais degvielas spiediena regulators. Princips tāds pats, pie noteikta spiediena tas sāk gāzt degvielu iekšā vairāk nekā stock detaļa, tiesa, tukšgaitā dzen iekšā mazāk - tīri normāla ekonomija sanāk.
900aero clubsport #8