Saab 900ep

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Saab 900ep

Post by ZingZeng »

Pagriezienos ipatnejas skanas var radit gan mirongalvas, gan panikusas bukses, kas rivejas metals gar metalu.

Ja esi nomainijis tikko bremzu uzlikas, tad tas kamer pieslipesies padilusajiem bremzu diskiem ari var ipatneji cirkstet, bet ar laiku tas pazud.

Vairak neko es iedomaties nevaru :(
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Saab 900ep

Post by zudushais »

Miroņgalvai pēcāk uz taisna vairs nevajadzētu pazīmes izrādīt.
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Mhm..

Bukses gaida savu maiņu. Redzēs kā būs, kad nomainīs.
Vel domāju, ka varētu būt tā, ka supporti ķīlē + kluči prasās uz maiņu+ rokasbremze varētu līdz galam neatlaist. šitam arī būs jāuzmet aci. Domāju, ka vaina kaut kur te.
Un granāta, t.i. vienādu leņķātrumu šarnīra.. Domāju, ka šī nebūs pie vainas. KurBads zina kādas pazīmes tai ejot uz galu?

Izskatās pēc pilnām rokām darba.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900ep

Post by KoreFun »

Granāta sākuma sāk krakšķēt pagriezienos.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 900ep

Post by KurBads »

alnislacis wrote:Mhm..

Bukses gaida savu maiņu. Redzēs kā būs, kad nomainīs.
Vel domāju, ka varētu būt tā, ka supporti ķīlē + kluči prasās uz maiņu+ rokasbremze varētu līdz galam neatlaist. šitam arī būs jāuzmet aci. Domāju, ka vaina kaut kur te.
Un granāta, t.i. vienādu leņķātrumu šarnīra.. Domāju, ka šī nebūs pie vainas. KurBads zina kādas pazīmes tai ejot uz galu?

Izskatās pēc pilnām rokām darba.
"Miroņgalva" skaļi krakšķ kad stūre izgriezta uz āru un uz to tiek padota slodze, t.i., motors dzen auto. Sākumā būs krakšķis tikai pie pilnībā izgrieztas stūres, bet vēlāk tas progresēs līdz beidzot var izjukt pilnībā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Skaidrs.

Tad es turpinu gaidīt krakšķēšanu.
Pa to laiku entīšos tikt galā ar buksēm un bremžu peripētiju.
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Saab 900ep

Post by zudushais »

alnislacis wrote:Skaidrs.

Tad es turpinu gaidīt krakšķēšanu.
Pa to laiku entīšos tikt galā ar buksēm un bremžu peripētiju.
Bremzes mainot iesaku uzreiz aplūkot vai nav jāmaina brežu trubiņas līdz salonam. Tāpat paskaties vai šļauciņas nav saplaisājušas. Ja jāmaina roķenes trosīte, tad pa pusei jāizjauc salons, lai nomainītu. Ja maini bremžu klučus, ieskaties vai arī diski nav jāmaina. Skaties diska biezumu, jo pat TA tagad to mērot :blink: Vismaz es tam visam vasaras sākumā izgāju cauri. Un tagad par aizmugurējām bremzēm neuztraucos :) Plusā vēl pāris bukses nomainīju. Nav tik sarežģīti, cik piņķerīgi.
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Tiks ņemts vērā. Tikai kā pēc kāda principa csdd spriež par disku biezumiem (dažādas markas utt.)? Nav doma mīt disku līdz vinila plates biezumam, bet tomēr interesē princips.

Un vēl- interesē vai kāds var dalīties pieredzē ar Igaunijas Speedparts?
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Saab 900ep

Post by zudushais »

CSDD princips elementārs - diskam mēra biezumu. Ja nemaldos min bija 7mm. Neesmu dzirdējis, ka auto marka arī tiek tur aplūkota.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Saab 900ep

Post by ZingZeng »

Uz bremzu diskiem ir rakstits virsu ta pielaujamais minimalais biezums. Skaties arejo kanti.
Lai gan sis bija rakstits maniem vecakajiem auto, kuriem nebija ventilejamas disku bremzes, jo 900 prieksa diskos ir caurumi, kur tam uzrakstam vajadzetu but B)
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Tikko saņēmu vēl vienu bezmaksas rūpi.

Rīga-Jelgava minam ap 110 kmh; sasveicinamies ar melnu t.sk diski melni 9-3 diesel; iebraucam Rīgā un ir tā:


Apgriezieni tukšgaitā neturās. Krīt zem 1000x un reizēm pavisam līdz slāpšanai. Tūlīt šķiršu vaļā manual un skatīšos, bet pa to laiku varbūt kāds ar šo ir saskāries un var pakonsultēt.

Uz ātru aci tika aplūkota motortelpa pirms desk research- vakumcaurulītes izskatās nekā. Pilnīgi zils jautājums- vai caura vakum caurulīte un tādēļ spiediena zudums gaisa ieplūdē (pie kolektora) varētu būt iemesls augstāk minētajai parādībai?

(braucam ar 1991. g. 2.0 16v lpt ar Lucas ECU)
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Saab 900ep

Post by mrpinkeyes »

alnislacis wrote:Tikko saņēmu vēl vienu bezmaksas rūpi.

Rīga-Jelgava minam ap 110 kmh; sasveicinamies ar melnu t.sk diski melni 9-3 diesel; iebraucam Rīgā un ir tā:


Apgriezieni tukšgaitā neturās. Krīt zem 1000x un reizēm pavisam līdz slāpšanai. Tūlīt šķiršu vaļā manual un skatīšos, bet pa to laiku varbūt kāds ar šo ir saskāries un var pakonsultēt.

Uz ātru aci tika aplūkota motortelpa pirms desk research- vakumcaurulītes izskatās nekā. Pilnīgi zils jautājums- vai caura vakum caurulīte un tādēļ spiediena zudums gaisa ieplūdē (pie kolektora) varētu būt iemesls augstāk minētajai parādībai?

(braucam ar 1991. g. 2.0 16v lpt ar Lucas ECU)
Visdrīzākais tukšgaitas vārsts ar karburatora tīrīšanai domāto aerosolu jāiztīra.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

kā tas saucas angļu val? throtle body?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 900ep

Post by Nauris_t16 »

AIC - automatic idle control. Netrāpīji gadienā kādā normālā bedrē? Manējais parasti nojūdzas pēc trieciena dabūšanas. Tas ir cilindrisks veidojums, pie kura pienāk divas šļaukas no TB un elektrisks 2pin štekeris. Noņem, ar kādu šķīdinātāju izmazgā un miers. Dēļ vecuma tie mēdz aizsērēt un ķīlēties. Man parasti apgriezieni nekrīt zemāk par 2k rpm un citreiz vēl nesmuki peld ap tiem 2k rpm. Citreiz pēc sitiena ar plastmasas āmurīti pa to AIC apgriezieni atgriežas normālā stāvoklī :D
900aero clubsport #8
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Saab 900ep

Post by ZingZeng »

Noluzusi atdure (tads ka demferis) gazes trositei pie drosela ??? Ar to primitivi dazs labs agrak iereguleja brivgaitas apgriezienus.
Post Reply